Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.


Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvorfor må jeg være så vanskelig... vet ikke om jeg tør å ha flere samtaler med behandler lenger jeg, blir bare tull etterpå. Vondt angstanfall etterpå, i gangen... heldigvis i en avskjermet del. Blir fysisk stoppet når jeg går og to stk står begge inntill forran meg og inntil veggen til jeg får kontroll. For jeg hadde null kontroll på pust og kropp. Sitter til slutt på gulvet og prøver å samle meg. Fått bandasje over håndleddet, og to fingre så nå ser jeg skikkelig herjet ut. Hang fast i en dør med ermet når jeg skulle fort ut, så skar meg på fingrene mot metall. Nå er jeg så lei av dette, og synes alt er håpløst.

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (2 timer siden):

Hvorfor må jeg være så vanskelig... vet ikke om jeg tør å ha flere samtaler med behandler lenger jeg, blir bare tull etterpå. Vondt angstanfall etterpå, i gangen... heldigvis i en avskjermet del. Blir fysisk stoppet når jeg går og to stk står begge inntill forran meg og inntil veggen til jeg får kontroll. For jeg hadde null kontroll på pust og kropp. Sitter til slutt på gulvet og prøver å samle meg. Fått bandasje over håndleddet, og to fingre så nå ser jeg skikkelig herjet ut. Hang fast i en dør med ermet når jeg skulle fort ut, så skar meg på fingrene mot metall. Nå er jeg så lei av dette, og synes alt er håpløst.

Går det bra med hånden din?

Du er ikke vanskelig. Livet er vanskelig, på en god dag. Når det røyner på, mer så.

Om du føler samtalene føler deg inn i en nedadgående trend, så kanskje best å ha dem sjeldnere?

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (44 minutter siden):

Går det bra med hånden din?

Du er ikke vanskelig. Livet er vanskelig, på en god dag. Når det røyner på, mer så.

Om du føler samtalene føler deg inn i en nedadgående trend, så kanskje best å ha dem sjeldnere?

Jada, går nok greit, ikke så ille kutt. :lillesky:

Ja, kanskje, er bare to dager i uka med skikkelig samtale, men mulig jeg kan slippe unna med en neste uke.

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sola de skrev (5 minutter siden):

Du er svært dyktig til å tegne. Så mye liv og uttrykk. En tegning forteller mer en tusen ord.

Takk, føler meg fortsatt rusten, men det er da litt å gjøre hverfall. Får høre at jeg tegner så mye dystert da.

Du er våken tidlig du og ser jeg. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (14 minutter siden):

Takk, føler meg fortsatt rusten, men det er da litt å gjøre hverfall. Får høre at jeg tegner så mye dystert da.

Du er våken tidlig du og ser jeg. 

Fine med tegning er at man kan tegne nøyaktig hva man vil. Du tegner veldig fortellende. Ikke lett å skulle tegne regnbuer, blomster og sommerfugler når ting er vanskelig. Er ofte lettere å få ting man føler på ut i en tegning enn med ord.

Jeg fikk ikke sove.

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (5 timer siden):

 

Kule tegninger 😀

Takk.

Frøkenfryden skrev (5 timer siden):

Liker denne veldig💙

Da kan du få en egen og. 🦆

 

20220924_113004.jpg

  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lydboka er ikke ferdig enda, men så skuffet jeg er! Irriterende vending. 

Er ikke alene på avdelingen i helga, vi er to. Fikk litt friere tøyler til lunsj, valgte å ta med inn på rommet, sitter å tegner, spiser og hører på lydbok. Godt med litt avledning. 

Får besøk på besøksrommet litt senere, SB og pappa. Så får vi se hvordan det går. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (1 time siden):

Takk.

