Gå til innhold

Ønske om en vårbaby 2022


Annabel

Anbefalte innlegg

Annabel skrev (12 minutter siden):

Tusen takk, kjære du! :klem: Og i like måte - håper to streker dukker opp hos deg veldig, veldig snart ❤️ 

Og wow - hva skjer med tempen din i dag? 😮 Såå vanvittig høy og fin jo! Jeg har et ønske om at EL var noen dager senere enn FF mener, eller at du ikke har produsert nok HCG til at det slår ut enda. Krysser alt jeg har for deg!

Ja jeg vet, ble helt sjokkert i dag tidlig. Måtte gni meg i øynene og trippelsjekke hva som sto på termometeret 😂 men testene er helt blenda da. Om jeg faktisk er 11dpo burde det vel vise litt nå.. prøver derfor å ha beina planta på bakken ;) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Amatariel skrev (2 timer siden):

Fin temp hos deg også i dag Annabel! 😊

Yay, så bra at du synes det!🥰 Jeg har nemlig vært litt snurt fordi tempene så langt i DPO-langt har vært noe lavere enn i de siste syklusene (det var jo for så vidt coverlinen min også denne syklusen da). Dette har jeg faktisk merket ved at puppene ikke har blitt så «sprengte» som de pleier enda, og ikke noe ømme i det hele tatt omtrent🙈 Det pleier de å være i lutealfasen🤔

Det er utrolig fascinerende hvordan kroppen (progesteron) fungerer, fordi jeg har visst på forhånd at tempen ikke kan være SÅ høy når jeg har tempet, kun på grunn av puppene mine, haha! Når tempen komme oppi 36.70 er det myyye som skjer i pupperegionen🤪

9D969BCD-B5B5-4E18-9B29-1C5255E936A6.thumb.png.cea5426589f197d6e619116a4db588ed.png

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annabel skrev (32 minutter siden):

Jeg har nemlig vært litt snurt fordi tempene så langt i DPO-langt har vært noe lavere enn i de siste syklusene

Ja man blir litt blendet av slike ting. Men trenger ikke være negativt! På min chart ser jeg nå at sist syklus hadde jeg f.eks en av de laveste tempene på 9 dpo i forhold til alle syklusene mine siste halvåret. Og det gikk jo helt fint :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 dpo

Tror jeg er dronninga av skyggestreker, fordi jeg fikk denne her da jeg testet rett etter jobb🙈 Som i forrige prøveperiode ser jeg noe, sånn heeelt, helt svakt hvis jeg ser veldig godt etter. Legger ingenting i det ettersom jeg fikk slike prøveperiode også uten at det betød noe som helst😪

877FAA0D-373F-4CFD-A887-91BC65CFF8A1.thumb.png.9024649c053bc7a831ebb57efa48959f.png

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå, så utrolig spennende!! 🤩 Jeg kan også se noe! Skjønner at du vil vente litt med å juble når du har opplevd å få slike svake streker tidligere uten hell. Håper sånn at den er sterkere i morgen! 🥰 Kom igjen!!! 🤞 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

bittelillebolla skrev (1 minutt siden):

Åå, så utrolig spennende!! 🤩 Jeg kan også se noe! Skjønner at du vil vente litt med å juble når du har opplevd å få slike svake streker tidligere uten hell. Håper sånn at den er sterkere i morgen! 🥰 Kom igjen!!! 🤞 

Tusen takk gode du🥰 Åhhh håper det jeg også, men tviler😔 Føler jeg klarer å se sånne streker på omtrent alle tester jeg tar (🙈), så mistenker at det kanskje er streken man på en måte kan se gjennom?

Uansett er det utrolig spennende, for det KAN jo være noe (og det er jo uansett utrolig tidlig enda)🙊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk alltid skyggestrek med babyplan tidligtester :( Jeg og mange andre synes at vanlig babyplan er bedre. Jeg får ikke skyggestrek på de og føler de er får strek like tidlig :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annabel skrev (2 minutter siden):

Tusen takk gode du🥰 Åhhh håper det jeg også, men tviler😔 Føler jeg klarer å se sånne streker på omtrent alle tester jeg tar (🙈), så mistenker at det kanskje er streken man på en måte kan se gjennom?

