Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.


Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

Rumle skrev (2 minutter siden):

Hadde du dyr når du var barn?

Nei, vi fikk aldri det. Var mye flytting og sånn. Hadde lyst på da, jeg maste mye på å få hund.

Hadde du?;

Endret av Daryl Dixon
...
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Daryl Dixon skrev (1 minutt siden):

Nei, vi fikk aldri det. Var mye flytting og sånn. Hadde lyst på da, jeg maste mye på å få hund.

Hadde du?;

Ja, maste mye jeg og. Hadde den katten som lignet på den over her og så hadde jeg et par undulater.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (46 minutter siden):

Ja, maste mye jeg og. Hadde den katten som lignet på den over her og så hadde jeg et par undulater.

Er undulater fine dyr å ha?

Rumle skrev (46 minutter siden):

Lykke til :jepp:

Takk, :takke: men, gikk skeis igjen da...

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare skrive litt av meg. Ble med på svømming i dag, fysioterapeuten er en veldig grei fyr, rolig og trygg. Jeg er litt blå etter helgen og etter den uvanen min, så han spurte direkte om det og det er synes jeg var greit å fortelle om. Han ba meg huske pusteøvelser, spesielt mot natt når jeg ligger ig kjenner på smerter. Hadde det fint til vi skulle tilbake. I bilen skulle jeg drikke næringsdrikke, den var blitt halvvarm, og med en syntetisk kaffesmak, kjente fettlaget lå igjen i munnen. 3 flasker. Ble så kvalm, brakk meg flere ganger. Små slurker, korte pauser, men bare fortsett fikk jeg beskjed om. Var fortsatt kvalm til middag, var umulig å få i noe mat. "Da må vi sonde!" Ble veldig irritert, men tenkte at det sikkert går bra. 3stk ble med med... Fikk et glass vann å drikke, og tok en slurk når jeg kjente sonden i svelget, men vannet var tydeligvis stått i kannen lenge, lunkent og smakte metall. Snudde hodet litt unna, da tok de så klart tak i meg så jeg ikke skulle komme meg unna, det er så provoserende. Ble heldigvis ferdig uten å bli mer kvalm. Kveldsmaten gikk ikke ned, bare ba kontakten om å få det gjort. Forstår at de holder fast innimellom, det er bare så utrolig nedverdigende og provoserende. 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daryl Dixon skrev (3 timer siden):

Er undulater fine dyr å ha?

Takk, :takke: men, gikk skeis igjen da...

Ja, jeg synes det da i alle fall. Spesielt med den ene jeg hadde, den var veldig tam og kosete. Den andre var helt motsatt, vill og ville ikke inn i buret og det var nok generelt mye mer utfordrende. I dag vet jeg ikke om jeg ville hatt fugler, da jeg føler det er trist å ha en fugl i bur og veldig inngripende i deres liv. Selv om de får fly fritt og har det godt. Vi tenkte kanskje ikke på samme måten den gang? Men, det gjør jeg nå. Om jeg skulle hatt, måtte de kommet fra lange aner av tamme undulater og jeg ville hatt flere sammen, slik at de var en ordentlig gruppe, hatt et skikkelig stort bur til de med masse leker og utfordringer og masse plass de kunne flydd fritt på, aller helst et stort inngjerdet uteområde for det også, til fine dager i sommerhalvåret. Likevel vet jeg virkelig ikke om jeg ville hatt fugler, muligens jeg kunne hatt omplasseringsfugler eller lign. Når det er sagt, de har masse personlighet og er veldig skjønne, spesielt den tamme jeg hadde kom jeg veldig nært, da viser den mye mer personlighet og ❤️

Daryl Dixon skrev (1 time siden):

---

Uff, det må være veldig vanskelig for deg å stå i alt dette :sukk:

Endret av Rumle
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (10 minutter siden):

