Gå til innhold

Noen fler som går over i DPO land nå?


Jente34

Anbefalte innlegg

Spent<3 skrev (5 minutter siden):

Når begynner du å teste? 

Er en dag etter deg  i dpo:))

 

Nææ. IKM kanskje ^_^ du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fame skrev (2 minutter siden):

Nææ. IKM kanskje ^_^ du da?

Det er planen i hvertfall,  men er så vanskelig og ikke begynne snart😅

Endret av Spent<3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikker på at mensen dukker opp i dag. Ekstra nervepirrende denne gangen siden EL-testene oppførte seg så rart så jeg er ikke sikker på når EL var. Mener jeg er 14 dpo og ikm i dag, da jeg hadde typiske EL-smerter mandag for 2 uker siden. Sist gang fikk jeg mensen på natten/tidlig morgen så jeg har ligget våken ganske mye i natt. Har hatt en del vondt i magen også i natt som gjorde meg sikker på at mensen kom, men foreløpig ingenting. Jeg har fortsatt vondt i magen men usikker på om det skyldes mensen på vei eller bare at magen min er i ulage, noe den ofte er😂

jeg hadde håpet på mensen i morges siden jeg skal på kveldsvakt i dag. Bruker å ha ekstreme menssmerter de første 2-3 timene. Såpass at jeg må gå hjem fra jobb hvis den kommer i kveld. Gynekologen sa det lignet på rier når man hadde sånn type menssmerter. Klarer ikke å sitte eller stå. Må ligge i fosterstilling😅 mulig den kommer nå natt til tirsdag da…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fame skrev (45 minutter siden):

9 dpo. Nå tok jeg akkurat en test som var negativ og nå sipper jeg på grunn av det

Skjønner deg godt! Og det er helt lov! 9dpo er fortsatt tidlig! Så det kan snu!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette begynner å bli skummelt… sikker på at jeg skulle få mensen i dag. Pleier å få den på natten eller formiddagen. Men ingenting enda! Reagerer også på at jeg har null matlyst i dag… har spist en skyr og en pakke nudler. Er ikke sulten og det er veldig unormalt til å være meg. Har ikke kjent på sultfølelse i hele dag. Kan det være et symptom? HATER å få opp forventningene på denne måten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Fame said:

9 dpo. Nå tok jeg akkurat en test som var negativ og nå sipper jeg på grunn av det

Uff, negativ test gjør så vondt! 😞 Husk at 9 dpo er veldig tidlig, og hvis du tok den nå på ettermiddagen er vel urinen utvannet også? Fortsatt håp kjære deg! :klem:
 

26 minutter siden, tørkestativ said:

Dette begynner å bli skummelt… sikker på at jeg skulle få mensen i dag. Pleier å få den på natten eller formiddagen. Men ingenting enda! Reagerer også på at jeg har null matlyst i dag… har spist en skyr og en pakke nudler. Er ikke sulten og det er veldig unormalt til å være meg. Har ikke kjent på sultfølelse i hele dag. Kan det være et symptom? HATER å få opp forventningene på denne måten

Oi, så spennende! Test i morgen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiora skrev (2 timer siden):

 

Oi, så spennende! Test i morgen? 

Jeg er litt usikker på EL denne måneden siden testene var så rare. Men søndag for 2 uker siden var siste dag med slim og mandag for 2 uker siden var jeg skikkelig oppblåst og vond. Derfor har jeg trodd at EL da var søndag eller mandag.

jeg har testefobi og tørr ikke🙈 prøver å psyke meg ned med at mensen sikkert kommer i natt eller i morgen. Kommer til å teste onsdag morgen hvis den ikke dukker opp før det🤞🏻 Hvis mensen dukker opp i morgen så har jo kroppen lurt meg totalt og vi har også bommet på EL… da blir jeg egentlig mest forbanna for å ha sløst vekk denne ppen😂

Endret av tørkestativ
Eller det som verre er; tenk hvis jeg ikke har hatt EL i det hele tatt?😔 hva er sjansen for det når jeg har regelmessig EL og hatt EL siden jeg slutta på pilla september i fjor?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, tørkestativ said:

Jeg er litt usikker på EL denne måneden siden testene var så rare. Men søndag for 2 uker siden var siste dag med slim og mandag for 2 uker siden var jeg skikkelig oppblåst og vond. Derfor har jeg trodd at EL da var søndag eller mandag.

jeg har testefobi og tørr ikke🙈 prøver å psyke meg ned med at mensen sikkert kommer i natt eller i morgen. Kommer til å teste onsdag morgen hvis den ikke dukker opp før det🤞🏻 Hvis mensen dukker opp i morgen så har jo kroppen lurt meg totalt og vi har også bommet på EL… da blir jeg egentlig mest forbanna for å ha sløst vekk denne ppen😂

Skjønner deg godt! Du får holde ut i spenningen et par dager til! 🤩 

Mener å ha lest et sted at en syklus eller to uten egg kan forekomme i løpet av året uten at det er noe uvanlig eller farlig! Men får da håpe at grunnen til at TR ikke har dukket opp er at det har flyttet inn en liten spire! 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiora skrev (15 minutter siden):

Skjønner deg godt! Du får holde ut i spenningen et par dager til! 🤩 

Mener å ha lest et sted at en syklus eller to uten egg kan forekomme i løpet av året uten at det er noe uvanlig eller farlig! Men får da håpe at grunnen til at TR ikke har dukket opp er at det har flyttet inn en liten spire! 😍

Ja jeg mener også å ha lest at det KAN forekomme innimellom… men samtidig så hadde jeg alle vanlige tegn på EL. Fikk slim en uke før og hadde murringer, samt den ekstreme oppblåstheten. Så i følge kroppens signaler så har jeg hatt EL. Men jeg vet også at kroppen lurer oss iblant og at det ikke er lett å tolke alt alltid…. 
 

