Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.


Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

Daryl Dixon skrev (2 timer siden):

Og frustrerende når man våkner. Jeg merker om jeg sovet godt om jeg har drømt noe bra, sovet tungt, føler at jeg har sovet lenge, ikke våkner med anspent kropp osv...

Det høres fornuftig ut :Nikke: Jeg er egentlig alltid utslitt (stort sett) når jeg våkner, uansett hvor lenge jeg sover :vetikke: Har kanskje bare dårlig søvn da?

Hva driver du med i kveld da? Er det flere som er der i helgen? :)

 

Endret av Rumle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rumle skrev (31 minutter siden):

Det høres fornuftig ut :Nikke: Jeg er egentlig alltid utslitt (stort sett) når jeg våkner, uansett hvor lenge jeg sover :vetikke: Har kanskje bare dårlig søvn da?

Hva driver du med i kveld da? Er det flere som er der i helgen? :)

 

Høres slitsomt ut da. Vært sånn i mange år? 

Har ikke gjort så mye spesielt, vært en slitsom dag, bare strev. Tror det er noen til her, men vet ikke helt hvem eller hvor mange, om de skal være hele helgen. 

 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (7 minutter siden):

Høres slitsomt ut da. Vært sånn i mange år? 

Har ikke gjort så mye spesielt, vært en slitsom dag, bare strev. Tror det er noen til her, men vet ikke helt hvem eller hvor mange, om de skal være hele helgen. 

 

Ja, ganske lenge i grunnen.

Kjedelig. Håper resten av helgen blir bedre :Nikke:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ingen perm i helgen. Hadde fått det, men jeg rotet det til, og det baller på seg. Har lett etter ord for å finne en beskrivelse, og liker det ikke, for det skal man ikke misbruke, men overgrep er faktisk det som beskriver dagen i dag. Hele situasjonen. Jeg vil bestemme over egen kropp og liv.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (31 minutter siden):

Fikk ingen perm i helgen. Hadde fått det, men jeg rotet det til, og det baller på seg. Har lett etter ord for å finne en beskrivelse, og liker det ikke, for det skal man ikke misbruke, men overgrep er faktisk det som beskriver dagen i dag. Hele situasjonen. Jeg vil bestemme over egen kropp og liv.

Det er jo helt forferdelig :( Er det noen du kan snakke med om det der? :klem:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rumle skrev (7 minutter siden):

Det er jo helt forferdelig :( Er det noen du kan snakke med om det der? :klem:

Alle vil snakke, og alle sier det samme. De sier de skjønner, men at de må. Og hvis de ikke har noe mer vettugt å si, sier de at legen har bestemt det. Det høres dumt ut, men jeg er så redd, jeg klarer ikke sitte å se de kjører den guffa inn i sonden. Jeg er bare en julegris som skal fetes opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (1 minutt siden):

Alle vil snakke, og alle sier det samme. De sier de skjønner, men at de må. Og hvis de ikke har noe mer vettugt å si, sier de at legen har bestemt det. Det høres dumt ut, men jeg er så redd, jeg klarer ikke sitte å se de kjører den guffa inn i sonden. Jeg er bare en julegris som skal fetes opp.

Høres veldig vanskelig ut, forstår godt at du sliter med det. Må de virkelig bruke tvang når du har gjennomført så mange måltid? Er det fordi vekten ikke har gått nok opp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (11 timer siden):

Det høres fornuftig ut :Nikke: Jeg er egentlig alltid utslitt (stort sett) når jeg våkner, uansett hvor lenge jeg sover :vetikke: Har kanskje bare dårlig søvn da?

Hva driver du med i kveld da? Er det flere som er der i helgen? :)

 

Har du søvnapne?

Daryl Dixon skrev (8 timer siden):

Alle vil snakke, og alle sier det samme. De sier de skjønner, men at de må. Og hvis de ikke har noe mer vettugt å si, sier de at legen har bestemt det. Det høres dumt ut, men jeg er så redd, jeg klarer ikke sitte å se de kjører den guffa inn i sonden. Jeg er bare en julegris som skal fetes opp.

Synes ikke det er greit. De burde møte pasientene på samme måte de selv ønsker å bli møtt på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (10 timer siden):

Høres veldig vanskelig ut, forstår godt at du sliter med det. Må de virkelig bruke tvang når du har gjennomført så mange måltid? Er det fordi vekten ikke har gått nok opp?

Det er vel sånn at alle måltider skal inn, på den ene måten eller annen, uansett hvor bra det har gått tidligere. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (39 minutter siden):

Det er vel sånn at alle måltider skal inn, på den ene måten eller annen, uansett hvor bra det har gått tidligere. 

 

Forstår ❤️

 

Sola de skrev (2 timer siden):

Har du søvnapne?

Synes ikke det er greit. De burde møte pasientene på samme måte de selv ønsker å bli møtt på.

Jeg tror ikke det? 

Veldig enig.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (3 minutter siden):

Dårlig start på lørdagen her, bananflue på bunnen av kaffekoppen 🤢

Ikke helt en herlig overraskelse. :ler: 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rumle skrev (42 minutter siden):

Nå rydder jeg! Har fått litt uventet energi, må benyttes for alt det er verdt mens det varer! :danser:

Håper det varer en god stund!

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Klarte litt frokost og litt lunsj. Prøvde så godt jeg kunne å slappe av og ikke tenke under sonding. 

Satt litt på stua, kom i prat med ei jeg ikke har pratet med enda. Hun fortalte litt hva som hjalp henne, både ved vanlig mat og sonding. Jeg har vel ingen egne teknikker for å få til.

Det er skikkelig dårlig vær, og jeg fryser skikkelig. Orker ikke tegne i dag, eller høre på noe. Våknet igjen kl 4, nå er jeg trøtt, men kan jo ikke sove nå, da blir det verre til natta. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (3 timer siden):

Håper det varer en god stund!

Jeg og! Men, har mine tvil :ler:

Daryl Dixon skrev (2 timer siden):

Klarte litt frokost og litt lunsj. Prøvde så godt jeg kunne å slappe av og ikke tenke under sonding. 

Satt litt på stua, kom i prat med ei jeg ikke har pratet med enda. Hun fortalte litt hva som hjalp henne, både ved vanlig mat og sonding. Jeg har vel ingen egne teknikker for å få til.

Det er skikkelig dårlig vær, og jeg fryser skikkelig. Orker ikke tegne i dag, eller høre på noe. Våknet igjen kl 4, nå er jeg trøtt, men kan jo ikke sove nå, da blir det verre til natta. 

Så bra at du fikk snakket litt med en som går gjennom det samme :jepp:

Har du fått med deg at BB har begynt å gi ut podcast om fredagen og nå? Hvor de snakker med en gjest, de skal velge gjest annenhver gang. Håper det blir bra. Hørte gårsdagens episode, den var med Emilie Nicolas. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (33 minutter siden):

Jeg og! Men, har mine tvil :ler:

Så bra at du fikk snakket litt med en som går gjennom det samme :jepp:

Har du fått med deg at BB har begynt å gi ut podcast om fredagen og nå? Hvor de snakker med en gjest, de skal velge gjest annenhver gang. Håper det blir bra. Hørte gårsdagens episode, den var med Emilie Nicolas. 

Har ikke hørt på på en stund, håper de har mange bra gjester da. 

Fikk du gjort mye?

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (44 minutter siden):

Har ikke hørt på på en stund, håper de har mange bra gjester da. 

Fikk du gjort mye?

Ja, en god del :jepp: Veldig godt med sånne dager!

Håper på spennende gjester jeg og :Nikke:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...