Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.


Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

Daryl Dixon skrev (12 minutter siden):

Har ikke kjøpt noe, vet ikke når jeg får plantet. Hadde egentlig tenkt å plante mye, litt i den lille skogen og litt ellers i bed, men får se om jeg får til. Tenkte krokus og tulipaner. Er allium flerårig? De kom ganske fint i år, men lite av det andre jeg plantet.

Du har sikkert løken klar? 

Samme her, har ikke kjøpt noe selv heller i år, vet ikke hva jeg får gjort, men må bestemme meg snart.

Allium kan absolutt være flerårig :jepp: Krokus og, men det vet du sikkert.

Daryl Dixon skrev (10 minutter siden):

Så første episode i går, har hørt og sett mye dokumentarer om han, så tenkte det skulle bli artig. Men fikk en så guffen følelse når jeg så på, kanskje fordi jeg synes han skuespilleren er så lik. Ikke skummel, men mer at historien gikk mer inn på meg. Håper resten er bra og.

Ja? Huff, jeg prøver en episode så får vi se, synes den forrige jeg så var skikkelig skummel, den med han som svømte under hun damen i vannet hele tiden, husker du? Uhyggelig :haar:

 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rumle skrev (Akkurat nå):

Samme her, har ikke kjøpt noe selv heller i år, vet ikke hva jeg får gjort, men må bestemme meg snart.

Allium kan absolutt være flerårig :jepp: Krokus og, men det vet du sikkert.

Ja? Huff, jeg prøver en episode så får vi se, synes den forrige jeg så var skikkelig skummel, den med han som svømte under hun damen i vannet hele tiden, husker du? Uhyggelig :haar:

 

Hvilken var det igjen? Han som svømte under?

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (Akkurat nå):

Hvilken var det igjen? Han som svømte under?

I'll be gone in the dark? De brukte sånne videoer hele tiden, for å illustrere eller underbygge det uhyggelige tror jeg? Hater når de gjør det, for det er så skummelt :ler:

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (5 minutter siden):

I'll be gone in the dark? De brukte sånne videoer hele tiden, for å illustrere eller underbygge det uhyggelige tror jeg? Hater når de gjør det, for det er så skummelt :ler:

Å ja, jeg så ikke den ferdig jeg. Må se de siste episodene. Uhyggelig sak det og. Utrolig hvor mange forferdelige saker det finnes. 

Jeg hørte en podcast om ei som ble bortført, voldtatt og knivstukket en rekke ganger, så skar de over strupen hennes og lot henne ligge igjen for å dø. Men hun levde, klarte å komme seg på beina, og så datt hodet hennes bakover fordi musklene var skåret over. Innvoller hang ut og ble fulle av sand. En bil kom og de fikk tak i ambulanse, hun lever den dag i dag. Og loven i sør afrika var slik at den som var overfalt måtte stå ansikt til ansikt og legge en hånd på overgriperen mens det ble tatt bilde, ellers var ikke identifisering av overgriper godkjent. Men den loven ble endret pga denne saken. 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (10 minutter siden):

Å ja, jeg så ikke den ferdig jeg. Må se de siste episodene. Uhyggelig sak det og. Utrolig hvor mange forferdelige saker det finnes. 

Jeg hørte en podcast om ei som ble bortført, voldtatt og knivstukket en rekke ganger, så skar de over strupen hennes og lot henne ligge igjen for å dø. Men hun levde, klarte å komme seg på beina, og så datt hodet hennes bakover fordi musklene var skåret over. Innvoller hang ut og ble fulle av sand. En bil kom og de fikk tak i ambulanse, hun lever den dag i dag. Og loven i sør afrika var slik at den som var overfalt måtte stå ansikt til ansikt og legge en hånd på overgriperen mens det ble tatt bilde, ellers var ikke identifisering av overgriper godkjent. Men den loven ble endret pga denne saken. 

Herregud så horribelt :(

 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rumle skrev (2 minutter siden):

Jeg klarer ikke hverken se eller høre når det blir altfor grafisk, derfor ser/hører jeg minimalt med truecrime. 

Skjønner det.

Jeg gleder meg til den nye Hocus Pocus jeg, har du sett den gamle?

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (Akkurat nå):

Skjønner det.

Jeg gleder meg til den nye Hocus Pocus jeg, har du sett den gamle?

Nei? Kjenner ikke til hva det er en gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (1 minutt siden):

Nei? Kjenner ikke til hva det er en gang?

Gammel film fra Disney om hekser, halloween film så den som ganske ung. Kommer en 2er nå. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (Akkurat nå):

Gammel film fra Disney om hekser, halloween film så den som ganske ung. Kommer en 2er nå. 

Aha, artig, rart jeg aldri har hørt om den før.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rumle skrev (2 minutter siden):

Akkurat sånn hadde det vært :ler:

Den katten lignet veldig på min første pus forresten 😍

Da hadde du en fin pus! Hannkatt eller hunnkatt?

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (1 minutt siden):

Da hadde du en fin pus! Hannkatt eller hunnkatt?

Det var en hunnkatt :jepp:

Jeg har bare hatt hunnkatter faktisk.

Endret av Rumle
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (1 minutt siden):

Det var en hunnkatt :jepp:

Jeg har bare hatt hunnkatter faktisk.

Passer fint der, Rumle og alle jentepusene. Ser for meg en idyllisk tegning av deg med hatt og kjole med masse katter.

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Daryl Dixon skrev (Akkurat nå):

Passer fint der, Rumle og alle jentepusene. Ser for meg en idyllisk tegning av deg med hatt og kjole med masse katter.

Haha ja, det stemmer nok ikke helt, minus masse katter da :ler:

 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (Akkurat nå):

Haha ja, det stemmer nok ikke helt, minus masse katter da :ler:

 

Men det er jo så trist... :trist:

Når jeg skulle skrive inn den emoji som heter trist så skrev jeg feil, holdt på å bli 🩲

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (Akkurat nå):

Men det er jo så trist... :trist:

Når jeg skulle skrive inn den emoji som heter trist så skrev jeg feil, holdt på å bli 🩲

😅

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...