Gå til innhold

Noen fler som går over i DPO land nå?


Jente34

Anbefalte innlegg

Skulle egentlig vente med å teste til etter IKM, men tok en test i dag 12dpo. Den var negativ 🙃 Kjenner jeg er litt skuffa, følte vi traff bra rundt EL. Men da regner jeg med at mensen kommer i morgen eller tirsdag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Får sånne utrooolig svake streker. Ca 11-12dpo nå, tror jeg. 3F8D1056-8723-49B0-9F96-4E16897C74F8.thumb.jpeg.75de834bb261d060a9fc82e4a9e4cc11.jpeg2F8AB56F-C726-4F5D-A989-8889FC8E65D2.thumb.jpeg.898a354b8062f4aaf4c33ac014da24ee.jpeg

prøver å holde motet oppe mtp hvor svak den var 14dpo sist gang det gikk. Da var den sånn her: 

79101673-0DC8-4C3F-B1DB-19A7B5FB0A82.thumb.jpeg.ef8febd7cbcad2d5b9d4affdc011c99a.jpeg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, jadaneidaså said:

Spennende! Har du testet i dag? 😊

Feiget ut i dag 🙈 tok en i går kveld som var blenda! Men våknet i natt av en sinnsyk kvalmebølge, så holder håpet oppe noen dager til! ❤️

Gratulerer så masse masse med spire @Spent<3😍

@7777 så lenge TR ikke kommer det håp! :klem:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiora skrev (28 minutter siden):

Feiget ut i dag 🙈 tok en i går kveld som var blenda! Men våknet i natt av en sinnsyk kvalmebølge, så holder håpet oppe noen dager til! ❤️

Gratulerer så masse masse med spire @Spent<3😍

@7777 så lenge TR ikke kommer det håp! :klem:

Takk!❤ mistet litt troa da jeg testet negativt dag 10dpo.. testet i dag (ikke med morgen urin) og den var positiv i dag 14dpo. Skulle få mensen i dag. Håper det er sånn for deg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiora skrev (1 time siden):

Feiget ut i dag 🙈 tok en i går kveld som var blenda! Men våknet i natt av en sinnsyk kvalmebølge, så holder håpet oppe noen dager til! ❤️

Gratulerer så masse masse med spire @Spent<3😍

@7777 så lenge TR ikke kommer det håp! :klem:

Jaa, håper så latterlig mye på at den sitter😭♥️ Samboeren skal på øvelse i morgen og blir borte til fredag. Har lovet at jeg skal vente med mer testing til han er hjemme, så vi forhåpentligvis kan glede oss sammen av et bra resultat. Spent på om TR kommer på onsdag eller ikke 🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 hours ago, Spent&lt;3 said:

Takk!❤ mistet litt troa da jeg testet negativt dag 10dpo.. testet i dag (ikke med morgen urin) og den var positiv i dag 14dpo. Skulle få mensen i dag. Håper det er sånn for deg også!

Det må ha vært helt uvirkelig å få positiv! 😄❤️ Takk, det håper jeg også, fremdeles noen få dager igjen til ikm! 🤞🏼
 

58 minutter siden, 7777 said:

Jaa, håper så latterlig mye på at den sitter😭♥️ Samboeren skal på øvelse i morgen og blir borte til fredag. Har lovet at jeg skal vente med mer testing til han er hjemme, så vi forhåpentligvis kan glede oss sammen av et bra resultat. Spent på om TR kommer på onsdag eller ikke 🤞🏻

Krysser fingrene for at dere får en sterk og fin positiv å gå inn i helgen med! 🤩 men for en tålmodighetsprøve å ikke teste før fredag! 

Jeg er 1 dag etter deg og hadde uuuuultrasvak test i går, veldig spent på om tr dukker opp på torsdag! Og litt usikker på om jeg tør å teste mer eller om jeg bare skal vente 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiora skrev (17 minutter siden):

Det må ha vært helt uvirkelig å få positiv! 😄❤️ Takk, det håper jeg også, fremdeles noen få dager igjen til ikm! 🤞🏼
 

Krysser fingrene for at dere får en sterk og fin positiv å gå inn i helgen med! 🤩 men for en tålmodighetsprøve å ikke teste før fredag! 

