Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.


Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

Gikk en tur i dag, fikk bare lov å få i ti minutter, men vi satt litt ute. Har vært dårlig vær de to siste dagene, så måtte benytte muligheten nå. 

Ble sittende i nesten to timer og prate med kontakten som gikk dagvakt, noen folk er bare født med en egenskap til å være gode samtalepartnere, og som kan si alt som det er, uten å høres ille ut. Det er godt at slike finner seg jobb i helsevesenet. 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Daryl Dixon skrev (2 minutter siden):

Gikk en tur i dag, fikk bare lov å få i ti minutter, men vi satt litt ute. Har vært dårlig vær de to siste dagene, så måtte benytte muligheten nå. 

Ble sittende i nesten to timer og prate med kontakten som gikk dagvakt, noen folk er bare født med en egenskap til å være gode samtalepartnere, og som kan si alt som det er, uten å høres ille ut. Det er godt at slike finner seg jobb i helsevesenet. 

Veldig enig :Nikke:

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så glæpphendt i dag. Alt jeg holder i hendene går i bakken, nermeste flyr ut av grepet. Rart med sånne dager. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (8 timer siden):

Var en periode jeg likte å se på med han Barnaby eller hva han het, hvis du skjønner hvem jeg mener, er det litt sånn? :ler:

Et spørsmål i stil med å bare huske halveis, som vi var inne på.

Barnaby og midsumer murders💙

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (8 timer siden):

Hmm jeg så aldri ham, men holdt han ikke til i en sånn typisk britisk småby? Dette er jo mer røft og landlig ser det ut som, utrolig flott landskap da, det er uansett et stort pluss!@Frøkenfryden kan sikkert forklare mye bedre enn meg om hvordan serien er, jeg har jo bare sett en episode :jepp:

(Det var ikke måte på skrivefeil da! :ler:)

Vet ikke hva den minner om.. ikke typisk britisk. Landskapet er flott og gode karakterer! Hovedmannen er hel ved. Viktig. 1.sesong har avsluttend episoder, altså et mysterie per episode mener jeg huske. Likte det godt. De resterende er føljetong. Siste sesong er veldig mørk. Jeg liker generelt serien godt.

Ps; andre ting jeg liker, kan jo være opplysende for om dere liker denne; Poirot, Marple, Midsomer murders, Lewis, Morse, Vera

Endret av Frøkenfryden
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frøkenfryden skrev (2 timer siden):

Vet ikke hva den minner om.. ikke typisk britisk. Landskapet er flott og gode karakterer! Hovedmannen er hel ved. Viktig. 1.sesong har avsluttend episoder, altså et mysterie per episode mener jeg huske. Likte det godt. De resterende er føljetong. Siste sesong er veldig mørk. Jeg liker generelt serien godt.

Ps; andre ting jeg liker, kan jo være opplysende for om dere liker denne; Poirot, Marple, Midsomer murders, Lewis, Morse, Vera

Morse, Lewis og Poirot liker jeg godt i alle fall :jepp: 

Og det minner meg om at jeg må se Lewis på nytt i riktig rekkefølge, tror jeg mangler noen episoder innimellom :Nikke:

Endret av Rumle
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen er det svømming igjen. Da må jeg huske at jeg må be om noe annet enn næringsdrikke, ble så kvalm forrige uke. Og så er det veiing, og blodprøver, nesten full arbeidsdag, jo. :alice: :dry:

Klemte fingeren i en tråkurv i skapet i dag, eller klemte og klemte, stakk fingeren inn, og vred den ble det vel. Utløste en tirade med stygge ord, akkurat i det kveldsvakten kom inn, hun stod bare med store øyne, før hun forsiktig sa, kveldsmat, og gikk. Stakkar. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våken siden 3. Finner ikke mine ear-buds noen steder, skjønner ikke hvordan jeg har klart å rote de bort. Pleier å være lette å finne, så irriterende!

Ble veid i sted. Når en veldig liten og ung menneskeperson, som ser ut som den nettopp har fullført småbarnsavdelingen i barnehagen, står å ser på mens man kler av seg, og annonserer høyt og tydelig vekt og hvor mye man har gått opp, så føler man seg 🐜 så liten. Bare gått opp 0,2kg. Og jeg er ambivalent. Er glad det ikke går fort, helst vil ikke at det skal gå opp i det hele tatt, mens en annen del vil raska på så jeg blir ferdig. Fra 0.5kg til 1kg i uka er fint får jeg høre, og med over 12 kg igjen så har 2022 gått da. :dry: og det blir kjedelig uten ear buds!

