Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.


Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

Daryl Dixon skrev (24 minutter siden):

Ja,ellers har jeg mye variert,  så kan vel ikke klage. :Nikke:

Blir ekstra stas med konsert nå da. Sjal dere ha konsert i kirken må du ha på ull, hører det er skikkelig kaldt i kirken om dagen. :fryser: De har ikke råd til strømmen.

Ja! :mynona:

Huff ja.. Som om ikke kirker er gufne nok fra før! 🙈 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

SVK skrev (På 3.10.2022 den 9.43):

Vet det er litt tidlige å tenke på jul, men adventskalender for katter! :ninuskapus:

18101_01.jpg?timestamp=1636038527&extend

Så ikke denne før nå. Hadde kalender til min en gang, men den var dårlig. Hadde vært gøy å prøve igjen.

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Daryl Dixon said:

Så ikke denne før nå. Hadde kalender til min en gang, men den var dårlig. Hadde vært gøy å prøve igjen.

Skjønner. Adventskalendere er ofte grovt overpriset når man ser på innholdet så ikke så overrasket over at det samme kan gjelder for adventskalendere for katter. 

Men jeg liker adventskalendere likevel. Når det er mørkt og kaldt er det flott å ha en adventskalender å kose seg med. 

Endret av SVK
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SVK skrev (20 minutter siden):

Skjønner. Adventskalendere er ofte grovt overpriset når man ser på innholdet så ikke så overrasket over at det samme kan gjelder for adventskalendere for katter. 

Men jeg liker adventskalendere likevel. Når det er mørkt og kaldt er det flott å ha en adventskalender å kose seg med. 

Enig, det hører med den barnlige gleden man skal ta vare på, spesielt mot jul. Pleier du å ha? 

Enig i at de er overpriset, og ikke alltid god kvalitet. Og noen går over styr med hjemmelagde, men det er deres valg.  Kanskje jeg kan lage egen til katten. Jeg har hatt kinderegg sin et år, den var helt grei den, koste meg med den. Lurer på om haribo har enda.

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Daryl Dixon said:

Enig, det hører med den barnlige gleden man skal ta vare på, spesielt mot jul. Pleier du å ha? 

Enig i at de er overpriset, og ikke alltid god kvalitet. Og noen går over styr med hjemmelagde, men det er deres valg.  Kanskje jeg kan lage egen til katten. Jeg har hatt kinderegg sin et år, den var helt grei den, koste meg med den. Lurer på om haribo har enda.

Jeg pleier å ha adventskalender ja! Varierer hvilke kalender jeg har. Jeg har hatt de 10-kronerskalenderne, Kinder, Smarties, Dumle og jeg har lagd hjemmelaget godterikalender. 

Ja, har sett at enkelte legger svært mye penger og tid i julekalendere. Hører om foreldre som kjøper like dyre adventskaver som vanlige foreldre bruker på julegaver! Da jeg vokste opp fikk vi ofte en av de 10-kroners sjokoladekalenderne og en sånn skrapeloddkalender. Husker jeg ofte spiste opp og skrapte ferdig kalenderne lenge før julaften og det gjør jeg fortsatt! :ler2:

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (32 minutter siden):

Tror det blir en Dumle-kalender på meg i år. :arwen:

Dumle er bra, jeg liker den lilla best!

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært trøtt og slapp i dag, sovet mye. Så dagen har bare slumret forbi. Fikk spørsmål om jeg trives her i dag, og viste ikke helt hva jeg skulle svare. Jeg gjør jo ikke det, for man vil ikke være her, men tenker det er så negativt og aggressivt å si nei. Det er jo mange hyggelige og varme ansatte, som er flinke i jobben sin og prøver så godt de kan, og fra tid til annen kjenner jeg på aksept... Men umulig å kjenne på trivsel. :klo: vet ikke jeg,høres sikkert bare teit ut?

Og så tenkte jeg litt på adventskalender. Om det kunne være mitt prosjekt å kunne unne meg litt ekstra, i tillegg til det vanlige, uten å måtte begynne å regne ut og bytte ut deler av måltider osv. Tenk om jeg fikk det til. Om jeg må gjøre det her, så er gir det hverfall økt mulighet for lang perm i jula. 

