Gå til innhold

Dame1989 prøver på nr 2 🌹


Dame1989

Anbefalte innlegg

Dame1989 skrev (4 minutter siden):

Takk :) Den kjemiske forrige måned sitter så sterkt i minne så livredd for plutselig svakere tester. Hvordan går det med deg? Du er noen dager lengre påvei enn meg? :)

Det skjønner jeg veldig godt. Jeg hadde offisiell testdag på lørdag og tok blodprøve i dag og fikk positivt svar etter en uke med blødninger, så det var deilig. Det er utrolig hvor redd man blir for noe man ikke hverken kan kjenne eller kjenner til. Men dagens test var jo absolutt ikke svakere ❤️ 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

HannaNO skrev (2 minutter siden):

Det skjønner jeg veldig godt. Jeg hadde offisiell testdag på lørdag og tok blodprøve i dag og fikk positivt svar etter en uke med blødninger, så det var deilig. Det er utrolig hvor redd man blir for noe man ikke hverken kan kjenne eller kjenner til. Men dagens test var jo absolutt ikke svakere ❤️ 

Så bra. Hvor mange dpo er du? Hva var din hcg verdi? 

Jeg skal ta blodprøve på fredag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dame1989 skrev (4 minutter siden):

Så bra. Hvor mange dpo er du? Hva var din hcg verdi? 

Jeg skal ta blodprøve på fredag :)

Er 17 dpo i dag. (4+3). Fikk beskjed om at den var høy og fin og godt over "laveste verdi". Jeg syns det er skummelt å skulle følge med på nøyaktig verdi fordi det er så innmari forskjellig og det produseres så forskjellig hos alle. Blir veldig spennende på fredag. Hadde de hatt åpent lørdag så skulle jeg egentlig tatt blodprøven da, så derfor ble det litt senere. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HannaNO skrev (46 minutter siden):

Er 17 dpo i dag. (4+3). Fikk beskjed om at den var høy og fin og godt over "laveste verdi". Jeg syns det er skummelt å skulle følge med på nøyaktig verdi fordi det er så innmari forskjellig og det produseres så forskjellig hos alle. Blir veldig spennende på fredag. Hadde de hatt åpent lørdag så skulle jeg egentlig tatt blodprøven da, så derfor ble det litt senere. :)

Så bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette jeg ikke liker. Ser ut som begge dagens er noe svakere enn gårsdagens. Dette er så fælt :(

Øverst 11 dpo formiddag, så 11 dpo kveld, deretter 12 dpo morgen og 12 dpo ettermiddag/kveld nederst. 

20210614_164612.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg forstår veldig godt at du blir bekymret når testene i dag ser litt svakere ut i går. Men nå er det slik at strimmeltester kan være lunefulle, og det er mange ulike faktorer som spiller inn på styrken (fargestoff, urinkonsentrasjon osv). Jeg opplevde det samme med mine tester, og gikk litt i kjelleren. (Legger ved bilde til illustrasjon) Det gikk heldigvis fint! Derfor håper jeg at du ikke tar sorgene på forskudd helt enda ❤️ Noen svakere tester må ikke nødvendigvis bety at noe er gale. Jeg håper virkelig at dette går veien for deg! 

415A40C2-C441-4B36-BA29-FA3EB127F1D2.jpeg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Signerer Juss-jenta! Man kan nesten ikke sammenligne tester fra forskjellig tidspunkt på døgnet, da kan det bli slike her variasjoner. Men jeg skjønner du gjør det og blir engstelig :troest: forrige måned er jo sterk i hukommelsen. Men dette kan fortsatt gå kjempebra 🤞

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at du blir bekymret! Men er som de over her skriver at så tidlig og ofte testing så er det ikke sikkert økningen synes på testene. Har mye mer tro på å følge med på hver 2-3. dag! Vet det er vanskelig, nen det sies jo at man kanskje ikke ser noe økning før det har gått mellom 2-3 dager mellom testene 😊🤞🏻 Jeg har super troa jeg! Og husk du er bare 12 dpo enda🥰

Endret av Love90
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juss-jenta skrev (17 timer siden):

Hei! Jeg forstår veldig godt at du blir bekymret når testene i dag ser litt svakere ut i går. Men nå er det slik at strimmeltester kan være lunefulle, og det er mange ulike faktorer som spiller inn på styrken (fargestoff, urinkonsentrasjon osv). Jeg opplevde det samme med mine tester, og gikk litt i kjelleren. (Legger ved bilde til illustrasjon) Det gikk heldigvis fint! Derfor håper jeg at du ikke tar sorgene på forskudd helt enda ❤️ Noen svakere tester må ikke nødvendigvis bety at noe er gale. Jeg håper virkelig at dette går veien for deg! 

