Gå til innhold

Noen fler som går over i DPO land nå?


Jente34

Anbefalte innlegg

Prøver1995 skrev (6 timer siden):

9 dpo og blendahvit test 😭Føler håpet er ute selvom det er tidlig . 
Har ingen symptomer . Bare litt oppblåst siden mensen sikkert kommer i slutten av uken .

Blir så skuffet hver gang og  går rett i kjelleren 👎🏼

63C94CAF-0E21-4190-8F71-5A54AF857E6F.thumb.png.f399368878a9be1040bc08a688ed6ed5.png
jeg hadde denne 14 dpo ☺️ Mista riktig nok i uke 8. Men hadde fin hcg-stigning osv ☺️ Kommer vel litt an på hvilken test du tar, hvor følsomme de er og slikt ☺️ Jeg testa svaaakt positivt sist på 9dpo, men da leita jeg hardt etter strek, for å si det sånn😄 krysser fingrene for at du ser det tydelig om noen dager 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13DPO og negativ test i dag også, så da har jeg forsont meg med at det ikke ble denne gangen.

Anonymkode: 83d80...b0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var DPO land offisielt over, og nå er det bare å holde ut til neste forsøk. Er mentalt roligere for hver PP, men samtidig irriterer nye svangerskapsmeldinger meg mer og mer, føler at tiden løper fra meg. Uten grunn, for jeg er bare 30... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg inne i DPO-land, 1 dpo i dag! Blir spennende å se hva som skjer videre 😊 Jeg har bedre sjanser denne runden enn forrige gang, men jeg tar ingenting for gitt. 

Jeg har ikke prøvd lenge, men likevel synes jeg "alle" rundt meg blir gravide nå, og det føles litt sårt. En yngre kollega annonserte sin graviditet med nummer tre i dag, og jeg måtte bare gå på do og puste litt 😅 Babyboom både her og der, og alle blir tydeligvis gravide på bestilling omtrent. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1dpo idag! Slenger meg på det Font sier. ALLE jeg kjenner blir gravide føles det som. 5 annonseringer siste 2 ukene nå.. begynte å gråte i går, da det føles som alle får det til bortsett fra en selv, selv om vi ikke har prøvd så lenge. Merker at MA’en sitter godt i meg og gjør det ekstra sårt. Snart skulle vi fått vite kjønn også.. huff. 
tror vi har bedre odds nå enn sist da, for denne gangen er jeg helt sikker på EL. Men humøret og innstillingen er dårlig. Akkurat nå føles det som at en ikke vet om man blir glad om det er positiv strek engang, selv om det et det en ønsker seg mest. Føler meg generelt litt «flat» og likegyldig, selv om jeg ikke egentlig er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 9.11.2021 den 15.53):

 

Jeg fikk blendahvit 10 dpo. Svak positiv på IKM.

 

Jeg er i uke 11 nå. Håpet er ikke ute!

Anonymkode: bde83...517

10dpo, fortsatt blenda-tester i dag😭 kjent kramper (kan være mensen) og kvalme (som jeg ikke bruker ha). Gjerne innbilt den siste der da, hehe. Krysser fingrene for en positiv test ila de neste dagene før IKM på søndag 😭

Anonymkode: 77b50...979

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

10dpo, fortsatt blenda-tester i dag😭 kjent kramper (kan være mensen) og kvalme (som jeg ikke bruker ha). Gjerne innbilt den siste der da, hehe. Krysser fingrene for en positiv test ila de neste dagene før IKM på søndag 😭

Anonymkode: 77b50...979

Blenda test er så vondt. :troest: 10 DPO i dag jeg også, men tør ikke teste. 🙈 Håper du kan skimte noe de neste dagene. Mange har inne som ikke fått positiv test på 10 DPO, så håper er ikke ute. 🤞

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykkefrø skrev (1 time siden):

Blenda test er så vondt. :troest: 10 DPO i dag jeg også, men tør ikke teste. 🙈 Håper du kan skimte noe de neste dagene. Mange har inne som ikke fått positiv test på 10 DPO, så håper er ikke ute. 🤞

Spesielt når man er så optimistisk og kjenner symptomer.. Her er det 14 DPO, testet selv om jeg har mistet håpet, siden mensen ikke har kommet.

