Gå til innhold

Noen fler som går over i DPO land nå?


Jente34

Anbefalte innlegg

stAre skrev (16 minutter siden):

gratulerer masse 😊 det var en veldig sterk strek! da var det virkelig noe der du kjente på :)

Tusen takk🥰 ja det var det virkelig…. Fikk ekstra stor misstanke da jeg var på personalmøte tidligere i dag. Fikk noen skikkelige kvalmebyger innimellom. Har lastet ned 2 forskjellige apper og de har tydeligvis regnet litt forskjellig ut i fra første dag i forrige mens. Den ene mener jeg er 5+0 og den andre mener 4+6. ikke mange dagene, men rart de mener forskjellig likevel😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

tørkestativ skrev (1 minutt siden):

Tusen takk🥰 ja det var det virkelig…. Fikk ekstra stor misstanke da jeg var på personalmøte tidligere i dag. Fikk noen skikkelige kvalmebyger innimellom. Har lastet ned 2 forskjellige apper og de har tydeligvis regnet litt forskjellig ut i fra første dag i forrige mens. Den ene mener jeg er 5+0 og den andre mener 4+6. ikke mange dagene, men rart de mener forskjellig likevel😅

Mange aksjer rakk du? Det er alt jeg klarer å fokusere på tydeligvis  :ler:

 

gratulerer så mye  :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fame skrev (8 minutter siden):

Mange aksjer rakk du? Det er alt jeg klarer å fokusere på tydeligvis  :ler:

 

gratulerer så mye  :klem:

Takk for gratulasjon 🥰Ikke mange!😂 har fått med meg at dere «bare» rakk 1 gang 2 dager før EL? Jeg er en smule usikker på EL siden testene kødda skikkelig denne måneden. Men hvis jeg hadde EL når jeg tror så var det mandag 1 november. Fikk lagt inn aksjer på torsdag og natt til søndag. Altså 4  dager og ca 1-2 dager før. Men det skulle visst ikke mer til. Hadde egentlig gitt opp denne PPen litt. Var til og med på flatfylla på lørdagen når jeg i utgangspunktet trodde jeg hadde EL. Og jeg har tatt sovemedisinene mine frem til natt til i går…

masse lykke til, håper det ikke skulle mer til enn den ene gangen for dere🤞🏻❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tørkestativ skrev (1 minutt siden):

Takk for gratulasjon 🥰Ikke mange!😂 har fått med meg at dere «bare» rakk 1 gang 2 dager før EL? Jeg er en smule usikker på EL siden testene kødda skikkelig denne måneden. Men hvis jeg hadde EL når jeg tror så var det mandag 1 november. Fikk lagt inn aksjer på torsdag og natt til søndag. Altså 4  dager og ca 1-2 dager før. Men det skulle visst ikke mer til. Hadde egentlig gitt opp denne PPen litt. Var til og med på flatfylla på lørdagen når jeg i utgangspunktet trodde jeg hadde EL. Og jeg har tatt sovemedisinene mine frem til natt til i går…

masse lykke til, håper det ikke skulle mer til enn den ene gangen for dere🤞🏻❤️

Veldig digg å vite   :nigo: Jeg venter fremdeles, så får vi se. Murrer litt i dag 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiora skrev (9 minutter siden):

Wow, se på den fine streken da!! Gratulerer! 😍🎉

Takk😭❤️ Nå prøver jeg å finne ut hvor mye kaffe og pepsi max jeg kan drikke😂 samboer er på vei hjem fra jobb. Gleder meg til å fortelle han🤩

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Premom sier 2dpo i dag basert på første positive EL-test, men fikk først tempstigning i dag, så er vel kanskje 1dpo? Uansett er jeg i gang med ventetiden frem mot test 😌 Og nå blir alle sammen rundt meg gravide, så det gjør litt ekstra vondt at vi ikke får det til. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tørkestativ skrev (2 timer siden):

Jeg er gravid😭❤️

CFA14BA8-3607-4C64-B5AF-05F5560CCFBF.jpeg

Herregud for en flott strek da!!😍 Hipp hurra, og gratulerer så mye!🎉 Kan jeg spørre om dere har prøvd lenge? Håper det er en av flere spirer som skal vise seg her de i dpo-gruppa de neste ukene❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

83077133-0D3A-433A-9CD3-1736247794E6.thumb.jpeg.755c58001b6fbc2ebc2128be4a47b26d.jpeg

med skikkelig mye godvilje så syns jeg at jeg ser en strek 🤭 er heeelt testegal. Begynte å teste 5dpo bare fordi jeg syns det er spennende, selv om det ikke vises noe da uansett 😆 er nå 7-8 dpo, men hatt flere positive runder på el-tester på halvannen uke også, så litt forvirra. 
 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7777 skrev (4 minutter siden):