Jeg er 1 dag etter deg og hadde uuuuultrasvak test i går, veldig spent på om tr dukker opp på torsdag! Og litt usikker på om jeg tør å teste mer eller om jeg bare skal vente 🙈

Ja, herlighet. Og jeg som er så utålmodig på akkurat det her. Tør ikke tenke på hvor mange tester jeg har tatt de siste månedene her😅 

da er vi nesten samtidig da! Så gøy 🤩 tenker at så lenge det er strek så er det noe hcg🤭 i alle fall når flere ulike tester viser det. Men samme skjedde sist mnd hos meg, og TR kom som bestilt, så var vel kjemisk da. Håper bare vi slipper det nå! ♥️ 
har dere prøvd lenge ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, 7777 said:

Ja, herlighet. Og jeg som er så utålmodig på akkurat det her. Tør ikke tenke på hvor mange tester jeg har tatt de siste månedene her😅 

da er vi nesten samtidig da! Så gøy 🤩 tenker at så lenge det er strek så er det noe hcg🤭 i alle fall når flere ulike tester viser det. Men samme skjedde sist mnd hos meg, og TR kom som bestilt, så var vel kjemisk da. Håper bare vi slipper det nå! ♥️ 
har dere prøvd lenge ? 

Ja, det setter virkelig tålmodigheten på prøve å vente på kroppen altså! 🙈

Var det jeg la merke til, så blir spennende å høre hvordan det går med deg i dagene fremover nå! 🤩 Er det jeg tenker også, det er jo blenda hvis det ikke finnes hcg, så svake tester er jo definitivt en indikasjon på at noe er på gang! 

Er i pp8 nå, så synes spiren skal klore seg fast snart! 🥰 Hva med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiora skrev (2 minutter siden):

Ja, det setter virkelig tålmodigheten på prøve å vente på kroppen altså! 🙈

Var det jeg la merke til, så blir spennende å høre hvordan det går med deg i dagene fremover nå! 🤩 Er det jeg tenker også, det er jo blenda hvis det ikke finnes hcg, så svake tester er jo definitivt en indikasjon på at noe er på gang! 

Er i pp8 nå, så synes spiren skal klore seg fast snart! 🥰 Hva med dere?

Jaa, Åå vært så gøy om det klaffet for oss begge (og alle andre) ♥️ 
Pp8 ja! Da har dere holdt på lengre enn oss🥰 tok ut spiral i sommer, og ble gravid før jeg fikk mensen igjen. MA i uke 8 dessverre (september)😕 startet igjen i okt, og fikk sånne tester som nå. Virker jo som vi får til selve prosessen, og det er jeg veldig glad for, men så langt ikke lyktes i å beholde lenge ♥️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, 7777 said:

Jaa, Åå vært så gøy om det klaffet for oss begge (og alle andre) ♥️ 
Pp8 ja! Da har dere holdt på lengre enn oss🥰 tok ut spiral i sommer, og ble gravid før jeg fikk mensen igjen. MA i uke 8 dessverre (september)😕 startet igjen i okt, og fikk sånne tester som nå. Virker jo som vi får til selve prosessen, og det er jeg veldig glad for, men så langt ikke lyktes i å beholde lenge ♥️

Helt enig der! ❤️

Ja, det har plutselig blitt en del måneder! Men startet ikke å EL teste før denne pp, så ekstra spennende nå som jeg vet helt sikkert at vi traff EL! 

Huff, så leit med MA’en, det må ha vært vondt 😞 som du sier, da vet dere ihvertfall at dere får det til, så får man bare håpe testene blir sterkere og at spiren sitter helt til termin denne gang ❤️

Endret av Fiora
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiora skrev (30 minutter siden):

Helt enig der! ❤️

Ja, det har plutselig blitt en del måneder! Men startet ikke å EL teste før denne pp, så ekstra spennende nå som jeg vet helt sikkert at vi traff EL! 

