Gå til innhold

Ønske om en vårbaby 2022


Annabel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

nilci skrev (42 minutter siden):

Jeg synes også jeg kan se NOE, men det er veldig svakt! Det blir sykt spennende de neste dagene her nå! 😳

 

bittelillebolla skrev (40 minutter siden):

Jeg kan også skimte noe her! :duskedame:Har ingen erfaring med babystreker, men jeg har aldri opplevd skyggestrek på babyplan sine vanlig tester. De er de eneste jeg har brukt. Jeg tror absolutt dette kan være begynnelsen på noe! 🙌 Ååå, nå blir det virkelig spennende i morgen!! 🤞🤞

 

Dame1989 skrev (5 minutter siden):

Jeg ser også noe :) Dette blir spennende :)

Åh, så spennende at dere også kan se noe (hvor enn så svakt)😭:nordvesta:

Når jeg så på testene igjen nå nettopp så de bare helt blanke ut, så vet ikke om jeg tør å håpe på noe likevel 😕  Om dette viser seg ikke å være noe tror jeg rett og slett jeg må slutte med tidligtesting fullstendig altså!🙈 Da har jeg tydeligvis et for godt streksyn🙃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også ser noe svakt🤗 jeg har aldri opplevd skygge strek på vanlig babyplan sine tester så dette må jo love godt tenker jeg😃

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh ja, nå er du midt oppi det aller verste!! 9-11dpo kan man rive seg i håret av... Jeg brukte hele min 10 dpo-dag for noen uker siden til å vri, vende, myse, forsøke å ta bilde osv. av min(e) test(er). Man får virkelig streksyn og blir koko! Vil anbefale deg å ta ny test i morgen på så konsentrert urin som mulig. For min del ble det bedre på dagens andre urin og at jeg ikke drakk noe fra jeg sto opp til det andre toalettbesøket. Lykke til!! 🤞

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Love90 skrev (11 timer siden):

Jeg også ser noe svakt🤗 jeg har aldri opplevd skygge strek på vanlig babyplan sine tester så dette må jo love godt tenker jeg😃

Åhhh det hjelper å høre, håper, håper!:duskedame: Begynte å lure på om jeg bare så syner i går ettersom jeg følte testene ble helt blenda senere, men om andre faktisk så noe på bildene jeg la ut i går MÅ det jo ha vært noe på dem på et tidspunkt (bildet ble tatt etter ca. 10 min)?:klo:

Amatariel skrev (10 timer siden):

Åh ja, nå er du midt oppi det aller verste!! 9-11dpo kan man rive seg i håret av... Jeg brukte hele min 10 dpo-dag for noen uker siden til å vri, vende, myse, forsøke å ta bilde osv. av min(e) test(er). Man får virkelig streksyn og blir koko! Vil anbefale deg å ta ny test i morgen på så konsentrert urin som mulig. For min del ble det bedre på dagens andre urin og at jeg ikke drakk noe fra jeg sto opp til det andre toalettbesøket. Lykke til!! 🤞

Uff ja, virkelig! Herlighet - jeg husker den dagen der såå godt🙊 Skikkelig nervepirrende dag! Husker jeg faktisk også brukte den dagen på samme måte som deg, bare med en RFSU-test som viste skygge... :sur:

Nå er jeg ikke lenger på hjemmekontor, så jeg kan ikke teste på morgenen før jeg drar på jobb. Jeg bruker så utrolig lang tid på å studere testene, at det er noe jeg må gjøre når jeg faktisk har god tid, haha. Jeg tenker derfor å teste igjen i kveld for å se da, og må prøve å få så konsentrert urin som mulig frem til da🤞

Tempen i dag er veldig fin, da. Men det har den vært flere ganger tidligere på dette tidspunktet og senere (faktisk er den litt lavere enn den normalt sett pleier 10 dpo), så det trenger virkelig ikke bety noe. Det blir i hvert fall noen veldig spennende dager fremover, det er sikkert!

image.png.07f35081586edfe65c1c94e1f68ca434.png

 

Ønsker alle en nydelig fredag ☀️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om du er vant til en sånn her 10 dpo-temp, så er det i alle fall positivt at den faktisk holder seg oppe, og ikke stuper. Blir veldig spennende i kveld! Har altså all tro på ettermiddags- og kveldstester, men urinen må være veldig konsentrert 👍 Ha en fin fredag, så ser jeg frem til rapport! :klemmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjempe fin temp! 🤩 Dette ser veldig lovende ut. Gleder meg til kveldens temping. 🥰 Håper, håper! 🤞

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så hyggelig at dere følger med og heier på positiv test:klem: 

