Gå til innhold

Dame1989 prøver på nr 2 🌹


Dame1989

Anbefalte innlegg

Husker de sa til meg før uttak når jeg bekymret meg sånn over om jeg fikk noen som kunne settes tilbake. At det er bedre med få egg av bra kvalitet enn mange som ikke er av bra kvalitet❤️ Gleder meg også til å  følge deg videre fremover😊🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

CD 4  PP 17

Da var tredje dose med Menupur satt. Ingen bivirkninger utenom at jeg blir veldig varm hver kveld etter sprøyten er satt. 3 dager til første ultralyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Love90 skrev (18 timer siden):

Husker de sa til meg før uttak når jeg bekymret meg sånn over om jeg fikk noen som kunne settes tilbake. At det er bedre med få egg av bra kvalitet enn mange som ikke er av bra kvalitet❤️ Gleder meg også til å  følge deg videre fremover😊🤞🏻

Det er sant. Trenger jo potensielt bare 1 egg :)

Er bare så spent om jeg responderer på medisinene siden jeg har så lav dose og om jeg kommer meg til uttak/innsett. Det er liksom det eneste som betyr noe for tiden. Tenker mye på hva vis jeg aldri får barn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 5  PP 17

Jobbet i dag og merker at formen ikke er helt på topp. Kjent små stikninger på høyre side. Tar det som et godt tegn :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 6   PP 17

Gyn kontroll i morgen ettermiddag. Har nå tatt 5 doser med Menopur. Håper så at vi ser flere egg som har begynt å vokse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dame1989 skrev (54 minutter siden):

CD 6   PP 17

Gyn kontroll i morgen ettermiddag. Har nå tatt 5 doser med Menopur. Håper så at vi ser flere egg som har begynt å vokse :)

krysser fingrene for deg 😊😊😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

CD 7   PP 17

Da var gynekolog kontrollen gjennomført. Rart hvor vant man blir med gynekologundersøkelse etter 1,5 års prøving :)

Det var mange egg på begge sider som vanlig. Kun noen få som hadde vokst litt (10mm). Gynekolog var ikke bekymret. Ny kontroll på mandag. Gynekolog mente mulig uttak før neste helg. Jeg skal fortsette med samme lave dose Menopur 112.5. Jeg skal i tillegg starte med Fyremadel sprøyter fra i morgen (for å stoppe evt tidlig eggløsning). 

Jeg er fortsatt litt engstelig for at ikke flere egg vil stimuleres og evt avbrutt forsøk. Merker jeg blir mer og mer sliten også som er vanskelig å kombinere med hektisk jobb på sykehus (helsepersonell). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan forstå at du blir sliten av dette… Håper virkelig det klaffer for deg neste runde 🥰 

Så krysser vi fingrene for kjempefine egg på mandag 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

89jenta skrev (13 minutter siden):

Kan forstå at du blir sliten av dette… Håper virkelig det klaffer for deg neste runde 🥰 

Så krysser vi fingrene for kjempefine egg på mandag 😃

Takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 8    PP 17

I dag tok jeg første dose med Fyremadel. Merket huden rundt innstikkstedet ble rødt og varmt, men ga seg etter ca 1 time :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 10   PP 17

8 dager med sprøyter er foreløpig unnagjort. Blir veldig spennende med kontroll på mandag. Er veldig redd jeg ikke har hatt noe effekt på stimuleringen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 11  PP 17

Kjenner at jeg gruer meg til gyn kontroll i morgen. Redd for å høre at ingen egg eller evt kun 1 egg har vokst. Lurer på om de avbryter forsøket da eller øker dosen? Jeg tenker at vis ingen egg har vokst kan de kanskje øke dosen og vis det kun er 1 egg som vokser så blir det avbrutt. 

Hvor store må egg være for å bli tatt ut ved ivf ? 

Jeg er veldig sliten og har en del stikninger på begge sider. Psykisk kjenner jeg meg tom. Gruer meg til jobb denne uken for kjenner at jeg har nok med megselv nå. Vanskelig å tilrettelegge på en hektisk jobb. Kvier meg for å ta kontakt med fastlege ang sykemelding. Han ville kun sykemelde meg vis bivirkningene av medisinene ble for store. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 12   PP 17

Ultralyd i dag viste 5 store egg mellom 17-21mm. Har også mange små, men de vil ikke vokse seg større nå.

Blir uttak på onsdag, dette blir spennende. Vet at det er mulighet for at jeg ikke sitter igjen med noen egg til innsett, men håper på iallefall 1 (og kanskje 1 i fryseren) :)

Blir å sette Ovitrelle i kveld så da er jeg ferdig med de andre sprøytene. 10 dager med Menopur og 5 dager med Fyremadel holdt :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så godt å høre at det var egg som hadde vokst, og at det blir uttak!! :klemmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (1 time siden):

Så godt å høre at det var egg som hadde vokst, og at det blir uttak!! :klemmer:

Ja :)

Blir spennende å se om det blir innsett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

89jenta skrev (1 time siden):

Hurra for store fine egg og uttak 🥳

Jaa :) Får håpe at iallefall 1 egg er klart for innsett om 1 uke :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra 😃😃 du trenger bare et egg for å bli gravid🤞🏻🤞🏻 Jeg har skikkelig troa! Satset de på blasto? Og får du innsett med en gang eller blir det frys først ? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Love90 skrev (3 timer siden):

Så bra 😃😃 du trenger bare et egg for å bli gravid🤞🏻🤞🏻 Jeg har skikkelig troa! Satset de på blasto? Og får du innsett med en gang eller blir det frys først ? 😊

Vis jeg forstod de riktig håper de på blasto ja (5 dagers?) og innsett mandag. Vis det var mye frafall av egg og de ikke var helt sikre på om det siste ville dele seg helt rikitg setter de det inn på fredag tror jeg. 

Tror de satser på innsett nå ja, hørte ikke noe om overstimulering :) Allerede tatt ut Cyclogest :)

Blir veldig spennende den kommende uken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 13  PP 17

Uttak i morgen! Jeg er så spent og livredd for at alle eggposene er tomme for egg. Formen er veldig fin i dag så redd for tidlig eggløsning eller at eggposene har minsket i størrelse. 

Jeg tenker lite på selve prosedyren i morgen, tankene er mer på om de får ut noen egg og dagene fremover til et evt innsett. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...