Gå til innhold

Noen fler som går over i DPO land nå?


Jente34

Anbefalte innlegg

Da ble det en blendahvit test på meg, RFSU sin tidligtest, IKM 04.02.

Så hva kvalmen, de mørke og ømme brystene, tissetrengtheten og trettheten kommer av er da et mysterium, jeg har blitt lurt igjen🙄

Betre lykke neste gang, og lykke til til alle som skal teste seg😊🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jente34 skrev (1 minutt siden):

Da ble det en blendahvit test på meg, RFSU sin tidligtest, IKM 04.02.

Så hva kvalmen, de mørke og ømme brystene, tissetrengtheten og trettheten kommer av er da et mysterium, jeg har blitt lurt igjen🙄

Betre lykke neste gang, og lykke til til alle som skal teste seg😊🤞

Får håpe den sitter neste måned for oss begge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 2dpo idag i PP3, såå spent! Vet det er kort tid å ha prøvd, men jeg lever i håpet 🤞🏽🤞🏽

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dame1989 skrev (23 minutter siden):

Får håpe den sitter neste måned for oss begge :)

Det får man håpe 😊👌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruttveig skrev (6 timer siden):

Ja like greit å vente til du får helt klart svar :) Det ble masse blod her igår, så det var kjedelig, men får bare prøve mer neste gang og ikke stresse med det! Lettere sagt enn gjort da. Er bare på PP2, så er jo ingen grunn til panikk enda :) Men vi bestemte oss for å begynne å prøve nå før det blir for sent, så det henger jo litt i bakhodet da. Men er jo ikke sånn at når man bikker 35 er man infertil, så får bare slutte å tenke sånn! Dessuten var det jo ikke verdens beste prøveperiode sist, ungen våknet hele tiden pga tennene, så var stresset for å vekke han, mannen var småsyk, og akkurat på ELdagen havnet et familiemedlem på sykehuset og da orket ikke jeg noen sexytime, så vi prøvde jo faktisk egentlig bare 2 dager før EL faktisk var.

Neste EL er det valentinesday så da bør det faenmeg bli ekstra romantisk i år! ;D (beklager språket altså, jeg har mensen og er bitter:P)

 

Endret: glemte å spørre om dere hadde prøvd lenge?^^

Så kjedelig at tr kom😔 da krysser jeg alt for at det går neste gang for dere! Det ordner seg vel stooort sett for alle tilslutt selvom en vil det skal skje helst igår. 
 

Planen vår var å ikke stresse, bare ta det som det kom. Vi er jo bare 25 og 26 år, men kjenner det går litt mer i hode på meg enn jeg ønsket. Haha. Samboeren jobber innen fiskeri og er borte 5 uker så mister annenhver eggløsning. Har prøvd siden juni, så ikke mange forsøk sånn sett. Føles ganske lenge ut😂 Så neste eggløsning med mulighet her blir mot slutten av mars, blæ. 
jeg begynte å blø litt igårkveld, inatt kom ingenting og heller ikke idagtidlig. På jobb idag kom det litt mer blod. Så løpet er nok kjørt her å. Stresser meg at tanta har oppført seg rart denne gangen🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

saloni skrev (5 minutter siden):

Test på morgenurin 9dpo. Blendahvit... Er alt håpet ute? Forventer TR på søndag..

Vil ikke nødvendigvis si at alt håp er ute, sist jeg var gravid testen jeg ikke positivt før det hadde gått et par dager over IKM 🥰

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

saloni skrev (37 minutter siden):

Test på morgenurin 9dpo. Blendahvit... Er alt håpet ute? Forventer TR på søndag..

Nei, det er mange som tester positivt etter IKM, noen tester ikke positivt før DPO 11

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskjekanskje skrev (34 minutter siden):

Vil ikke nødvendigvis si at alt håp er ute, sist jeg var gravid testen jeg ikke positivt før det hadde gått et par dager over IKM 🥰

Tok du da tidlig test? Har tatt tidlig test strimmel av Babyplan...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saschi skrev (3 minutter siden):

Nei, det er mange som tester positivt etter IKM, noen tester ikke positivt før DPO 11

Da har jeg fremdeles et lite håp... Krysser fingrene! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

saloni skrev (3 minutter siden):

Tok du da tidlig test? Har tatt tidlig test strimmel av Babyplan...

Ja, var tidligtest jeg brukte også (var helt testegal den perioden) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

saloni skrev (3 minutter siden):

Da har jeg fremdeles et lite håp... Krysser fingrene! 

*krysser fingrene og alt annet som Kan krysses for deg*

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskjekanskje skrev (5 minutter siden):

Ja, var tidligtest jeg brukte også (var helt testegal den perioden) 

"Testegal" Høres ut som meg i disse dpo-dager...:fnise::alice: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Saschi skrev (6 minutter siden):

*krysser fingrene og alt annet som Kan krysses for deg*

Tusen takk snille deg! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

saloni skrev (11 timer siden):

"Testegal" Høres ut som meg i disse dpo-dager...:fnise::alice: 

Ja, har jo så lyst å vite det med en gang 😅🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 DPO, negativ test men fortsatt null tegn til spotting. Pleier spotte 2 til 3 dager før forventa mens. 

Kan jo klamre seg til et håp😅

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest 123 eller noe
Stilleommeningene skrev (19 timer siden):

Så kjedelig at tr kom😔 da krysser jeg alt for at det går neste gang for dere! Det ordner seg vel stooort sett for alle tilslutt selvom en vil det skal skje helst igår. 
 

Planen vår var å ikke stresse, bare ta det som det kom. Vi er jo bare 25 og 26 år, men kjenner det går litt mer i hode på meg enn jeg ønsket. Haha. Samboeren jobber innen fiskeri og er borte 5 uker så mister annenhver eggløsning. Har prøvd siden juni, så ikke mange forsøk sånn sett. Føles ganske lenge ut😂 Så neste eggløsning med mulighet her blir mot slutten av mars, blæ. 
jeg begynte å blø litt igårkveld, inatt kom ingenting og heller ikke idagtidlig. På jobb idag kom det litt mer blod. Så løpet er nok kjørt her å. Stresser meg at tanta har oppført seg rart denne gangen🙄

Takk :) Ja i like måte. Det er vanskelig å ikke stresse når det er så etterlengtet! Så kjedelig det ble blod der også, og irriterende at den oppfører seg sånn! 😠 Håper det går bedre for oss neste gang, og alle dere andre som sitter frustrert over å ha fått mensen. Trøster meg med at det hadde blitt samme termin og kanskje samme bursdag som storebroren denne PP, og hvem vil dele bursdag? Man vil jo ha sin egen ^^ Kanskje bursdag i november heller, får se og håpe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10dpo og blendahvit test i dag også. Tror jeg. Jeg tror jeg begynner å bli så blind på de strimlene og derfor ser strek når det ikke er noen strek der... Krysser fingrene for positiv test imorgen...🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

saloni skrev (14 timer siden):

10dpo og blendahvit test i dag også. Tror jeg. Jeg tror jeg begynner å bli så blind på de strimlene og derfor ser strek når det ikke er noen strek der... Krysser fingrene for positiv test imorgen...🤞

Sånn er jeg og, vil så gjerne det skal være strek der, så tenker at jo kanskje den er der 🙊🙄 men er jo helt håpløst at jeg tester og, for aner ikke når jeg evt har eggløsning og mensen skal komme, kan jo ikke akkurat teste hver dag fremover heller, blir dyrt i lengden det 🙈

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...