Gå til innhold

Ønske om en vårbaby 2022


Annabel

Anbefalte innlegg

@nilci, @Amatariel, @Lykkee, @bittelillebolla, @Love90, @Dame1989 Tusen takk, jenter🥰 Det er så koselig å ha noen å dele frustrasjoner og gleder med her inne, spesielt når graviditeten fremdeles er en hemmelighet i «virkeligheten»🌸

@89jenta Takk som spør😍UL er ikke før i ettermiddag😭 Føler jeg har ventet en evighet allerede nå, så håper denne dagen kan gå foort

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annabel skrev (7 minutter siden):

@nilci, @Amatariel, @Lykkee, @bittelillebolla, @Love90, @Dame1989 Tusen takk, jenter🥰 Det er så koselig å ha noen å dele frustrasjoner og gleder med her inne, spesielt når graviditeten fremdeles er en hemmelighet i «virkeligheten»🌸

@89jenta Takk som spør😍UL er ikke før i ettermiddag😭 Føler jeg har ventet en evighet allerede nå, så håper denne dagen kan gå foort

så spennende! masse lykke til! 🥰 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

89jenta skrev (5 timer siden):

så spennende! masse lykke til! 🥰 

Tuusen takk!☺️❤️
 

10+0
Nå begynner timen å nærme seg her, og jeg sliter med å holde fokuset på jobb. Nervene er i høygir og jeg vil bare ha det hele overstått. Forsøker å puste med magen, holde meg rolig og tenke positiv - ikke lett når du er en pessimist fra naturen sin side. De neste par timene kommer til å gå saaakte🥲

Dette kommer enten til å bli en helt fantastisk dag, eller så bli det en forferdelig trist en. La det bli det første🤞🏻😭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (5 minutter siden):

Vet akkurat hvordan du har det nå :hug: Maaaasse lykke til!

Tuusen takk gode du!🥰 Ser at din OUL nærmer seg med stormskritt nå, så du sitter gjerne med en veldig lignende følelse i kroppen kan jeg se for meg😭 nerver altså… Måtte tiden nå gå fort for oss begge💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner deg så godt! Husker så godt sist jeg var gravid så var jeg så nervøs at jeg svettet og skalv når det vare få timer til jeg skulle inn på ultralyd, og sånn var det på flere ultralyder. Men den følelsen når du ser på skjermen at alt er bra og får det bekreftet av den som utfører ultralyden også🤩 gled deg til den følelsen! For mest sannsynlig så er alt bra🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Love90 skrev (10 minutter siden):

Skjønner deg så godt! Husker så godt sist jeg var gravid så var jeg så nervøs at jeg svettet og skalv når det vare få timer til jeg skulle inn på ultralyd, og sånn var det på flere ultralyder. Men den følelsen når du ser på skjermen at alt er bra og får det bekreftet av den som utfører ultralyden også🤩 gled deg til den følelsen! For mest sannsynlig så er alt bra🥰

Takk for gode ord❤️
Uff ja, det er faktisk akkurat sånn jeg har det nå!🙈Åh ja! Fantastisk følelse😍 Fikk den på UL i uke 7, men kan ikke huske at je var såå nervøs i forkant da?! Kan hende jeg bare har glemt det😂Håper det er den samme følelsen som møter meg litt senere i dag altså🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt gikk veldig bra på UL i dag, og jeg er så utrolig mange kilo lettere nå. Herregud, tenk at det kan vokse en bitteliten baby inni magen min, uten at jeg egentlig merker noe særlig til det?!😭

Jeg ble målt til nøyaktig 10+0, noe som jo stemmer perfekt. I tillegg fikk vi høre hjertelyden, og alt som kunne bli sett på nåværende tidspunkt så veldig bra ut. Den beveger seg ikke noe særlig, men jordmor mente den koste seg masse🙈 Akkurat nå er jeg bare så enormt lettet og glad❤️

5FCA8749-10D0-4808-B4AD-203BA5B1D765.jpeg.2c4558bfa0a3893cf4c62d7ea0972562.jpeg

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå så godt å høre!! Forstår du er veldig lettet nå 💕 nydelig liten bebis! Så gøy med 3D-bilde! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

nilci skrev (På 18.8.2021 den 15.20):

Åååå så bra at ultralyden gikk fint! Og så koselig å få 3D-bilde da! 😍 

 

Lykkee skrev (På 18.8.2021 den 16.03):

Såå herlig 🥳 Gratulerer med supergode nyheter! 

 

89jenta skrev (På 18.8.2021 den 18.44):

så godt at alt gikk bra på ultralyd 😍

 

Amatariel skrev (På 18.8.2021 den 19.15):

Åå så godt å høre!! Forstår du er veldig lettet nå 💕 nydelig liten bebis! Så gøy med 3D-bilde! 

 

Lianne skrev (3 timer siden):

Så deilig at ultralyden gikk fint 😊 Det må være en herlig følelse 🥰

Tusen takk, dere ❤️ Jeg er såå lettet og glad nå🤩 

Og ja, det var ekstra spesielt å se minien i 3D, så veldig glad for at hun gjorde det, helt uoppfordret til og med! Det var liksom noe helt annet å få se konturene av noen bittesmå armer og ben🥰

Jeg har forresten opprettet graviddagbok nå, så håper de som ønsker det har lyst til å følge med videre i den: https://forum.kvinneguiden.no/topic/1506056-tiden-frem-mot-vårbabyen-2022/

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...