Gå til innhold

Dame1989 prøver på nr 2 🌹


Dame1989

Anbefalte innlegg

CD 14  PP 17   IVF Uttak

Da ble det 5 egg ut :) Uttaket gjorde ganske vondt, men det varte kun i noen minutter. Så fornøyd med det :)

Blir spennende i morgen når de ringer om hvor mange som ble befruktet og om det blir innsett på dag 2 eller 5. Jeg håper på 4 befruktede egg 🤞

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hurra for 5 egg ut!! Håper så mange som mulig av disse blir befruktet 🤞

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (39 minutter siden):

Hurra for 5 egg ut!! Håper så mange som mulig av disse blir befruktet 🤞

Ja :) Vet ikke helt hva jeg skal tørre å håpe på, men håper iallefall at 4 blir befruktet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for 5 egg ut 😃👏🏻 
Skjønner godt at du synes uttake er vondt. Syntes det selv på mine uttak.. de stikker jo tross alt nål rett igjennom til eggstokkene😬 men veldig bra jobba😃👏🏻 Krysser fingrene for at flest mulig blir befruktet og deler seg riktig🤞🏻🤞🏻 Bli veldig spennende fremover da!  

De rundene her er veldig nervepirrende.. husker selv hvilken berg og dalbane den ivfen kan være. skjønner så godt hvordan du har det nå når du bare må sitte å vente på å få høre hvordan ting går, mye tanker som surrer i ventetiden❤️ Prøv å gjøre ting som gjør deg glad og få tankene litt på andre ting i de dagene fremover. For man blir jo litt for nervøs og spent. Håper det beste for deg🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Love90 skrev (10 timer siden):

Hurra for 5 egg ut 😃👏🏻 
Skjønner godt at du synes uttake er vondt. Syntes det selv på mine uttak.. de stikker jo tross alt nål rett igjennom til eggstokkene😬 men veldig bra jobba😃👏🏻 Krysser fingrene for at flest mulig blir befruktet og deler seg riktig🤞🏻🤞🏻 Bli veldig spennende fremover da!  

De rundene her er veldig nervepirrende.. husker selv hvilken berg og dalbane den ivfen kan være. skjønner så godt hvordan du har det nå når du bare må sitte å vente på å få høre hvordan ting går, mye tanker som surrer i ventetiden❤️ Prøv å gjøre ting som gjør deg glad og få tankene litt på andre ting i de dagene fremover. For man blir jo litt for nervøs og spent. Håper det beste for deg🤗

Ja, hva man frivillig går gjennom 🙈 Ikke så lett å få tankene over på andre ting. Og ikke så mye å finne på i disse dager heller. Jeg blir nok en del hjemme i helgen for å unngå fare for karantene osv :)

3/5 egg ble befruktet så da planlegger de innsett på mandag. Må bare krysse fingrene for at 1 overlever til da :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 15   PP 17

3/5 egg ble befruktet. Tror det er innenfor normalen så får være fornøyd med det. Det er planlagt innsett på mandag. Skummelt med bare 3 egg igjen for ser på andre hvor mange som faller av når de begynner å dele seg. Nå må iallefall 1 klare seg til mandag 🤞

Det blir 4 lange dager fremover nå. Blir nok å være mest hjemme for å unngå karantene osv.

Jeg er fortsatt veldig oppblåst og øm etter uttaket i går. Ubehagelig å gå så blir mest å være i ro. Det blir nok bedre innen noen dager :) Fortsatt mørk utflod/små mørke koagler, men det er nok bare rester fra blødningen under uttaket i går :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hadde håpet på 4, men 3 er bra det også! Satser absolutt på at det er egg som klarer seg slik at du får innsett på mandag :hug: Satser på at gullegget er der!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stå på! ❤️ Jeg heier på deg! Krysser fingrene for at dette går veien for deg :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig bra med 3 egg av 5😃

Krysser fingrene for deg i de dagene fremover❤️🤞🏻

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende! Håper alle de tre klarer seg og at gullegget blir satt inn på mandag😊🤞🏻

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (3 timer siden):

Vet du hadde håpet på 4, men 3 er bra det også! Satser absolutt på at det er egg som klarer seg slik at du får innsett på mandag :hug: Satser på at gullegget er der!

Ja :) Man trenger jo bare 1 egg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ms.Sommerfugl skrev (1 time siden):

Stå på! ❤️ Jeg heier på deg! Krysser fingrene for at dette går veien for deg :) 

Takk 😀🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Love90 skrev (1 time siden):

Det er veldig bra med 3 egg av 5😃

Krysser fingrene for deg i de dagene fremover❤️🤞🏻

Takk :) 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristina00 skrev (7 minutter siden):

Så spennende! Håper alle de tre klarer seg og at gullegget blir satt inn på mandag😊🤞🏻

Jaaa :) 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

89jenta skrev (23 minutter siden):

Så bra med 3 av 5 egg 🥳 Krysser fingrene for deg

Takk :) 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 16  PP 17

2 av de 3 eggene hadde 4 delt seg som er det optimale. Det siste egget hadde delt seg i 2. De skal prøve å dyrke frem alle eggene til mandag, men er altså 2 de har mest troen på. Noen som vet når under eggdelingen det som regel går galt? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dame1989 skrev (14 minutter siden):

CD 16  PP 17

2 av de 3 eggene hadde 4 delt seg som er det optimale. Det siste egget hadde delt seg i 2. De skal prøve å dyrke frem alle eggene til mandag, men er altså 2 de har mest troen på. Noen som vet når under eggdelingen det som regel går galt? :)

Dessverre kan det gå galt hele veien ❤️ når eggene slutter å dele seg har en betydning derimot, uten at jeg husker helt eksakt. Tror det var noe ala dag 1-3 er det kvalitet på egget som gjør at de faller fra, 4-5 er det mer sæden/kombinasjon 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...