Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.


Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

Rumle skrev (6 minutter siden):

Ja, en god del :jepp: Veldig godt med sånne dager!

Håper på spennende gjester jeg og :Nikke:

Det unner jeg deg virkelig! Har du planer om å kose deg i kveld da?

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bestilte meg mer tegne greier her om dagen, nå husker jeg ikke helt hva.... Men var blokk, akvarell blyanter og tusj. Vanlig tusj og en fargerik, tenkte jeg kunne prøve. 

Ble sittende og tegne allikevel i dag. 

Endret av Daryl Dixon
...
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

20220926_191740.thumb.jpg.79d299b4b2fdbfeda07b4ef49969428e.jpgJeg fikk en liten dram, eller noe flytende som smakte helt jævlig for en stund siden. Ble litt myk i hele kroppen og litt suste. Skal forsøke meg på kveldsmat snart, etter de andre er ferdig. Hørte en BB, ligger litt etter så hørte den med Lars i Bergen, og lærte om bergensplaining. 

Endret av Daryl Dixon
Feil
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (2 timer siden):

Det unner jeg deg virkelig! Har du planer om å kose deg i kveld da?

Nja, har litt sjokolade, hvis det teller som kos? :ler:

Du da? 

Daryl Dixon skrev (2 timer siden):

Jeg bestilte meg mer tegne greier her om dagen, nå husker jeg ikke helt hva.... Men var blokk, akvarell blyanter og tusj. Vanlig tusj og en fargerik, tenkte jeg kunne prøve. 

Ble sittende og tegne allikevel i dag. 

Så bra! :jepp: Må komme i gang med å tegne jeg og igjen nå, blir motivert av deg! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (2 minutter siden):
  Vis skjult innhold

20220926_191740.thumb.jpg.79d299b4b2fdbfeda07b4ef49969428e.jpg

Jeg fikk en liten dram, eller noe flytende som smakte helt jævlig for en stund siden. Ble litt myk i hele kroppen og litt suste. Skal forsøke meg på kveldsmat snart, etter de andre er ferdig. Hørte en BB, ligger litt etter så hørte den med Lars i Bergen, og lærte om bergensplaining. 

Haha, den var artig, han har veldig rett og 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (46 minutter siden):

Nja, har litt sjokolade, hvis det teller som kos? :ler:

Du da? 

Så bra! :jepp: Må komme i gang med å tegne jeg og igjen nå, blir motivert av deg! :jepp:

Jeg koser meg sjeldent med noe lenger, skal prøve å slappe av med noe å se på og håpe jeg blir trøtt. 

Så gøy, begynn å tegn du og! :jepp: Hva slags motiver liker du best?

Rumle skrev (45 minutter siden):

Haha, den var artig, han har veldig rett og 😅

Er vel noe i det antagelig. :ler: 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daryl Dixon skrev (32 minutter siden):

Jeg koser meg sjeldent med noe lenger, skal prøve å slappe av med noe å se på og håpe jeg blir trøtt. 

Så gøy, begynn å tegn du og! :jepp: Hva slags motiver liker du best?

Er vel noe i det antagelig. :ler: 

Leit at det er sånn :klem:

Ja, skal komme i gang :jepp: Nei, hva som helst egentlig, kan godt være bare farger/mønstre/droodling, synes det er veldig avslappende. Har også lyst å prøve meg på mer blomster og natur. Vi får se :jepp:

 

Endret av Rumle
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (1 minutt siden):

Leit at det er sånn :klem:

Ja, skal komme i gang :jepp: Nei, hva som helst egentlig, kan godt være bare farger/mønstre og droodling også, synes det er veldig avslappende. Har også lyst å prøve meg på mer blomster og natur. Vi får se :jepp:

 

Bruker du pintrest som inspirasjon?  Fint å bare sitte med farger og mønstre. Er ikke så god på å tegne natur jeg, men er så fint når man får det til. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (Akkurat nå):

Bruker du pintrest som inspirasjon?  Fint å bare sitte med farger og mønstre. Er ikke så god på å tegne natur jeg, men er så fint når man får det til. 

Nei, nå er det jo ganske lenge siden jeg tegnet noe særlig aktivt, dvs jeg har egentlig malt mest da, ikke tegnet så mye. Da malte jeg nok mest bare etter fantasien :jepp: 

Hva med deg?

