Gå til innhold

Noen fler som går over i DPO land nå?


Jente34

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Er ganske ny her, følte denne gruppen var mest aktuell å skrive i.

Meg og min samboer er i pp7 nå og kjenner på en del frustrasjon. Vet at mange prøver mye lengre enn dette, men man blir utålmodig, spesielt når kroppen sender rare signaler. Jeg har denne syklusen spottet lyst blod 5-6dpo og 7-8dpo brunt blod, dette er kun ved dobesøk. Håper at det er festeblødning for har aldri opplevd så mye spotting så lenge før mensen. Har syklus på ca 29-31 dager. Igår(7dpo) opplevde jeg veldig øm korsrygg og masse stikk. Vet det ikke er noe fasit, men om noen har noe erfaring rundt dette ?

Anonymkode: 234a9...158

Jeg hadde festeblødning med nr.2, da kom det litt rosa på papirer en gang, også var jeg ferdig. I forrige pp så blødde jeg rosa en dag og brunt et par dager etter, så var det et par dager i mellom før mensen kom 2 dager for tidlig. Hadde to svake tester også, men endte i kjemisk. Så tenker det er vanskelig å tolke hva dine spottinger skyldes😅 Har du tatt test?

Anonymkode: aa10c...92d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg hadde festeblødning med nr.2, da kom det litt rosa på papirer en gang, også var jeg ferdig. I forrige pp så blødde jeg rosa en dag og brunt et par dager etter, så var det et par dager i mellom før mensen kom 2 dager for tidlig. Hadde to svake tester også, men endte i kjemisk. Så tenker det er vanskelig å tolke hva dine spottinger skyldes😅 Har du tatt test?

Anonymkode: aa10c...92d

Takk for svar! Ja er jo umulig å tolke 😅😅 tok test i dag men den var negativ, men er bare 8dpo så fortsatt litt tidlig kanskje. Så får bare teste igjen om to dager. Krysset alt jeg har for at det har gått denne gangen. 

Anonymkode: 234a9...158

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Takk for svar! Ja er jo umulig å tolke 😅😅 tok test i dag men den var negativ, men er bare 8dpo så fortsatt litt tidlig kanskje. Så får bare teste igjen om to dager. Krysset alt jeg har for at det har gått denne gangen. 

Anonymkode: 234a9...158

Krysser fingrene for at det blir positiv test på deg, det høres ut som festeblødninger slik du beskriver det🤞🏼jeg er 9dpo i dag, og både i går og i dag har jeg hatt svakt/lyst blod på papiret etter toalettbesøk.  Håper det er festeblødninger, men tenker fortsatt vente en dag eller to før jeg tester meg. 

Men, noe som bekymrer meg er at jeg i dag kjenner ganske skarpe og vonde stikkinger i livmorområdet. Opplevde stikkinger for noen dager siden og, men ikke like vonde som nå. Synes egentlig det føles feil når stikkingen gjør såpass vondt... Typ at jeg automatisk bøyer meg og ufrivillig utbryter «åh» når det skjer. De på jobben må jo begynne å lure. Andre som har opplevd at stikkingen rett og slett er vond?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hippoberry skrev (4 timer siden):

Krysser fingrene for at det blir positiv test på deg, det høres ut som festeblødninger slik du beskriver det🤞🏼jeg er 9dpo i dag, og både i går og i dag har jeg hatt svakt/lyst blod på papiret etter toalettbesøk.  Håper det er festeblødninger, men tenker fortsatt vente en dag eller to før jeg tester meg. 

Men, noe som bekymrer meg er at jeg i dag kjenner ganske skarpe og vonde stikkinger i livmorområdet. Opplevde stikkinger for noen dager siden og, men ikke like vonde som nå. Synes egentlig det føles feil når stikkingen gjør såpass vondt... Typ at jeg automatisk bøyer meg og ufrivillig utbryter «åh» når det skjer. De på jobben må jo begynne å lure. Andre som har opplevd at stikkingen rett og slett er vond?

