Gå til innhold

Noen fler som går over i DPO land nå?


Jente34

Anbefalte innlegg

LN82 skrev (7 timer siden):

Hehe! Så ut som mine fra idag(flertall ja! 😂👍) Skal ta imorgen tidlig IG og da kan jeg å legge inn her resultatet. Hoff. 
Er jo da enda svært tidlig å teste nå, men blir nok å teste hver dag til ikm nå 😄 Skal du og teste imorgen? 
 

Ble inspirert av deg jeg og, så har vært å funnet fram termometer og skal prøve det ut 😄😃

Så gøy, temping har iallefall gitt meg noe, som nå når jeg spotter lenge før mens. Så vet jeg fra tidligere sykluser hvordan mitt tempmønster er ved mens. Og for så vidt at jeg ikke bruker å spotte, men ingen regel unntak heter det vel 😇

Men, her er dagens test, og den er blank 😅🤪

Hvordan gikk det der med deg?

IMG_20240405_072247.jpg

Screenshot_20240405-072826_FF App.jpg

Anonymkode: 47102...c7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 5.4.2024 den 7.32):

Så gøy, temping har iallefall gitt meg noe, som nå når jeg spotter lenge før mens. Så vet jeg fra tidligere sykluser hvordan mitt tempmønster er ved mens. Og for så vidt at jeg ikke bruker å spotte, men ingen regel unntak heter det vel 😇

Men, her er dagens test, og den er blank 😅🤪

Hvordan gikk det der med deg?

IMG_20240405_072247.jpg

Screenshot_20240405-072826_FF App.jpg

Anonymkode: 47102...c7c

Hei! Prøvde å måle temp bare for å prøve. Tok under tungen og første gangen målte den til 36,0, andre gangen rett etterpå viste 36,2 og det viste den 3 gangen og. Hvordan gjør du det hvis det er ulikt resultat da? Dagen etter målte jeg til 36,2, 2 ganger etter hverandre. 
 

Jeg tok test men glemte å ta bilde, den var blenda den og! 🤗 Nå har jeg begynt å få menssmerter og(skal ha mens om 2 dager). Så da gikk det vell ikke veien😭 Hvordan går det der? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i vår 11-te prøveperiode nå og sorgen over å ikke ha blitt gravid blir bare større for hver mensperiode 😭 Jeg har et barn på 3,5 fra før og jeg føler på en enorm skuffelse over at det blir over 4 år mellom første og eventuelt andre barn. Rundt meg får jeg vite at flere og flere blir gravide og det er så sårt! Når min beste venninne ble gravid i høst knuste hjertet mitt.. såklart bare på grunn av min egen situasjon og for at jeg skulle ønske at det var meg ❤️ Det er en ekkel følelse og sorg å sitte på og føler meg så alene! Jeg er 3 dpo i dag og gruer meg allerede til ikm og negativ test. Jeg har hatt to kjemiske og en tidlig SA i sommer. Vi kan altså bli gravide, men det har ikke holdt seg fast.

Vet ikke helt hva jeg ville med denne ranten, men kanskje flere sitter på samme frustrasjon og sorg? Er det noen som har tips for å endre tankegangen? Er det kanskje noen med barn som har 4-5 år mellom seg og som kan dele de positive sidene med det?🥹 

Anonymkode: f9ba8...fd8

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg er i vår 11-te prøveperiode nå og sorgen over å ikke ha blitt gravid blir bare større for hver mensperiode 😭 Jeg har et barn på 3,5 fra før og jeg føler på en enorm skuffelse over at det blir over 4 år mellom første og eventuelt andre barn. Rundt meg får jeg vite at flere og flere blir gravide og det er så sårt! Når min beste venninne ble gravid i høst knuste hjertet mitt.. såklart bare på grunn av min egen situasjon og for at jeg skulle ønske at det var meg ❤️ Det er en ekkel følelse og sorg å sitte på og føler meg så alene! Jeg er 3 dpo i dag og gruer meg allerede til ikm og negativ test. Jeg har hatt to kjemiske og en tidlig SA i sommer. Vi kan altså bli gravide, men det har ikke holdt seg fast.