🤞🏻🤞🏻 For at det er en spire ja!🥰 men tørr ikke å håpe for mye heller….

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig midnatt og bikket til 1 dpo!! 🥚🎉 Hatt skikkelig innehelg grunnet ekstremt mye smitte her jeg bor, og det resulterte i mye sengekos😂 Prøver å spice tilværelsen med litt urter av diverse sorter for å booste både lyst og hormoner. Sikkert bare bambus, men det gjør det litt spennende. Positiv test kom på syklusdag 15 denne runden, har alltid kommet på dag 17 tidligere. Lest på dere damene i dpoland de siste dagene, og håper de neste dagene byr på flere småspirer, det hadde vært fantastisk🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I følge app er jeg 8dpo. Men er veldig usikker da jeg ikke klarte å finne eksakt eggløsning. Livmortapp har vært lukket noen dager. Er nå høyt oppe, fast og kortere (hvis noen kjenner seg igjen?). Men kjenner en bitteliten åpning nå. En del lotionaktig utflod. Svaaak murring et par ganger. Kan jo hende mensen er på vei. Men kanskje det er håp?

Anonymkode: a2dbf...24c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mammatilsukkertopp skrev (6 timer siden):

Endelig midnatt og bikket til 1 dpo!! 🥚🎉 Hatt skikkelig innehelg grunnet ekstremt mye smitte her jeg bor, og det resulterte i mye sengekos😂 Prøver å spice tilværelsen med litt urter av diverse sorter for å booste både lyst og hormoner. Sikkert bare bambus, men det gjør det litt spennende. Positiv test kom på syklusdag 15 denne runden, har alltid kommet på dag 17 tidligere. Lest på dere damene i dpoland de siste dagene, og håper de neste dagene byr på flere småspirer, det hadde vært fantastisk🥰

Så bra at økning i smitte kan føre med seg NOE godt også da🙈😂

jeg har fortsatt ikke fått mensen! Nå har flo logget den til en dag forsinket. Hjelp! Planen var å teste i morgen hvis mensen ikke dukker opp ila dagen, men jeg tror kanskje jeg må teste i kveld selvom jeg er livredd for å teste.… har nesten ikke sovet i natt. Våknet kl 03 og var lys våken frem til samboers alarm ringte 05:45. Da stod jeg opp😴 tror jeg hadde for mange tanker i hodet….

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er skikkelig forvirra på kroppen min akkurat nå.  Jeg tok ut spiralen for en en uke siden , da fikk jeg beskjed om at det ligger en eggløsning klar om kort tid.  Jeg tror jeg hadde den etter 2 dager og har hatt mye sengekos før, på dagen og etter. 
 

Nå er det 7 dager siden jeg tror jeg hadde el.  I går fikk jeg plutselig en blødning (liten) også kom det ikke mer. Puppene er ømme og magen murrer.  Jeg syntes det ligner sånn form jeg har vært de to forrige gangene jeg har vært gravid. Ble gravid 1 pp begge gangene.   
 

Er det vanlig med sånne små blødninger når man har tatt ut hormonspiralen? 
Hvis jeg skal regne en syklus på 28 dager har jeg ikm 23.11.  
Jeg blir gal av å føle meg gravid, men å innerst inne vite at det er litt umulig at alt klaffet 2 dager etter hormonspiralen ble tatt ut.  
Tok en test i dag, men den var negativ. 

Dette er litt for spennende. 
 

 

 

Anonymkode: 5c482...f54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7dpo. Føler at det er sååå lenge siden EL, men så er det bare en uke siden? 🤯 Tok en test i dag, den var ikke overraskende negativ. Enda en uke til IKM, så ting kan fortsatt skje (men det virker helt fjernt at det skal skje 🙈 )  Jeg har en del symptomer, men tipper det er mest ønsketenkning så tidlig. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tørkestativ skrev (8 timer siden):

Så bra at økning i smitte kan føre med seg NOE godt også da🙈😂

jeg har fortsatt ikke fått mensen! Nå har flo logget den til en dag forsinket. Hjelp! Planen var å teste i morgen hvis mensen ikke dukker opp ila dagen, men jeg tror kanskje jeg må teste i kveld selvom jeg er livredd for å teste.… har nesten ikke sovet i natt. Våknet kl 03 og var lys våken frem til samboers alarm ringte 05:45. Da stod jeg opp😴 tror jeg hadde for mange tanker i hodet….

Ja ikke snat?!😂 Jeg håper at en skikkelig innehelg gjorde utslag denne runden, og at spira endelig sitter. Termin i august hadde vært en flott bonus, selv om jeg gir meg totalt katta i når den terminen eventuelt ville blitt. 

Megaspent på om du tester noe i kveld, og du må holde oss oppdatert😍😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mammatilsukkertopp skrev (21 minutter siden):

Ja ikke snat?!😂 Jeg håper at en skikkelig innehelg gjorde utslag denne runden, og at spira endelig sitter. Termin i august hadde vært en flott bonus, selv om jeg gir meg totalt katta i når den terminen eventuelt ville blitt. 

Megaspent på om du tester noe i kveld, og du må holde oss oppdatert😍😁

Jeg er gravid😭❤️

CFA14BA8-3607-4C64-B5AF-05F5560CCFBF.jpeg

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tørkestativ skrev (5 minutter siden):

Jeg er gravid😭❤️

CFA14BA8-3607-4C64-B5AF-05F5560CCFBF.jpeg

gratulerer masse 😊 det var en veldig sterk strek! da var det virkelig noe der du kjente på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...