Huff, så leit med MA’en, det må ha vært vondt 😞 som du sier, da vet dere ihvertfall at dere får det til, så får man bare håpe testene blir sterkere og at spiren sitter helt til termin denne gang ❤️

Ja, det var virkelig ikke noe særlig. Hverken psykisk eller fysisk. Å kjenne på at man mister unner jeg ingen ♥️ 
oii, men så spennende nå da, når du er helt sikker på el 😄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 dpo, hatt to tester i dag med omtrent usynlige streker, så godt mulig  det er juksestreker. Men merker litt kvalmebyger, trøtthet og svimmelhet som de jeg hadde før positiv test de 2 andre gangene. Spent på om det blir sterkere strek eller ikke de neste dagene. Sist stixet jeg urinen i potta til ungen min for å ha sammenligningsgrunnlag, og da så jeg forskjellen på strekene 😂 Men har ikke så mange tester liggende nå så venter litt, må bare smøre meg med tålmodighet (som jeg ikke har).

Anonymkode: 99ceb...f0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

8 dpo, hatt to tester i dag med omtrent usynlige streker, så godt mulig  det er juksestreker. Men merker litt kvalmebyger, trøtthet og svimmelhet som de jeg hadde før positiv test de 2 andre gangene. Spent på om det blir sterkere strek eller ikke de neste dagene. Sist stixet jeg urinen i potta til ungen min for å ha sammenligningsgrunnlag, og da så jeg forskjellen på strekene 😂 Men har ikke så mange tester liggende nå så venter litt, må bare smøre meg med tålmodighet (som jeg ikke har).

Anonymkode: 99ceb...f0b

Så spennende!! Krysser fingrene for deg. Jeg er 5 DPO i dag. Vanligvis har jeg pleid å ha ømme bryster på dette tidspunktet og litt spotting. Ingenting av dette nå. Usikker på om det er et godt tegn eller ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 dpo i dag, og hadde jeg bare hatt tester i hus så hadde jeg begynt i dag. Jeg har så lyst å kjøre på apoteket at det klør i fingrene, men planen var å holde ober IKM, og den skal jeg forholde meg til. Har du testet mer @7777? Jeg følger så spent med🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 dpo og testen er like svak som på 10 dpo. Kan kanskje skimte noe ultrasvakt, men regner med det burde vært sterkere nå, så da avskriver jeg pp8, går i kjelleren og gir opp pp9 :murvegg:

Har mest lyst til å sette prøvingen litt på vent for psyken sin del nå :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mammatilsukkertopp skrev (1 time siden):

8 dpo i dag, og hadde jeg bare hatt tester i hus så hadde jeg begynt i dag. Jeg har så lyst å kjøre på apoteket at det klør i fingrene, men planen var å holde ober IKM, og den skal jeg forholde meg til. Har du testet mer @7777? Jeg følger så spent med🙈

Skjønner deg såå godt! 🤭 

har ikke testet etter forrige jeg la ut. Typen dro på øvelse i dag, og jeg har lovet testestopp så vi kan se sammen hvis det er noe 🤭 men livredd for at det skal bli besøk av TR på onsdag🤯 

i dag er jeg samme type kvalm som jeg begynte med rundt uke 6 sist, så håååper det er noe da😬 det er jo hcg der siden det er svaaak strek, men det skjedde sist mnd også, så vet ikke jeg 😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der kom mensen :sukk: Hadde skikkelig håp denne gangen, la inn aksjer på riktige dager osv, til ingen nytte. Håper det er tilfeldigheter og ikke noe galt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

font skrev (1 time siden):

Og der kom mensen :sukk: Hadde skikkelig håp denne gangen, la inn aksjer på riktige dager osv, til ingen nytte. Håper det er tilfeldigheter og ikke noe galt. 

Neeii♥️ Åå, det var synd å høre. Så utrolig kjedelig 😔 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

font skrev (1 time siden):

Og der kom mensen :sukk: Hadde skikkelig håp denne gangen, la inn aksjer på riktige dager osv, til ingen nytte. Håper det er tilfeldigheter og ikke noe galt. 

Så kjedelig. Krysser fingrene for deg neste måned. Jeg kjenner litt murring i magen, og fikk litt lyserosa/lyserødt blod når jeg tørket meg nå. Er 6 eller 7 dpo 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...