83077133-0D3A-433A-9CD3-1736247794E6.thumb.jpeg.755c58001b6fbc2ebc2128be4a47b26d.jpeg

med skikkelig mye godvilje så syns jeg at jeg ser en strek 🤭 er heeelt testegal. Begynte å teste 5dpo bare fordi jeg syns det er spennende, selv om det ikke vises noe da uansett 😆 er nå 7-8 dpo, men hatt flere positive runder på el-tester på halvannen uke også, så litt forvirra. 
 

når jeg zoomer inn føler jeg også at det er en bitteliten antydning, men det kan jo også være synsbedrag. håper det kommer noe mer de neste dagene!

Endret av stAre
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7777 skrev (14 minutter siden):

83077133-0D3A-433A-9CD3-1736247794E6.thumb.jpeg.755c58001b6fbc2ebc2128be4a47b26d.jpeg

med skikkelig mye godvilje så syns jeg at jeg ser en strek 🤭 er heeelt testegal. Begynte å teste 5dpo bare fordi jeg syns det er spennende, selv om det ikke vises noe da uansett 😆 er nå 7-8 dpo, men hatt flere positive runder på el-tester på halvannen uke også, så litt forvirra. 
 

Jeg føler jeg kan skimte noe🧐 spennende 🤞🏻

Mammatilsukkertopp skrev (1 time siden):

Herregud for en flott strek da!!😍 Hipp hurra, og gratulerer så mye!🎉 Kan jeg spørre om dere har prøvd lenge? Håper det er en av flere spirer som skal vise seg her de i dpo-gruppa de neste ukene❤️

Tusen takk🥰 dette var pp6. Men har gått 11 mnd uten prevansjon. Så hodet mitt har prøvd i 11 måneder selvom jeg ser i ettertid at det aldri klaffa i starten🤪

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7777 skrev (31 minutter siden):

83077133-0D3A-433A-9CD3-1736247794E6.thumb.jpeg.755c58001b6fbc2ebc2128be4a47b26d.jpeg

med skikkelig mye godvilje så syns jeg at jeg ser en strek 🤭 er heeelt testegal. Begynte å teste 5dpo bare fordi jeg syns det er spennende, selv om det ikke vises noe da uansett 😆 er nå 7-8 dpo, men hatt flere positive runder på el-tester på halvannen uke også, så litt forvirra. 
 

Jeg ser også noe 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dpo 10 og negativ test😣 skuffa og frustrert hvertfall når jeg har stikking i livmoren noe jeg ikke pleier og få før mensen. Ikke på sånn som jeg har hatt de siste dagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Spent<3 said:

Dpo 10 og negativ test😣 skuffa og frustrert hvertfall når jeg har stikking i livmoren noe jeg ikke pleier og få før mensen. Ikke på sånn som jeg har hatt de siste dagene.

Så kjedelig! Men, 10 dpo er fremdeles tidlig da! Kan fortsatt skje mye i dagene frem mot ikm :Nikke:

dpo land er slitsomme dager altså! 7 dpo her og i går hadde jeg skikkelig godfølelse, masse murringer! I dag har jeg helt omvendt følelse, merker ingenting :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fiora skrev (41 minutter siden):

Så kjedelig! Men, 10 dpo er fremdeles tidlig da! Kan fortsatt skje mye i dagene frem mot ikm :Nikke:

dpo land er slitsomme dager altså! 7 dpo her og i går hadde jeg skikkelig godfølelse, masse murringer! I dag har jeg helt omvendt følelse, merker ingenting :sur:

Sant ventetiden er så ufattelig lang! 

Man blir så var på alle murringene og symptomene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykkefrø skrev (1 time siden):

Hurra!! Gratulerer sååå mye!! ❤️

Tusen takk❤️ Jeg ble så misunnelig når jeg leste at du var gravid. Men selfølgelig glad på dine vegne! (Forskjell på misunnelig og sjalu😅) rart å tenke på at jeg var gravid selv, men ikke visste det enda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til alle som er gravide! 💗

Her er jeg på 8dpo. Veksler mellom å kjenne masse symptomer, og å kjenne absolutt ingenting 🤷‍♀️ Alt fra ømme pupper til trøtt, uggen og svimmel. Går veldig opp og ned. Tør egentlig ikke håpe på noe, men har ikke gitt opp helt enda  🙈 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...