Gå til innhold

Noen fler som går over i DPO land nå?


Jente34

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg er ca 7-8 dpo. Puppene er ganske ømme. Litt uvanlig at de er ømme i over en uke. Syns det "stikker" litt i de av og til. Jeg sov ganske dårlig i natt og måtte bare stå opp i seks-tiden da jeg kjente jeg ikke klarte å sove lenger. Har også litt stikking i eggstokkområdet. Litt mer en normalt føler jeg, men kanskje jeg bare overtenker. 

Hadde jeg neseblod da jeg skulle snyte meg. Vet ikke om det kan være et symptom, men jeg har det vært veldig sjelden ellers.

Overanalyserer jo alt. Er skikkelig irriterende egentlig.

Anonymkode: 74678...637

Gikk nettopp på do og da var det en stripe med lysebrunt blod på papiret.. Begynner virkelig å lure nå.. Men kan vel kanskje bare være en mellomblødning. 

Anonymkode: 74678...637

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er så full av dritt.. jeg som liksom ikke skulle teste før testdag🙈.... yea right! Gikk på en testesmell i går OG i kveld!🙈🤞🏻🙏🏻 men det var en liten strek!🥹🥹 Som heller ikke var der i går! Og ikke av den typen som er usynlig, men som jeg så etter 2 min uten å myse!!! Krysser fingrene for at det klamrer seg fast!!! 10dpo i dag. 5.rugedag!

  • Hjerte 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Susidus90 skrev (28 minutter siden):

Jeg er så full av dritt.. jeg som liksom ikke skulle teste før testdag🙈.... yea right! Gikk på en testesmell i går OG i kveld!🙈🤞🏻🙏🏻 men det var en liten strek!🥹🥹 Som heller ikke var der i går! Og ikke av den typen som er usynlig, men som jeg så etter 2 min uten å myse!!! Krysser fingrene for at det klamrer seg fast!!! 10dpo i dag. 5.rugedag!

Gratulerer!!! 🥳

Jeg har testet siden 8dpo og får helt tydelige streker på Makesure og Babyplan og positiv digital. Men nå 11 dpo er jeg selvfølgelig bekymret for om streken er sterk nok på Makesure. 🤣

Sist jeg ble gravid i høst (blighted ovum) hadde jeg vondt i puppene, det har jeg ikke nå. Hvorfor!?!?!? Da tror jeg selvfølgelig at noe er galt... 

Anonymkode: 3dfa2...056

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Gratulerer!!! 🥳

Jeg har testet siden 8dpo og får helt tydelige streker på Makesure og Babyplan og positiv digital. Men nå 11 dpo er jeg selvfølgelig bekymret for om streken er sterk nok på Makesure. 🤣

Sist jeg ble gravid i høst (blighted ovum) hadde jeg vondt i puppene, det har jeg ikke nå. Hvorfor!?!?!? Da tror jeg selvfølgelig at noe er galt... 

Anonymkode: 3dfa2...056

Tusen takk! Nå bare håååper jeg at det virkelig klamrer seg fast🤞🏻🥳

Kjenner til det! Nå skal jeg liksom prøve å vente til lørdag med å teste på nytt🤭🤭 Vi får se. 

Sist jeg var gravid hadde jeg heller ikke ømme pupper, men hadde det med første fødte. Så symptomene kan være forskjellig fra gang til gang 😉

Krysser fingrene for begge to denne gangen!!❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi oi oi! Her leser jeg at det skjer ting, sååååå spennende! Det er jo døds vanskelig å la være å teste, det er noe helt uimotståelig med den spenningen for min del. 😂 Håper så at det holder helt inn for dere begge nå! 

