Gå til innhold

Noen fler som går over i DPO land nå?


Jente34

Anbefalte innlegg

Kanskjekanskje skrev (På 1.2.2021 den 19.04):

 (var helt testegal den perioden) 

Melder meg på denne, etter DPO 10 DPO er jeg testegal (heldigvis har jeg billige tester fra Kina, så bruker ikke så mye penger på det 🙈:fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er på 5 dpo. Utålmodig og spent. Jeg har ikke testen når jeg hadde EL, men jeg er nesten helt sikker på at det var 29. januar (ev. 30.). Da hadde jeg EL-smerter og -slim, og neste dag var både slimet og smertene helt borte. Jeg skal prøve å vente med å teste til i hvert fall 11-12 dpo. Jaja, godt å ha et mål, men tiden snegler seg litt forbi. Tror egentlig ikke det hjelper å sitte på forum hele dagen, men jeg har blitt som besatt av dette.
 

Lykke til til alle som nærmer seg prøvedato💪🏼

Anonymkode: 6fbdd...d96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 123 eller noe

Bare ta tiden til hjelp og finn på masse annet kjekt, så har plutselig den uka gått :)

Er tilbake i denne tråden nå fordi jeg forstår virkelig ikke hva mensen holder på med denne PP. Pleier vanligvis å blø friskt og rødt og masse i 5 dager(spottaktig i 2-4 dager etter det igjen), med ekstreme (dunker nedentil, og spesielt i stingene etter fødselen) men har ikke kjent noen ting denne ganga. Blødde moderate mengder rødt i 2 dager bare, og nå er det brunt. Vanligvis må jeg jo bytte tampong etter 1-2 timer de første dagene fordi de er helt fulle. Beklager TMI, men dere er jo i samme båten her, med blod og gørr og slim og det hele :)

Hadde dere tatt dette som mulighet for en av de graviditetsblødningene, og testet for sikkerhets skyld, eller bare sagt at mens er mens, og latt det fare? Hadde ikke tenkt tanken engang hvis jeg hadde bare blødd som normalt, men 2 dager lang mensen har jeg ikke hatt siden jeg hoppa og skippa med p-piller for 10 år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruttveig skrev (1 minutt siden):

Bare ta tiden til hjelp og finn på masse annet kjekt, så har plutselig den uka gått :)

Akkurat det med å finne på ting har ikke vært så lett de siste ukene! For oss som bor i Oslo har jo ingenting vært lov. Litt bedre fra i dag, men fortsatt er jo det meste stengt. Tenkte å låne en bil og kjøre en tur på fredag for å få tankene vekk fra sannsynligvis negativ test, men får dårlig samvittighet for å bryte med anbefalingen om å ikke reise ut av kommunen! 

Anonymkode: 5c34f...8dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskjekanskje skrev (10 timer siden):

Sånn er jeg og, vil så gjerne det skal være strek der, så tenker at jo kanskje den er der 🙊🙄 men er jo helt håpløst at jeg tester og, for aner ikke når jeg evt har eggløsning og mensen skal komme, kan jo ikke akkurat teste hver dag fremover heller, blir dyrt i lengden det 🙈

Godt jeg ikke er alene! Jeg nistirrer over tid i håp om at det skal komme strek... 🙈 

 

ja blir fort dyrt! Samboeren min bare rister på hodet når han ser jeg har tatt tester hver dag😂 bestilt nye fra «billige tester-siden» nå...

 

Hvilken dpo er du på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg 11 dpo. Glemte å ta g-test i dag tidlig, er det vits å prøve å ta en test nå på kveldsurin? Er tidlig test fra babyplan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

saloni skrev (1 time siden):

Nå er jeg 11 dpo. Glemte å ta g-test i dag tidlig, er det vits å prøve å ta en test nå på kveldsurin? Er tidlig test fra babyplan.

For å svare meg selv... :fnise:

Tok en gtest nå på kveldsurin. Var ikke så konsentrert urin da jeg har drukket en del væske i kveld. Så det var kanskje ikke så lurt. Er 10/11 dpo. Blendahvit test som alle andre dager.. :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok du en imorges?

Jeg tok en i går kveld og den var blenda hvit, men jeg tok en i dag i morges og den hadde en synlig strek

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saschi skrev (7 timer siden):

Tok du en imorges?

Jeg tok en i går kveld og den var blenda hvit, men jeg tok en i dag i morges og den hadde en synlig strek

Hei!

