Gå til innhold

Noen fler som går over i DPO land nå?


Jente34

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

@Laura80 hvordan går det med deg? Har skyggestrekene blitt sterkere?

 

Anonymkode: 0f836...776

Nei testet i dag igjen , 11 dpo, fremdeles en LITT tydelig men SVAK skygge så åpenbart er bare testene dumme :( har gitt opp troa nå og orker ikke teste mer denne gang. Når ikke testen er tydelig positiv 11 dpo (tidlig Test) anser jeg løpet som kjørt. :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jente34 skrev (På 25.1.2021 den 22.14):

Hvor raskt endrer livmortappen seg etter EL, om man er gravid? 

Jeg er ikke noen tappetafser, og er ikke kjendt med den i det heletatt, annet enn hva jeg har lest meg opp på😊

Syns ikke selv livmortappen er annerledes i lutealfase, gravid eller ugravid. Eneste jeg klager konkludere med tappen er når el kommer for da er den myk og åpen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laura80 skrev (35 minutter siden):

Syns ikke selv livmortappen er annerledes i lutealfase, gravid eller ugravid. Eneste jeg klager konkludere med tappen er når el kommer for da er den myk og åpen.

Hvordan kjenner dere tappen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dame1989 skrev (1 time siden):

Da er vi 2 som skal teste etter helgen :)

Uff så fælt med en senabort :(

Tror dårlig humør er vanlig, jeg har også det. Tror det er all spenning og alle forventningene/skuffelsene i kroppen. 

Akkurat nå er jeg glad om jeg ikke får noen symptomer, iallefall til etter helgen. 

Jeg tenker så mye på den dagen jeg skal teste, ser for meg både positiv og negativ test. Det hadde passet så utrolig bra om det hadde klaffet denne gangen :)

Så spennende, håper vi begge får strek ❤️

Ja det er min andre seinabort, første graviditeten min endte i en, men da ble vi gravide før mens kom tilbake. Ellers har jeg hatt 2pp på nr 2,og 2 "uhell" som endte i MA og SA, i nov 19 og okt 20..

Er på 3 pp nå, og kjenner litt på att jeg ikke har blitt gravid igjen🙄

Men jeg gjør ikke noe mere en og sjekke syklusappen min enn så lenge, og håpet det klaffer snart😊

Men tenker null symptomer er bra for oss begge jeg😊👌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jente34 skrev (2 minutter siden):

Så spennende, håper vi begge får strek ❤️

Ja det er min andre seinabort, første graviditeten min endte i en, men da ble vi gravide før mens kom tilbake. Ellers har jeg hatt 2pp på nr 2,og 2 "uhell" som endte i MA og SA, i nov 19 og okt 20..

Er på 3 pp nå, og kjenner litt på att jeg ikke har blitt gravid igjen🙄

Men jeg gjør ikke noe mere en og sjekke syklusappen min enn så lenge, og håpet det klaffer snart😊

Men tenker null symptomer er bra for oss begge jeg😊👌

Ja, er ikke så lett å bli gravid som man trodde når man var yngre 🙈 Kjenner at pp13 og 1 BO april 2020 er nok nå! 

Lykke til til alle her inne nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laura80 skrev (59 minutter siden):

Nei testet i dag igjen , 11 dpo, fremdeles en LITT tydelig men SVAK skygge så åpenbart er bare testene dumme :( har gitt opp troa nå og orker ikke teste mer denne gang. Når ikke testen er tydelig positiv 11 dpo (tidlig Test) anser jeg løpet som kjørt. :( 

Ånei! Så kjedelig😢💔

jeg begynner å miste litt håpet her også. Forrige gang jeg ble gravid hadde jeg ømme nipler noen dager før positiv test (12dpo). I morgen er 12dpo og har ingen symptomer i det hele tatt. Har ikke fått tak i tidligtest enda og gruer meg til å få negativ😅 så utsetter det så langt som mulig...

Anonymkode: 0f836...776

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er 5 dpo..