Ny dokumentar om Ubåt Madsen og Kim Wall på netflix. Into the deep. Prøver den jeg, litt før jeg sover enda litt mer. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Daryl Dixon said:

Vært trøtt og slapp i dag, sovet mye. Så dagen har bare slumret forbi. Fikk spørsmål om jeg trives her i dag, og viste ikke helt hva jeg skulle svare. Jeg gjør jo ikke det, for man vil ikke være her, men tenker det er så negativt og aggressivt å si nei. Det er jo mange hyggelige og varme ansatte, som er flinke i jobben sin og prøver så godt de kan, og fra tid til annen kjenner jeg på aksept... Men umulig å kjenne på trivsel. :klo: vet ikke jeg,høres sikkert bare teit ut?

Synes det er helt forståelig at du tenker sånn og jeg hadde nok tenkt det samme. Altså at du selvsagt skulle ønske du var hjemme, samtidig som du synes behandlerne der du er innlagt er hyggelige. Det ene utelukker jo ikke det andre.

10 minutter siden, Daryl Dixon said:

Og så tenkte jeg litt på adventskalender. Om det kunne være mitt prosjekt å kunne unne meg litt ekstra, i tillegg til det vanlige, uten å måtte begynne å regne ut og bytte ut deler av måltider osv. Tenk om jeg fikk det til. Om jeg må gjøre det her, så er gir det hverfall økt mulighet for lang perm i jula. 

Ja! Har forstått det slik at du synes det å legge på deg  og dette med matregnskap er et mas og da høres det absolutt fint ut om du kan få i deg noen kalorier som også gir juleglede og nostalgi. Tenker også at du har ekstra behov for juleglede og nostalgi i en tid som denne. 

Endret av SVK
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daryl Dixon skrev (4 timer siden):

Dumle er bra, jeg liker den lilla best!

Har du prøvd noen av de kalenderne med bare lakris? Vurderer å prøve en sånn selv i år, men det blir sikkert ikke noe av, for jeg ender jo alltid med å la være å kjøpe :ler:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (57 minutter siden):

Synes det er helt forståelig at du tenker sånn og jeg hadde nok tenkt det samme. Altså at du selvsagt skulle ønske du var hjemme, samtidig som du synes behandlerne der du er innlagt er hyggelige. Det ene utelukker jo ikke det andre.

Ja! Har forstått det slik at du synes det å legge på deg  og dette med matregnskap er et mas og da høres det absolutt fint ut om du kan få i deg noen kalorier som også gir juleglede og nostalgi. Tenker også at du har ekstra behov for juleglede og nostalgi i en tid som denne. 

Ja, tenker litt forskjellig og litt random mengde så det ikke skal være noe system, og bare måtte stå i det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (5 minutter siden):

Har du prøvd noen av de kalenderne med bare lakris? Vurderer å prøve en sånn selv i år, men det blir sikkert ikke noe av, for jeg ender jo alltid med å la være å kjøpe :ler:

 

Nei, aldri prøvd det. Er litt skeptisk på om lakrisen er hard og seig, så redd for å bli skuffet.

Har prøvd sånne bokser med lakriskuler og sjokolade, men de syntes jeg ikke var gode. Hvis lakrus skal mixes med sjokolade synes jeg at lakriskaramell er best. Ellers salt lakris uten noe, eller med syrlig bringebær. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Daryl Dixon skrev (1 minutt siden):

Nei, aldri prøvd det. Er litt skeptisk på om lakrisen er hard og seig, så redd for å bli skuffet.

Har prøvd sånne bokser med lakriskuler og sjokolade, men de syntes jeg ikke var gode. Hvis lakrus skal mixes med sjokolade synes jeg at lakriskaramell er best. Ellers salt lakris uten noe, eller med syrlig bringebær. 

Forstår, har aldri smakt de selv, men ser jo at veldig mange liker de. Tror jeg bare kjøper meg en boks og prøver i stedet :jepp:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (1 minutt siden):

Forstår, har aldri smakt de selv, men ser jo at veldig mange liker de. Tror jeg bare kjøper meg en boks og prøver i stedet :jepp:

De er harde å tygge på, pass på gebisset!

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...