Gå til innhold

Noen fler som går over i DPO land nå?


Jente34

Anbefalte innlegg

baby24*håper* skrev (1 time siden):

Vi skal nok ikke ha i november likevell 💔 ville så veldig se 1-2 på ukesindikator, men den viste ikke gravid, så vi tok en strimmeltest å den var mye svakere enn den for noen dager siden...så da var det desverre kjemisk på oss 💔 

Utrolig trist å høre! 💔 Føler med deg! 

Måtte 2024, eller 2025 (når baby blir født) bli året for oss!

Anonymkode: 3dfa2...056

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Utrolig trist å høre! 💔 Føler med deg! 

Måtte 2024, eller 2025 (når baby blir født) bli året for oss!

Anonymkode: 3dfa2...056

Ja håper virkelig ❤️ vi har 3 igjen på frys, så det blir 2025 for oss eller ingenting. Håper for dere også ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Susidus90 skrev (14 timer siden):

 

Ey, 4.nov her! 

Meldt dere inn i Facebook gruppen termin november 2024? 

Når jeg kommer meg til mandag, en dag etter IKM skal jeg sende forespørsel🫶🏻😍 Tør ikke før det, har liksom ikke gått opp for meg enda og må se om mensen faktisk ikke kommer først🙊😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

baby24*håper* skrev (26 minutter siden):

Ja håper virkelig ❤️ vi har 3 igjen på frys, så det blir 2025 for oss eller ingenting. Håper for dere også ❤️

Så leit å lese❤️ Håper det klaffer for dere på en av de 3 dere har på frys! Sender masse babystøv deres vei STORE klemmer❤️

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

baby24*håper* skrev (3 timer siden):

Vi skal nok ikke ha i november likevell 💔 ville så veldig se 1-2 på ukesindikator, men den viste ikke gravid, så vi tok en strimmeltest å den var mye svakere enn den for noen dager siden...så da var det desverre kjemisk på oss 💔 

Neeei😥😥💔 Så trist:(

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. 
Når kan man forvente å få gravidsymptomer og er det vanlig å kjenne på noe før positiv test? 
 

Jeg er 8dpo i dag og veldig spent på den neste uken. 
 

Flere som er rundt 8 dpo? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonymkvinne123 skrev (2 timer siden):

Hei. 
Når kan man forvente å få gravidsymptomer og er det vanlig å kjenne på noe før positiv test? 
 

Jeg er 8dpo i dag og veldig spent på den neste uken. 
 

Flere som er rundt 8 dpo? 

Fra jeg var 9-10 DPO så hadde jeg mer hovne bryst enn vanlig, og fikk intense smerter i korsryggen, samt en god del mensmurringer. Er 15DPO i dag, fortsatt ømme bryst og litt mensmurringer😀

Anonymkode: aa10c...92d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Noen andre i dpo-land for tiden?

Jeg er 6 dpo, og har kjent mensmurringer og skikkelig vondt i korsryggen de siste 3-4 dagene. Har vært litt uggen, men så ekkel i korsryggen at det ikke er mulig å ligge i ro på sofaen. I går og i dag stikker det litt der nede. 

Vi hadde en kjemisk i januar og det er ganske like symptom nå som da. Kommer den voldsomme utfloden er jeg ganske sikker på at noe er på gang 😅 

Skal prøve å ikke teste før 10 dpo 🙊😅

Anonymkode: 47102...c7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Noen andre i dpo-land for tiden?

Jeg er 6 dpo, og har kjent mensmurringer og skikkelig vondt i korsryggen de siste 3-4 dagene. Har vært litt uggen, men så ekkel i korsryggen at det ikke er mulig å ligge i ro på sofaen. I går og i dag stikker det litt der nede. 

Vi hadde en kjemisk i januar og det er ganske like symptom nå som da. Kommer den voldsomme utfloden er jeg ganske sikker på at noe er på gang 😅 

Skal prøve å ikke teste før 10 dpo 🙊😅

Anonymkode: 47102...c7c

Hei!
6 dpo her og ☺️

Ingen symptomer sett bort fra økt utflod og 1 stikk på høyre side. Kan tidvis kjenne ekstremt lette murringer, men så lette at jeg tenker jeg kan innbille meg de😄

Sist jeg var gravid hadde jeg symptomer fra 4 dpo. Stikk i bryst, murringer og oppblåst(endte dog i MA). Så er redd det betyr at det ikke er klaff denne gangen siden jeg ikke kjenner noe.