Dessverre har jeg ingen positive tester å vise til foreløpig, verken fra i går eller i dag😔 Må innrømme at jeg ble veldig skuffet, både fordi jeg var så sikker på at jeg så noe på den vanlige babyplan-testen for et par dager siden, og fordi tempen min gjorde dette i dag:

8A24855E-56A0-4689-9657-9663766006F4.thumb.png.9ece0089859c279d234a6ac2c07f7a4c.png

Dette er en unormal kurve til meg å være, som gav meg så mye håp😪 Her kan dere forresten se mine tidligere grafer: https://www.fertilityfriend.com/home/73b533

Jeg har ikke gitt fullstendig opp denne syklusen, men er forberedt på å gå inn i en ny prøveperiode om noen dager til nå. Har inntrykk av at de fleste tester positivt 9-11 dpo med tidligtester, og at det nærmest er unntaksvis at positive tester kommer senere (selv om det selvfølgelig KAN skje). Meen, så lenge mensen ikke har kommet er det håp, er det ikke det de sier?🤞🏻
 

Ønsker alle en fin lørdagHåper dere andre som har testet i dag har fått to streker🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser forresten at tempen min ikke har vært så lav som jeg har følt når jeg pinner på coverline og ikke bare på EL, da har den jo faktisk vært veldig høy🤔

Uff, morgendagens temp blir ekstremt spennende🙈 Forberedt på det verste, men håååper på et lite mirakel🥰

D5955672-BA13-45A8-8215-197FDF0FD2E8.thumb.png.93bb3f3b1b32ea9479d16b94b805ca40.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå så jeg håpte på at stillheten og manglende oppdatering var fordi du og samboer feiret en babystrek! ❤️ Jeg som er på CD2 nå levde litt gjennom deg skjønner du! Men som du sier, tempen ser jo nyydelig ut, og håpet er ikke ute før mensen kommer! 🥰🤞🏻Jeg kjenner jeg nesten er litt misunnelig på temperaturkurven din, den er så utrolig fin, med skyhøy og jevn dpo-temp 😍 der er hvertfall ingen tegn til noe hormonkluss hos deg, så jeg er sikker på at det klaffer snart for dere ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nilci skrev (På 5.6.2021 den 10.14):

Ååå så jeg håpte på at stillheten og manglende oppdatering var fordi du og samboer feiret en babystrek! ❤️ Jeg som er på CD2 nå levde litt gjennom deg skjønner du! Men som du sier, tempen ser jo nyydelig ut, og håpet er ikke ute før mensen kommer! 🥰🤞🏻Jeg kjenner jeg nesten er litt misunnelig på temperaturkurven din, den er så utrolig fin, med skyhøy og jevn dpo-temp 😍 der er hvertfall ingen tegn til noe hormonkluss hos deg, så jeg er sikker på at det klaffer snart for dere ❤️

Haha åhhh så hyggelig å høre at du synes tempkurven min ser fin ut!😍 Jeg drømte faktisk, natten før jeg leste kommentaren din, at jeg hadde vært hos en gammel, sint mannlig lege som hevdet at grafen min IKKE var bra🙊 Han mente at eggløsning ALLTID skulle inntreffe på dag 14, hvis ikke var det avvik og tegn på noe galt. Så det varmet med andre ord hjertet mitt å lese, haha! 

Jeg må si jeg synes din også ser veldig bra ut, og har veldig troa på at du får din positive test veldig snart❤️
 

CD 29, 12 DPO, PP 2 

Okei dere,jeg har herved den sykeste temperaturkurven jeg har hatt i min tid som temper🙊 Om jeg får en høy temp i morgen også mener FF at grafen kan være trifasisik, noe jeg aldri opplevd før. Dessverre trenger det ikke å bety noe om det skulle skje, men uansett - veldig fornøyd med hvordan kurven ser ut denne syklusen altså.

185FA26B-1B1E-4588-BC03-B26DEABBDE24.thumb.png.0f9cfcc4d40123983cd4e744472388f6.png

E933970D-0B0A-49F4-8F32-A64668DA6F32.thumb.png.17c5003defc63ee819784faed60ae0f8.png

Dessverre sier en test mer enn en temperaturene mine, og testen var fremdeles negativ i dag tidlig😪 Jeg er derfor mentalt forberedt på mensen om en dag eller to, og at kroppen bare (nok en gang) forsøker seg på noen nye, forvirrende sprell🙄

 

Endret av Annabel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annabel skrev (1 time siden):

Haha åhhh så hyggelig å høre at du synes tempkurven min ser fin ut!😍 Jeg drømte faktisk, natten før jeg leste kommentaren din, at jeg hadde vært hos en gammel, sint mannlig lege som hevdet at grafen min IKKE var bra🙊 Han mente at eggløsning ALLTID skulle inntreffe på dag 14, hvis ikke var det avvik og tegn på noe galt. Så det varmet med andre ord hjertet mitt å lese, haha! 