415A40C2-C441-4B36-BA29-FA3EB127F1D2.jpeg

Takk for svar :) Babyplan er fortsatt svakere, men clearblue plus er litt sterkere. Får iallefall et svar på fredag når jeg skal ta hcg blodprøve :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (17 timer siden):

Signerer Juss-jenta! Man kan nesten ikke sammenligne tester fra forskjellig tidspunkt på døgnet, da kan det bli slike her variasjoner. Men jeg skjønner du gjør det og blir engstelig :troest: forrige måned er jo sterk i hukommelsen. Men dette kan fortsatt gå kjempebra 🤞

Babyplan test er omtrent like sterk som den var for 3 dager siden. Men clearblue plus er litt sterkere. Jeg tror faktisk at dette også ender som en kjemisk, magefølelsen tar sjeldent feil. Får iallefall svar på fredag da jeg skal ta blodprøve :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Love90 skrev (16 timer siden):

Skjønner godt at du blir bekymret! Men er som de over her skriver at så tidlig og ofte testing så er det ikke sikkert økningen synes på testene. Har mye mer tro på å følge med på hver 2-3. dag! Vet det er vanskelig, nen det sies jo at man kanskje ikke ser noe økning før det har gått mellom 2-3 dager mellom testene 😊🤞🏻 Jeg har super troa jeg! Og husk du er bare 12 dpo enda🥰

Babyplan sin er omtrent like sterk som den var for 2-3 dager siden, men  clearblue plus er litt sterkere. Får ordentlig svar på fredag når jeg tar blodprøve :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DPO 13   Rugedag 9  PP 17

Babyplan test blir fortsatt ikke noe sterkere. Den er svakere enn testene fra 11 dpo :( Clearblue er litt sterker enn i går. Magefølelsen sier at dette kommer til å ende med enda en kjemisk. Får se om 3 dager og hcg blodprøve :)

Dagens morgen test 

20210615_060549.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dame1989 skrev (2 minutter siden):

DPO 13   Rugedag 9  PP 17

Babyplan test blir fortsatt ikke noe sterkere. Den er svakere enn testene fra 11 dpo :( Clearblue er litt sterker enn i går. Magefølelsen sier at dette kommer til å ende med enda en kjemisk. Får se om 3 dager og hcg blodprøve :)

Dagens morgen test 

Nei uff, så uflaks syns jeg ingen skal ha!! Dette gå veien 🤞 Satser på at Babyplan-testene rett og slett er lumsk og ufin med deg. For den CB syns jeg ser bra ut! Sterk og fin! Setter min lit her til fin hcg-prøve!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns absolutt CB sin har blitt mye sterkere, så jeg ville ikke vært så sikker på kjemisk ❤️ 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lianne skrev (3 minutter siden):

Dette må da gå veien!! Den Clearblue-testen er jo absolutt sterkere 😊

Jeg er enig i at dagens clearblue er sterk og fin. Gårsdagens ble nok ikke tatt av så konsentrert prøve. Men hvorfor er babyplan sin svakere? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, dette er skikkelig rart synes jeg. Nesten så noe er rart med de babyplan testene. For med så sterk og fin clear blue test så vet jeg at babyplan sine tester burde være sterkere også. Sist jeg var gravid så er jeg veldig sikker på at jeg tok en sånn clear blue kryss på 14 dpo og hadde veldig lik styrke i krysse som din og da var babyplan sterkere enn dette altså! Så her vil jeg nok holde en knapp på at babyplan sine tester har et veldig dårlig parti på testene sine! For clear blue skulle vært svakere også når babyplan sin test er så svakt. Jeg har veldig troa på at noe er rart ned de babyplan testene hvertfall, nesten uten tvil! 😊 du har ikke noe tidlig tester liggende bare for å teste ut styrken på de? 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan legge ut mine clear blue kryss fra forrige graviditet. Var tidlig test jeg brukte, ikke de vanlige. 

De to øverste er jeg 12 dpo kveld på veldig konsentrert urin og babyplan tidlig test. 
 

Den nederste er jeg 13 dpo på ettermiddags urin, synes mine og dine er veldig like, ser at jeg ikke tok noe babyplan test her da, men min graviditet gikk jo bra og hadde veldig lik økning som du har nå på clear blue😃

9DE4796F-132B-4938-9A7A-0F64CCB8B67A.jpeg

AC181668-57D4-48CD-B698-80350FD9F5A8.jpeg

DE5BA62C-2C63-4407-934B-2E91654A016C.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (2 timer siden):

Nei uff, så uflaks syns jeg ingen skal ha!! Dette gå veien 🤞 Satser på at Babyplan-testene rett og slett er lumsk og ufin med deg. For den CB syns jeg ser bra ut! Sterk og fin! Setter min lit her til fin hcg-prøve!

Tror jeg iallefall dropper å teste videre med babyplan. Jeg har 1 clearblue igjen jeg kan teste med i morgen formiddag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...