Gå til innhold

Noen fler som går over i DPO land nå?


Jente34

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Takk❤️ det hadde vært en mager trøst å være gravid i april (da jeg egentlig skulle hatt termin)

Anonymkode: 53dd6...502

Uff, jeg ser den. Håper det går snart, og får 2 streker snart❤️❤️ 🤞🏻 krysser fingrene for oss begge. Hadde vært gøy å se dere i samme termingruppe😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Susidus90 skrev (1 time siden):

Uff, jeg ser den. Håper det går snart, og får 2 streker snart❤️❤️ 🤞🏻 krysser fingrene for oss begge. Hadde vært gøy å se dere i samme termingruppe😊

Krysser fingrene for begge!! 

Anonymkode: 53dd6...502

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gjør dere i dop land for å holde ut ventingen? Jeg blir så gira å utålmodig, så ender med å teste for tidlig å bruke alt for mye penger på graviditetstester 🙈 denne gangen vil jeg vente til mens dag, men det kommer til å blir tøft å gjennomføre.  

Anonymkode: 28a00...cac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva gjør dere i dop land for å holde ut ventingen? Jeg blir så gira å utålmodig, så ender med å teste for tidlig å bruke alt for mye penger på graviditetstester 🙈 denne gangen vil jeg vente til mens dag, men det kommer til å blir tøft å gjennomføre.  

Anonymkode: 28a00...cac

Er sykt  vanskelig å ikke teste! Men prøver igrunn å bare holde meg litt opptatt:P men fort at når det nærmer seg testdag at det er for vanskelig å holde igjen. Jeg veit jeg er kontrollfreak og mååå teste..men går farlig mye penger på så mye unødvendig testing for ikke å snakke om den selvpiningen!

Beste er vel å klare å stå i det og vente med å teste. 😅🙌🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Susidus90 skrev (36 minutter siden):

Er sykt  vanskelig å ikke teste! Men prøver igrunn å bare holde meg litt opptatt:P men fort at når det nærmer seg testdag at det er for vanskelig å holde igjen. Jeg veit jeg er kontrollfreak og mååå teste..men går farlig mye penger på så mye unødvendig testing for ikke å snakke om den selvpiningen!

Beste er vel å klare å stå i det og vente med å teste. 😅🙌🏼

Men er noe spennende å gøy å teste tidlig også, så hadde det ikke vært for at jeg blir gal å det går mye penger så hadde jeg sikkert testet fra dpo 6🤣🤣.

Anonymkode: 28a00...cac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Men er noe spennende å gøy å teste tidlig også, så hadde det ikke vært for at jeg blir gal å det går mye penger så hadde jeg sikkert testet fra dpo 6🤣🤣.

Anonymkode: 28a00...cac

Sant! Spennende og, men fort å miste håpet om man ikke ser strek med en gang😅😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Men er noe spennende å gøy å teste tidlig også, så hadde det ikke vært for at jeg blir gal å det går mye penger så hadde jeg sikkert testet fra dpo 6🤣🤣.

Anonymkode: 28a00...cac

Jeg kjøper bare strips fra Makesure på Meny, 120,- for 10 tester. Ingen tester er bedre enn dem uansett. Ikke vits med digital, digital tolker bare to streker de også og jeg ser jo selv om streken blir sterkere eller ei. Veldig billig morro synes nå jeg. Sett opp mot de 20k jeg bruker på medisiner og 15k det koster per innsett. 😰

Anonymkode: 3dfa2...056

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg kjøper bare strips fra Makesure på Meny, 120,- for 10 tester. Ingen tester er bedre enn dem uansett. Ikke vits med digital, digital tolker bare to streker de også og jeg ser jo selv om streken blir sterkere eller ei. Veldig billig morro synes nå jeg. Sett opp mot de 20k jeg bruker på medisiner og 15k det koster per innsett. 😰

Anonymkode: 3dfa2...056

Jeg bruker babyplan sine. Er makesure bedre? Eller, har ikke meny her uansett og er litt langt å kjøre bare for tester. Da blir drivstoffet å utgjøre differansen uansett og ikke billigere 😅😅

 

Må spørre, Ivf?

Isåfall, kan jeg spørre deg litt om prosessen? Er det privat? Tror ikke jeg har rett til offentlig hjelp som enslig når jeg allerede har ett barn🤷‍♀️🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Susidus90 skrev (8 timer siden):

Åååå gratulerer! De der er jo meget positive! 

