Gå til innhold

Dame1989 prøver på nr 2 🌹


Dame1989

Anbefalte innlegg

Amatariel skrev (19 minutter siden):

Tenk at streken enda er der - whooooo! SÅ glad for dette altså!! :klemmer: Min ble ikke ordentlig sterk/synlig før 13 dpo.

Jeg tror liksom ikke helt på det før jeg før skikkelig synlig sterk strek. Får håpe det kommer innen noen dager :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jo fortsatt strek der🤩 er som Amatariel skriver at den øker sikkert mer imorgen, må vel ha litt tid for å komme seg, hvertfall 2 dager for er jo hver 2. dag den dobler seg ja 🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Love90 skrev (2 timer siden):

Det er jo fortsatt strek der🤩 er som Amatariel skriver at den øker sikkert mer imorgen, må vel ha litt tid for å komme seg, hvertfall 2 dager for er jo hver 2. dag den dobler seg ja 🤩

Det er sant :) Fikk den sterkeste streken nå i ettermiddag så da kan jeg puste litt lettet ut :)

20210512_132609.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Love90 skrev (5 minutter siden):

Du er gravid, helt sikkert🥳🎉🎉🎊🥰 

Takk for at du trygger meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 dpo  PP16

I går kveld hadde jeg mye murring og små lette stikninger.

Jeg engster meg på hvorfor babyplan ikke blir sterkere.... 

Tok en ny Clearblue test og den er litt sterkere enn den var for 2 dager siden. Legger ved bildene av den i neste post, fikk ikke plass. 

Jeg fikk forsatt gravid 1-2 på Clearblue digital. Burde jeg bekymre meg noe ekstra? 

20210513_111855.jpg

Endret av Dame1989
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns alle testene ser veldig bra ut! Som nevnt før, alle mine var svake før 13 dpo. Og de varierte. Test jeg tok fredag ettermiddag var f.eks sterkere enn lørdag morgen. Test lørdag ettermiddag var sterkere enn søndag morgen. Der urinkonsentrasjonen spiller inn. Må bare vente, så blir disse forhåpentligvis sterkere snart :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (19 minutter siden):

Jeg syns alle testene ser veldig bra ut! Som nevnt før, alle mine var svake før 13 dpo. Og de varierte. Test jeg tok fredag ettermiddag var f.eks sterkere enn lørdag morgen. Test lørdag ettermiddag var sterkere enn søndag morgen. Der urinkonsentrasjonen spiller inn. Må bare vente, så blir disse forhåpentligvis sterkere snart :klemmer:

Har bare så dårlig følelse for at det er kjemisk. Men vet at det ikke er noe å gjøre enn å se det ann :( Har bare 1 test igjen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer ikke å tenke på så mye annet for tiden :( Jeg føler det er 90 % sjanse for at dette er en kjemisk.... 

Øverst er 11 dpo ettermiddagstest og nederst er 12 dpo ettermiddagstest. Den er jo nesten blitt svakere :(

Nå er jeg tom for tester. Tenkte å kjøpe nye på lørdag og teste da, 14 dpo. Vis de ikke har blitt betydelig sterkere blir det å ta ut Menopur for å være klar for mensen og ivf :( Er testen helt negativ på lørdag slutter jeg også med Crinone. Den kan utsette mensen en del. 

20210513_153423.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm nei, jeg klarer ikke å tro at dette skal være kjemisk altså. Dine ser sterkere ut enn mine! Her bildet mitt fra 10, 11 og 12 dpo:

12dpo.jpg.71aeaf6d8e29d3aad19f24a7db4c2255.jpg

Din 12 dpo-test er i alle fall ikke svakere enn det min er her! Og jeg fikk 2-3 på digital i dag. Jeg tror du kommer dit om en uke du også :klemmer: Men har aaaall forståelse for at ventetiden er tung! Kjedelig at du bare har èn test igjen da. Jeg hadde så utrolig mange, har fortsatt igjen, men tar ikke så mange tester nå lenger. Tror du vil se en tydeligere strek på lørdag da med din siste test!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (41 minutter siden):

Hm nei, jeg klarer ikke å tro at dette skal være kjemisk altså. Dine ser sterkere ut enn mine! Her bildet mitt fra 10, 11 og 12 dpo:

12dpo.jpg.71aeaf6d8e29d3aad19f24a7db4c2255.jpg

Din 12 dpo-test er i alle fall ikke svakere enn det min er her! Og jeg fikk 2-3 på digital i dag. Jeg tror du kommer dit om en uke du også :klemmer: Men har aaaall forståelse for at ventetiden er tung! Kjedelig at du bare har èn test igjen da. Jeg hadde så utrolig mange, har fortsatt igjen, men tar ikke så mange tester nå lenger. Tror du vil se en tydeligere strek på lørdag da med din siste test!

Godt å se at noen er litt positiv :) Får ikke gjort noe annet enn å vente til lørdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dame1989 skrev (1 time siden):

Klarer ikke å tenke på så mye annet for tiden :( Jeg føler det er 90 % sjanse for at dette er en kjemisk.... 

Øverst er 11 dpo ettermiddagstest og nederst er 12 dpo ettermiddagstest. Den er jo nesten blitt svakere :(

Nå er jeg tom for tester. Tenkte å kjøpe nye på lørdag og teste da, 14 dpo. Vis de ikke har blitt betydelig sterkere blir det å ta ut Menopur for å være klar for mensen og ivf :( Er testen helt negativ på lørdag slutter jeg også med Crinone. Den kan utsette mensen en del. 

20210513_153423.jpg

Titter innom med noen beroligende ord, min test så også sånn ut 12dpo, så her er absolutt ikke håpet ute. Jeg har trua😊🤞🏻

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melie skrev (1 minutt siden):

Titter innom med noen beroligende ord, min test så også sånn ut 12dpo, så her er absolutt ikke håpet ute. Jeg har trua😊🤞🏻

Tusen takk :) Får bare vente å se hvordan lørdagens test ser ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 dpo  PP16

Jeg måtte selvfølgelig kjøpe flere tester 🙈 og da ble det Clearblue plus tester. Jeg synes den er litt sterkere enn gårsdagens så da dropper jeg å ta ut Menupur og satser på at jeg ikke får mensen før mandag (pga stengte apotek). 

Øverste test fra i går ettermiddag og nederste fra i dag ettermiddag :)

 

20210513_111405.jpg

20210514_144111.jpg

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Amatariel skrev (24 minutter siden):

Jaa dette ser kjempebra ut!! hurra.gif.cab4d08170dc46b96341c0d1f0088d16.gif

Nå er jeg litt mer håpefull igjen. Skal ikke være lett dette 🙈😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Amatariel Når synes du jeg burde teste neste gang? Ta en ny Clearblue plus på søndag og en ny Clearblue digital på tirsdag (4+3 - 1 uke etter første positive digital)? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioi👏🏻👏🏻👏🏻 Hurra! Dette er jo skikkelig bra økning🤩 nå kan du senke skuldrene for dette er jo et skikkelig bevis på at det hvertfall ikke har vært ovitrellen som har sittet igjen så lenge🤩 gratulerer så mye🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...