Prøvd lenge? 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei 🌸☺️ 

Hopper inn her. Har lest alle 221 sidene !! 😅 Bragd i seg selv😂

6 dpo idag. 2-3pp etter MA oppdaget på UL i uke 12. 😭

Er snart 38 år så stresser veldig.. 2 større barn fra før med tidligere partner. 
 

I november når jeg var gravid hadde jeg flere symptomer fra 4dpo, blaa stikkingen i brystene som kom da gjorde at jeg skjønte jeg var gravid for det var ikke som de vanlige pms symptomene mine. Disse vedvarte til positiv test 13 dpo.
Nå kjenner jeg ingenting, så redd det ikke klaffet denne mnd heller, og jeg som hadde sånn tro på denne mnd da vi la inn aksjer 4,3,1 dag før EL og på EL dagen. Testet med EL-tester. Andre som har hatt symptomer tidlig i noen graviditeter men ikke andre?

Hvordan går det med dere andre? ☺️

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LN82 skrev (15 minutter siden):

Hei!
6 dpo her og ☺️

Ingen symptomer sett bort fra økt utflod og 1 stikk på høyre side. Kan tidvis kjenne ekstremt lette murringer, men så lette at jeg tenker jeg kan innbille meg de😄

Sist jeg var gravid hadde jeg symptomer fra 4 dpo. Stikk i bryst, murringer og oppblåst(endte dog i MA). Så er redd det betyr at det ikke er klaff denne gangen siden jeg ikke kjenner noe.

Prøvd lenge? 

Vi er en familie med mine og dine, og siden vi er +/- 40 år landet vi på at vi burde være fornøyd med de barna vi har 🥰 Men så har mannen valgt å ikke snippsnipp enda, og vi fant ut at vi nyter både sex og familielivet som det er, og skjer det så skjer det 😅 

Så vi er vel ikke aktive prøvere, mer som, ja, passive kanskje 😅 

Det hører med til historien at jeg har pcos, men regelmessig menstruasjon. 

Dere da?

Anonymkode: 47102...c7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LN82 skrev (16 minutter siden):

Hei 🌸☺️ 

Hopper inn her. Har lest alle 221 sidene !! 😅 Bragd i seg selv😂

6 dpo idag. 2-3pp etter MA oppdaget på UL i uke 12. 😭

Er snart 38 år så stresser veldig.. 2 større barn fra før med tidligere partner. 
 

I november når jeg var gravid hadde jeg flere symptomer fra 4dpo, blaa stikkingen i brystene som kom da gjorde at jeg skjønte jeg var gravid for det var ikke som de vanlige pms symptomene mine. Disse vedvarte til positiv test 13 dpo.
Nå kjenner jeg ingenting, så redd det ikke klaffet denne mnd heller, og jeg som hadde sånn tro på denne mnd da vi la inn aksjer 4,3,1 dag før EL og på EL dagen. Testet med EL-tester. Andre som har hatt symptomer tidlig i noen graviditeter men ikke andre?

Hvordan går det med dere andre? ☺️

Hehehe, en bragd må jeg si! 😅 

Mine symptom på befruktet egg begynner tidlig. Jeg har en hormonforstyrrelse som gjør at jeg er veldig godt kjent med eget underliv, livmor og eggstokker. Jeg er også yogadame som har troen på å være i ett med pusten vår, lytte til kjernen vår etc. Et holistisk syn på kropp og sinn for å si det slik. 

Jeg omtrent "vet" når egget er befruktet, hvilken eggleder den ferdes gjennom, og når det kommer til livmoren. 

