Gå til innhold

Dame1989 prøver på nr 2 🌹


Dame1989

Anbefalte innlegg

Amatariel skrev (1 minutt siden):

Uff så lei meg for at det gikk den veien for deg 😪 

Jeg har mistet i uke 5 og 6 før og det var helt normale mensblødninger for meg. Varte kanskje èn dag lenger enn det som var normalt om jeg husker riktig, men ellers var det akkurat som en vanlig mens sånn smertemessig.

Om det ikke er for sent å starte IVF før sommeren nå så ville jeg nok absolutt pushet for få det til! Du er jo veldig klar for bli gravid og tror nok psyken vil ha godt å føle at det går fremover.

Så bra :) Rart at den magefølelsen stemmer ofte. 

De er juli stengt så så lenge mensen ikke drøyer veldig rekker jeg det. De vil ikke starte ivf vis jeg fortsatt har hcg i kroppen. Men siden jeg fikk negativ digital test i dag før mensen har kommet burde det ikke være mye hcg igjen i kroppen nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veldig leit å høre ❤️

Håper du rekker ivf før de har sommerstengt 🤞 Er jo fint å få inn et nytt forsøk relativt kjapt.

Sender deg en klem, og håper du snart sitter med spiren som holder løpet ut :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Atticmess skrev (3 minutter siden):

Veldig leit å høre ❤️

Håper du rekker ivf før de har sommerstengt 🤞 Er jo fint å få inn et nytt forsøk relativt kjapt.

Sender deg en klem, og håper du snart sitter med spiren som holder løpet ut :klem:

Takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei så kjedelig... 😔

Krysser fingrene for deg for at ivf forsøk går an å sette igang relativt raskt og at du ikke trenger flere forsøk! 🤞

Ei venninne av meg mistet 5+3 og endte på legevakten av smertene. Men hun har også endometriose til vanlig og pleier å spy av smerte av vanlige menssmerter. Regner med det er en sammenheng der 🤷🏻‍♀️ Håper mensen kommer raskt for din del og at smertene blir som normalt ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Niny skrev (4 minutter siden):

Ånei så kjedelig... 😔

Krysser fingrene for deg for at ivf forsøk går an å sette igang relativt raskt og at du ikke trenger flere forsøk! 🤞

Ei venninne av meg mistet 5+3 og endte på legevakten av smertene. Men hun har også endometriose til vanlig og pleier å spy av smerte av vanlige menssmerter. Regner med det er en sammenheng der 🤷🏻‍♀️ Håper mensen kommer raskt for din del og at smertene blir som normalt ❤️

Takk :)

Vanligvis har jeg lite menssmerter. Og er jo bare 4+4 i dag og det har nok sluttet å vokse for flere dager siden. 

Jeg satser på mensen om noen daher da den vanligvis kommer ca 3 dager etter Crinone slutt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 1  PP 17

Da har jeg begynt å spotte så satser på at mensen kommer i løpet av dagen. Da blir det ivf på meg. Hadde aldri trodd vi skulle ende her. Jeg skal starte med Menopur 112.5 i morgen som er en lav dose siden jeg har mange egg og noe større fare for overstimulering. Gynekolog kontroll neste onsdag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lykke til! Jeg krysser fingrene for at dette blir et godt forsøk for deg 🤞 dersom alt ikke går som du håper, så husk at første forsøk er som et "læreforsøk" der klinikken får erfaring i hvordan du responderer på medisin osv, på den måten kan de optimalisere neste gang om det blir behov for det :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neutral90 skrev (23 minutter siden):

Masse lykke til! Jeg krysser fingrene for at dette blir et godt forsøk for deg 🤞 dersom alt ikke går som du håper, så husk at første forsøk er som et "læreforsøk" der klinikken får erfaring i hvordan du responderer på medisin osv, på den måten kan de optimalisere neste gang om det blir behov for det :klem:

Takk :)

Ja jeg vet at ikke alle kommer til uttak. Og vet at vis man kommer til uttak må det ikke bety at det blir noe innsett. 

Men blir spennende på første gyn kontroll for å se om flere egg modner. Vet at ved så lav dose kan man respondere dårlig, modne kun 1 egg osv :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig å lese at det endte i kjemisk :( ❤️ Men det betyr jo at kroppen din kan bli gravid, så det er ingenting som tilsier at det ikke skal funke på IVF! Krysser fingrene for deg, og sender en STOR (digital) klem ❤️ 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ms.Sommerfugl skrev (15 timer siden):

Så kjedelig å lese at det endte i kjemisk :( ❤️ Men det betyr jo at kroppen din kan bli gravid, så det er ingenting som tilsier at det ikke skal funke på IVF! Krysser fingrene for deg, og sender en STOR (digital) klem ❤️ 

Takk :) Ja var på en måte betryggende å faktisk bli gravid igjen nesten 1,5 år etter første gang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD2  PP17

Ingen økt blødning eller menssmerte etter kjemisk.

I kveld satt jeg første dose med Menopur 112.5. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trist å lese at det var kjemisk, når du endelig tross alt var gravid 😔 eneste positive oppi alt nå når du skal igang med ivf, er at du kan bli gravid naturlig også hvis du må ha flere forsøk så kan man forsøke selv mellom forsøkene. Forhåpentligvis så slipper du det også, for er jo flere som lykkes på første forsøk❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Love90 skrev (19 timer siden):

Trist å lese at det var kjemisk, når du endelig tross alt var gravid 😔 eneste positive oppi alt nå når du skal igang med ivf, er at du kan bli gravid naturlig også hvis du må ha flere forsøk så kan man forsøke selv mellom forsøkene. Forhåpentligvis så slipper du det også, for er jo flere som lykkes på første forsøk❤️

Ja, krysser fingrene for at jeg blir gravid på den ene eller andre måten snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 3  PP17

Da var andre dose med Menour satt. Alt det tekniske med å blande medisin og sette sprøyter går fint (er helsepersonell). 

Er veldig spent på gyn kontrollen på onsdag. Vet liksom ikke hva vi håper å se? Flere follikler på hver eggstokk som har begynt å vokse? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ønsker deg virkelig all hell og lykke med IVF her Dame1989 :klem: Jeg blir å følge spent med!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (1 time siden):

Ønsker deg virkelig all hell og lykke med IVF her Dame1989 :klem: Jeg blir å følge spent med!

Takk :) Håper jeg følger etter deg snart :) Lykke til videre for deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville absolutt håpet på 2 egg i ca lik str på hver eggstokk, jo flere jo bedre da 😍 bede å bli gledelig overrasket! Husk at klinikken mener at 5-8 egg er optimalt. Menopur gir jo typisk færre egg også, da :) det er ikke antall, men kvaliteten! Masse lykke til 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neutral90 skrev (29 minutter siden):

Jeg ville absolutt håpet på 2 egg i ca lik str på hver eggstokk, jo flere jo bedre da 😍 bede å bli gledelig overrasket! Husk at klinikken mener at 5-8 egg er optimalt. Menopur gir jo typisk færre egg også, da :) det er ikke antall, men kvaliteten! Masse lykke til 🤞

Sant :) Det optimale er vel å sitte igjen med et fint egg som settes inn og evt et par på frys :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...