Ja jeg tok en test igjen på kvelden i går og følte jeg så en svak strek om jeg la inn litt godvilje så tenkte å teste igjen ikveld! Krysser fingrene for deg også!

Har en venninne som er gravid og hun sa at hun fikk sterk stikking som gjorde at det kom ufrivillige lyder, men varte ikke så lenge. 

Anonymkode: 234a9...158

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg sluttet på minipille for omtrent en måned siden og har hatt samleie annenhver dag helt siden…

Føler på mensmurringer innimellom, mye kvalme idag og er veldig oppblåst/luftig…

Synes tiden går sååå tregt og vil teste hvert minutt som går….

Vet ikke engang om jeg er dpo evt hvor mange dpo… DRIIITTT

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 DPO i dag å testet med en strimmel med følsomhet 25ul. Krysser fingrene for at denne klamrer seg fast❤️IMG_5984.thumb.jpeg.fe07770964a07890e903250fefaeeb40.jpeg

Anonymkode: 28a00...cac

  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

10 DPO i dag å testet med en strimmel med følsomhet 25ul. Krysser fingrene for at denne klamrer seg fast❤️IMG_5984.thumb.jpeg.fe07770964a07890e903250fefaeeb40.jpeg

Anonymkode: 28a00...cac

Sååååå herlig! Håper det går veien ❤️ 

Jeg fikk mensen for et par dager siden. Monstermens (første etter fødsel). 🥴 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lyse Signe skrev (4 minutter siden):

Sååååå herlig! Håper det går veien ❤️ 

Jeg fikk mensen for et par dager siden. Monstermens (første etter fødsel). 🥴 

Ja håper❤️ 

første mensen etter fødsel er grusom🫣

Anonymkode: 28a00...cac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.2.2024 den 9.19):

10 DPO i dag å testet med en strimmel med følsomhet 25ul. Krysser fingrene for at denne klamrer seg fast❤️IMG_5984.thumb.jpeg.fe07770964a07890e903250fefaeeb40.jpeg

Anonymkode: 28a00...cac

Krysser fingrene for deg❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah. Rakk akkurat teste svakt positivt i går, før jeg våknet med kraftige blødninger og kramper i dag. Så da er det vel en KA.🥺

Hvis dette nå utvikler seg til mensen, blir det i så fall en veldig tidlig mensen (skulle egentlig få mensen om fem dager). Noen som har erfaring med dette? Er det sannsynlig at jeg stopper å blø og så får mensen mandag som planlagt? Eller har hele syklusen nå blitt skjøvet på? Vet ingen sitter på fasiten på dette, men hadde vært godt å høre noen erfaringer her. 

Uansett, vi prøver igjen ved neste EL❤️ Håper på bedre dager for dere andre!

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.2.2024 den 9.19):

10 DPO i dag å testet med en strimmel med følsomhet 25ul. Krysser fingrene for at denne klamrer seg fast❤️IMG_5984.thumb.jpeg.fe07770964a07890e903250fefaeeb40.jpeg

Anonymkode: 28a00...cac

IMG_5987.thumb.jpeg.290e1ea43bc77211b65a932ef7155c61.jpegtok denne i dag å føler håpet stiger😊( testen er fin å rosa i virkeligheten) 

Anonymkode: 28a00...cac

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir det uttak på fredag! Skal sette siste sprøyte i kveld, ovitrelle! Krysser fingrene for flotte og fine egg! Og mange som blir befruktet!🤞🏻🤞🏻🤞🏻 Og aller helst en graviditet ila denne prøveperioden❤️

AnonymBruker skrev (1 time siden):

IMG_5987.thumb.jpeg.290e1ea43bc77211b65a932ef7155c61.jpegtok denne i dag å føler håpet stiger😊( testen er fin å rosa i virkeligheten) 

Anonymkode: 28a00...cac

Åååå gratulerer!!! Så utrolig kjekt p få de to strekene 🥰🥰🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lykke til i dag, @Susidus90! Håper på masse fine, friske egg. 🥰🥚🥚🥚

Hvordan går det hos deg Anonym:(...)cac? Håper det fortsatt er to streker hos deg. 