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (3 minutter siden):

Nei, nå er det jo ganske lenge siden jeg tegnet noe særlig aktivt, dvs jeg har egentlig malt mest da, ikke tegnet så mye. Da malte jeg nok mest bare etter fantasien :jepp: 

Hva med deg?

Jeg har dårlig fantasi, så tegner mest etter bilder jeg finner enda. Kanskje fantasien blir bedre etter hvert og jeg finner egne motiver. Velger bilder etter humør og stemning, så når jeg kommer inn i konsentrasjon så blir jeg litt oppslukt.

Heldig som har god fantasi du. :Nikke:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (1 minutt siden):

Jeg har dårlig fantasi, så tegner mest etter bilder jeg finner enda. Kanskje fantasien blir bedre etter hvert og jeg finner egne motiver. Velger bilder etter humør og stemning, så når jeg kommer inn i konsentrasjon så blir jeg litt oppslukt.

Heldig som har god fantasi du. :Nikke:

Vet ikke om jeg har det, men det er ikke så nøye uansett, så lenge jeg koser meg med det :jepp: Håper jeg klarer å komme i gang igjen nå, må få kjøpt inn litt utstyr jeg og.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (1 minutt siden):

Vet ikke om jeg har det, men det er ikke så nøye uansett, så lenge jeg koser meg med det :jepp: Håper jeg klarer å komme i gang igjen nå, må få kjøpt inn litt utstyr jeg og.

Det jeg bestilte nå sist var på panduro. Var så mye jeg fikk lyst på, måtte begrense meg, det er ikke alltid lett. Hadde vært gøy å bli god.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (Akkurat nå):

Det jeg bestilte nå sist var på panduro. Var så mye jeg fikk lyst på, måtte begrense meg, det er ikke alltid lett. Hadde vært gøy å bli god.

Ja? Det er altfor mye fristende utstyr! 

Veldig bra at du blir oppslukt av det, godt å ha sånne ting å drive med :Nikke:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rumle skrev (2 minutter siden):

Ja? Det er altfor mye fristende utstyr! 

Veldig bra at du blir oppslukt av det, godt å ha sånne ting å drive med :Nikke:

Men så blir jeg litt irritert når jeg blir avbrutt, :ler: ikke alt jeg vil vise frem heller.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (2 minutter siden):

Men så blir jeg litt irritert når jeg blir avbrutt, :ler: ikke alt jeg vil vise frem heller.

Ser den :ler:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våknet 5 i dag, vondt i magen og kvalm. Ba om en kvalmestillende, fikk en syredempende tablett, den hjalp utrolig godt. Ikke rart jeg var kvalm, drømte at jeg ble sondet, og når jeg så på så var det fårikålfett og saus som ble brukt. Bestemte meg da for at jeg skulle spise vanlig til frokost, koste hva det koste vil. Han lo godt han som kom til meg i dag tidlig da, når jeg fortalte. Så klarte frokost, klarte foresten kveldsmaten i går og. Kontakten min var så fornøyd at han la armen rundt skuldrene mine og ristet meg, og dunket meg hardt i brystet. Ble litt forfjamset :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Og så ble jeg bedt på fårikållag på fredag, og jeg kom på drømmen i natt og tenkte at det orker jeg bare ikke. Men vil jo være med, hvis jeg får lov. Må høre om det er muligheter og hva som skal til for å få lov. Trenger å se folk jeg kjenner, og begynner å savne litt kroppskontakt, positiv kroppskontakt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Så fint å tilfeldigvis snuble over dagboken din, jeg visste ikke du hadde en. 

Du er veldig god på å tegne 🥰 Jeg skulle ønske jeg også var god til noe sånt, men jeg er på samme nivå som et barnehagebarn tror jeg. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Besina skrev (6 timer siden):

Hei! Så fint å tilfeldigvis snuble over dagboken din, jeg visste ikke du hadde en. 

Du er veldig god på å tegne 🥰 Jeg skulle ønske jeg også var god til noe sånt, men jeg er på samme nivå som et barnehagebarn tror jeg. 

Hei, koselig at du snublet innom da. :hallo:

Takk, akkurat startet, ikke devet fast med tegning før, gøy å prøve og geit å ha noe å gjøre. Har du noen hobbyer ellers?

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...