Da kan du få en egen og. 🦆

 

20220924_113004.jpg

Ååå så koselig! Heldige meg!🥰🥰🥰

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SB og pappa har vært her. Fikk en hageoppdatering, i en pallekarm hvor vi hadde salat tenkte jeg å grave ned bokashi og ha i jord fra potter til neste år, men er vist mye kålorm som fortsatt koser seg på restene der. De blir jo en form for sommerfugl så ba SB vente, la de få kose seg ferdig. Har vistnok vokst opp noen blomster på det jeg fikk av småvekster i vår. SB skulle sende bilde. Han er snart ferdig med å male huset og. Stakkar, hatt mye å gjøre han i det siste. Han skal på middag sammen med vennene våre i kveld, kjenner jeg blir litt misunnelig. 

Pappa spør om alt mulig, og prøvde seg på en spøk da de kom, sa han trodde jeg skulle være tjukkere... Alle har det bra hjemme, det er godt å høre. 

Jeg har spist middag, og lurer på hva jeg skal gjøre resten av kvelden. 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (1 time siden):

Fine fugler :lillesky:

Håper det blir en ok helg, så bra at du får besøk :jepp:

God helg til alle i tråden :hallo:

Håper du og får en fin helg! :hallo:

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Daryl Dixon skrev (53 minutter siden):

SB og pappa har vært her. Fikk en hageoppdatering, i en pallekarm hvor vi hadde salat tenkte jeg å grave ned bokashi og ha i jord fra potter til neste år, men er vist mye kålorm som fortsatt koser seg på restene der. De blir jo en form for sommerfugl så ba SB vente, la de få kose seg ferdig. Har vistnok vokst opp noen blomster på det jeg fikk av småvekster i vår. SB skulle sende bilde. Han er snart ferdig med å male huset og. Stakkar, hatt mye å gjøre han i det siste. Han skal på middag sammen med vennene våre i kveld, kjenner jeg blir litt misunnelig. 

Pappa spør om alt mulig, og prøvde seg på en spøk da de kom, sa han trodde jeg skulle være tjukkere... Alle har det bra hjemme, det er godt å høre. 

Jeg har spist middag, og lurer på hva jeg skal gjøre resten av kvelden. 

Det var tidlig middag. Finne noe bra å se på? Jeg sitter og kikker igjennom nye, mulige serier selv. Skal også prøve å få med meg Verdens beste venner, hvis jeg husker det :ler:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (20 minutter siden):

Det var tidlig middag. Finne noe bra å se på? Jeg sitter og kikker igjennom nye, mulige serier selv. Skal også prøve å få med meg Verdens beste venner, hvis jeg husker det :ler:

Middag 15.30, hver dag. :ler: Du har ikke spist middag enda?

Har igjen noen minutter av lydboka som jeg skal høre på, så får se om jeg finner noe å se på. Sett noen episoder av Dahmer, men tenkte å spare litt og. Verdens beste venner har jeg ikke sett på, kanskje ta en kikk på der. Godt forslag. :jepp:

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (31 minutter siden):

Middag 15.30, hver dag. :ler: Du har ikke spist middag enda?

Har igjen noen minutter av lydboka som jeg skal høre på, så får se om jeg finner noe å se på. Sett noen episoder av Dahmer, men tenkte å spare litt og. Verdens beste venner har jeg ikke sett på, kanskje ta en kikk på der. Godt forslag. :jepp:

Har bare sett en episode selv, den var helt grei, litt sånn typisk underholdning for nrk lørdagskveld, men koselig det i blant og :ler:

Nei du, så tidlig spiser jeg aldri, er stolt av meg selv hvis jeg har maten klar i syv-åtte tiden :Nikke: 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (14 minutter siden):

Har bare sett en episode selv, den var helt grei, litt sånn typisk underholdning for nrk lørdagskveld, men koselig det i blant og :ler:

Nei du, så tidlig spiser jeg aldri, er stolt av meg selv hvis jeg har maten klar i syv-åtte tiden :Nikke: 

Hadde nok ikke hatt middag så tidlig hjemme jeg heller på en lørdag. 

Nrk har liksom en helt egen sjanger for lørdagsunderholdning de. :ler:

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...