Her fikk jeg første dag med "HØY" på EL-monitoren i dag, antar at "MAX" kommer i morgen eller om et par dager. Men fikk med meg mannen på en kjappis i kveld, om ikke annet er det hyggelig å øve. 😂 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lyse Signe skrev (17 timer siden):

Oi oi oi! Her leser jeg at det skjer ting, sååååå spennende! Det er jo døds vanskelig å la være å teste, det er noe helt uimotståelig med den spenningen for min del. 😂 Håper så at det holder helt inn for dere begge nå! 

Her fikk jeg første dag med "HØY" på EL-monitoren i dag, antar at "MAX" kommer i morgen eller om et par dager. Men fikk med meg mannen på en kjappis i kveld, om ikke annet er det hyggelig å øve. 😂 

Oooh! Spennede! Fingers crossed this time!🤩❤️ 

Jeg har ikke flere graviditetstester, eller jo en clear blue digital til lørdag. De er såpass dyre at akkurat DEN skal jeg vente med til testdag. Men har en drøss med EL tester. Såååå har gått løs på de og🤣🙈 Er det mulig! 

 

AnonymBruker skrev (På 19.2.2024 den 20.15):

Gratulerer!!! 🥳

Jeg har testet siden 8dpo og får helt tydelige streker på Makesure og Babyplan og positiv digital. Men nå 11 dpo er jeg selvfølgelig bekymret for om streken er sterk nok på Makesure. 🤣

Sist jeg ble gravid i høst (blighted ovum) hadde jeg vondt i puppene, det har jeg ikke nå. Hvorfor!?!?!? Da tror jeg selvfølgelig at noe er galt... 

Anonymkode: 3dfa2...056

Hvordan går det med deg nå? Når er ikm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Testdag er endelig her! Og forhåpentligvis er det en stund til jeg skal være i dpo land🤞🏻❤️ krysser fingrene for at dette går veien denne gangen ❤️ Lykke til til alle dere andre❤️

20240224_085607.jpg

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hvis denne tråden er oppe og går fortsatt, så lurer jeg på om det er flere som er i DPO land nå?🫶🏻

Jeg er 1 DPO nå og skikkelig utålmodig🤣

Anonymkode: bac92...183

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Hvis denne tråden er oppe og går fortsatt, så lurer jeg på om det er flere som er i DPO land nå?🫶🏻

Jeg er 1 DPO nå og skikkelig utålmodig🤣

Anonymkode: bac92...183

12 dpo her 🙋‍♀️ usikker på denne PP'en, men har et minihåp enda 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

baby24*håper* skrev (8 minutter siden):

12 dpo her 🙋‍♀️ usikker på denne PP'en, men har et minihåp enda 🤞

Fortsatt mulig🫶🏻 

Testet positivt 13dpo sist🥰

Anonymkode: bac92...183

Lenke til kommentar
Del på andre sider

baby24*håper* skrev (16 minutter siden):
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvis denne tråden er oppe og går fortsatt, så lurer jeg på om det er flere som er i DPO land nå?🫶🏻

Jeg er 1 DPO nå og skikkelig utålmodig🤣

Anonymkode: bac92...183


Hei! Ja! 
10 DPO i dag i pp4 og fikk negativ test på morningen i dag, men venter fortsatt i håpet om positiv test før IKM😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi87 skrev (16 minutter siden):


Hei! Ja! 
10 DPO i dag i pp4 og fikk negativ test på morningen i dag, men venter fortsatt i håpet om positiv test før IKM😅

Såå godt vi er flere!!🫶🏻

Det er så nervepirrende å vente🫠

Har du en god følelse på denne pp’en?😁

Anonymkode: bac92...183

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Såå godt vi er flere!!🫶🏻

Det er så nervepirrende å vente🫠

Har du en god følelse på denne pp’en?😁

Anonymkode: bac92...183

Vet du, jeg aner ikke… har så forskjellige symptomer fra mnd til mnd… forrige PP hadde jeg verken ømme pupper eller murringer etter EL (noe jeg pleier å ha) og fikk mensen på dagen. PP før der igjen hadde jeg såre nipler og ømme pupper etter EL, men negativ test og mensen noen dager før tiden. Denne mnd har jeg hatt alt, så jeg aner virkelig ikke😅 tror kanskje ikke jeg hadde EL forrige mnd, har hørt at det kan skje i min alder🙈 Men jeg håper såklart! Hater dpo-tiden, blir jo helt surrete av disse greiene😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi87 skrev (10 minutter siden):

