Gå til innhold

Noen fler som går over i DPO land nå?


Jente34

Anbefalte innlegg

Er ca 5-7 dpo, litt usikker på nøyaktig dag for EL. Plutselig ikke lyst på kaffe i dag, og er småsvimmel. Akkurat samme symptom som jeg merka før test sist jeg var gravid (senere SA). Synes det var litt tidlig å merke symptomer, så spørs om det er tilfeldig. 

Anonymkode: 99ceb...f0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7777 skrev (19 timer siden):

83077133-0D3A-433A-9CD3-1736247794E6.thumb.jpeg.755c58001b6fbc2ebc2128be4a47b26d.jpeg

med skikkelig mye godvilje så syns jeg at jeg ser en strek 🤭 er heeelt testegal. Begynte å teste 5dpo bare fordi jeg syns det er spennende, selv om det ikke vises noe da uansett 😆 er nå 7-8 dpo, men hatt flere positive runder på el-tester på halvannen uke også, så litt forvirra. 
 

Negativ digital idag. Men syns fortsatt jeg ser antydning til strek på strimmeltest. Er vel alt for tidlig til å få utslag på digital? Håper i alle fall det😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 dpo i dag og våknet med det som føltes som leamus i livmor :fnise: Har en del stikkinger og strålende diffuse smerter ut i lysken, det tror jeg ikke jeg har hatt i dpo land før! Prøver å ikke få opp for mye forhåpninger, men vanskelig å la være! Håper så inderlig :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9dpo og negativ test 😑 Vet at det kan være for tidlig, men håpet begynner å svinne. 

I går kveld slo det meg at mannen går på noen medisiner som kan påvirke sædkvaliteten. Googlet litt, og det ser ikke superbra ut. Og da begynner jo hodet mitt og surre 🤪 Men vi får se, han kan jo spørre legen sin.

Endret av font
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fortsatt like svake streker på testene her! Må jobbe litt for å se de, men de er der 🤷🏼‍♀️ Har hatt murringer/strekk i nedre del av magen i tre dager. Hadde det sist jeg ble gravid også, men da kom det ca 14dpo. Har i tillegg ganske sår/øm korsrygg og veldig sultfølelse. Syns symptomene er der, men bare supersvaaake tester. 9 eller 10 dpo idag, med mindre en av de to andre positive el-testene ila den uka faktisk var det som stemte.🤷🏼‍♀️

Endret av 7777
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 3 eller 4 dpo, men kjenner fremdeles samme type murring og stikking som ved eggløsning. Er det vanlig?

Har ikke tenkt over det i andre sykluser før jeg ble prøver, så husker jo ikke hvordan det føltes da....

 

Anonymkode: 56b43...9bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fame skrev (19 timer siden):

11 DPO. Tok test nå som selvsagt var negativ. Gir opp

Testet selv 10 dpo og gav opp. Er i dag 15 dpo og for meg er det den dagen mensen pleier komme men den er ikke kommet. Men forrige syklus kom mensen på 18/19dpo, irriterende lang dpo, men forskjellen var at jeg hadde kjøpt B-vitaminer pga jeg røytet litt, og B-vit kan øke lengden. Kanskje mensen ikke kommer før 18-19 dpo denne gang heller 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7777 skrev (2 timer siden):

Ble gal av å tolke de som måler 25hcg. Kjøpte en som tar 10hcg, og den er sånn her😄 håper håper håper!!C563C435-ED4D-42BF-810C-A42B3281939E.thumb.jpeg.0baf2855be04582bfe16ae58c59a92b3.jpeg

Sånn så min ut for bare en uke siden! Nå er det ingen tvil, digital viser 2-3 🤞🏼🤩

Anonymkode: 6adf4...15c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Sånn så min ut for bare en uke siden! Nå er det ingen tvil, digital viser 2-3 🤞🏼🤩

