Gå til innhold

Noen fler som går over i DPO land nå?


Jente34

Anbefalte innlegg

Da blir det spennende i morgen ♥️ Skulle teste sammen med samboeren på fredag når han kommer hjem. Men nå har vi funnet ut at jeg tester selv i morgen på IKM. Jeg er livredd for negativ, og har bare cb ukesindikator liggende, så hvis det er noe nå så bare håper jeg det er nok til at den slår ut.🤞🏻 Huffameg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

sist mensen hadde jeg masse stikkinger hele uken før. ikke gravid. 

tror alt dette kan være progesteron, som øker både om man er gravid eller ikke. vanskelig å vite om det er tidlig tegn. 

Anonymkode: 26610...90d

Ja, mest sannsynlig mensen sikkert, dessverre. Er liksom redd for å se blod hver gang jeg går på do nå. Kjenner liksom at den kan komme når som helst.

 

Anonymkode: 56b43...9bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7777 skrev (3 minutter siden):

Da blir det spennende i morgen ♥️ Skulle teste sammen med samboeren på fredag når han kommer hjem. Men nå har vi funnet ut at jeg tester selv i morgen på IKM. Jeg er livredd for negativ, og har bare cb ukesindikator liggende, så hvis det er noe nå så bare håper jeg det er nok til at den slår ut.🤞🏻 Huffameg

Du er tøff! Min IKM er lørdag, men tør ikke å teste før etter den evt. Føles som mensen kan komme når som helst, og skuffelsen vil være mindre om jeg ikke tester på en måte.

Håper du får positiv test. :) 

Anonymkode: 56b43...9bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du er tøff! Min IKM er lørdag, men tør ikke å teste før etter den evt. Føles som mensen kan komme når som helst, og skuffelsen vil være mindre om jeg ikke tester på en måte.

Håper du får positiv test. :) 

Anonymkode: 56b43...9bf

Takk for det ♥️ Håper sånn at den sitter nå🤞🏻 
Åå, spennende dager for deg også nå da! Skjønner deg godt. Man blir ligg gal av å tolke 🤭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Dere andre i DPO-land: Er det vanlig å få masse økt utflod før IKM om man er gravid? Jeg er ikke det, betyr at jeg ikke kan være gravid?

Jeg er 9DPO nå tror jeg. Kjenner også stikninger på begge sider (eggstokkene) som før mensen, bare at jeg har kjent det til og fra i dagevis nesten en uke nå. Er det også et tegn som tyder på kun vanlig PMS? Har og kjent litt ubehag i magen, men mye stikking på begge sider som sagt.

Dere som testet positivt: Kjente dere på stikking i sidene, og følelsen av at mensen kan komme når som helst? IKM er om 3-4  dager, men har følt som om mensen skal komme i snart en hel uke.

Anonymkode: 56b43...9bf

Jeg hadde økt utflod fra 8DPO, før jeg testet positivt på 10DPO. Masse murringer, både nederst i magen og i sidene. Stikkinger ved eggstokkene hadde jeg også.. :)  Men jeg har også opplevd dette i noen av de syklusene jeg ikke ble gravid. Så det er ikke så godt å si egentlig. Om det er baby-murringer, så kan det jo hende du ville fått positiv om du testet nå, om du ikke allerede har testet? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykkefrø skrev (Akkurat nå):

Jeg hadde økt utflod fra 8DPO, før jeg testet positivt på 10DPO. Masse murringer, både nederst i magen og i sidene. Stikkinger ved eggstokkene hadde jeg også.. :)  Men jeg har også opplevd dette i noen av de syklusene jeg ikke ble gravid. Så det er ikke så godt å si egentlig. Om det er baby-murringer, så kan det jo hende du ville fått positiv om du testet nå, om du ikke allerede har testet? :)

Nei, har ikke turt å teste. Jeg klarer ikke, rett og slett. Håper så inderlig at jeg er gravid, så tror jeg vil bli veldig trist om jeg f.eks. tester i morgen tidlig og så skal på jobb rett etterpå. Vil bli en for trist dag på jobb, og jeg er lærer så må liksom være veldig på og da kan jeg ikke være trist.

IKM er 27, lørdag, så får se på søndag evt., om jeg ikke får mensen på lørdag eller før (som jeg tror jeg gjør).

