Gå til innhold

Noen fler som går over i DPO land nå?


Jente34

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Kjenner meg veldig igjen.. Blir så vant til å se negative g - tester når jeg aldri enda har sett en positiv.. Vi har prøvd ca et halvt år nå men ingen resultat enda 😟 

Hvor gammel er du :)?

Håper d klaffer for deg snart ❤️🤞

Anonymkode: 1f857...07a

Man blir liksom litt nummen etter hvert. Eller jeg blir i hvert fall det. Jeg er 31. Sikkert en klisjé, men jeg tenkte liksom aldri at det ikke kom til å klaffe med en gang, nå er jeg redd jeg har begynt for sent. 
 

Takk🥰 Håper det snart klaffer for deg også😊

Anonymkode: 6fbdd...d96

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Saschi skrev (11 minutter siden):

Kjenner meg igjen, har prøvd i over 2 år nå og fikk nettopp min første positive test... Men den kommer nok snart for deg og 😉

Shit, det må jo være en overveldende følelse etter så langs prøving. Fantastisk😊😊 
krysser fingrene for det🤠

Anonymkode: 6fbdd...d96

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Shit, det må jo være en overveldende følelse etter så langs prøving. Fantastisk😊😊 
krysser fingrene for det🤠

Anonymkode: 6fbdd...d96

En helt fantastisk følelse men det er ennå veldig tidlig, så nå krysser jeg fingrene for at den holder seg fast 🌸

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saschi skrev (1 time siden):

En helt fantastisk følelse men det er ennå veldig tidlig, så nå krysser jeg fingrene for at den holder seg fast 🌸

Oi, positiv test etter så lang prøving, så fantastisk! Gratulerer ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fikk litt lyst til å ta opp denne tråden igjen, er det ok?😊 er 6/7 dpo i dag  og kjenner dagene går en smule tregt😅 flere som er i dpo-lang og vil dele litt om hvordan det går og hvor mange dpo?😊

Anonymkode: 0ccf3...d5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 dpo nå, og mensenmurringer. Lurte på om muligens egget slapp seinere, altså idag, men tempen steg også idag :klo:

Anonymkode: cbbbb...557

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 DPO her. Har også mensmurringer idag så mye mulig at jeg også bommer.... 🙄 bruker de rosa CB testene. Fikk bare lagt inn aksjer 3 ganger i løpet av høre fertile dagene så håper det holder 🙏🏼 Kan ikke noe for det, men kjenner jeg stresser pga alderen. Er 30 😶

Anonymkode: 64d20...f95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

2 DPO her. Har også mensmurringer idag så mye mulig at jeg også bommer.... 🙄 bruker de rosa CB testene. Fikk bare lagt inn aksjer 3 ganger i løpet av høre fertile dagene så håper det holder 🙏🏼 Kan ikke noe for det, men kjenner jeg stresser pga alderen. Er 30 😶

Anonymkode: 64d20...f95

Jeg er 37, så stresser jeg og 😬 har heldigvis lagt inn aksjer 7 dager i strekk, så jeg føler det er gode sjanser denne mnd 🤔🙏

 

Anonymkode: cbbbb...557

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg er 37, så stresser jeg og 😬 har heldigvis lagt inn aksjer 7 dager i strekk, så jeg føler det er gode sjanser denne mnd 🤔🙏

 

Anonymkode: cbbbb...557

Jeg hadde forresten positiv eggløsningstest valentines dagen, og ikke etter.

Anonymkode: cbbbb...557

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger meg på her jeg! Jeg er definitivt i DPO-land, jeg aner bare ikke hvilke dag😅 syklusene mine har vært noe ustabile etter p-pille slutt i september. Ikke helt på viddene men de har ligget på 28, 47, 21 og 38 dager til nå.... så jeg vet faktisk ikke når jeg hadde EL. Flo appen beregnet eggløsning til 6 februar, så om jeg tar utgangspunkt i det er jeg 11 dpo i dag (dag 29 i syklusen)... men det er virkelig bare gjetting. Jeg har en del symptomer men det kan like gjerne være helt tilfeldig... prøver ikke å hype meg selv opp. Men er tett i nesen, oppblåst (typ får ikke igjen bukseknappen), og har veldig rare stikninger i mage/rygg. Har ofte stikninger gjennom syklusen men disse føles annerledes.... i natt våknet jeg av at det stakk ganske dypt inne i magen🤔 flo beregner mensen til søndag så tenker å teste på mandag hvis jeg ikke får mensen før det...vanskelig når man ikke vet når forventet mens er🙄

Anonymkode: 7b1f4...2e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i dpo lalaland! 9 dager siden Ovitrelle og 8 dager siden EL. Fremdeles positive tester så venter på at otrivelle skal gå ut- evt at streken aldri blir borte🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 123 eller noe

Ja vi bruker dennne tråden, så slipper vi å lage ny hver måned ^^ Er bare 3 dager inn i DPO land nå, tida går fort og seint samtidig. Ganske sikker på at EL var på søndag (søndagsstrekene var mye tynnere enn den tjukke streken jeg fikk lørdag) og vi fikk sendt inn søknad/lagt inn aksjer/hatt sex osv natt til lørdag og søndag, så jeg håper det holdt! Har ikke klart å gjøre det så nærme EL de forrige PP (er på 3 nå) fordi jeg feilberegna EL, så er litt ekstra spennende denne ganga!