Vet du, jeg aner ikke… har så forskjellige symptomer fra mnd til mnd… forrige PP hadde jeg verken ømme pupper eller murringer etter EL (noe jeg pleier å ha) og fikk mensen på dagen. PP før der igjen hadde jeg såre nipler og ømme pupper etter EL, men negativ test og mensen noen dager før tiden. Denne mnd har jeg hatt alt, så jeg aner virkelig ikke😅 tror kanskje ikke jeg hadde EL forrige mnd, har hørt at det kan skje i min alder🙈 Men jeg håper såklart! Hater dpo-tiden, blir jo helt surrete av disse greiene😂

Ååå, jaa det er såå vanskelig å vite. Å særlig når kroppen repsonderer ulikt fra syklus til syklus🤪

Håper det går veien for deg da🫶🏻

Anonymkode: bac92...183

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ååå, jaa det er såå vanskelig å vite. Å særlig når kroppen repsonderer ulikt fra syklus til syklus🤪

Håper det går veien for deg da🫶🏻

Anonymkode: bac92...183

Skikkelig frustrerende egentlig🤦🏼‍♀️😂 

Takk i like måte🌸

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så nybegynner føler jeg. Har mensen med 29 dagers mellomrom. Er el dag 14 etter første dag av mensen? Best å ha sex annenhver dag midt mellom? Mannen min mener jeg bør ligge stille etter han spruter inn i meg så sæden fikk til å svømme inn til eggcellen? Er dette sant?

Anonymkode: fa4c0...569

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg er så nybegynner føler jeg. Har mensen med 29 dagers mellomrom. Er el dag 14 etter første dag av mensen? Best å ha sex annenhver dag midt mellom? Mannen min mener jeg bør ligge stille etter han spruter inn i meg så sæden fikk til å svømme inn til eggcellen? Er dette sant?

Anonymkode: fa4c0...569

Å reise seg etter sex er ikke en prevensjonsmetode akkurat, men jeg skjønner tankegangen, lå mye stille selv. 😅 Funket ikke, måtte ha IVF. 🥲

Anonymkode: 3dfa2...056

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Det øverste bildet er fra i går og den andre i dag, er det streker der? Blir helt tullete, igår var jeg 10DPO og i dag 11DPO.. klarer ikke å tro på det😳

IMG_6794.jpeg

IMG_6826.jpeg

Anonymkode: aa10c...92d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Fortsatt mulig🫶🏻 

Testet positivt 13dpo sist🥰

Anonymkode: bac92...183

Så kjekt å høre ❤️ ble det fullført graviditet da? Testet svak positiv i går kveld, men litt svakere i dag tidlig, så kan se ut som det går feil vei her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi87 skrev (15 timer siden):

Vet du, jeg aner ikke… har så forskjellige symptomer fra mnd til mnd… forrige PP hadde jeg verken ømme pupper eller murringer etter EL (noe jeg pleier å ha) og fikk mensen på dagen. PP før der igjen hadde jeg såre nipler og ømme pupper etter EL, men negativ test og mensen noen dager før tiden. Denne mnd har jeg hatt alt, så jeg aner virkelig ikke😅 tror kanskje ikke jeg hadde EL forrige mnd, har hørt at det kan skje i min alder🙈 Men jeg håper såklart! Hater dpo-tiden, blir jo helt surrete av disse greiene😂

Ja denne ventetiden i dpo er hard 😅 blir spennende å høre hvordan det går ned dere andre da 😃 vi vet nok sikkert iløpet av et par dager nå 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...