Her er mensen avtagende heldigvis, jeg gleder meg så til EL! Har skikkelig trua denne runden ass. 🤞😁🍆👌

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lyse Signe skrev (7 timer siden):

Masse lykke til i dag, @Susidus90! Håper på masse fine, friske egg. 🥰🥚🥚🥚

Hvordan går det hos deg Anonym:(...)cac? Håper det fortsatt er to streker hos deg. 

Her er mensen avtagende heldigvis, jeg gleder meg så til EL! Har skikkelig trua denne runden ass. 🤞😁🍆👌

Shitt! Jeg vart helt overveldet i dag, på onsdag sa sykepleier at jeg kunne forvente mellom 1 og 7 egg, i dag fikk de 9 modne egg!🥚🥚🥚🥚🥚🥚🥚🥚🥚! Begynte å grine av glede! Er livredd for tlf i morgen for å  høre hvor mange som har blitt befruktet og spent!

Åå, jaA! Hvor lang syklus pleier du å ha @lys? Håper el kommer snart og dette er rette PP!!🤩🤞🏻

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Susidus90 9 egg! Wow, så fantastiske nyheter! Har du hørt noe mer om hvordan det har gått? Vet du når innsett blir? 

Før jeg var gravid hadde jeg ganske lang syklus, men litt varierende. Bruker monitor fra Clearblue nå for å forhåpentligvis pinpointe EL og optimalisere liggingen. 😅 Dagene, ukene og månedene blir jammen lange i denne fasen! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lyse Signe skrev (På 13.2.2024 den 7.39):

@Susidus90 9 egg! Wow, så fantastiske nyheter! Har du hørt noe mer om hvordan det har gått? Vet du når innsett blir? 

Før jeg var gravid hadde jeg ganske lang syklus, men litt varierende. Bruker monitor fra Clearblue nå for å forhåpentligvis pinpointe EL og optimalisere liggingen. 😅 Dagene, ukene og månedene blir jammen lange i denne fasen! 

8 befruktet og de var alle intakt til og med i går. Men de sa og at siste døgnet er og det mest krevende. Når de blir utvikler seg til blastocyst. Så av de 8 vart 2 på frys og et ferskforsøk i dag🤞🏻🤞🏻🤞🏻 var flere som var blir blasto, men ikke så god kvalitet at de ville bruke dem eller fryse. 

Aaah skjønner!  Håper det klaffer snart! Dagene,ukene blir lange i prøveperiodene altså!😩😩 har du begynt å trakke el enda??🤩

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Syns denne ventingen er laaaang!

8dpo og 3dpt.. jeg har lovet meg sjøl at denne gangen skal ikke teste før testdag, som ikke er før neste lørdag! OH lord! give me strength 🙏🏻😮‍💨😮‍💨

Eller vart der 3 av de 9 eggene som hadde goood kvalitet og vat kvalifisert videre i kampen om min livmor! 2 på frys og et inni. Så får vi se om førstemann inn(eller kvinne) vinner🤞🏻🤞🏻🤞🏻👊🏼

Hvordan  går det med dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Susidus90 skrev (Akkurat nå):

Syns denne ventingen er laaaang!

8dpo og 3dpt.. jeg har lovet meg sjøl at denne gangen skal ikke teste før testdag, som ikke er før neste lørdag! OH lord! give me strength 🙏🏻😮‍💨😮‍💨

Eller vart der 3 av de 9 eggene som hadde goood kvalitet og vat kvalifisert videre i kampen om min livmor! 2 på frys og et inni. Så får vi se om førstemann inn(eller kvinne) vinner🤞🏻🤞🏻🤞🏻👊🏼

Hvordan  går det med dere andre?