Anonymkode: 56b43...9bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei, har ikke turt å teste. Jeg klarer ikke, rett og slett. Håper så inderlig at jeg er gravid, så tror jeg vil bli veldig trist om jeg f.eks. tester i morgen tidlig og så skal på jobb rett etterpå. Vil bli en for trist dag på jobb, og jeg er lærer så må liksom være veldig på og da kan jeg ikke være trist.

IKM er 27, lørdag, så får se på søndag evt., om jeg ikke får mensen på lørdag eller før (som jeg tror jeg gjør).

Anonymkode: 56b43...9bf

Kjenner så godt igjen den følelsen! Jeg turte nesten ikke å teste selv, for plutselig føltes det så skummel. Drøyet det til langt utpå dagen. Gikk og trippet fram og tilbake her hjemme i timesvis før jeg turte. Hadde en så sterk mistanke om jeg var gravid, og da ble fallhøyden så stor at jeg nesten ikke turte å få svaret i det hele tatt. Skjønner at du vil vente, spesielt om du skal rett på jobb. Gjør det som føles best for deg, men husk at en negativ test ikke nødvendigvis betyr at du ikke er gravid! :) Jeg krysser fingrene, og håper du slipper mensen til helga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykkefrø skrev (2 minutter siden):

Kjenner så godt igjen den følelsen! Jeg turte nesten ikke å teste selv, for plutselig føltes det så skummel. Drøyet det til langt utpå dagen. Gikk og trippet fram og tilbake her hjemme i timesvis før jeg turte. Hadde en så sterk mistanke om jeg var gravid, og da ble fallhøyden så stor at jeg nesten ikke turte å få svaret i det hele tatt. Skjønner at du vil vente, spesielt om du skal rett på jobb. Gjør det som føles best for deg, men husk at en negativ test ikke nødvendigvis betyr at du ikke er gravid! :) Jeg krysser fingrene, og håper du slipper mensen til helga!

Takk for det, og lykke til til deg også. :) Hvor mange DPO er du?

 

Anonymkode: 56b43...9bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Takk for det, og lykke til til deg også. :) Hvor mange DPO er du?

 

Anonymkode: 56b43...9bf

Jeg testet positivt på 10DPO for 12 dager siden. :hjertesmil: Håper du får oppleve det samme om noen dager! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykkefrø skrev (1 minutt siden):

Jeg testet positivt på 10DPO for 12 dager siden. :hjertesmil: Håper du får oppleve det samme om noen dager! 

Oi, gratulerer. :)  Håper alt går bra framover.

Anonymkode: 56b43...9bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykkefrø skrev (5 minutter siden):

Jeg testet positivt på 10DPO for 12 dager siden. :hjertesmil: Håper du får oppleve det samme om noen dager! 

Ser jo nå at du skrev det over også. Tenkte du skrev om tidligere graviditet, sorry.

Hadde du en følelse av at mensen kunne komme når som helst i dagene før du testet positivt? Klarer ikke skille "vanlig" PMS fra gravidsymptomer.

Anonymkode: 56b43...9bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Oi, gratulerer. :)  Håper alt går bra framover.

Anonymkode: 56b43...9bf

Takk for det! :) 

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ser jo nå at du skrev det over også. Tenkte du skrev om tidligere graviditet, sorry.

Hadde du en følelse av at mensen kunne komme når som helst i dagene før du testet positivt? Klarer ikke skille "vanlig" PMS fra gravidsymptomer.

Anonymkode: 56b43...9bf

Det går helt fint. :) Jeg følte ikke på meg at mensen skulle komme når som helst, men kjente de vanlig mensmurringene som gjerne kommer noen dager i forveien. Denne gangen viste det seg å være baby og ikke mensen som var årsaken. Det er ikke så rart at du ikke klarer å skille de fra hverandre, for de kjennes jo veldig like ut. Den eneste måten å få vite sikkert på, er jo å teste eller vente på mensen. I mellomtiden får vi krysse fingrene for at det faktisk er babymurringer du kjenner! 🤞

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen andre tappe-grafsere her?😂tappen min har vært omtrent lukket hele tiden 7 dager nå. Bevegde seg opp og ned et par ganger, men lukket. Kan innimellom kjenne ørlite hull da. Relativt hard tapp. 

Ikke kjent det slik før. Noen med erfaring? 