Ja, jeg synes det da i alle fall. Spesielt med den ene jeg hadde, den var veldig tam og kosete. Den andre var helt motsatt, vill og ville ikke inn i buret og det var nok generelt mye mer utfordrende. I dag vet jeg ikke om jeg ville hatt fugler, da jeg føler det er trist å ha en fugl i bur og veldig inngripende i deres liv. Selv om de får fly fritt og har det godt. Vi tenkte kanskje ikke på samme måten den gang? Men, det gjør jeg nå. Om jeg skulle hatt, måtte de kommet fra lange aner av tamme undulater og jeg ville hatt flere sammen, slik at de var en ordentlig gruppe, hatt et skikkelig stort bur til de med masse leker og utfordringer og masse plass de kunne flydd fritt på, aller helst et stort inngjerdet uteområde for det også, til fine dager i sommerhalvåret. Likevel vet jeg virkelig ikke om jeg ville hatt fugler, muligens jeg kunne hatt omplasseringsfugler eller lign. Når det er sagt, de har masse personlighet og er veldig skjønne, spesielt den tamme jeg hadde kom jeg veldig nært, da viser den mye mer personlighet og ❤️

Uff, det må være veldig vanskelig for deg å stå i alt dette :sukk:

Er ikke kjempe gøy akkurat.

Skjønner hva du mener, synes og mye synd på fugler i bur. Skal man ha det så må man være dedikert og gjøre som du sier, legge tilrette for et godt miljø. Men mange er så fine! Sett en på Instagram, den er så søt. Synes ofte synd på kaniner og jeg, kjempe pene dyr, men har sett at de kan bare bli plassert i et bur ute eller i uthuset og nesten glemt av. 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (2 minutter siden):

Er ikke kjempe gøy akkurat.

Skjønner hva du mener, synes og mye synd på fugler i bur. Skal man ha det så må man være dedikert og gjøre som du sier, legge tilrette for et godt miljø. Men mange er så fine! Sett en på Instagram, den er så søt. Synes ofte synd på kaniner og jeg, kjempe pene dyr, men har sett at de kan bare bli plassert i et bur ute eller i uthuset og nesten glemt av. 

Ja, det er akkurat det, man må være skikkelig dedikert for å gi de et godt liv.

De er veldig skjønne, ja :Nikke:

Endret av Rumle
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (1 minutt siden):

Herregud så søt! Og vittig! 😅

Thank u baby! Den er så søt når den kysser.

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så første episode av Ikke lov å le på hytta, er så mye kleint at jeg må se bort til tider, men mye artig og da.

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (2 minutter siden):

Så første episode av Ikke lov å le på hytta, er så mye kleint at jeg må se bort til tider, men mye artig og da.

Jeg synes den var gøy, men ja veldig flaut og 😅

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (Akkurat nå):

Jeg synes den var gøy, men ja veldig flaut og 😅

Ble flau av han Erik som trakk seg, og Else sin "kjæreste". Men elsket responsen jentene ga Christian (vet ikke om han skriver med Ch eller K) på det med pizzaen. Min mor ble drept av en pizza.  Hvorfor var pizzaen der i utgangspunktet? Og avsluttet med, at det var sausen som tok henne.

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Daryl Dixon skrev (2 minutter siden):

Ble flau av han Erik som trakk seg, og Else sin "kjæreste". Men elsket responsen jentene ga Christian (vet ikke om han skriver med Ch eller K) på det med pizzaen. Min mor ble drept av en pizza.  Hvorfor var pizzaen der i utgangspunktet? Og avsluttet med, at det var sausen som tok henne.

Hmm er det kommet en ny sesong? Dette kan ikke jeg huske? :klo:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (1 minutt siden):

Hmm er det kommet en ny sesong? Dette kan ikke jeg huske? :klo:

 

Kommet første episode av ny sesong nå

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God fredag og helg i tråden. :hallo: 

Fredag er egentlig den vanskeligste dagen i uka nå, kjenner en klump i brystet. Sov egentlig ganske bra når jeg først sovnet. Behandler kom og hentet meg før frokost, sjekket litt siden jeg har hatt en del vondt, og det var så vondt når hun trykket rundt på magen, men hun  var jo strålende fornøyd. I beina er jeg nesten følelsesløs da tydeligvis, nesten ikke reflekser, kald og kjenner ikke når hun kløp meg. Skal på samtale senere i dag. 

Pappa har vært litt på og sendt mange meldinger, kjefter på meg for at jeg skyver han unna og stenger han ute. Jeg prøver å skåne han, men det vil han ikke skjønne. 

Det er foresten skikkelig regnvær i dag, men mildt, vært grei temperatur i natt og, ca 12 grader kl 23 i går når jeg sjekket. Det er bra, for tidlig med vinter.

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...