Gå til innhold

Noen fler som går over i DPO land nå?


Jente34

Anbefalte innlegg

Fame skrev (2 minutter siden):

Det tror jeg ikke at jeg orker, kjenner jeg   :ler:

:fnise::fnise::fnise:  Jeg som var så opptatt av å spare på kruttet forrige runde. Nå ga jeg totalt blaffen i det. Kan jo ha vært helt tilfeldig at det ble klaff nå, men ingen tvil om at det var mange svømmere som fikk sjansen hvert fall. :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Jenter!  Nå sitter jeg her i desperasjon og ønsker meg så veldig å høre dere kloke råd og ord.

 

Altså, vi er på tredje året med i.v.f behandling nå. Har vært gravid to ganger tidligere, + en exu, men det har aldri resultert i barn. Torsdag 4/11 fikk jeg satt inn fryst embryo (5-dagers), og nå er jeg bare kjemperedd. Ved tidligere graviditeter (ikke exu) har jeg kjent graviditeten innen få dager med mensmurring og stikking i livmor. Med exu var det absolutt ingen symptomer forutenom lett blødning som begynte noen dager etter testdag. 

Denne gangen var jeg sikker på at det ikke hadde gått igjen. Har ikke kjent noe som helst i magen og bare følt at det har vært helt dødt. Har testet blendahvitt siden insett, helt til for ca 1 døgn siden. Nå er jeg altså på rugedag 7 og har siden i gårkveld fått svaaake striper på test. De er liksom ultrasvake, men jeg har tatt noen hundre tester gjennom prøvetiden, så jeg er sikker på at det ikke er skygge. Og jeg er nå selvfølgelig kjemperedd for ny exu. Burde ikke test vært sterke nå på rugedag syv ved normal graviditet? Ved exu fikk jeg ikke svak strek (men mye sterkere enn nå) før testdag, og da lå HCG på 14. 

Beklager så langt innlegg, men jeg er altså litt på randen her. 
Noen som har opplevd at det kan gå bra med null symptomer og ultrasvak strek rugedag 7? Alt jeg håper på nå er at dette bare er en kjemisk. 

Tusen tusen takk til de som leser ❤️ og masse masse masse lykke til til alle her inne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anna91 skrev (2 minutter siden):

Hei Jenter!  Nå sitter jeg her i desperasjon og ønsker meg så veldig å høre dere kloke råd og ord.

 

Altså, vi er på tredje året med i.v.f behandling nå. Har vært gravid to ganger tidligere, + en exu, men det har aldri resultert i barn. Torsdag 4/11 fikk jeg satt inn fryst embryo (5-dagers), og nå er jeg bare kjemperedd. Ved tidligere graviditeter (ikke exu) har jeg kjent graviditeten innen få dager med mensmurring og stikking i livmor. Med exu var det absolutt ingen symptomer forutenom lett blødning som begynte noen dager etter testdag. 

Denne gangen var jeg sikker på at det ikke hadde gått igjen. Har ikke kjent noe som helst i magen og bare følt at det har vært helt dødt. Har testet blendahvitt siden insett, helt til for ca 1 døgn siden. Nå er jeg altså på rugedag 7 og har siden i gårkveld fått svaaake striper på test. De er liksom ultrasvake, men jeg har tatt noen hundre tester gjennom prøvetiden, så jeg er sikker på at det ikke er skygge. Og jeg er nå selvfølgelig kjemperedd for ny exu. Burde ikke test vært sterke nå på rugedag syv ved normal graviditet? Ved exu fikk jeg ikke svak strek (men mye sterkere enn nå) før testdag, og da lå HCG på 14. 

Beklager så langt innlegg, men jeg er altså litt på randen her. 
Noen som har opplevd at det kan gå bra med null symptomer og ultrasvak strek rugedag 7? Alt jeg håper på nå er at dette bare er en kjemisk. 

Tusen tusen takk til de som leser ❤️ og masse masse masse lykke til til alle her inne!

Ikke så dreven med ivf, men er «rugedag» tilsvarende med dpo? I tilfelle er 7 dager veldig tidlig, og vil til nød kun gi svaaake tester☺️ Mulig jeg misforsto her altså ♥️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anna91 skrev (38 minutter siden):

Nei, DPO regnes fra egguttak :) Og rugedager er fra da man satte inn egget igjen. Så i mitt tilfelle er det jo 5 + 7 dager = 12 dager DPO

Okei, da beklager jeg ☺️ Når jeg tenker meg om så har du vel god peiling på alt som har med dpo osv å gjøre 🥰 her er min 14 dpo. Vi mistet dessverre etter to mnd, men tenkte for å vise hvor svak/sterk min var to dager etter det du er nå ☺️ Hadde ingen symptomer, og det var ikke exu.577CF946-8B57-4027-BC51-0FF33ECE97A7.thumb.jpeg.a05ba41846c01d7387470fc31d91d597.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 15 DPO idag, men har ikke fått mensen enda. Har heller ingen symptomer på at mensen kommer i nær fremtid, bruker å kjenne det veldig godt i magen i forveien. Testen er helt blendahvit.. Er det noen som helst sjanse for at jeg kan være gravid, eller ville det ha slått ut på test til nå? Kan det være testene jeg har brukt som ikke er gode? 

Anonymkode: f54a4...475

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg er 15 DPO idag, men har ikke fått mensen enda. Har heller ingen symptomer på at mensen kommer i nær fremtid, bruker å kjenne det veldig godt i magen i forveien. Testen er helt blendahvit.. Er det noen som helst sjanse for at jeg kan være gravid, eller ville det ha slått ut på test til nå? Kan det være testene jeg har brukt som ikke er gode? 