Krysser fingrene for deg! 🤞 Masse lykke til!

Er 9 dpo og har selvfølgelig testet fordi jeg er en testetøs. 😅 Så nå krysser jeg bare fingrene for at testene skal bli sterkere og sterkere før jeg skal ta første blodprøve fredag 23.feb.

Etter kjemisk og MA hopper jeg ikke lenger i taket av positiv test, blir litt nummen av det på et vis. Men samtidig er det verre å kjenne på masse symptomer og så få en nedslående beskjed når klinikken ringer etter blodprøven, for meg. Jeg vet at den kommende uken blir ekstremt fin dersom testene blir sterkere samtidig som jeg må forberede meg mentalt på nederlaget hvis det ikke skulle gå.

Slik som i januar da testene ble sterkere for så å bli svakere. Da visste jeg at det ikke var håp selv om klinikken ringte og de sa jeg hadde hcg men såpass lite at jeg måtte ta ny blodprøve senere før jeg kunne gjennomføre nytt forsøk.

Heldigvis kan vi gjøre det som er best for oss selv. 😊

Anonymkode: 3dfa2...056

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Krysser fingrene for deg! 🤞 Masse lykke til!

Er 9 dpo og har selvfølgelig testet fordi jeg er en testetøs. 😅 Så nå krysser jeg bare fingrene for at testene skal bli sterkere og sterkere før jeg skal ta første blodprøve fredag 23.feb.

Etter kjemisk og MA hopper jeg ikke lenger i taket av positiv test, blir litt nummen av det på et vis. Men samtidig er det verre å kjenne på masse symptomer og så få en nedslående beskjed når klinikken ringer etter blodprøven, for meg. Jeg vet at den kommende uken blir ekstremt fin dersom testene blir sterkere samtidig som jeg må forberede meg mentalt på nederlaget hvis det ikke skulle gå.

Slik som i januar da testene ble sterkere for så å bli svakere. Da visste jeg at det ikke var håp selv om klinikken ringte og de sa jeg hadde hcg men såpass lite at jeg måtte ta ny blodprøve senere før jeg kunne gjennomføre nytt forsøk.

Heldigvis kan vi gjøre det som er best for oss selv. 😊

Anonymkode: 3dfa2...056

Tidligere testetøs her og!🙈🙈🙈 har svidd av bra mange tester på mine tidligere forsøk🙈😅😅 men skal ta hjemmetest først. Blodprøven blir ikke før mandag siden det er helg. Så tester i helga. Men jeg har blitt så sjukt lei meg når jeg når 10-11dpo og streken fra ovitrelle er helt borte og ingen ny kommer. Da mister jeg motet helt og akkurat denne gangen vil jeg prøve å vente...om jeg klarer😅

Men er noe litt satisfying når man først skimter en svaaaaaak positiv for å så se at den blir mer tydelig. Det gir litt håp, men stikk motsatt om det ikke skjer noe:P 

 

Krysser fingrene for oss begge! Når har du testdag? Ser du en svaaaak positiv nå?🤩🤞🏻🤞🏻🤞🏻🤞🏻🤞🏻 Og holder du på med IVF du også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ca 7-8 dpo. Puppene er ganske ømme. Litt uvanlig at de er ømme i over en uke. Syns det "stikker" litt i de av og til. Jeg sov ganske dårlig i natt og måtte bare stå opp i seks-tiden da jeg kjente jeg ikke klarte å sove lenger. Har også litt stikking i eggstokkområdet. Litt mer en normalt føler jeg, men kanskje jeg bare overtenker. 

Hadde jeg neseblod da jeg skulle snyte meg. Vet ikke om det kan være et symptom, men jeg har det vært veldig sjelden ellers.

Overanalyserer jo alt. Er skikkelig irriterende egentlig.

Anonymkode: 74678...637

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...