Nei.. 😞 Fikk ikke tid, forsov meg litt så måtte bare hive meg rundt for å komme meg på jobb... 

 

Gratulerer så mye med strek! :nordvesta: Glad på dine vegne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

saloni skrev (På 3.2.2021 den 18.44):

Godt jeg ikke er alene! Jeg nistirrer over tid i håp om at det skal komme strek... 🙈 

 

ja blir fort dyrt! Samboeren min bare rister på hodet når han ser jeg har tatt tester hver dag😂 bestilt nye fra «billige tester-siden» nå...

 

Hvilken dpo er du på?

Veldig fort dyrt ja 😅 orker ikke fortelle samboer om alle testene jeg, får fortelle når den er positiv 😅

 

Aner ikke hvordan jeg ligger an, snart 4 uker siden vi sluttet med pilla og fremdels ikke fått mensen, men troooir jeg hadde eggløsning på  tirsdag, så blir spennede å se utover neste uke 🙊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lyst til å ta meg et par glass vin i kveld (jeg er i 10. prøveperiode, så kan ikke sette livet på vent lenger), men jeg er 7 dpo. Ville dere tatt en graviditetstest først, eller skal jeg bare gjøre som flere her sier — leve som om jeg ikke er gravid til det motsatte er bevist?

Anonymkode: 6fbdd...d96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Jeg har lyst til å ta meg et par glass vin i kveld (jeg er i 10. prøveperiode, så kan ikke sette livet på vent lenger), men jeg er 7 dpo. Ville dere tatt en graviditetstest først, eller skal jeg bare gjøre som flere her sier — leve som om jeg ikke er gravid til det motsatte er bevist?

Anonymkode: 6fbdd...d96

Jeg lever som vanlig frem til jeg får en positiv test. G-test så tidlig som 7dpo vil ikke gi svar på om du er gravid eller ikke. Et par glass vin går helt fint. Kos deg! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Amatariel skrev (6 timer siden):

Jeg lever som vanlig frem til jeg får en positiv test. G-test så tidlig som 7dpo vil ikke gi svar på om du er gravid eller ikke. Et par glass vin går helt fint. Kos deg! :hug:

God idé, takk for svar😊

Anonymkode: 6fbdd...d96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny her! 
Er DPO dager over mensen eller EL?🙈🙈

Anonymkode: 30ebb...239

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter litt googling fant jeg fort ut hva dpo betyr 

 

da er jeeeeeg 16 dpo..?🙈

Anonymkode: 30ebb...239

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Ny her! 
Er DPO dager over mensen eller EL?🙈🙈

Anonymkode: 30ebb...239

Dager etter EL☺️

Anonymkode: f1904...e12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ test i dag, 9 dpo. Det er jo tidlig å konkludere med noe, men jeg begynner å bli så vant til å se hvite tester etter ti resultatløse prøveperioder, så jeg blir nesten ikke skuffa engang. Jeg hadde dog litt på følelsen at noe var annerledes denne gangen (sikkert fordi jeg har vært for mye på disse foraene). Kan ikke tro det klatrer seg så fort til den magiske årsgrensen. 

Anonymkode: 6fbdd...d96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Negativ test i dag, 9 dpo. Det er jo tidlig å konkludere med noe, men jeg begynner å bli så vant til å se hvite tester etter ti resultatløse prøveperioder, så jeg blir nesten ikke skuffa engang. Jeg hadde dog litt på følelsen at noe var annerledes denne gangen (sikkert fordi jeg har vært for mye på disse foraene). Kan ikke tro det klatrer seg så fort til den magiske årsgrensen. 

Anonymkode: 6fbdd...d96

Kjenner meg veldig igjen.. Blir så vant til å se negative g - tester når jeg aldri enda har sett en positiv.. Vi har prøvd ca et halvt år nå men ingen resultat enda 😟 

Hvor gammel er du :)?

Håper d klaffer for deg snart ❤️🤞

Anonymkode: 1f857...07a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Negativ test i dag, 9 dpo. Det er jo tidlig å konkludere med noe, men jeg begynner å bli så vant til å se hvite tester etter ti resultatløse prøveperioder, så jeg blir nesten ikke skuffa engang. Jeg hadde dog litt på følelsen at noe var annerledes denne gangen (sikkert fordi jeg har vært for mye på disse foraene).  

Anonymkode: 6fbdd...d96

Kjenner meg igjen, har prøvd i over 2 år nå og fikk nettopp min første positive test... Men den kommer nok snart for deg og 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...