(Jeg kjenner på tapp da jeg har veldig uregelmessige sykluser og ikke aner eggløsning, tester fungerer heller ikke optimalt, mulig fordi egget bare forsøker og forsøker å slippes).

Anonymkode: a2dbf...24c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 DPO i dag. Røk på en test i dag tidlig selv om jeg var ganske sikker på negativ så tidlig. Null strek. Denne ventetiden er laaang. Kjenner litt murringer i magen, og har spottet litt. Ellers ingen ømme bryster eller noe 🤔

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 dpo ca. Tok endelig test idag. Digital CB. «Ikke gravid». Føler meg såå sikker på at jeg er det likevel og stoler ikke på den for en femmer 🤦🏼‍♀️Åpna til og med testen, og der er det jo tydelige streker over alt, men det skal det sikkert 😅 haha..  Ingen tegn til TR enda.
Jeg. Blir. Gal. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca 11 dpo, negativ test i dag tidlig. Men det var rundt kl. 6-7, så sovna jeg på sofaen uten å drikke noe (spiste bare en joghurt) og våkna kl 11. Tenkte at da måtte vel urinen min være nokså konsentrert og det var den, så jeg testa. Svaaaak positiv på test med 25 mlu, tok en til, og svak positiv på den også nesten med en gang. Får den omtrent ikke frem på bilder. Men jeg er gravid! 😱 Men det "visste" jeg basert på kvalmen som jeg har hatt nesten konstant i 2 døgn nå, men godt å få det bekrefta. Har også kjent murringer som om jeg har hatt mensen, men jeg pleier aldri få murringer FØR mensen dukker opp. 

 

 

20211124_121444.jpg

Endret av Elumi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Blenda hvit test i dag (sensitivitet 25), men sikkert for tidlig. Har kjent stikkinger på begge sider ved eggstokk-området i noen dager. Men det hadde jeg sist syklus også på denne tiden. Hatt veldig brystbrann (halsbrann) og hodepine.. dette er litt mer uvanlig for meg. Blir noen lange dager dette 😴🤞🏽

Endret av M-anonym
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har helt håpløse sykluser og ammer i tillegg for tiden, men jeg hååper hååper håååper på en positiv test i løpet av den neste uken. Skal i utgangspunktet få mensen i helgen, men krysser fingrene for at det ikke skjer. Hadde vært så koselig å annonsere til nærmeste familie i julen ❤️ 

Anonymkode: dead9...da9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på om jeg skal si jeg er 1DPO idag.

I forgårs hadde jeg positiv EL-test. Hadde mye stikninger i magen.
I går tok jeg to tester, en morgen og en ettermiddag, begge svakt positive. Hadde litt stikkinger i magen, men mindre enn dagen før.
I dag var streken på testen bare så vidt synlig. Har mye utflod i dag, kjenner så vidt litt aktivitet i magen, men ikke noe jeg ville tenkt over hvis jeg ikke visste at jeg hadde EL i disse dager.

Når ville dere sagt at EL var? 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7777 skrev (4 timer siden):

14 dpo ca. Tok endelig test idag. Digital CB. «Ikke gravid». Føler meg såå sikker på at jeg er det likevel og stoler ikke på den for en femmer 🤦🏼‍♀️Åpna til og med testen, og der er det jo tydelige streker over alt, men det skal det sikkert 😅 haha..  Ingen tegn til TR enda.
Jeg. Blir. Gal. 

Siterer meg selv. Kjøpte nye tester da det fortsatt ikke er tegn til TR.. får litt strek på cbtidlig enda. Men vanskelig å se på RFSU, selv om den er der så smått. (Vises knapt på bilde.) begge på ettermiddagsurin.

nå gir jeg opp, for jeg henger ikke med på hva som skjer. Har stabil syklus, så kan ikke ha tryna så veldig på det heller. Eneste er at jeg fikk tre positive EL-tester på ei uke, så kan sånn sett være forsinket. Men nederste bilde er tidligtest fra torsdag, så da skulle en tro at den i dag var sterkere.

8C02FC2E-17E6-4726-8974-B95FBF3F7FC9.thumb.jpeg.1a98bf4e8e477d2d759e37ad9d6a4e7e.jpeg

7B4CFD01-C944-4C3B-B3FB-DB1A4F84DD2E.thumb.jpeg.f7565b44071aaeb657158caf6fea46bc.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...