Symptomene mine er frysninger, røde kinn, mensmurringer fra 2 dpo, trykk nederste del av magen, vondt i korsryggen, lett kvalme, følelsen av at "noe er der". Om egget fester seg iler det i lysken, stikker og prikker litt. Puppene blir også ømme og større, men det blir de uken før mensen også, bare under graviditet stikker det i brystene på en måte.

Og kanskje det sikreste tegnet hos meg på at egget har festet seg er MENGDER hvit vannaktig utflod. Det har jeg iløpet av mine 40 år på jorden kun fått i dpo-land når egget er festet.

Anonymkode: 47102...c7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Vi er en familie med mine og dine, og siden vi er +/- 40 år landet vi på at vi burde være fornøyd med de barna vi har 🥰 Men så har mannen valgt å ikke snippsnipp enda, og vi fant ut at vi nyter både sex og familielivet som det er, og skjer det så skjer det 😅 

Så vi er vel ikke aktive prøvere, mer som, ja, passive kanskje 😅 

Det hører med til historien at jeg har pcos, men regelmessig menstruasjon. 

Dere da?

Anonymkode: 47102...c7c

Vi er og mine dine og nå prøvete på våre 😅 og snart 38 år så ikke mye tid igjen.

Heldig dere da som kan ha og klarer ha et avslappet forhold til det hele. ☺️
 

Hadde du så tidlig symptomer i dine tidligere graviditeter? Jeg har alltid hatt det i mine, men kjenner så å si ingenting denne gangen nå 6dpo, så veldig redd det betyr at det ikke er klaff denne mnd. 
 

Du skulle begynne å teste 10 dpo? ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

LN82 skrev (35 minutter siden):

Vi er og mine dine og nå prøvete på våre 😅 og snart 38 år så ikke mye tid igjen.

Heldig dere da som kan ha og klarer ha et avslappet forhold til det hele. ☺️
 

Hadde du så tidlig symptomer i dine tidligere graviditeter? Jeg har alltid hatt det i mine, men kjenner så å si ingenting denne gangen nå 6dpo, så veldig redd det betyr at det ikke er klaff denne mnd. 
 

Du skulle begynne å teste 10 dpo? ☺️

Ja, den klokken tikker, kjenner på det selv... hadde vært fryktelig kos å fått gå gravid igjen da. Og ikke minst dele det med denne fantastiske mannen. Vi får se 😇 

Jeg skal prøve å holde meg til 10 dpo ja 😅 Men er skikkelig testetøs når mistanken om graviditet melder seg. Hihi. 

Symptomene har kommet tidlig alle tre ganger. Sist var i januar som endte med kjemisk. Men da var alt så ekstremt. Symptomene lik, men helt overdrevne på en måte. Kjentes ut som kroppen jobbet på høygir. 

Kan jo alltid være at kroppen fortsatt er litt i ulage etter det 🤷🏼‍♀️ 

Mår begynner du å teste? 😇

Anonymkode: 47102...c7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Ja, den klokken tikker, kjenner på det selv... hadde vært fryktelig kos å fått gå gravid igjen da. Og ikke minst dele det med denne fantastiske mannen. Vi får se 😇 

Jeg skal prøve å holde meg til 10 dpo ja 😅 Men er skikkelig testetøs når mistanken om graviditet melder seg. Hihi. 

Symptomene har kommet tidlig alle tre ganger. Sist var i januar som endte med kjemisk. Men da var alt så ekstremt. Symptomene lik, men helt overdrevne på en måte. Kjentes ut som kroppen jobbet på høygir. 

Kan jo alltid være at kroppen fortsatt er litt i ulage etter det 🤷🏼‍♀️ 

Mår begynner du å teste? 😇

Anonymkode: 47102...c7c

Samme her. Tester som en gal, selv om det alltid er samme resultat så tidlig 😂🔫 Tenker og å vente til 10 dpo. Men handlet gtester på normal idag 49,- for 5 stk. så ryker sikkert et par på 9 dpo😄 Erfaring med normal testene? Både gtester og eltester? 
 