Jeg må si jeg synes din også ser veldig bra ut, og har veldig troa på at du får din positive test veldig snart❤️

Kurven din er absolutt superfin! Så jevn stigning, jeg er absolutt misunnelig. Min driver jo bare og hopper opp og ned hele tiden 😂 jeg tillater meg å håpe for deg helt til mensen kommer! 🤞🏻🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy med en annerledes kurve! Veldig spennende å se i dagen fremover hva som skjer. Håper sånn at du får to streker i denne syklusen. :) Ingen tvil om at alt ligger til rette for at et lite egg skal kunne feste seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nilci skrev (10 timer siden):

Kurven din er absolutt superfin! Så jevn stigning, jeg er absolutt misunnelig. Min driver jo bare og hopper opp og ned hele tiden 😂 jeg tillater meg å håpe for deg helt til mensen kommer! 🤞🏻🥰

 

bittelillebolla skrev (8 timer siden):

Så gøy med en annerledes kurve! Veldig spennende å se i dagen fremover hva som skjer. Håper sånn at du får to streker i denne syklusen. :) Ingen tvil om at alt ligger til rette for at et lite egg skal kunne feste seg. 

Takk dere❤️ I dag er tempen på normal dagen før (eller dagen for) TR-temp :( Ikke overrasket basert på negative tester, men likevel skuffende. Hadde sååå lyst på positiv test denne syklusen, og hadde virkelig en god følelse fra starten av! Jeg var veldig laid back og glemte nærmest bort prøvingen en periode i denne syklusen, men virker som om det skjer noe et stykke ut i dpo-land. Da er det akkurat som om hele kroppen bare går inn i en altoppslukende mode og nærmest blir besatt på to streker🙊 Når jeg kommer litt ut av den verste bolba (som jeg føler jeg er nå), blir jeg mer meg selv igjen og det går helt fint at det ikke klaffet denne gangen heller. 

Nå er jeg på kontoret og har pakket med meg nødvendig TR-utstyr, kjenner det murrer litt i magen. Kan veldig gjerne starte på en ny syklus i dag fremfor i morgen, virker som det kanskje skjer. Unødvendig med den ene dagen ekstra når den ikke har noe for seg uansett. Håper på bedre lykke i PP3 (er det ikke mer? Føles mye lenger ut, sikkert fordi jeg har tenkt så mye på prøving en god del lenger enn vi faktisk har forsøkt). 

Ønsker alle en god uke🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Uff ja jeg så den tempen din da jeg sto opp :( Skjønner godt det var skuffende! Jeg hadde også veldig ofte høy og flott temp helt til den stupte på samme dag som mensen kom. Kjedelig å få opp håpet veldig. Men, basaltempen fungerer i alle fall, det er en liten trøst i det hele.

Håper det ikke drøyer før ny pp er i gang :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei, så synd at tempen sank i dag! :( Skjønner veldig godt at du er skuffet nå som tempen har oppført så annerledes enn den pleier. Ekstra vondt når forventningene har blitt høye, og håpet vokser. Det sies jo at alle gode ting er tre, så jeg håper veldig at det er tilfelle hos deg nå og at lille spiren sitter på tredje forsøk! 🤞🌱 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bittelillebolla skrev (2 timer siden):

Å nei, så synd at tempen sank i dag! :( Skjønner veldig godt at du er skuffet nå som tempen har oppført så annerledes enn den pleier. Ekstra vondt når forventningene har blitt høye, og håpet vokser. Det sies jo at alle gode ting er tre, så jeg håper veldig at det er tilfelle hos deg nå og at lille spiren sitter på tredje forsøk! 🤞🌱 

Tusen takk gode du! Håper så at du har rett, det hadde vært helt perfekt🤗

Uff ja, synes der er veldig frustrerende - selv de minste ting virker så store i dpo-land… Særlig når testene også bestemmer seg for å vise skygge i tillegg:sur: 

Dette var gårsdagens test, som jeg ser så tydelig i virkeligheten, samtidig som den er fargeløs og derfor ikke telles. Neste runde kjøper jeg babyplan sine vanlige tester🥲

E4EFF919-415E-48B0-A45B-7EE42FC63AC4.thumb.png.ce1456174042543a95f249b3b6388465.png

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig at tempen sank 🙄 den var jo så høy og fin! Og det er en skygge strek der ja.. synes babyplan tidligtester har blitt så dårlige, blir lurt hver syklus av de jeg også🙄 aldri mer dem! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...