Gå til innhold

Dame1989 prøver på nr 2 🌹


Dame1989

Anbefalte innlegg

Dame1989 skrev (7 minutter siden):

Takk :) Nå må den bare bli sterkere så det ikke er kjemisk :)

Skal du teste i morgen? :)

Tør ikke, har null symptomer, så har blitt en liten pyse. Har kun testet for å vær sikker på at ovitrellen er ute 🙈 Men tenker på det men er ikke klar for negativ test 🤦‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Saschi skrev (3 minutter siden):

Tør ikke, har null symptomer, så har blitt en liten pyse. Har kun testet for å vær sikker på at ovitrellen er ute 🙈 Men tenker på det men er ikke klar for negativ test 🤦‍♀️

Jeg har heller ikke noen symptomer. Forstår vis du venter med å teste. Er skikkelig pining å teste så tidlig og ikke kunne stole på svake tester :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dame1989 skrev (15 minutter siden):

Jeg håper såååå det 😄 Men husker forrige måned litt for godt. Har is i magen nå så stoler ikke på at jeg er gravid før testene er sterkere. Tenker med en gang at testene er for svake, men er jo kun 10 dpo :)

Ja man blir veldig brent av tidligere erfaringer. Spesielt når det er så ferskt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dame1989 skrev (2 minutter siden):

Jeg har heller ikke noen symptomer. Forstår vis du venter med å teste. Er skikkelig pining å teste så tidlig og ikke kunne stole på svake tester :)

Jeg tror ikke dette er kjemisk, krysser fingrene for at dette er ekte 🤞

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saschi skrev (Akkurat nå):

Jeg tror ikke dette er kjemisk, krysser fingrene for at dette er ekte 🤞

Takk :) Krysser fingrene for deg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå gratulerer så mye 😍💞 Så fantastisk! Krysser fingrene for at spiren holder seg inne hele veien ut 🤰🏼

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

sommerfugl154 skrev (9 minutter siden):

Ååå gratulerer så mye 😍💞 Så fantastisk! Krysser fingrene for at spiren holder seg inne hele veien ut 🤰🏼

Takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fantastisk å inn her å se idag:nordvesta: jeg tror nok du er gravid jeg🤗🤗 er veldig typisk 10 dpo strrek også! Og den clear blie var jo enda mer tydeligere i krysser enn babyplan synes jeg! Den blir nok sterkere nå ja skal du se! Så fortjent nå! Veldig glad på dine vegne! Ingenting som er så godt at det klaffer på første IVF forsøk🥰

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Love90 skrev (1 minutt siden):

Så fantastisk å inn her å se idag:nordvesta: jeg tror nok du er gravid jeg🤗🤗 er veldig typisk 10 dpo strrek også! Og den clear blie var jo enda mer tydeligere i krysser enn babyplan synes jeg! Den blir nok sterkere nå ja skal du se! Så fortjent nå! Veldig glad på dine vegne! Ingenting som er så godt at det klaffer på første IVF forsøk🥰

Jeg håper det :) Blir spennende å se de neste dagene og hva blodprøven viser på fredag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

89jenta skrev (2 timer siden):

Hurra for så fin strek :yvonne:

Ja, nå må den bare bli sterkere. Jeg er ganske i tvil fortsatt om det går veien :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dame1989 skrev (46 minutter siden):

Ja, nå må den bare bli sterkere. Jeg er ganske i tvil fortsatt om det går veien :)

kan skjønne om synes det e skummelt å håpe på det beste enda.. men jeg har trua

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 dpo kveld

Tatt av veldig konsentrert prøve 😄 😍 Tør jeg håpe nå? 😃

20210612_212300.jpg

 

Endret av Dame1989
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Amatariel skrev (2 minutter siden):

happy2.gif.8b36609079a1c6fb188af933d215b17b.gif Det er meningen at vi skal være i terminklubb sammen altså!

Ja :) Venter med å melde meg inn igjen der til jeg har tatt hcg blodprøve på fredag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dame1989 skrev (7 minutter siden):

Ja :) Venter med å melde meg inn igjen der til jeg har tatt hcg blodprøve på fredag :)

Det skjønner jeg! Jeg venter 😘

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...