Gå til innhold

Dame1989 prøver på nr 2 🌹


Dame1989

Anbefalte innlegg

Love90 skrev (26 minutter siden):

Hvis du har opplevd ovitrelle rester på 9 dpo tidligere så hadde jeg ville ventet til 10 dpo for å være sikker. Men hadde lett svidd av en digital imorgen om den øker i styrke til imorgen 😊

Ååå blir så spennende i morgen. Tok enda en test i kveld som jeg føler er sterkere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dame1989 skrev (59 minutter siden):

Ååå blir så spennende i morgen. Tok enda en test i kveld som jeg føler er sterkere :)

Krysser fingrene for deg 🤞🏻🤞🏻❤️ Håper du får positiv test denne gangen så du slipper Ivf🤞🏻

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende dager nå! 🤞😍 Krysser fingre og tær for at det skjer noe positivt de neste dagene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fhuzzy skrev (3 minutter siden):

Spennende dager nå! 🤞😍 Krysser fingre og tær for at det skjer noe positivt de neste dagene!

Takk  ) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 dpo  PP 16

11 dager siden Ovitrelle og streken er ca lik. Bilde er fra 7, 8 og 9 dpo (nederst). Alle tatt på morningen. Vet ikke helt hva jeg skal tenke. 

20210510_115258.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nesten blenda test i dag... Vet det ikke er over enda, men føles veldig sånn... Dagens test er nederst.

20210510_120307.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner du fikk en nedtur når du hadde håpet på en litt sterkere strek idag. Men 9 dpo er fortsatt veldig tidlig, er ikke 50% en gang som tester positiv på 9 dpo. Sist graviditet så testet jeg helt blenda med tidlig test, og det viste seg at jeg var gravid da jeg testet 3 dager senere🤗 så masse håp igjen🤞🏻 Men skjønner deg godt for jeg føler selv at håpet er ute når jeg tester negativ 9 dpo nå når jeg prøver på nr to selv om jeg vet fra sist graviditet at jeg testet negativ på den dagen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Love90 skrev (1 minutt siden):

Skjønner du fikk en nedtur når du hadde håpet på en litt sterkere strek idag. Men 9 dpo er fortsatt veldig tidlig, er ikke 50% en gang som tester positiv på 9 dpo. Sist graviditet så testet jeg helt blenda med tidlig test, og det viste seg at jeg var gravid da jeg testet 3 dager senere🤗 så masse håp igjen🤞🏻 Men skjønner deg godt for jeg føler selv at håpet er ute når jeg tester negativ 9 dpo nå når jeg prøver på nr to selv om jeg vet fra sist graviditet at jeg testet negativ på den dagen 

Får bare krysse fingrene videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, nesten blenda? Det er ikke blenda da! Og 11 dager etter ovitrelle! Jeg syns dette lukter mye håp. Det er helt syykt hvor svake disse testene er akkurat i dette tidsrommet. Det er en grunn til at jeg brukte hele fredagen til å myse på tester (det var også 11 dager etter ovitrelle), og det var pur umulig på vanlig morgenurin å få den skyggen med på bilde. Men på veldig sterk ettermiddagsurin (tørstet nesten ihjel) så kom det noe svakt frem.

Prøve å ta en ny test i ettermiddag på sterkt konsentrert urin kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (1 minutt siden):

Hm, nesten blenda? Det er ikke blenda da! Og 11 dager etter ovitrelle! Jeg syns dette lukter mye håp. Det er helt syykt hvor svake disse testene er akkurat i dette tidsrommet. Det er en grunn til at jeg brukte hele fredagen til å myse på tester (det var også 11 dager etter ovitrelle), og det var pur umulig på vanlig morgenurin å få den skyggen med på bilde. Men på veldig sterk ettermiddagsurin (tørstet nesten ihjel) så kom det noe svakt frem.

Prøve å ta en ny test i ettermiddag på sterkt konsentrert urin kanskje?

Vet ikke helt om jeg får det til da jeg skal på jobb i kveld og er avhengig av å drikke noe vann for å ikke blir helt dehydrert. Legger ut et bilde vis jeg får tatt en ny test :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har omtrent ikke drukket noe i dag. 

Test tatt nå. 11 dager siden Ovitrelle. Testen kl 1200 i formiddag var negativ. 

20210510_173437.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dame1989 skrev (2 minutter siden):

Jeg har omtrent ikke drukket noe i dag. 

Test tatt nå. 11 dager siden Ovitrelle. Testen kl 1200 i formiddag var negativ. 

20210510_173437.jpg

Synes det ser ut til at det er økt styrke på streken jeg nå😃😃😃 dette ser så lovende ut🥳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Love90 skrev (58 minutter siden):

Synes det ser ut til at det er økt styrke på streken jeg nå😃😃😃 dette ser så lovende ut🥳

Jeg tør ikke håpe på noe før jeg ser det sikkert 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ligner jo akkurat på dramaet jeg hadde på fredag! Svak test på morgenen som var vanskelig å tolke, og sterkere på ettermiddagen 🤞 Ååå tenk om!! Du får et par veldig spennende dager fremover nå! Jeg er 13 dpo, og først nå begynner det å bli en styrke å snakke om. Vært veldig svakt hittil. Håper sånn du kommer etter!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ååh, tenk om! 🤞 Ser jo ut som den har økt, håper skikkelig på at den nå bare øker i styrke de neste dagene 🤞😁

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (1 time siden):

Dette ligner jo akkurat på dramaet jeg hadde på fredag! Svak test på morgenen som var vanskelig å tolke, og sterkere på ettermiddagen 🤞 Ååå tenk om!! Du får et par veldig spennende dager fremover nå! Jeg er 13 dpo, og først nå begynner det å bli en styrke å snakke om. Vært veldig svakt hittil. Håper sånn du kommer etter!!

Blir veldig spennende i morgen ja :) Egentlig alt for spennende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Atticmess skrev (1 time siden):

Ååh, tenk om! 🤞 Ser jo ut som den har økt, håper skikkelig på at den nå bare øker i styrke de neste dagene 🤞😁

Ja det håper jeg også på. Men frykter litt for at det fortsatt er Ovitrelle rester :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...