Gå til innhold

Dame1989 prøver på nr 2 🌹


Dame1989

Anbefalte innlegg

Oi for en økning på så kort tid! Dette er ingen tvil nå 😃😃👏🏻👏🏻👏🏻 Hurra hurra!!🥰🥳🥳:nordvesta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Love90 skrev (10 minutter siden):

Oi for en økning på så kort tid! Dette er ingen tvil nå 😃😃👏🏻👏🏻👏🏻 Hurra hurra!!🥰🥳🥳:nordvesta:

JAAA 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 25  DPO 11  Rugedag 7  PP 17

Jeg er veldig fornøyd med dagens test, den er sterker enn jeg noen gang fikk forrige måned (kjemisk). Kjenner at jeg kan legge det litt bort og begynne å glede meg (og være redd) :)

Har de siste 2 dagene hatt periodevis murring og stikninger på høyre siden, tar det som et godt tegn. Puppene er veldig ømme, men det har de vært siden stimuleringen så antar at mye av det er fra medisinene (Cyclogest) :)

20210613_131603.jpg

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaaa! Gratulerer så mye! Krysser alt jeg har for at denne gangen går hele veien i mål! 🤩🤞🥳😄❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Niny skrev (3 minutter siden):

Jaaaa! Gratulerer så mye! Krysser alt jeg har for at denne gangen går hele veien i mål! 🤩🤞🥳😄❤️

Takk :) Jeg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dame1989 skrev (22 minutter siden):

Jeg er veldig fornøyd med dagens test, den er sterker enn jeg noen gang fikk forrige måned

Yeees, det er et supert tegn!! :klemmer: Veldig glad på dine vegne nå!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Amatariel skrev (4 minutter siden):

Yeees, det er et supert tegn!! :klemmer: Veldig glad på dine vegne nå!

Tusen takk 🤞😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo helt fantastiske nyheter! Gratulerer så mye igjen, nå må bare spiren holde seg helt til mål :nori::skya:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Såå spennende å følge med her inne😃 Gratulerer så mye med positiv test🙌🏼 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pillowtalk skrev (28 minutter siden):

Såå spennende å følge med her inne😃 Gratulerer så mye med positiv test🙌🏼 

Tusen takk :) Nå må den bare holde :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens morgentest tatt rundt kl 05.15 var plutselig veldig mye svakere. Vet urinkonsentrasjon har mye å si, men ble automatisk bekymret. Hadde ingen tester på jobb så kjøpte en Clearblue plus. Den er jo tydelig sterkere enn den forrige for 2 dager siden, men uroen slipper ikke. Vet også at det er dumt å sammenligne tester ettervært, men klarer ikke å la være. 

Dagens øverst 12 dpo ettermiddag

Nederst 10 dpo morgen 

20210614_125241.jpg

20210612_090849.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg syns dette ser veeeeldig bra ut!! :klemmer:  Jeg har full forståelse for at det er vanskelig å la være å teste, men jeg vil virkelig anbefale deg å ikke ta flere før dagen du kan forvente 2-3 på en ny digital test.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (4 minutter siden):

Jeg syns dette ser veeeeldig bra ut!! :klemmer:  Jeg har full forståelse for at det er vanskelig å la være å teste, men jeg vil virkelig anbefale deg å ikke ta flere før dagen du kan forvente 2-3 på en ny digital test.

Jeg kommer nok til å ta en babyplan når jeg kommer hjem for å sjekke at ikke den også er svak som den i dag tidlig. Vis den er fin og sterk skal jeg prøve å ikke teste noe mer :)

Blir ny digital på lørdag eller evt på fredag vis hcg blodprøve viser mer enn 150 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HannaNO skrev (13 minutter siden):

Den øverste var jo kjempesterk og fin!! 

Takk :) Den kjemiske forrige måned sitter så sterkt i minne så livredd for plutselig svakere tester. Hvordan går det med deg? Du er noen dager lengre påvei enn meg? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...