Uansett er det utrolig spennende, for det KAN jo være noe (og det er jo uansett utrolig tidlig enda)🙊

Håper det ikke viser seg å være en skyggestrek! 🤞 8 DPO er jo veldig tidlig, så her er det uansett masse håp! 🙏Gleder meg til å høre hva morgendagens test viser. 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dame1989 skrev (11 minutter siden):

Jeg fikk alltid skyggestrek med babyplan tidligtester :( Jeg og mange andre synes at vanlig babyplan er bedre. Jeg får ikke skyggestrek på de og føler de er får strek like tidlig :)

Åhnei, så dumt :( Mistenkte at det kanskje var noe slikt ja, og ser det er mange på andre forum som har dårlig erfaring med tidligtestene når jeg googler.

Den typen skyggestrek kan jo så lett forveksles med tidlig, tidlig babystrek, så utrolig uheldig at nettopp tidligtestene har en tendens til skyggestreker:bond: Er nok mangfoldige timer som har blitt brukt på å tolke disse opp igjennom, ser jeg for meg!

Vil definitivt også til å gå over til vanlige babyplan-tester fremover, de er jo i tillegg billigere også🙊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annabel skrev (16 minutter siden):

Åhnei, så dumt :( Mistenkte at det kanskje var noe slikt ja, og ser det er mange på andre forum som har dårlig erfaring med tidligtestene når jeg googler.

Den typen skyggestrek kan jo så lett forveksles med tidlig, tidlig babystrek, så utrolig uheldig at nettopp tidligtestene har en tendens til skyggestreker:bond: Er nok mangfoldige timer som har blitt brukt på å tolke disse opp igjennom, ser jeg for meg!

Vil definitivt også til å gå over til vanlige babyplan-tester fremover, de er jo i tillegg billigere også🙊

Mhm. Jeg gikk over til de vanlige testene for noen måneder siden selv :)

Men kan jo være en tidlig babystrek også så blir spennende å se de neste dagene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende, selv om du har opplevd dette før! En skyggestrek KAN jo utvikle seg til noe mer. Det er definitivt mer spennende enn å ikke se NOE. Men ja, dropp tidligtestene. Ikke verdt pengene. Jeg, og mange andre, fikk ikke tidligere strek på dem enn vanlig babyplan. Tvert imot mener jeg den vanlige ble positiv tidligere, og raskere sterkere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende med noe på testen! Men jeg skjønner godt at du holder hodet kaldt. Jeg opplevde selv skyggestreker flere ganger på tidligtestene. Og da jeg faktisk testet positivt så var den vanlige testen sterkere enn tidligtesten! Legger ved et bilde av testene, som ble tatt på samme urin 11 DPO😶

Krysser fingrene for skikkelig strek hos deg i løpet av de neste dagene! 🤩

FBCC7A57-ADA1-46FE-A6C0-700297B9DC16.jpeg

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg får også skygge strek på tidlig testene hver syklus nesten🙄 den streken som skal bli rosa om man er gravid synes litt for godt på de testene her tror jeg. Så vanskelig å finne ut når man tester med de her om det er så svakt fordi man tester tidlig, eller bare skygge strek. Jeg har fått forhåpninger så mnge ganger av de testene der, den ene gangen var jeg i lykkerus og trodde nesten 100% sikker at jeg var gravid😬 men har aldri fått skygge strek med de vanlge testene da 😃 men for all del så kan det være tidlig baby strek også😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spent på om du har tatt en vanligtest i dag? 🤞 Tempen er i alle fall maaaagisk fin 😍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tusen takk for tilbakemeldingene alle sammen, både når det gjelder babyplan-testene og på dagens test:klem:

Vet ikke helt om jeg ble så mye klokere, men tok en vanlig test som jeg hadde liggende. Jeg synes jeg kan se noe i enkelte lys (vet ikke engang om jeg fikk det med på bildet?) men det er nesten bare så vidt om jeg legger godviljen til. Om det er skyggestreker eller er det jo fremdeles veldig tidlig - kun 9 dpo. 


3E6F1ED3-9913-4D62-A48F-160A7255A9EA.thumb.png.6021b1f2a05e8a920a6f2669e3eba967.png
 

Altfor spennende dette her😭🤞🏻

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også jeg kan se NOE, men det er veldig svakt! Det blir sykt spennende de neste dagene her nå! 😳

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan også skimte noe her! :duskedame:Har ingen erfaring med babystreker, men jeg har aldri opplevd skyggestrek på babyplan sine vanlig tester. De er de eneste jeg har brukt. Jeg tror absolutt dette kan være begynnelsen på noe! 🙌 Ååå, nå blir det virkelig spennende i morgen!! 🤞🤞

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...