Krysser fingrene for oss alle, måtte tida gå fort, og alle få positiv test og søte små babyer ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro med flere i dpo-land😊 jeg er 6 eller 7 dpo nå. Hadde positiv el-test med peak 9. feb også avtok den i styrke ettermiddagen 10. feb. Har bare lyst til at dagene skal flyyyy av gårde, sånn at man snart kan teste🤪 har ikke så lyst til å måtte tyde eventuelle streker/ ikke-steker, så hååper at jeg klarer å holde meg til ihvertfall 12 dpo. (Yeah right🥸)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2/3 DPO her. Hvis vi ikke får det til denne gangen så må vi nok utsette prøvingen med 3 mnd. Har via jobben fått tilbud om covidvaksine og denne settes med intervall 9-12 uker🥺 Har selvfølgelig lyst å bli vaksinert og være med på dugnaden, men samtidig har jeg lyst til å bli gravid. Så fort som mulig ♥️ Føler tiden bare forsvinner. Blæh. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg joiner tråden!

2 dpo nå😊 blir spennende å se fremover om noe setter seg eller ikke. Hatt veldig vondt under eggløsningen de siste månedene og er redd jeg kan ha endometriose...så jeg føler aldri helt det går på grunn av smertene, selv om vi legger inn aksjer de dagene jeg har utslag på eggløsningstestene..

gleder meg til å se om det går for dere andre også😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker denne tråden og alle innslagene!😃Jeg er 7DPO, og  denne tiden går så utrolig tregt! Ingen ømme bryster, ingen murringer, niks nada! Skulle tro jeg har bommet totalt, men eggløsningen var rundt 9 og det kom eggløsningsslim fra 10-12. Har lagt inn aksjer under de fertile dagene, så vi får se. Dette er min 14ende PP og tankene blir ikke mer positive når kroppen kjemper med én eggleder. Tvi-tvi alle sammen!😄🤞🏻

Anonymkode: 00180...4a6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Liker denne tråden og alle innslagene!😃Jeg er 7DPO, og  denne tiden går så utrolig tregt! Ingen ømme bryster, ingen murringer, niks nada! Skulle tro jeg har bommet totalt, men eggløsningen var rundt 9 og det kom eggløsningsslim fra 10-12. Har lagt inn aksjer under de fertile dagene, så vi får se. Dette er min 14ende PP og tankene blir ikke mer positive når kroppen kjemper med én eggleder. Tvi-tvi alle sammen!😄🤞🏻

Anonymkode: 00180...4a6

Vi er nesten like langt med dpo! jeg er 9 dager i dag, og som deg har jeg også kun en eggleder:) Dette er vår 11 PP ca, men pga pscos så kan det være vi ikke alltid har lykkes med å treffe på EL, men mentalt har vi jo prøvd og vært i det i 11 pp. 

Vi tok inseminering denne runden bare for å forhåpentligvis øke sjansen.. neste runde blir IVF privat. Min venstre eggleder er tett, og om det er den siden som har EL så kan jeg ikke bli gravid, så det blir et høyt sjansespill å bare la det fare for min del. eSå håper jeg jo at det er noe denne gangen... men det er jo for tidlig å si noe sikkert enda

Anonymkode: e96e1...951

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei! I følge appen min skal jeg ha eggløsning i dag, men ganske sikker på at jeg hadde det på tirsdag/onsdag en gang. Fikk et akutt behov for sex på tirsdag + det typiske rett-før-EL slimet så da ble det en runde på tirsdag. Spent på hvordan det går fremover. Er helt fersk i prøvingen :bond: egentlig har vi bare sluttet med prevensjon og ser hva som skjer foreløpig 

Anonymkode: 03d35...6a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 123 eller noe
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Hei hei! I følge appen min skal jeg ha eggløsning i dag, men ganske sikker på at jeg hadde det på tirsdag/onsdag en gang. Fikk et akutt behov for sex på tirsdag + det typiske rett-før-EL slimet så da ble det en runde på tirsdag. Spent på hvordan det går fremover. Er helt fersk i prøvingen :bond: egentlig har vi bare sluttet med prevensjon og ser hva som skjer foreløpig 

Anonymkode: 03d35...6a3

Hei, hvis du har hatt ugjennomsiktig "bodylotion"aktig etter tirsdagen, betyr det iallfall at den er over, etter det jeg har lest :) Blir spennende å se for dere ^^
 

6DPO her, og bare ei uke ca igjen å vente på å se om det gikk denne ganga eller ikke. Tida går sakte men sikert ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruttveig skrev (2 timer siden):

Hei, hvis du har hatt ugjennomsiktig "bodylotion"aktig etter tirsdagen, betyr det iallfall at den er over, etter det jeg har lest :) Blir spennende å se for dere ^^
 

6DPO her, og bare ei uke ca igjen å vente på å se om det gikk denne ganga eller ikke. Tida går sakte men sikert ^^

Det var sånn eggehvite som man kan strekke i som er sånn veldig optimalt slim, så vi får se. Så kjedelig å vente :nigo: Lykke til :klem:

Anonymkode: 03d35...6a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...