Gå til innhold

Noen fler som går over i DPO land nå?


Jente34

Anbefalte innlegg

Lyse Signe skrev (13 timer siden):

Hvordan går det med folket her? Jeg er 5 dpo i dag, tiden går altså såååååå sakte 🤦‍♀️ 

Noen som har fått positiv test? 🤰❤️ 

Her kom TR noen dager for tidlig så gikk ikke denne gangen heller😭 

Så nå har jeg snakket med klinikken og da blir det IVF neste. Men usikker om jeg rekker oppstart allerede nå. Tviler på at jeg får tak i alle medisinene i tide. Så blir vel en hel syklus til neste oppstart.. lykke til jenter! Krysser fingrene for at dere får 2 streker. 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var leit å høre, @Susidus90. Jeg kan ikke sette meg inn i hvordan det må være for deg, men jeg håper du får en positiv og rask IVF-prosess! ❤️🤞

Anonym (...)a35: jeg klarte ikke å la være å teste i dag, men kunne ikke se noenting. Er heldigvis både avslappet og positiv foreløpig, både fordi det er tidlig å teste og fordi det er første syklus vi prøver. Så flaks skal det ikke være mulig å ha... 

Er det noen som vet hvor pålitelig Clearblue monitoren er på å påvise EL? Jeg har jo ikke fått tilbake mensen etter forrige svangerskap, så syklusen min har ikke stabilisert seg ennå. Er det mulig at monitoren måler og viser EL som ikke er riktig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lyse Signe skrev (5 timer siden):

Det var leit å høre, @Susidus90. Jeg kan ikke sette meg inn i hvordan det må være for deg, men jeg håper du får en positiv og rask IVF-prosess! ❤️🤞

Anonym (...)a35: jeg klarte ikke å la være å teste i dag, men kunne ikke se noenting. Er heldigvis både avslappet og positiv foreløpig, både fordi det er tidlig å teste og fordi det er første syklus vi prøver. Så flaks skal det ikke være mulig å ha... 

Er det noen som vet hvor pålitelig Clearblue monitoren er på å påvise EL? Jeg har jo ikke fått tilbake mensen etter forrige svangerskap, så syklusen min har ikke stabilisert seg ennå. Er det mulig at monitoren måler og viser EL som ikke er riktig?

Takk! Det gikk veldig fort! Fikk oppstart denne syklusen, må kjøre en tur til et apotek typ 1,5t unna for å få medisinen jeg trenger for å starte. Godt jeg har fri. Så litt nervøs og spent på prosessen framover as! 

Eksen og jeg fikk det til på første PP og el vi prøvde etter p-piller. Så kaaan skje, skal aldri si aldri!🤞🏻🤞🏻🤞🏻  dette var riktignok også det svangerskapet jeg valgte å avbryte pga ..mye rart.. men også derfor jeg er her i dag. Og prøver alene på nr 2👊🏼👊🏼

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tre dager til DPO og blendahvite tester😭 nå vil jeg bare gi opp snart..

IMG_4580.jpeg

Anonymkode: 53dd6...502

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Tre dager til DPO og blendahvite tester😭 nå vil jeg bare gi opp snart..

IMG_4580.jpeg

Anonymkode: 53dd6...502

Mener du IKM? 😊

 

Syns jeg ser svaaaake streker jeg da... og 3 dager før ikm kan fortsatt være for tidlig å teste 🩷

Anonymkode: e88de...aa0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Mener du IKM? 😊

 

Syns jeg ser svaaaake streker jeg da... og 3 dager før ikm kan fortsatt være for tidlig å teste 🩷

Anonymkode: e88de...aa0

Mente IKM ja - litt trøtt og sur på morningen der🙈

 

Skal ikke miste håpet 100% før jeg får mensen, men det er tøft😔

Anonymkode: 53dd6...502

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg slenger meg på her, er 4 dager DPO i pp3 og trenger flere i samme båt kjenner jeg - dette er faktisk en krevende prosess. Og i tillegg faktisk klare å ikke teste seg ihjel😅

Anonymkode: aa10c...92d

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Jeg slenger meg på her, er 4 dager DPO i pp3 og trenger flere i samme båt kjenner jeg - dette er faktisk en krevende prosess. Og i tillegg faktisk klare å ikke teste seg ihjel😅

Anonymkode: aa10c...92d

7 dager DPO i pp4 etter SA/MA forrige juli.. Godt å ikke være alene i båten ❤️

Anonymkode: 9d662...a35

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blendahvit i dag også to dager til IKM😭 Skjønner ikke hvorfor jeg gidder å teste for å skuffe meg selv…. 
 

Har hatt murringer/påbegynnende mensensmerter hele uka så burde jo egentlig ta hintet snart😔

IMG_4581.jpeg

Anonymkode: 53dd6...502

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Blendahvit i dag også to dager til IKM😭 Skjønner ikke hvorfor jeg gidder å teste for å skuffe meg selv…. 
 