Anonymkode: f54a4...475

Jeg har hatt et par sykluser på den måten, senest forrige syklus, da kom jeg helt til 17 dpo før TR kom. Viser seg at jeg har feilberegnet EL i flere måneder.

Tester du etter EL? Blenda test 15 dpo er jo dessverre et dårlig tegn, men kan du ha hatt EL senere enn du tror?

Anonymkode: a3463...7a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har hatt et par sykluser på den måten, senest forrige syklus, da kom jeg helt til 17 dpo før TR kom. Viser seg at jeg har feilberegnet EL i flere måneder.

Tester du etter EL? Blenda test 15 dpo er jo dessverre et dårlig tegn, men kan du ha hatt EL senere enn du tror?

Anonymkode: a3463...7a1

Jeg vet når jeg hadde EL, så da da tror jeg heller på at syklusen er litt rar og at mensen kommer sent. 

Anonymkode: f54a4...475

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 hours ago, 7777 said:

Okei, da beklager jeg ☺️ Når jeg tenker meg om så har du vel god peiling på alt som har med dpo osv å gjøre 🥰 her er min 14 dpo. Vi mistet dessverre etter to mnd, men tenkte for å vise hvor svak/sterk min var to dager etter det du er nå ☺️ Hadde ingen symptomer, og det var ikke exu.577CF946-8B57-4027-BC51-0FF33ECE97A7.thumb.jpeg.a05ba41846c01d7387470fc31d91d597.jpeg

Takk for en liten dose håp! Testen min var sterkere i dag, så nå er det nesten sånn at jeg tenker at det kanskje tilogmed kan være normal graviditet. Fremdeles veldig svak da. får bare krysse fingrene!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anna91 skrev (29 minutter siden):

Takk for en liten dose håp! Testen min var sterkere i dag, så nå er det nesten sånn at jeg tenker at det kanskje tilogmed kan være normal graviditet. Fremdeles veldig svak da. får bare krysse fingrene!

Åå, så fint at den er sterkere 🥰 krysser fingrene for at det går framover slik det skal ☺️ Slår den ut på digital også? Min slo ut «gravid 1-2 uker» samme dag som den der ble tatt. 
her er jeg 3dpo og venter i spenning! Tida går så sakte 😟

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, 7777 said:

Åå, så fint at den er sterkere 🥰 krysser fingrene for at det går framover slik det skal ☺️ Slår den ut på digital også? Min slo ut «gravid 1-2 uker» samme dag som den der ble tatt. 
her er jeg 3dpo og venter i spenning! Tida går så sakte 😟

åh, 3 dager inn! DPO-land er (litt for) spennende! Tok HCG hos fastlegen i dag, og den var på 9. Så det ser jo ikke helt lovende ut for min del dessverre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anna91 skrev (1 time siden):

åh, 3 dager inn! DPO-land er (litt for) spennende! Tok HCG hos fastlegen i dag, og den var på 9. Så det ser jo ikke helt lovende ut for min del dessverre...

Åå, så dumt den er så lav 😟 håper virkelig den øker på, og bare er litt treig! ♥️  3 år.. kan ikke skjønne hvordan du står i det ♥️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nå har jeg tatt noen tidligtester denne uka, sist igår. alle var blenda. litt som forventet siden mannen ble syk og vi fikk kun lagt inn aksjer en gang et par dager før El. venter mensen idag eller morgen. merker det egentlig er ok, blir ikke sommerferie baby. 

det som er positivt denne syklusen er at jeg alltid blir veldig kvalm i lutealfasen/progestoron, sist måned var det veldig ille. denne gangen har jeg ikke vært kvalm 😊 har samtidig hatt endel mer murringer og stikkinger (noe som har fått meg til å lure). 

edit :to timer etter innlegget kom mensen 

Endret av stAre
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4DPO, og tiden går saaakte :fnise: Kjenner noen "symptomer", som litt ømme pupper og stikking/murring, men tror ikke det er knyttet til graviditet så tidlig. Blir spennende utover neste uke  :Nikke: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 hours ago, 7777 said:

Åå, så dumt den er så lav 😟 håper virkelig den øker på, og bare er litt treig! ♥️  3 år.. kan ikke skjønne hvordan du står i det ♥️ 

Takk for lykkeønskninger! Det gikk nok ikke denne gangen, men så lenge det er kjemisk og ikke exu blir jeg superletta! Lykke til videre i dpp-land :) håper på masse positive tester til folket her femover! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 hours ago, font said:

4DPO, og tiden går saaakte :fnise: Kjenner noen "symptomer", som litt ømme pupper og stikking/murring, men tror ikke det er knyttet til graviditet så tidlig. Blir spennende utover neste uke  :Nikke: 

3 DPO her og synes det stikker og murrer både her og der. Er vel som du sier litt tidlig å håpe det er på grunn av spirelille - men likevel umulig å ikke håpe! 🙈

Spennende dager fremover!

 

34 minutter siden, Fame said:

Enda en venninne som har blitt gravid og kun prøvd siden slutten av sommeren  :cry3:

Uff, sender deg en stor klem! Veldig vanskelig å glede seg på andres vegne når man prøver og prøver selv måned etter måned… Tenk for en glede det blir når det endelig blir din tur! ❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anna91 skrev (1 time siden):

Takk for lykkeønskninger! Det gikk nok ikke denne gangen, men så lenge det er kjemisk og ikke exu blir jeg superletta! Lykke til videre i dpp-land :) håper på masse positive tester til folket her femover! 

Ja, det skjønner jeg 🥰 

tusen takk! ♥️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fame skrev (På 13.11.2021 den 9.54):

7 dpo  🐌 Jeg vil så gjerne bare ha en positiv test snart  :cry3:

Når begynner du å teste? 

Er en dag etter deg  i dpo:))

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...