Anonymkode: 83d80...b0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10,11 eller 12 dpo i dag. Så vondt i nedre del av magen! Kjennes ut som når jeg antar at jeg hadde EL.. magen står i spenn og er så oppblåst og vond! Sliten i korsryggen også. Men det kommer sikkert av at jeg krøker meg sammen pga smertene 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Fame said:

5 DPO i dag og tiden snegler seg avgårde   🐌 Skjer det noe spennende hos dere andre i dag?

2 DPO etter fryseinnsett her, og jeg føler jeg har ventet en måned 😂 Hvordan skal vi få tiden til å gå? Jeg klarer ikke å tenke på noe annet.😑

Anonymkode: 45075...c5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, Fame said:

5 DPO i dag og tiden snegler seg avgårde   🐌 Skjer det noe spennende hos dere andre i dag?

1 DPO og et tonn med ting å gjøre på jobb, så jeg håper å få fylt de neste 13 dagene med mest mulig jobb 😅

Foreløpig fungerer planen min greit, men er kanskje litt tidlig å uttale seg på dag 1 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wæææ! Testet positiv i dag på 10 DPO! :hoppendeglad: Festeblødning på 6 og 7 DPO.
Så glad, og så spent! Klor deg fast lille venn. :hjerte:

1180594260_Skjermbilde2021-11-11kl_15_22_30.thumb.png.0ab247fd8bf1cdabfbbed6d1ca86e279.png

Endret av Lykkefrø
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykkefrø skrev (2 minutter siden):

Wæææ! Testet positiv i dag på 10 DPO! :hoppendeglad: Festeblødning på 6 og 7 DPO.
Så glad, og så spent! Klør deg fast lille venn. :hjerte:

1180594260_Skjermbilde2021-11-11kl_15_22_30.thumb.png.0ab247fd8bf1cdabfbbed6d1ca86e279.png

Sååå stas! Gratulerer 😍🥳

Jeg er bare på 2 dpo, men symptomjakta har allerede begynt i underbevisstheten. Kjenner litt ekstra etter og merker både det ene og det andre, selv om det er altfor tidlig å kjenne noe uansett 🙈 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

font skrev (6 minutter siden):

Sååå stas! Gratulerer 😍🥳

Jeg er bare på 2 dpo, men symptomjakta har allerede begynt i underbevisstheten. Kjenner litt ekstra etter og merker både det ene og det andre, selv om det er altfor tidlig å kjenne noe uansett 🙈 

Tusen takk! ❤️ Skjønner det så godt!! Har skrevet ned alt jeg har kjent helt fra EL-dagen. Moro å tilbake på nå. Har vondt i tennene av en eller annen merkelig grunn, og har hatt det i to dager nå. Lurer på om det kan være et symptom?  :fnise: Alt overtenkes i DPO-land, men sånn er det nok bare. Umulig å la være, men det er jo det som gjør det litt spennende også. Krysser fingrene for deg, og håper du kommer etter med positiv test om litt over en uke. 🤞

Endret av Lykkefrø
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lykkefrø skrev (1 time siden):

Tusen takk! ❤️ Skjønner det så godt!! Har skrevet ned alt jeg har kjent helt fra EL-dagen. Moro å tilbake på nå. Har vondt i tennene av en eller annen merkelig grunn, og har hatt det i to dager nå. Lurer på om det kan være et symptom?  :fnise: Alt overtenkes i DPO-land, men sånn er det nok bare. Umulig å la være, men det er jo det som gjør det litt spennende også. Krysser fingrene for deg, og håper du kommer etter med positiv test om litt over en uke. 🤞

Mye aksjelegging rakk du denne runden da?

 

Gratulerer  :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fame skrev (5 minutter siden):

Mye aksjelegging rakk du denne runden da?

 

Gratulerer  :hoppendeglad:

Tusen takk! :hjerter: 

Det ble mye ja! :fnise: 1x to dager før EL, 3x dagen før EL, og 3x på EL dagen. Deretter 1x i to dager. :fnise: Gjorde susen det gitt. Det skal sies at det var litt tilfeldig også, for jeg visste ikke at jeg skulle ha eggløsning før sent på kvelden før, og da var vi allerede godt innafor. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Spesielt når man er så optimistisk og kjenner symptomer.. Her er det 14 DPO, testet selv om jeg har mistet håpet, siden mensen ikke har kommet.

Anonymkode: 83d80...b0f

Helt enig 😭  

typisk menssmerter i magen, men har ikke blitt hormonella, ikke fått kviser eller dårlig mage. Kvisene bruker komme dagen etter eggløsning sånn omtrent, så føler liksom ingenting stemmer denne gangen med vanlig mens. vært både kvalm og svimmel på kveldstid også.. 
 

Men, er nok underbevisstheten som spiller meg et puss🙈 må kjøpe flere tester til de siste dagene før IKM (og evt hvis den bare er forsinket). Dyrt for en nevrotiker dette 🙈😂

Anonymkode: 77b50...979

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykkefrø skrev (1 time siden):

Tusen takk! :hjerter: 

Det ble mye ja! :fnise: 1x to dager før EL, 3x dagen før EL, og 3x på EL dagen. Deretter 1x i to dager. :fnise: Gjorde susen det gitt. Det skal sies at det var litt tilfeldig også, for jeg visste ikke at jeg skulle ha eggløsning før sent på kvelden før, og da var vi allerede godt innafor. 

Det tror jeg ikke at jeg orker, kjenner jeg   :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...