Har sååå lyst å teste i morgen tidlig.... Men prøver å holde meg. Kjøpt tidlig tester fra babyplan... 😇 Blir det alt for tidlig å teste imorgen? Hvor tidlig kan man teste tror dere med sånn "tidlig test"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

saloni skrev (3 minutter siden):

Er 5 dpo..

Har sååå lyst å teste i morgen tidlig.... Men prøver å holde meg. Kjøpt tidlig tester fra babyplan... 😇 Blir det alt for tidlig å teste imorgen? Hvor tidlig kan man teste tror dere med sånn "tidlig test"?

Jeg er også 5 dpo :)

Det er nok for tidlig ja. Jeg har testet svakt positivt 9 dpo og positiv clearblue digital 10 dpo. Men jeg har også fått mange skyggestreker 9 og 10 dpo så denne gangen skal jeg prøve å vente til 11 dpo. Da burde det ikke være noen tvil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dame1989 skrev (2 minutter siden):

Jeg er også 5 dpo :)

Det er nok for tidlig ja. Jeg har testet svakt positivt 9 dpo og positiv clearblue digital 10 dpo. Men jeg har også fått mange skyggestreker 9 og 10 dpo så denne gangen skal jeg prøve å vente til 11 dpo. Da burde det ikke være noen tvil :)

Takk for svar! Brukte du da tidlig tester? Jeg får bite tennene sammen, finne den tålmodigheten jeg forøvrig ikke har, og vente til 10 dpo kanskje... Nå har jeg jo ventet 5 dager så da bør jeg kanskje klare å vente 5 dager til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

saloni skrev (Akkurat nå):

Takk for svar! Brukte du da tidlig tester? Jeg får bite tennene sammen, finne den tålmodigheten jeg forøvrig ikke har, og vente til 10 dpo kanskje... Nå har jeg jo ventet 5 dager så da bør jeg kanskje klare å vente 5 dager til.

Ja, jeg har bare brukt tidlig tester. Jeg får mye skyggestreker og antageligvis kjemisk. Er kjipt å se en svak rosa strek, få forhåpninger for deretter å få blendahvit test dagen etterpå. 

Er ikke sikkert jeg klarer å vente, men skal prøve :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dame1989 skrev (1 minutt siden):

Ja, jeg har bare brukt tidlig tester. Jeg får mye skyggestreker og antageligvis kjemisk. Er kjipt å se en svak rosa strek, få forhåpninger for deretter å få blendahvit test dagen etterpå. 

Er ikke sikkert jeg klarer å vente, men skal prøve :)

Hva betyr kjemisk? Og hva betyr det å få skyggestrek? 

 

Lykke til! Håper vi begge får strek ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

saloni skrev (2 minutter siden):

Hva betyr kjemisk? Og hva betyr det å få skyggestrek? 

 

Lykke til! Håper vi begge får strek ❤️ 

Skyggestrek er en veldig svak svak strek. Denne er gjerne ikke rosa/blå, men mørk. Man er ikke gravid det er bare testen som avgir en skygge der evt gravidstreken skal være.

Kjemisk er et veldig tidlig svangerskapsavbrudd. Embryoet har festet seg, kroppen produserer litt hcg og man kan få en positiv test. Deretter slipper embryoet seg og man får gjerne mensen ettervært. Det sies at 1 av 4 kvinner opplever tidlig svangerskapsavbrudd. Mange vet det ikke vis de ikke tester tidlig. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dame1989 skrev (1 minutt siden):

Skyggestrek er en veldig svak svak strek. Denne er gjerne ikke rosa/blå, men mørk. Man er ikke gravid det er bare testen som avgir en skygge der evt gravidstreken skal være.

Kjemisk er et veldig tidlig svangerskapsavbrudd. Embryoet har festet seg, kroppen produserer litt hcg og man kan få en positiv test. Deretter slipper embryoet seg og man får gjerne mensen ettervært. Det sies at 1 av 4 kvinner opplever tidlig svangerskapsavbrudd. Mange vet det ikke vis de ikke tester tidlig. 

