Gå til innhold

Dame1989 prøver på nr 2 🌹


Dame1989

Anbefalte innlegg

Jeg har heller ikke særlig merkbart EL-slim, men har blitt gravid flere ganger. Er uansett sikkert bare fint å tilrettelegge litt ekstra uansett 🤗 selvom grapefrukt smaker... noe spesielt 😆

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snurrepurre skrev (6 timer siden):

Jeg har heller ikke særlig merkbart EL-slim, men har blitt gravid flere ganger. Er uansett sikkert bare fint å tilrettelegge litt ekstra uansett 🤗 selvom grapefrukt smaker... noe spesielt 😆

Solvipect smakte heller ikke så godt :(

Men men følelsen av at man gjør det man kan er iallefall god :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 8  PP15 

Da har vi lært at grapefruktjuice og Solvipect smaker vondt, men at man drikker det likevel :)

Denne måneden er litt rar for tar meg i å drømme om å være gravid, men så har jeg mistet håpet for at det skal skje. Før vi begynte å prøve var jeg sikker på at vi skulle slite med å bli gravide. Så da jeg ble gravid etter 2 måneder var det som et sjokk. Når jeg var til tidlig ultralyd og fikk beskjed om at det ikke var som det skulle sa 2 forskjellige gyn at vi ses igjen om under 1 år. Du ble så raskt gravid denne gangen... Det er det som gjør dette ekstra vanskelig. Hvorfor ble jeg gravid så raskt da og ikke nå? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 11  PP 15

Ikke så mye nytt. 

Skal til gyn kontroll i morgen så regner med å sette Ovitrelle i morgen kveld. Da blir det el på CD 14. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (26 minutter siden):

Lykke til på kontroll i morgen! Håper på et stort og fint egg 😊

Takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva tenker dere om alkohol og prøving. Er selv glad i vin og kan dele en flaske vin med min kjære i helgen. Gyn har sagt at det er ok.

Fikk plutselig veldig lyst på 1 glass hvitvin nå, men usikker på om jeg bør. Tanker? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, fikk fast smilefjes på clearblue digital advanced nå. Den var negativ i dag tidlig. 

Jeg har aldri gått rett fra negativ og rett til fast smilefjes... Den pleier å blinke i 1-5 dager først. Og ikke har jeg fått fast smilefjes på cd 11 før heller. Selv de andre rundene med Letrozol. 

2 spørsmål :) 

Ville dere holdt dere i 3 timer for deretter å ta en strimmel test nå i kveld? 

Og bør vi legge inn aksjer i kveld siden det ble fast smilefjes. La inn aksjer på lørdag og i går. Har planer om å legge inn aksjer i morgen kveld.  

:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lever som normalt frem til jeg ser en positivt test. Tror det er viktig. Ellers blir alt enda kjipere enn det allerede er. Et glass vin i ny og ne skader ingenting, er ikke akkurat flatfylla du planlegger. Nyt glasset! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dame1989 skrev (1 minutt siden):

Ville dere holdt dere i 3 timer for deretter å ta en strimmel test nå i kveld? 

Og bør vi legge inn aksjer i kveld siden det ble fast smilefjes. La inn aksjer på lørdag og i går. Har planer om å legge inn aksjer i morgen kveld.  

Jeg hadde nok ikke tatt noe strimmel mer i dag når digital test har vist positiv. Og hadde lagt aksjer ja! Fast smilefjes er jo de mest fertile dagene, så her hadde jeg bare kjørt på så raskt som mulig :sengekos:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (6 minutter siden):

Jeg lever som normalt frem til jeg ser en positivt test. Tror det er viktig. Ellers blir alt enda kjipere enn det allerede er. Et glass vin i ny og ne skader ingenting, er ikke akkurat flatfylla du planlegger. Nyt glasset! 

Droppet glasset når el testen viste positiv :) Tar heller et glass eller 2 til helgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (5 minutter siden):

Jeg hadde nok ikke tatt noe strimmel mer i dag når digital test har vist positiv. Og hadde lagt aksjer ja! Fast smilefjes er jo de mest fertile dagene, så her hadde jeg bare kjørt på så raskt som mulig :sengekos:

Takk for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 12  PP15

Gyn undersøkelse viste kun små egg. Det største var 12 mm. Så Clearblue digital advanced el testen jeg tok i går må ha vært feil :(

Ny gyn kontroll på fredag... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjemperart med den testen..! Men kanskje du var litt forberedt mtp. at strimmelen var negativ... uansett skikkelig kjedelig med små egg. Håper de er en god del større på fredag 🤞

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig når clear blue viste smiley😞 så rart at den viste det.. de skal jo være veldig sikre da. 
men sist eggløsning så hadde jeg fast smiley på den samtidig som babyplan strimmel, dagen etter var babyplan strimmel klar negativ, mens clear blue viste fortsatt fast smiley på samme urin.. tenkte jeg skulle stole på clear blue. Men nå vet jeg etter din erfaring med falsk positiv el test på den at babyplan sine er best! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dame1989 skrev (11 minutter siden):

Noen som vet hvor mye egg kan vokse på 2 døgn? 

 

Ca 1.5 mm, maks 2mm i døgnet. 

Endret av Neutral90
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neutral90 skrev (6 minutter siden):

Ca 1.5 mm, maks 2mm i døgnet. 

Da får jeg håpe på et egg på 15-16mm på fredag slik at jeg kanskje får satt Ovitrelle på lørdag :) Blir kanskje julaften baby vis det går denne runden :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dame1989 skrev (1 minutt siden):

Da får jeg håpe på et egg på 15-16mm på fredag slik at jeg kanskje får satt Ovitrelle på lørdag :) Blir kanskje julaften baby vis det går denne runden :)

Tvi tvi 👏😁

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 14  PP 15

Ultralyd viste ingen store egg, kun mange små. Det har ikke skjedd med Letrozol før :(Klinikken er påskestengt så får ingen flere kontroller. Må følge opp med el tester i påsken og får dermed ikke Ovitrelle denne syklusen. 

Spurte om å ta dobbel dose Letrozol neste måned og det kunne jeg.

Måneden etter blir det IVF, det blir ca i midten av mai. Kort protokoll. Shit, det går altså dit. Nå er enda en venninne gravid...

Det her er så utrolig urettferdig...

Kommer til å ringe fastlegen om noen uker og be om sykemelding fra start ivf til uttak. Det er så mye stress på jobben. Får sjelden tid til å spise og drikke. Sover dårlig... Fare for karantene og bli smittet. Flere legetimer og mulige bivirkninger. Håper at jeg får det. Kjenner strikken er tøyd så langt nå. 

Enda et negativt innlegg, men er så lei og redd nå. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...