Gå til innhold

Dame1989 prøver på nr 2 🌹


Dame1989

Anbefalte innlegg

HannaNO skrev (2 timer siden):

Syns absolutt CB sin har blitt mye sterkere, så jeg ville ikke vært så sikker på kjemisk ❤️ 

Får krysse fingrene. Men liker absolutt ikke at babyplan er svakere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Love90 skrev (58 minutter siden):

Oi, dette er skikkelig rart synes jeg. Nesten så noe er rart med de babyplan testene. For med så sterk og fin clear blue test så vet jeg at babyplan sine tester burde være sterkere også. Sist jeg var gravid så er jeg veldig sikker på at jeg tok en sånn clear blue kryss på 14 dpo og hadde veldig lik styrke i krysse som din og da var babyplan sterkere enn dette altså! Så her vil jeg nok holde en knapp på at babyplan sine tester har et veldig dårlig parti på testene sine! For clear blue skulle vært svakere også når babyplan sin test er så svakt. Jeg har veldig troa på at noe er rart ned de babyplan testene hvertfall, nesten uten tvil! 😊 du har ikke noe tidlig tester liggende bare for å teste ut styrken på de? 😊 

Er det jeg tenker også. At siden clearblue er så sterk så burde babyplan vært sterkere. Men det at babyplan har blitt svakere de siste dagene, det liker jeg ikke! Gårsdagens clearblue ble tatt på ikke konsentrert prøve så kan være derfor dagens er mye sterkere... Ikke godt å vite. 

Jeg har kun babyplan og clearblue. Apoteket har kun clearblue og rfsu og de har ikke så godt rykte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Love90 skrev (50 minutter siden):

Kan legge ut mine clear blue kryss fra forrige graviditet. Var tidlig test jeg brukte, ikke de vanlige. 

De to øverste er jeg 12 dpo kveld på veldig konsentrert urin og babyplan tidlig test. 
 

Den nederste er jeg 13 dpo på ettermiddags urin, synes mine og dine er veldig like, ser at jeg ikke tok noe babyplan test her da, men min graviditet gikk jo bra og hadde veldig lik økning som du har nå på clear blue😃

9DE4796F-132B-4938-9A7A-0F64CCB8B67A.jpeg

AC181668-57D4-48CD-B698-80350FD9F5A8.jpeg

DE5BA62C-2C63-4407-934B-2E91654A016C.jpeg

Ja, våres 13 dpo clearblue tester er veldig like :) Men ser at min babyplan 13 dpo er svakere enn din babyplan 12 dpo. Får håpe at det er et dårlig parti med tester :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg ville også stolt på CB her. Men helst bare brukt digitale tester. Jeg vet ventetiden mellom 1-2 til 2-3 og 2-3 til 3+ er langdryg, men heller det enn å pine seg med disse strimlene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dame1989 skrev (21 minutter siden):

Ja, våres 13 dpo clearblue tester er veldig like :) Men ser at min babyplan 13 dpo er svakere enn din babyplan 12 dpo. Får håpe at det er et dårlig parti med tester :)

Var derfor jeg ville vise deg ettersom de er helt like i styrke. Og når min babyplan tidlig test er sterkere enn din som du tok idag samtidig med så sterk clearblue kryss som du fikk så må det være noe galt med babyplan testene tenker jeg 😊 gjør som Amatariel. Gå over på clear blue digital. Etter den siste clear blue krysset jeg tok der så gikk jeg kun over til digital for å se at jeg fikk 2-3, og med så sterk clear blue kryss hos deg så tror jeg nok du får 2-3 ganske snart 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare lyst til å legge ved min testrekke også som gjorde meg veldig nervøs i noen dager. 

Fin stigning fra 11 - 13 dpo, så ble 14 dpo mye svakere igjen og like sterk som 12 dpo. Var bare Babyplan som lurte meg, for de andre testene steg 🤷🏻‍♀️

Håper bare at dette går veien. Unner deg virkelig ikke enda en kjemisk 😭❤️

IMG_20210222_063226.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fortsatt 13 dpo :)

Beklager at jeg spammer dere (og min egen dagbok) med usikkerhet og tristhet. Er bare at dette betyr alt i verden nå. Og i 1,5 år har jeg kun fått dårlige nyheter. I dag tidlig slettet jeg både min graviditet i Preggers og Preglife samt fjernet nedtelling til tidlig ultralyd. Det betyr mye for meg at så mange svarer meg og kommer med positive historier :)

Jeg kjøpte meg RFSU tester på apoteket i stad (testegal)(vet de testene er dårlige), og er igjen noe positiv til resultatet :)

Tok også en ny babyplan og nå var den sterkere igjen :) Kan blastocytten ha delt seg til tvilling før den festet seg? Og at de svake testene var frafall av en tvilling ? 