Vet ikke helt hva jeg ville med denne ranten, men kanskje flere sitter på samme frustrasjon og sorg? Er det noen som har tips for å endre tankegangen? Er det kanskje noen med barn som har 4-5 år mellom seg og som kan dele de positive sidene med det?🥹 

Anonymkode: f9ba8...fd8

Jeg har to brødre; ene er 1.5 år eldre og andre er 4 år yngre. Er absolutt nærmest knyttet til lillebror. Elska å være storesøster og dulle, og det er han jeg har jevnest kontakt med nå som voksne også. Sånn har det vært hele oppveksten 😊

Skal være sagt at storebror og lillebror også har god kontakt!

Anonymkode: e88de...aa0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har to brødre; ene er 1.5 år eldre og andre er 4 år yngre. Er absolutt nærmest knyttet til lillebror. Elska å være storesøster og dulle, og det er han jeg har jevnest kontakt med nå som voksne også. Sånn har det vært hele oppveksten 😊

Skal være sagt at storebror og lillebror også har god kontakt!

Anonymkode: e88de...aa0

Takk for svar! 🥰 Det er nok bare jeg som overtenker aldersforskjellen i redsel for at det kan ta enda lengre tid før det faktisk sitter.

Anonymkode: f9ba8...fd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
LN82 skrev (På 8.4.2024 den 0.34):

Hei! Prøvde å måle temp bare for å prøve. Tok under tungen og første gangen målte den til 36,0, andre gangen rett etterpå viste 36,2 og det viste den 3 gangen og. Hvordan gjør du det hvis det er ulikt resultat da? Dagen etter målte jeg til 36,2, 2 ganger etter hverandre. 
 

Jeg tok test men glemte å ta bilde, den var blenda den og! 🤗 Nå har jeg begynt å få menssmerter og(skal ha mens om 2 dager). Så da gikk det vell ikke veien😭 Hvordan går det der? 

Heisann! 🙂 Hvordan går det med dere? Falt for fristelsen og testa enda denne runden....? 😇

Anonymkode: 47102...c7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

LN82 skrev (På 8.4.2024 den 0.34):

Hei! Prøvde å måle temp bare for å prøve. Tok under tungen og første gangen målte den til 36,0, andre gangen rett etterpå viste 36,2 og det viste den 3 gangen og. Hvordan gjør du det hvis det er ulikt resultat da? Dagen etter målte jeg til 36,2, 2 ganger etter hverandre. 
 

Jeg tok test men glemte å ta bilde, den var blenda den og! 🤗 Nå har jeg begynt å få menssmerter og(skal ha mens om 2 dager). Så da gikk det vell ikke veien😭 Hvordan går det der? 

Og tempingen..  jeg måler vaginalt hver morgen til ca samme tid (det er viktig), før jeg har gjort noe som helst annet. Her om helgen sovnet jeg til igjen før den var ferdig å måle 😅😅😅😅 lurte på hva i alle dager jeg hadde der nede da jeg våknet noen timer seinere 🙈 

Jeg måler bare èn gang, og bruker det resultatet. Appen finner mønsteret for deg etterhvert 🙂 

Jeg har foreksempel mye lavere temp kl. 06.00 enn kl. 07.00. Så hvis jeg er inkonsekvent med tidspunktet blir målingene feil.

Anonymkode: 47102...c7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei 🥰 Jeg har vært gjennom min første runde med IVF og er nå 12 DPO. Vi har prøvd i over 2 år (ingen diagnoser funnet) og håper virkelig at det sitter nå 🤞🏼 

Vi gikk gjennom en spontanabort i vinter så min kjære vil vi skal vente på blodprøven uti neste uke og ikke teste før. Han må overbevise meg om det hver dag 🫠 

Jeg har masse symptomer (ømme pupper, oppblåst, treg mage, murringer, tørst, sulten og trøtt) men alt det kan være fra progesteron som jeg går på. Er til å bli helt gal i hodet av dette her. 
 

Håper så inderlig at det sitter 🤞🏼🤞🏼🤞🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva betyr DPO land?

Anonymkode: 967ae...648

Days Past ovulation 

Anonymkode: 47102...c7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Days Past ovulation 

Anonymkode: 47102...c7c

Og det betyr?

Anonymkode: 967ae...648

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 29.4.2024 den 13.00):

Og det betyr?

Anonymkode: 967ae...648

:plystre:

Anonymkode: 03d35...6a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...