Har hatt murringer/påbegynnende mensensmerter hele uka så burde jo egentlig ta hintet snart😔

IMG_4581.jpeg

Anonymkode: 53dd6...502

Er du sikker på EL? Hvilken type test er det?

Anonymkode: f1904...e12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er du sikker på EL? Hvilken type test er det?

Anonymkode: f1904...e12

Hmm tror den heter make sure🤔 

 

Sånn ca sikker på EL, tok digitale tester. 

Anonymkode: 53dd6...502

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen strek her heller, 9 dpo i dag. Men håpet er ikke ute! 🤞

Gitt at den monitoren til Clearblue stemmer, så vet jeg når EL var, men jeg stoler ikke 100% på den ettersom det var første syklus OG jeg ikke har fått tilbake mensen etter forrige svangerskap ennå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan føler dere babyplan testene er? Får man ofte skygge strek på de? 

Anonymkode: 28a00...cac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Hvordan føler dere babyplan testene er? Får man ofte skygge strek på de? 

Anonymkode: 28a00...cac

Jeg har vært fornøyd med de og ikke opplevd skyggestrek. 

Anonymkode: 53dd6...502

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Jeg har vært fornøyd med de og ikke opplevd skyggestrek. 

Anonymkode: 53dd6...502

Ok, takk for svar. Fikk svak test i dag men usikker ja😅.
Så da starter testingen for fult framover🤣

Anonymkode: 28a00...cac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende, Anonym (...)cac! Krysser fingrene for deg. :)

Her har jeg hatt lyyyyyserosa farge etter dobesøk i dag, har aldri spottet før mens tidligere, men det kan vel være mange ting. Håpet er fortsatt ikke ute, tross negativ test i morges. 🤞 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ny prøver her! Vi prøver for aller første gang, og siden jeg er 35 år vet jeg ikke helt hva jeg kan forvente ift. hvor fort det kan gå, dersom jeg er så heldig å bli gravid. Er nå 7dpo, har kjøpt inn en haug med tester og venter spent og utålmodig til jeg kan teste meg om noen dager😂

I går kjente jeg murringer og stikking i livmorsområdet, men i dag kjenner jeg ingenting annet enn litt ømme bryster. Etter 20 år på p-piller synes jeg det er vanskelig å si hva som er normalt eller ikke for kroppen min på dette stedet i syklusen. Så er vel bare å smøre seg med tålmodighet. Hvor tidlig pleier dere å teste dere?

Ønsker dere alle lykke til🤞🏼
 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hippoberry skrev (1 time siden):

Ny prøver her! Vi prøver for aller første gang, og siden jeg er 35 år vet jeg ikke helt hva jeg kan forvente ift. hvor fort det kan gå, dersom jeg er så heldig å bli gravid. Er nå 7dpo, har kjøpt inn en haug med tester og venter spent og utålmodig til jeg kan teste meg om noen dager😂

I går kjente jeg murringer og stikking i livmorsområdet, men i dag kjenner jeg ingenting annet enn litt ømme bryster. Etter 20 år på p-piller synes jeg det er vanskelig å si hva som er normalt eller ikke for kroppen min på dette stedet i syklusen. Så er vel bare å smøre seg med tålmodighet. Hvor tidlig pleier dere å teste dere?

Ønsker dere alle lykke til🤞🏼
 

 

Lykketil! 

1: Fikk svak svak svak skimte positiv g.test 10 DPO (der 9 DPO var negativ) første gang. 

2: Fikk svak svak svak skimte positiv g.test 8 DPO sist gang og positiv clearblue digital 9 DPO, men det var med tvillinger. 

Personlig er det best å teste tidligst 12 DPO eller IKM og prøver å vente til da, men er for utålmodig og tester så tidlig som 8 DPO. 

Anonymkode: efb4a...6a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ganske ny her, følte denne gruppen var mest aktuell å skrive i.

Meg og min samboer er i pp7 nå og kjenner på en del frustrasjon. Vet at mange prøver mye lengre enn dette, men man blir utålmodig, spesielt når kroppen sender rare signaler. Jeg har denne syklusen spottet lyst blod 5-6dpo og 7-8dpo brunt blod, dette er kun ved dobesøk. Håper at det er festeblødning for har aldri opplevd så mye spotting så lenge før mensen. Har syklus på ca 29-31 dager. Igår(7dpo) opplevde jeg veldig øm korsrygg og masse stikk. Vet det ikke er noe fasit, men om noen har noe erfaring rundt dette ?

Anonymkode: 234a9...158

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mensen kom hos meg i dag😔 da blir det ikke en ny mulighet før i mars😩

Anonymkode: 53dd6...502

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...