Takk for all støtten :)

20210615_165334.jpg

20210615_165847.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er testene fra 10, 11, 12 og 13 dpo (tatt med de sterkeste). 10 dpo øverst og 13 dpo nederst :)

Nå skal jeg prøve å ikke teste noe mer før blodprøven på fredag (vet jo at jeg kommer til å teste, men skal iallefall prøve) ;)

20210615_165604.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Niny skrev (2 timer siden):

Har bare lyst til å legge ved min testrekke også som gjorde meg veldig nervøs i noen dager. 

Fin stigning fra 11 - 13 dpo, så ble 14 dpo mye svakere igjen og like sterk som 12 dpo. Var bare Babyplan som lurte meg, for de andre testene steg 🤷🏻‍♀️

Håper bare at dette går veien. Unner deg virkelig ikke enda en kjemisk 😭❤️

IMG_20210222_063226.jpg

Tusen takk for trøstende ord. Ser ut som det samme skjer meg :) Testen i ettermiddag var noe sterkere igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt du fikk en sterkere Babyplan test nå! Sånn for din egen bekymrings skyld :klem:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner deg så godt, hvor raskt bekymringen kan melde seg ved at man blir usikker av den ene testen fra babyplan som ble svakere idag tidlig enn forventet❤️ Men dette lover nå så godt nå med bedre styrke fra babyplan også🥰🤗

ser at flere plutselig opplever at babyplan går ned i styrke fra dagen før, selv om andre tester fortsatt går opp i styrke! Kan jo tenkes at noen av babyplan testene rett og slett er veldig dårlige?🤔 jeg holder en knapp på det hvertfall, for nå har jo styrken gått betraktelig opp igjen av de babyplan testene også🤩 nå var det endelig din tur🥰 veldig glad på dine vegne😃🥳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fantastisk å se at streken blir sterkere!😭 Forstår det må ha vært innmari tøft å se den bli svakere med den kjemiske klart i minne 😕 

Nå måå den lille spiren holde hele løpet ut❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Love90 skrev (På 15.6.2021 den 19.46):

Skjønner deg så godt, hvor raskt bekymringen kan melde seg ved at man blir usikker av den ene testen fra babyplan som ble svakere idag tidlig enn forventet❤️ Men dette lover nå så godt nå med bedre styrke fra babyplan også🥰🤗

ser at flere plutselig opplever at babyplan går ned i styrke fra dagen før, selv om andre tester fortsatt går opp i styrke! Kan jo tenkes at noen av babyplan testene rett og slett er veldig dårlige?🤔 jeg holder en knapp på det hvertfall, for nå har jo styrken gått betraktelig opp igjen av de babyplan testene også🤩 nå var det endelig din tur🥰 veldig glad på dine vegne😃🥳

Babyplan tester er fine til å tidlig teste, men ikke til å følge stigning, det har jeg lært nå :)

Takk 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annabel skrev (15 timer siden):

Så fantastisk å se at streken blir sterkere!😭 Forstår det må ha vært innmari tøft å se den bli svakere med den kjemiske klart i minne 😕 

Nå måå den lille spiren holde hele løpet ut❤️

Jaa :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4+0 

Nå er det virkelig slutt på testing :) Kommer til å ta 1 digital til om 1 uke og får forhåpentligvis 3+ på den.

Testet nå i kveld etter jobb og fikk sterk Clearblue plus så tok en digital også. Gravid 2-3 når jeg er 4+0 er jeg veldig fornøyd med :) Nå er skuldrene senket for iallefall kjemisk :)

20210616_230807.jpg

20210616_231525.jpg

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jaaa! Dette skal ikke bli en kjemisk!! happy2.gif.8b36609079a1c6fb188af933d215b17b.gif Heldigvis stemmer ikke alltid magefølelsen i dette gravidgamet. Nyyydelige tester!! Nå blir det bra å få siste digitale neste uke, og så helt ferdig med testing. Det blir så bra!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...