Gå til innhold

Dame1989 prøver på nr 2 🌹


Dame1989

Anbefalte innlegg

Amatariel skrev (1 time siden):

Ja, jeg brukte crinone en gang i svangerskap helt frem til uke 12, så vi hadde vanlig mengde sex den tiden. Kan ikke huske at det var så rart... men jeg ble litt tørr av den, så enkelte dager var det litt kjipt husker jeg.

Så bra ovitrelle er satt! :heiajente:

Jeg føler bare at rester av den detter ut hele døgnet så tanken på å få noe annet opp der frister ikke hehe. Får se hva som skjer vis jeg evt blir gravid og må bruke den mange uker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har noen av dere opplevd stikninger på feil side rundt el? 

Jeg vet at jeg har et stort egg på høyre side, men har stikninger på venstre side nå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 dpo  CD 19  PP 14 

Da var dpo dagene i gang og starter med Crinone i dag. 

Ingen symptomer på el som vanlig. Jeg pleier heller ikke å ha noen symptomer i dpo land når jeg tar medisiner. Blir spennende å se hvordan de neste 2 ukene blir og la tiden gå fort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dame1989 skrev (45 minutter siden):

1 dpo  CD 19  PP 14 

Da var dpo dagene i gang og starter med Crinone i dag. 

Ingen symptomer på el som vanlig. Jeg pleier heller ikke å ha noen symptomer i dpo land når jeg tar medisiner. Blir spennende å se hvordan de neste 2 ukene blir og la tiden gå fort :)

Hurra for dpo! 🥳 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 dpo  cd 21  pp 14

Denne helgen har gått så sakte selv om jeg har hatt mye å gjøre. 

Litt stive brystvorter, ellers ingen symptomer.

Lurer litt på når jeg skal starte å teste, har aldri klart å holde meg til lengre enn 9 dpo og det blir neste lørdag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dame1989 skrev (1 time siden):

3 dpo  cd 21  pp 14

Denne helgen har gått så sakte selv om jeg har hatt mye å gjøre. 

Litt stive brystvorter, ellers ingen symptomer.

Lurer litt på når jeg skal starte å teste, har aldri klart å holde meg til lengre enn 9 dpo og det blir neste lørdag. 

Jeg føler alltid det er lettere å holde meg når en passende dpo kommer på en helg, altså at når 9 dpo er en lørdag er det lettere å ikke teste 8 dpo 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neutral90 skrev (29 minutter siden):

Jeg føler alltid det er lettere å holde meg når en passende dpo kommer på en helg, altså at når 9 dpo er en lørdag er det lettere å ikke teste 8 dpo 😅

Ja det er sant :) Men så vurderer jeg å teste 7 eller 8 dpo for å se om Ovitrelle er ute av kroppen. For vis jeg ser noe svakt 9-10 dpo vet jeg ikke om det er Ovitrelle eller babystrek :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 dpo CD 22  PP 14

Symptomjakten 😀 4 dpo og såre brystvorter, det pleier jeg ikke å ha. De pleier å bli stive, men ikke såre. Sist de ble såre var vel 1 år siden tror jeg. Og jeg ble gravid for 1.... Men er jo alt for tidlig å få noen ordentlige symptomer.. Føler jeg alltid er så håpeful i tidlig dpo land :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (7 minutter siden):

Blir kjempespennende å følge deg videre i dpo-land! :duskedame:

Ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 dpo  CD 23  PP14

Tiden går så sakte... Forsatt veldig ømme og stive brystvorter. 

Hva er det tidligste egget kan feste seg? 

Tok en test i ettermiddag for å se hvor mye av Ovitrelle som er igjen i kroppen. Var fortsatt en tydelig svak strek, 7 dager siden Ovitrelle. 

Er det vanlig å oppleve svake stikninger der hvor eggstokkene sitter (tror det er der iallefall🙈) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke mellom 5-9 dpo at det er vanlig at et befruktet egg fester seg? Jeg mener det. Og disse dagene kan man jo kjenne alt mulig. Stikking og strekking ja. Er dessverre ikke lett å vite om det er en spire på gang eller pms ut fra det. Det er så utrolig likt. Men veldig spennende her da!! 🤞 Lurt at du tester ut ovitrelle. Det skal jeg også gjøre, denne gangen også. Liker den kontrollen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (4 minutter siden):

Er det ikke mellom 5-9 dpo at det er vanlig at et befruktet egg fester seg? Jeg mener det. Og disse dagene kan man jo kjenne alt mulig. Stikking og strekking ja. Er dessverre ikke lett å vite om det er en spire på gang eller pms ut fra det. Det er så utrolig likt. Men veldig spennende her da!! 🤞 Lurt at du tester ut ovitrelle. Det skal jeg også gjøre, denne gangen også. Liker den kontrollen.

Ja, tenker å ta en ny test om 2 dager for å se om Ovitrelle er ute da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7dpo   CD25   PP14

Tok en test for å se om Ovitrelle er ute av kroppen 9 dager etter sprøyten. Det er fortsatt en svak strek så ikke ennå. Håper den er blendahvit i morgen så jeg kan begynne å håpe på strek.

Hadde en svak følelse nedre høyre side i nesten hele går. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke helt å se streken. Men det er jo lettere IRL vs. bilde. Så om du ser noe så satser vi på at den er borte i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (9 minutter siden):

Jeg klarer ikke helt å se streken. Men det er jo lettere IRL vs. bilde. Så om du ser noe så satser vi på at den er borte i morgen!

Ja jeg ser en svak strek som er litt sterkere enn en skyggestrek. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...