Anonymkode: 6adf4...15c

Jeii!😄 håper bare det holder. Er litt blanda følelser pga frykt for å miste igjen. Mista ved 8uker sist♥️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tok en test i dag, 10 dpo. Pleier egentlig aldri å tidligteste, men hadde en feeling! Syns jeg kan skimte noe, men det er altså så supersvakt at det kan likegodt være store mengder godvilje - men har liksom ikke vært mulig å skimte noe med all verdens godvilje på tidligere tester :fnise:

Noen som har erfaring med så svak strek at det likesågodt kan være innbilt strek som har blitt ordentlig strek? 🙈

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiora skrev (2 minutter siden):

Jeg tok en test i dag, 10 dpo. Pleier egentlig aldri å tidligteste, men hadde en feeling! Syns jeg kan skimte noe, men det er altså så supersvakt at det kan likegodt være store mengder godvilje - men har liksom ikke vært mulig å skimte noe med all verdens godvilje på tidligere tester :fnise:

Noen som har erfaring med så svak strek at det likesågodt kan være innbilt strek som har blitt ordentlig strek? 🙈

Så spennende! Jeg pleide alltid å få det da jeg testet, men tror jeg er en mester i å se streker og har et veldig bra streksyn😂 Det samme skjedde da jeg faktisk var gravid. Da fikk jeg den samme «kan liksågodt være innbilning/skyggestrek» på morgenen, og på kvelden var jeg ikke i tvil lenger! Håper det samme skjer med deg😍

Anonymkode: a5754...e13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Så spennende! Jeg pleide alltid å få det da jeg testet, men tror jeg er en mester i å se streker og har et veldig bra streksyn😂 Det samme skjedde da jeg faktisk var gravid. Da fikk jeg den samme «kan liksågodt være innbilning/skyggestrek» på morgenen, og på kvelden var jeg ikke i tvil lenger! Håper det samme skjer med deg😍

Anonymkode: a5754...e13

Oi, så gøy! Nå ble jo dette ekstra spennende! Tusen takk! 🥰

Jeg har ikke strekøyne i det hele tatt, er mer den typen som kaster testen nesten før tiden er ute fordi jeg er sikker på at det ikke er noe å se der uansett, så føler at når jeg først synes jeg ser noe, så er det kanskje noe å se! 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6dpo i dag! Syns denne dpotiden har gått så mye fortere enn de andre prøveperiodene. Har ikke en eneste graviditetatest i hus, og skal ikke kjøpe det heller med mindre mensen er flere dager forsinket. Den skuffelsen orker jeg ikke mer🤷‍♀️ jobben presser på med dose tre av coronavaksine, men jeg skal allefall ha mensen først. Kjenner ingenting, og håper det fortsetter sånn. Murringer uka før mens har aldri betydd noe annet for meg enn at mensen er på vei. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som er litt flinkere enn meg til å beskrive følelser med mensmurring og murring i magen; hvordan skille mellom murring i eggstokkene/eggstokkområdet og murring nederst og på sidene nederst i magen?

Føler litt murring på begge sider, men virker mer som det er i eggstokkene eller knyttet til dem. Men kjente litt mer mot midten og for et par dager siden.

IKM er ca 27, men har kjent murringer siden like etter el, evt har jeg ikke hatt el ennå (fikk positiv test den 12). 

Er det er godt eller dårlig/nøytralt tegn å kjenne murringer så lenge før IKM?

Anonymkode: 56b43...9bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6dpo, har kjentes ut som om jeg har hatt PMS siden 2dpo. Det «bobler» og presser nederst i magen, og har stikkende smerter i bekkenet. Har egentlig mistet litt troen på denne pp’en også. Syns det er så nedslående at det tilsynelatende ikke skal gå for oss med et 2022-barn 😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiora skrev (På 20.11.2021 den 11.14):

Jeg tok en test i dag, 10 dpo. Pleier egentlig aldri å tidligteste, men hadde en feeling! Syns jeg kan skimte noe, men det er altså så supersvakt at det kan likegodt være store mengder godvilje - men har liksom ikke vært mulig å skimte noe med all verdens godvilje på tidligere tester :fnise:

Noen som har erfaring med så svak strek at det likesågodt kan være innbilt strek som har blitt ordentlig strek? 🙈

Spennende! Har du testet i dag? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...