Ja er det som er, derfor jeg er redd det ikke gikk denne mnd siden jeg ikke har noen symptomer 😭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LN82 skrev (2 minutter siden):

Samme her. Tester som en gal, selv om det alltid er samme resultat så tidlig 😂🔫 Tenker og å vente til 10 dpo. Men handlet gtester på normal idag 49,- for 5 stk. så ryker sikkert et par på 9 dpo😄 Erfaring med normal testene? Både gtester og eltester? 
 

Ja er det som er, derfor jeg er redd det ikke gikk denne mnd siden jeg ikke har noen symptomer 😭

De fra normal har jeg ikke prøvd. Er det tidligtester? Kanskje jeg må innom der i morgen 🙊

Jeg bruker ikke eltester, men temper og logger i Fertility Friend. Utrolig interessant egentlig. Kvinnekroppen er fascinerende. Her både ser jeg det på tempen og kjenner det godt når el melder seg 😇

Anonymkode: 47102...c7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 2.4.2024 den 22.19):

De fra normal har jeg ikke prøvd. Er det tidligtester? Kanskje jeg må innom der i morgen 🙊

Jeg bruker ikke eltester, men temper og logger i Fertility Friend. Utrolig interessant egentlig. Kvinnekroppen er fascinerende. Her både ser jeg det på tempen og kjenner det godt når el melder seg 😇

Anonymkode: 47102...c7c

Tror det er vanlige, litt usikker, sjekka ikke. 
Jeg røk på første test idag(de fra normal), ikke overraskende; blenda 😂 Hva med deg, klart holde deg?  Jeg har jo selv ikke troa selv om jeg tror vi traff bra på EL. 
 

Hvordan fungerer dette med temping? Vurderte selv å prøve neste pp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LN82 skrev (5 timer siden):

Tror det er vanlige, litt usikker, sjekka ikke. 
Jeg røk på første test idag(de fra normal), ikke overraskende; blenda 😂 Hva med deg, klart holde deg?  Jeg har jo selv ikke troa selv om jeg tror vi traff bra på EL. 
 

Hvordan fungerer dette med temping? Vurderte selv å prøve neste pp

Jeg har et termometer med to desimaler, måler temperaturen til samme tid hver dag, som er morgen kl 07.00. Viktig at det er etter lengre periode hvile (minst 3-4 timer tror jeg?) og før noe som helst aktivitet. Altså ikke gå på do først, scrolle på mobilen, riste dynen osv 😅 logger i FF som lager en chart med info og graf, og gir meg ulikerapporterog vurderinger ut fra infoen jeg legger inn.

Jeg vet feks når jeg har hatt eggløsning, og det viser seg at jeg har alltid samme kroppstemperatur første dag av mens, mnd etter mnd etter mnd. Helt merkelig hvordan kroppen funker 😇

Våknet i dag til noe rosa på papiret. Bruker ikke å få mensen på CD 23, menmen, man vet jo aldri. Ut fra dagens temp (som er stigende etter temp dippen) så er det ikke mens 🤷🏼‍♀️ Så jeg venter i spenning 😅 

Har ikke testet enda, men tror det ryker en i morgentidlig om jeg ikke begynner å blø skikkelig da. For da har jeg jo plutselig surrete syklus på kun 23 dager denne gangen 😇

Anonymkode: 47102...c7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble inspirert av deg, så da måtte jeg bare prøve en fra normal 😅🙊

8 dpo, å den spottingen i dag er vel uhyre tidlig mens og sykluskrøll delux. For denne er helt blenda.

IMG_20240404_180815.jpg

Anonymkode: 47102...c7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Ble inspirert av deg, så da måtte jeg bare prøve en fra normal 😅🙊

8 dpo, å den spottingen i dag er vel uhyre tidlig mens og sykluskrøll delux. For denne er helt blenda.

IMG_20240404_180815.jpg

Anonymkode: 47102...c7c

Hehe! Så ut som mine fra idag(flertall ja! 😂👍) Skal ta imorgen tidlig IG og da kan jeg å legge inn her resultatet. Hoff. 
Er jo da enda svært tidlig å teste nå, men blir nok å teste hver dag til ikm nå 😄 Skal du og teste imorgen? 
 

Ble inspirert av deg jeg og, så har vært å funnet fram termometer og skal prøve det ut 😄😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...