 

Jeg er 9dpo i dag, i dag vart den så og si negativ og , så blir spennde å se de neste dagene om streken kommen tilbake. For nå er jo ovitrelle hverfall ute av kroppen🤞🏻🤞🏻🤞🏻

Tusen takk🥹 Jeg er så glad! Tok en ny en i kveld, og den var blitt ganske sterk strek nå🥹


9 dpo er fremdeles tidlig da! Krysser fingrene🤞🏼🤞🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

saloni skrev (7 minutter siden):

Tusen takk🥹 Jeg er så glad! Tok en ny en i kveld, og den var blitt ganske sterk strek nå🥹


9 dpo er fremdeles tidlig da! Krysser fingrene🤞🏼🤞🏼

Det er sant. 10dpo i morgen. Veldig spent på hvordan testene blir framover!🙈🤞🏻🤞🏻🤞🏻 Grugleder meg til testing fremover 😅

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Susidus90 skrev (På 25.1.2024 den 20.56):

Jeg bruker babyplan sine. Er makesure bedre? Eller, har ikke meny her uansett og er litt langt å kjøre bare for tester. Da blir drivstoffet å utgjøre differansen uansett og ikke billigere 😅😅

 

Må spørre, Ivf?

Isåfall, kan jeg spørre deg litt om prosessen? Er det privat? Tror ikke jeg har rett til offentlig hjelp som enslig når jeg allerede har ett barn🤷‍♀️🤔

Bare av ren nysgjerrighet: Hvordan gjør du det nå hvis du er enslig og ikke holder på med IVF?

Anonymkode: 03d35...6a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Susidus90 skrev (På 25.1.2024 den 21.11):

Det er sant. 10dpo i morgen. Veldig spent på hvordan testene blir framover!🙈🤞🏻🤞🏻🤞🏻 Grugleder meg til testing fremover 😅

Hvordan går det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Bare av ren nysgjerrighet: Hvordan gjør du det nå hvis du er enslig og ikke holder på med IVF?

Anonymkode: 03d35...6a3

Inseminering👌🏻😊 Men om ikke det går denne gangen vurderer jeg å sette igang med IVF. Men usikker mtp at jeg er alene med ei, hvordan jeg kommer til å takle hormonene og hvordan prosessen er. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

saloni skrev (6 timer siden):

Hvordan går det?

Testen er fra i morges

Jeg er vel 10dpo I dag sånn egentlig 🤔 Jeg tror og mener el skjedde ca kl 22-23 tirsdag 16.jan. så siden det vart så seint er vel det helt i grenseland å si 11dpo??

Siden hcg kan slå ut på el test også fikk jeg ikke negativ el test før typ torsdag:P og etter ovitrelle skal el skje 24-48t etter sprøyta er satt. Men kjentes ut som el begynte å skje seint kvelden på tirsdag. 

20240127_075939.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da går jeg inn i min første DPO land etter MA som jeg hadde i november.
Krysser alt som kan krysses for at denne perioden blir lykke, er 38 år å har mange år med prøving(aktiv prøver i 3 år).

Siste året har jeg hadd 2 MA å en spotanabort så nå får jeg endelig hjelp til å bli gravid. Dette er så spennende å tortur på en gang😅

Anonymkode: 28a00...cac

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Da går jeg inn i min første DPO land etter MA som jeg hadde i november.
Krysser alt som kan krysses for at denne perioden blir lykke, er 38 år å har mange år med prøving(aktiv prøver i 3 år).

Siste året har jeg hadd 2 MA å en spotanabort så nå får jeg endelig hjelp til å bli gravid. Dette er så spennende å tortur på en gang😅

Anonymkode: 28a00...cac

Lykke til 😊 hvordan får du hjelp? Er i cirka samme situasjon 

Anonymkode: 83f50...384

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Lykke til 😊 hvordan får du hjelp? Er i cirka samme situasjon 

Anonymkode: 83f50...384

Det første de begynte med nå er progesteron støtte, å blodfortynnende. å så full sjekk på min mann. Hvis alt er som det skal med han skal de utrede meg, de har begynt med gu å blodprøver å slik av meg. 
Mitt problem nå er faktisk klare å få mannen min til å sjekke spermen sin🙈 Men jeg blir jo gravid men mister tidlig. 

Anonymkode: 28a00...cac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med folket her? Jeg er 5 dpo i dag, tiden går altså såååååå sakte 🤦‍♀️ 

Noen som har fått positiv test? 🤰❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har i følge kalenderen eggløsning i dag og jeg tester ikke.. denne måneden har jeg derimot hatt mellomblødninger nå noen dager før eggløsning. Da mener jeg type "mensen"-blødninger. Noen som har opplevd det samme? Skal til legen i slutten av denne uka, men synes blødning er så ekkelt uten å vite hva det er! Sist gang jeg hadde en mellomblødning viste det seg å være tidlig SA 😅

Anonymkode: f9ba8...fd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lyse Signe skrev (11 timer siden):

Hvordan går det med folket her? Jeg er 5 dpo i dag, tiden går altså såååååå sakte 🤦‍♀️ 

Noen som har fått positiv test? 🤰❤️ 

Jeg og! Vi får være utålmodige sammen 😂

Anonymkode: 9d662...a35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...