Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.


Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

Daryl Dixon skrev (1 minutt siden):

Hadde nok ikke hatt middag så tidlig hjemme jeg heller på en lørdag. 

Nrk har liksom en helt egen sjanger for lørdagsunderholdning de. :ler:

De har det, det er liksom noe trygt og godt over det :Nikke:

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rumle skrev (8 minutter siden):

De har det, det er liksom noe trygt og godt over det :Nikke:

Skal du se Fenris som kommer på viaplay?

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (1 time siden):

Skal du se Fenris som kommer på viaplay?

En norsk krim? Ikke hørt om før, men gir den nok en sjanse, ja :jepp:

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (23 minutter siden):

En norsk krim? Ikke hørt om før, men gir den nok en sjanse, ja :jepp:

Er drama ser jeg, om frykt og fordommer. Trodde det var krim.

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (13 minutter siden):

Er drama ser jeg, om frykt og fordommer. Trodde det var krim.

Ah, jeg synes jeg leste krim også i forbifarten når jeg googlet, men jeg leste ikke så mye. Prøver det nok :jepp:

Endret av Rumle
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rumle skrev (6 minutter siden):

Ah, jeg synes jeg leste krim også i forbifarten når jeg googlet, men jeg leste ikke så mye. Prøver det nok :jepp:

Tenker å se den jeg og. 

Rumle skrev (4 minutter siden):

Jeg ligger langt bak skjema for lørdags tv-titting forresten! Nå begynner jeg på lørdagsrevyen! :P

Så ikke noe i kveld jeg heller, ble ferdig med lydbok og pratet lenge i telefonen etter kveldsmat. Har du fått middagen på bordet enda?

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (1 minutt siden):

Tenker å se den jeg og. 

Så ikke noe i kveld jeg heller, ble ferdig med lydbok og pratet lenge i telefonen etter kveldsmat. Har du fått middagen på bordet enda?

Mhm, men det ble (nok en gang) bare brødskiver :plystre:

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (3 minutter siden):

Mhm, men det ble (nok en gang) bare brødskiver :plystre:

Mat er mat sier jeg. :ler: Håper du hadde noe spennende pålegg da.

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (Akkurat nå):

Mat er mat sier jeg. :ler: Håper du hadde noe spennende pålegg da.

Det var dessverre ikke så veldig spennende heller, men det var nå godt likevel :ler:

 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (9 minutter siden):

Det var dessverre ikke så veldig spennende heller, men det var nå godt likevel :ler:

 

Har brukt avokado på knekkebrød noen kvelder nå, det er en grei forandring som pålegg. 

Husker før hadde lerøy et fiskepålegg av laks, nesten som røkt laks, men tynnere og bedre. Det kunne jeg tenke meg fortsatt var å få tak i.

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (4 minutter siden):

Har brukt avokado på knekkebrød noen kvelder nå, det er en grei forandring som pålegg. 

Husker før hadde lerøy et fiskepålegg av laks, nesten som røkt laks, men tynnere og bedre. Det kunne jeg tenke meg fortsatt var å få tak i.

Avokado er veldig godt :jepp: Sikker på at de ikke lager det mer? 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (Akkurat nå):

Avokado er veldig godt :jepp: Sikker på at de ikke lager det mer? 

Prøvde å google nå, ser det ikke til salgs. Var i 2014 vistnok. Kanskje jeg finner noe alternativt senere. Røkt laks er godt da, bare ikke for tykke skiver.

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daryl Dixon skrev (24 minutter siden):

Har brukt avokado på knekkebrød noen kvelder nå, det er en grei forandring som pålegg. 

Husker før hadde lerøy et fiskepålegg av laks, nesten som røkt laks, men tynnere og bedre. Det kunne jeg tenke meg fortsatt var å få tak i.

:Nikke: var veldig godt også det pålegget. Har det også forsvunnet fra markedet?

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (Akkurat nå):

:Nikke: var veldig godt også det pålegget. Har det også forsvunnet fra markedet?

Ja, desverre... det var skikkelig godt faktisk. På knekkebrød med avokado, og litt pepper.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært mye for meg selv i dag, blitt spurt mye om å bli med ut i stua, men blir mer stresset av det. Prøver å slappe av og tenke på andre ting. Forrige helg kommer fortsatt tilbake og plager meg innimellom, prøver å bli ferdig med det. Men klart alle måltider, ikke noe avvik, minimalt med rettledning, eller veiledning, vet ikke hva jeg skal kalle det. Litt ensomt er det, når den faste gjengen er samlet, mens jeg er her, av og til er jeg bekymrer for hva folk sier om meg... var god avledning når jeg kunne snakke med en kompis da, snakket i 40minutter. Nå håper jeg at jeg får sove i natt og ikke våkne for tidlig. 

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg må skrive loggbok/dagbok over måltider, har en tendens til å telle og fokusere på de som har gått skeis. Min kontakt i dag anbefalte å heller fokusere på alle som går bra og hvor mange jeg kan ha på rad, som en streak med meg selv. Men jeg er redd jeg blir så skuffet når den brytes, at jeg bare graver meg dypere ned. Muligens det fungerer når jeg blir litt "bedre". Men nå har jeg 7 måltider som har gått uten større problemer. Men fortsatt vanskelige, og det er vanskelig å synes det er vanskelig, barnslig på et vis. Har alt begynt å grue meg til i morgen, vekten har ikke gått opp på en uke, så regner med en endring i morgen. Etter det er justert fra 15kg til 20kg jeg må opp, så kommer jeg til å se ut som ponnien på bilde over. 

 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...