 

Takk for oppklaring ❤️ 

Håper vi får strek og spiren sitter!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Laura80 skrev (11 timer siden):

Nei testet i dag igjen , 11 dpo, fremdeles en LITT tydelig men SVAK skygge så åpenbart er bare testene dumme :( har gitt opp troa nå og orker ikke teste mer denne gang. Når ikke testen er tydelig positiv 11 dpo (tidlig Test) anser jeg løpet som kjørt. :( 

Sist jeg var gravid (jentungen er 14 mnd nå) så viste ikke testene sterk positiv før etter ikm, selv om det var tidligtester. Fikk bare svake positive, så kan jo fremdeles være håp 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskjekanskje skrev (25 minutter siden):

Sist jeg var gravid (jentungen er 14 mnd nå) så viste ikke testene sterk positiv før etter ikm, selv om det var tidligtester. Fikk bare svake positive, så kan jo fremdeles være håp 😊

Ok :) jeg får vente og se,  venter mensen på søndag , 15 dpo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager ekkelt bilde, men sperrene er for lengst vekke i denne PP😆 Noen som har hatt festeblødning før? Ligner det noe på dette? Hadde skikkelig mensenmurringer igår og våknet til dette idag. Hvis ikke er vel mensen kanskje på vei. Første ordentlig syklus etter at jeg tok ut spiralen i desember. 10DPO. 

C1219EA0-4439-4F58-AA41-351E3504049B.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest 123 eller noe
Attpåkladd skrev (18 timer siden):

Burde sett på svaret ditt tidligere i dag 😅 For jeg klarte ikke å holde meg, men testet. Fikk negativ. Så nå er jeg jo som du sier i limbo. Det er ikke veldig sannsynlig at jeg er gravid ettersom det er 2 dager til mens. Samtidig er det jo en øøøørliten sjanse 😂 Fader as, jeg som ikke skulle bli så opphengt i dette denne gangen. Og her sitter jeg inne på kvinneguiden hver dag, men nyinnkjøpt pakke med 8 tester 😅

Ååååh jeg kjenner til den der, det er ikke gøy å sitte de resterende dagene med negativ test som kanskje er positiv! Håper den blir det likevel :)  Men jeg holdt også på å kjøpe en test på jobb i går kveld og teste på kveldsurinen, men fikk kollegaen min til å stoppe meg (hun vet vi prøver, må jo ha noen å snakke med om dette ^^) puh, da var det bare 2 dager igjen til IKM, måtte disse dagene gå fort! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juvo skrev (6 timer siden):

Beklager ekkelt bilde, men sperrene er for lengst vekke i denne PP😆 Noen som har hatt festeblødning før? Ligner det noe på dette? Hadde skikkelig mensenmurringer igår og våknet til dette idag. Hvis ikke er vel mensen kanskje på vei. Første ordentlig syklus etter at jeg tok ut spiralen i desember. 10DPO. 

C1219EA0-4439-4F58-AA41-351E3504049B.jpeg

Slik ser det vertfall ut hos meg første på når mensen kommer. Men jeg har aldri hatt festebløding, så håper virkelig det er det🤞🤞

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har de vanlige PMS kvisene meldt sitt ankomst, så her er det bare vente på TR skal komme på en uke. 

Greitt kjenne kroppen sin så godt att det ikke går an lure en🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 123 eller noe

Ikke sikkert den kommer, ikke ta sorgene på forskudd da ^^

Jeg har visst regnet feil datoer denne syklusen pga sen EL, hadde jo spotting nyttårsaften på dette klokkeslettet, og fullt blodbad 1 januar... det er jo 28 dager siden idag, og min syklus kan omtrent stilles etter månen, så pålitelig er den. Og jeg har ingen spotting i dag, så får veldig høye håp her nå... men tør ikke håpe for mye! Hvis ikke noen mensen dukker opp, tester jeg meg heller på søndag! 2 dager etter IKM, det får holde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...