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine er svarte og ligger i en liten svart boks. Har stortsett greie på hvor den er, men i dag var den borte. Husket ikke at jeg la den i sekken. 

Synes jeg har gjort så mye i dag, veiing, sett en episode med eventyrlig oppussing, frokost, blodprøver, svømming, lunch, var tidlig ute så rakk tilbake og fikk spist vanlig mat. Og har sovet i underkant av 3 timer i natt. Fikk beskjed om at nå så jeg sliten ut, skal legge meg og sove mens jeg har oppfølging. :Gjesp:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kjeder jeg meg. Er trøtt, men prøver å ikke legge meg for tidlig, er så kjett å ligge våken på natt og ikke kunne stå opp. Akkurat nå er jeg litt lei hele plassen her, er muligens litt gørr i humøret.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Føler jeg har vært borte en uke når jeg leser alt du har gjort i dag :ler: Bra du fikk fikset mye og at du fant øredingsene dine! :jepp:

Å våkne tidlig er pyton, sliter med det samme selv :sukk:Håper du sover godt i natt 💤 🐑🐑🐑

Endret av Rumle
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sov til 5, er en forbedring fra 3 hverfall, 7 hadde vært perfekt. Pleier å våkne av at jeg er tørst eller vondt i magen,i dag var det mareritt. Pleier å drømme at kroppen faller fra hverandre, og må holde egne kroppsdeler på plass, og det skjedde, men så var det noe mat greier, nesten slik de mater ender for å lage foie gras... plutselig hadde jeg est ut og klarte ikke røre meg. Tenkte at jeg ikke viste hva jeg skulle gjøre, kunne ikke gå ut blant folk slik. Så våknet jeg. 

 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (7 timer siden):

Føler jeg har vært borte en uke når jeg leser alt du har gjort i dag :ler: Bra du fikk fikset mye og at du fant øredingsene dine! :jepp:

Å våkne tidlig er pyton, sliter med det samme selv :sukk:Håper du sover godt i natt 💤 🐑🐑🐑

Sliter du fortsatt med det? Hva pleier du å gjøre når du våkner? Står du opp, eller leser osv? Og sover du godt når du først sover?

Mye spørsmål der gitt.

Det er vist fredag og da, så ønsker alle god fredag og god helg. :hallo: Aner ikke hvordan min helg blir, har ikke hørt noe om jeg får perm eller ikke. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Daryl Dixon skrev (2 timer siden):

Sliter du fortsatt med det? Hva pleier du å gjøre når du våkner? Står du opp, eller leser osv? Og sover du godt når du først sover?

Mye spørsmål der gitt.

Det er vist fredag og da, så ønsker alle god fredag og god helg. :hallo: Aner ikke hvordan min helg blir, har ikke hørt noe om jeg får perm eller ikke. 

God helg :blomst:

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (8 timer siden):

Sliter du fortsatt med det? Hva pleier du å gjøre når du våkner? Står du opp, eller leser osv? Og sover du godt når du først sover?

Mye spørsmål der gitt.

Det er vist fredag og da, så ønsker alle god fredag og god helg. :hallo: Aner ikke hvordan min helg blir, har ikke hørt noe om jeg får perm eller ikke. 

Ja, sliter med det i perioder. Prøver å lese, står opp og gjør andre ting osv. Det er veldig utmattende å ha det sånn over tid. Vet ikke om jeg sover godt når jeg sover, hvordan vet man det? 

God fredag og helg til alle herfra og :blomst:

Daryl Dixon skrev (5 timer siden):

Da ble det 24 måltider, før det gikk skeis igjen. :sukk:

Men, det er jo kjempebra da, at du klarte så mange :jepp: 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (4 timer siden):

Ja, sliter med det i perioder. Prøver å lese, står opp og gjør andre ting osv. Det er veldig utmattende å ha det sånn over tid. Vet ikke om jeg sover godt når jeg sover, hvordan vet man det? 

God fredag og helg til alle herfra og :blomst:

Men, det er jo kjempebra da, at du klarte så mange :jepp: 

Og frustrerende når man våkner. Jeg merker om jeg sovet godt om jeg har drømt noe bra, sovet tungt, føler at jeg har sovet lenge, ikke våkner med anspent kropp osv...

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...