Gjest gjesta Skrevet 21. september 2005 #101 Del Skrevet 21. september 2005 Kanskje du faller for ham...? Eller? Greitt med penger, men dumt man må jobbe for dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Chanela¤ Skrevet 21. september 2005 #102 Del Skrevet 21. september 2005 Ja, penger er en bra ting! Nå har jeg blitt satt opp noen timer på lørdag også Har snart kommet meg gjennom opplæringen også, det virker som om arbeidsgiveren min har lyst å ha meg der når jeg har fri. Heldigvis! Synes jeg har gjort så mange feil og jobbet treigt og vært helt på trynet, var redd jeg ALDRI kom til å lære noe som helst Ååååh, liker tanken på at lånet mitt er mer enn nedbetalt om en måned. Da kan jeg BRUKE pengene jeg tjener. Gleder meg til å shoppe!! :) Og nei, han der fra skolen... tviler på at jeg faller som flue for han, er bare ikke typen mann jeg pleier å falle for. Kan nok gi han en sjanse, men... (Er betatt av noen helt andre akkurat nå...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 21. september 2005 #103 Del Skrevet 21. september 2005 Hmmm...... kem er det du egentlig er betatt av no for tida då??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Chanela¤ Skrevet 22. september 2005 #104 Del Skrevet 22. september 2005 Ein eg IKKJE sku bry meg om. Du VEIT kem han e. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 22. september 2005 #105 Del Skrevet 22. september 2005 Dakar vennn min... Like ikkej at venninnene mine ikkje er happy... en til deg snuppo... :rosasmil: Du gjør på idag då? Eg har fri.... Har til og med fri imåro + helga.. Deilig... einaste at eg komme vel til å kjeda meg litt likavel... Svne deg no.. sku ønska at eg budde i Bergen no! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 23. september 2005 #106 Del Skrevet 23. september 2005 Hellu!! Vett du ka eg skal imorra el?!? Eg og gubben skal en tur til Bergen.. Då må du nesten bare ta en pause ifra oppgaven din og komme innom byn en tur og tattla litt over en kaffe/te med meg vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 23. september 2005 #107 Del Skrevet 23. september 2005 God helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 25. september 2005 #108 Del Skrevet 25. september 2005 Blei det noe ut på byn med deg igår el? Var kjempe koselig å møta deg igår.. Fikk ikkje så lyst heim då nei akkurat.. :rosasmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Chanela¤ Skrevet 25. september 2005 #109 Del Skrevet 25. september 2005 Veldig koslig å møte deg i går, ¤Escada¤ Skulle hatt lengre helg og større plass på hybelen, så kunne dere blitt lenger Ble ingen utekveld på meg i går heller, gitt, hihi. Jeje, var litt trøtt uansett, føler meg myglet i dag... Gleder meg til torsdag da God helg videre, Dark Angel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meteora Skrevet 25. september 2005 #110 Del Skrevet 25. september 2005 *kosepå* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Spidergirl# Skrevet 25. september 2005 #111 Del Skrevet 25. september 2005 Er d T du tenker på? Så gøy at du fekk ¤Escada ¤ og mannen te Bergen då!! Sikkert kjekt.... Dumt at eg e så langt vekke ellers skulle eg og vært med :grine2: Håper du har hatt ei kjekk helg ellers då vennen. Det var utrolig kjekt å snakke med deg forleden dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 26. september 2005 #112 Del Skrevet 26. september 2005 Having a good monday? herlig å ta det rolig av og til også hva skjer på torsdag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Spidergirl# Skrevet 26. september 2005 #113 Del Skrevet 26. september 2005 ja ka skjer på torsdag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 26. september 2005 #114 Del Skrevet 26. september 2005 Jeg drømte om deg i natt! :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Chanela¤ Skrevet 27. september 2005 #115 Del Skrevet 27. september 2005 (endret) Heisann! Meteora: Går det bra? #Spidergirl#: T. ja... På torsdag skal jeg på konsert! Tar fly til Oslo i morgen kveld.. Dark Angel: Har det fiint Du? Mrs. Potter: Åh?! Sitter på skolen, jeg. Skal snart treffe øvingslæreren jeg skal ha i praksis om et par uker Har akkurat gått gjennom oppgavene... Skal ha ansvar for tre lederdager, lede to tverrfaglige opplegg og lage dokumentasjonsbok. Blir gøy!! Og litt vanskelig Åååh, men er så trøtt nåå... Lyst å sove... Endret 27. september 2005 av ¤Chanela¤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 27. september 2005 #116 Del Skrevet 27. september 2005 Good luck på skolen idag kos deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 27. september 2005 #117 Del Skrevet 27. september 2005 Er vel ikke alltids lika kjekt på skolen nei.. Uff... du er så HELDIG som skal til Oslo på konsert!!! Sku ønska eg kunne væra med... å hatt MASSE dejavu!! Kost ræva av oss...!!!! Men neida.. har jo selvfølgelig jobbe-helg og greier.. Eg og vil!!!!!!! :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Chanela¤ Skrevet 27. september 2005 #118 Del Skrevet 27. september 2005 Og DEN koslige øvingslæraren jeg fikk da :grine2: Gleder meg nå!! I morgen er det fremleggelse av oppgaven jeg har skrevet. Always something! Så - Reiser jeg!!!! Tadd-da :enig_anim: Har kjøpt shampoo i dag hos frisøren. Luksuriøst Var nemlig inne og kjøpte en hårkur til søsteren min som har bursdag i helgen. Uff, skulle virkelig hatt en genser eller topp eller noe også... Får jo ikke vasket før jeg drar i morgen... Har bare vaskedag hver onsdag. Kanskje jeg skal kjøpe?? Blir vel fort blakk, men... Får snart lønn igjen og juhu! Ja, kjempedumt at ikke du kan være med, ¤Escada¤ Husker hvor moro vi hadde det i 99 Hehe, skal gi Brian en suss fra deg, jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 28. september 2005 #119 Del Skrevet 28. september 2005 Må ha lykke t på reiso imåro då! Å så må du kosa deg MASSE!!! Heldiggrisen! Var i byn å surra litt rundt på klesbutikkar med mammo idag... Kjøpte meg et par støvelettar... Alltig kjekt å shoppa litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Spidergirl# Skrevet 28. september 2005 #120 Del Skrevet 28. september 2005 Lykke til på konsert då jento Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå