Gå til innhold

Noen fler som går over i DPO land nå?


Jente34

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Nei, nå ble det endel tårer her. 13dpo og ingen symptomer - negativ tidlig test. IKM i morgen og kjenner litt på motløshet. Ikke blitt gravid igjen siden SA i mars 2020. 
Da blir det ny prøveperiode i februar 💔

Anonymkode: 0f836...776

Lykke til neste mnd ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 DPO her nå, om det er pms symtomer eller annet veit jeg ikke ennå. Har følelsen av att det ikke gikk nå heller, er litt der "hvorfor skal det gå nå og ikke de tidligere pp.." 

Vært forferdelig hormonell siste 2 dagene, i dag har jeg ligget med kvalme og svimmel, ble betre til kvelden heldigvis.. 

IKM torsdag, venter spotting mandag/tirsdag, og sitter med store murringer/vondt nå😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går jeg fremdeles å venter på at kroppen skal bli "normal" igjen etter at jeg sluttet på prevensjon for snart 2 uker siden, frykter det kommer til å ta tid denne gang 😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 123 eller noe
Dame1989 skrev (3 timer siden):

Skjønner det :) Nå er jo jeg "bare" 31, men kjenner på det også, iallefall vis jeg ønsker flere barn. Pp13 nå. 

Håper det snart klaffer for dere ❤️ ja, står jo alltid 35 overalt, men mamma var 40 da jeg plutselig ble til så alt er jo mulig! De prøvde ikke engang, sånn bevisst..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

saloni skrev (3 minutter siden):

Tok en ny gtest i dag 7dpo.... Blendahvit så klart. Har så lyst til å få det til!

Det er jo fortsatt håp :) nesten alle får det til til slutt (om så med IVF). Og du vil få det til du også! Men ja, ventetiden føles laaang når man har så intenst lyst på noe og det rasler så høyt i eggstokkene at det nesten gjør vondt. 

Jeg synes det er lettere å fokusere på andre ting når jeg har tatt en test, selv om den ble negativ. For da vet jeg hvertfall at jeg ikke går glipp av en potensiell positiv test om det gir mening?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pseudonym skrev (8 minutter siden):

Det er jo fortsatt håp :) nesten alle får det til til slutt (om så med IVF). Og du vil få det til du også! Men ja, ventetiden føles laaang når man har så intenst lyst på noe og det rasler så høyt i eggstokkene at det nesten gjør vondt. 

Jeg synes det er lettere å fokusere på andre ting når jeg har tatt en test, selv om den ble negativ. For da vet jeg hvertfall at jeg ikke går glipp av en potensiell positiv test om det gir mening?

Jeg skjønner absolutt hva du mener! Tusen takk for veldig snille ord ❤️

Må bare ta tiden til hjelp, selv om jeg sliter svært mye med tålmodigheten her jeg sitter. Blir så "altoppslukende", og føler at hvert ett symptom tyder på graviditet - som gjør at jeg tar g-test og blir skuffet... Skal prøve å holde meg vekke fra g-testene nå til neste helg (ikm). God helg til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pp12, 5dpo og mensmurringer likt som hver eneste syklus 😢 

Er under utredning, så skal å ta blodprøver SD3 når mensen kommer... dette med prøving er ikke en gøy tid, håper virkelig at de som blir gravide kjapt og enkelt forstår hvor heldige de er 😢❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

frk.bie skrev (2 timer siden):

Pp12, 5dpo og mensmurringer likt som hver eneste syklus 😢 

Er under utredning, så skal å ta blodprøver SD3 når mensen kommer... dette med prøving er ikke en gøy tid, håper virkelig at de som blir gravide kjapt og enkelt forstår hvor heldige de er 😢❤️

Enig, det tar virkelig på psyken. Jeg skal prøve en periode nå uten eggløsningstester eller apper, i håp om å bli litt mer chill - er det mulig?! Tar gjerne i mot andre tips for å bli en kul katt🙈

Min mens er 3 dager forsinket (har alltid jevn syklus så var nesten sikker på graviditet med veldig ømme pupper og murringer) men fikk negativ test i dag. Så lei av å monitorere kroppens signaler og føle at det er noe galt med meg hver gang det ikke klaffer 😔

Ønsker alle andre i DPOland lykke til 💕

Endret av pycmar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

frk.bie skrev (1 time siden):

Pp12, 5dpo og mensmurringer likt som hver eneste syklus 😢 

Er under utredning, så skal å ta blodprøver SD3 når mensen kommer... dette med prøving er ikke en gøy tid, håper virkelig at de som blir gravide kjapt og enkelt forstår hvor heldige de er 😢❤️

Lykke til :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 dpo i dag, og har gått med en kvalme siden i går, som roer seg så snart jeg får spist litt, mistenkelig lik kvalmen jeg hadde i sist svangerskap, pluss dugelig kort PMS lignende lunte og sovner i stolen så snart jeg setter meg. Men er for tidlig for tegn tenker jeg, har aldri hatt symtomer som jeg kan huske, de 5 siste gangene jeg har vært gravid. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 123 eller noe

CD30 idag og fortsatt kun småspotting her.. er jeg fortsatt i DPOland da? Den kommer vel med full kraft rett etter jeg ha skrevet her da :P Blir jo smågal av tilfellene jeg har lest, hvor for har småspottet noen dager og mensen aldri kommer... så jeg har et bittelite håp fortsatt, selv om jeg ikke tør å tenke for mye på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruttveig skrev (1 minutt siden):

CD30 idag og fortsatt kun småspotting her.. er jeg fortsatt i DPOland da? Den kommer vel med full kraft rett etter jeg ha skrevet her da :P Blir jo smågal av tilfellene jeg har lest, hvor for har småspottet noen dager og mensen aldri kommer... så jeg har et bittelite håp fortsatt, selv om jeg ikke tør å tenke for mye på det.

Tror du er det ja... Slik jeg har forstått det så er det ikke før TR kommer for fullt at ny syklus er i gang. Lykke til, jeg krysser fingrene for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

skruttveig skrev (13 minutter siden):

CD30 idag og fortsatt kun småspotting her.. er jeg fortsatt i DPOland da? Den kommer vel med full kraft rett etter jeg ha skrevet her da :P Blir jo smågal av tilfellene jeg har lest, hvor for har småspottet noen dager og mensen aldri kommer... så jeg har et bittelite håp fortsatt, selv om jeg ikke tør å tenke for mye på det.

Har du tatt g-test forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 123 eller noe

Takk, fortsatt ikke noe rødt her, bare brunt... er ikke på papiret heller, men ved qtips-sjekk (TMI, men man gjør rare ting når man er despo :P

Ikke tatt test ennå, tenkte å ta en imorra, jeg selger de jo på jobb. :) Tidligtest fra RFSU burde vel være pålitelig nå? Kjøper en hvis det er like lite blod fortsatt, men får forberede meg på at det mest sannsynligvis starter snart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruttveig skrev (2 timer siden):

Takk, fortsatt ikke noe rødt her, bare brunt... er ikke på papiret heller, men ved qtips-sjekk (TMI, men man gjør rare ting når man er despo :P

Ikke tatt test ennå, tenkte å ta en imorra, jeg selger de jo på jobb. :) Tidligtest fra RFSU burde vel være pålitelig nå? Kjøper en hvis det er like lite blod fortsatt, men får forberede meg på at det mest sannsynligvis starter snart...

Er på cd30 selv nå, og ingen ordentlig mens😬 ikm var igår, og får mens hver fjerde lørdag alltid. Men kun brunt siden fredag. Hos meg kommer det i truseinnlegget da. Tok test fredag men den va heeelt blank. Føler litt løpet er kjørt, men håper det virkelig ikke altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest 123 eller noe
Stilleommeningene skrev (41 minutter siden):

Er på cd30 selv nå, og ingen ordentlig mens😬 ikm var igår, og får mens hver fjerde lørdag alltid. Men kun brunt siden fredag. Hos meg kommer det i truseinnlegget da. Tok test fredag men den va heeelt blank. Føler litt løpet er kjørt, men håper det virkelig ikke altså!

Kunne skrevet under på dette selv, bortsett fra med testen. Hadde 2 millimeter små flekker brunt blod på truseinnlegg igår forresten, glemte det av. Men ingenting i dag. Var ute på en time lang trilletur med joggevogna med 2åringen for å få gang på det hele nettopp, men ingenting i innlegget nå i det hele tatt, så vidt noe på dopapiret etter turen(nesten usynlig lysebrunt). Hva er dette for noe lureri?! Håper ikke det er kjørt det løpet for din del heller, det er så rart pålitelige sykluser skal oppføre seg sånn når det er prøving på gang! Kjøper jeg en test nå, er den garantert negativ, så kommer mensen like etter 😠 Så jeg nekter, jeg venter og ser hva som skjer. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruttveig skrev (32 minutter siden):

Kunne skrevet under på dette selv, bortsett fra med testen. Hadde 2 millimeter små flekker brunt blod på truseinnlegg igår forresten, glemte det av. Men ingenting i dag. Var ute på en time lang trilletur med joggevogna med 2åringen for å få gang på det hele nettopp, men ingenting i innlegget nå i det hele tatt, så vidt noe på dopapiret etter turen(nesten usynlig lysebrunt). Hva er dette for noe lureri?! Håper ikke det er kjørt det løpet for din del heller, det er så rart pålitelige sykluser skal oppføre seg sånn når det er prøving på gang! Kjøper jeg en test nå, er den garantert negativ, så kommer mensen like etter 😠 Så jeg nekter, jeg venter og ser hva som skjer. :) 

Veldig frustrerende det her! Bestilte tester fra babyplan på fredag, så jeg kan like godt vente til de kommer tenkte jeg. En venninne av meg testet ikke positivt før 6 dager etter ventet mens, så jeg holder liiiitt på håpet. Men likevel vandt til å få negativ test så vet ikke om jeg kommer til å tro på det når dagen kommer😂 har du prøvd lenge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på dag 30 i syklusen i dag.. Skulle hatt mensen for 3 dager siden 🤷‍♀️ 

Men har allerede tatt 2 g-tester som var negative.. 😔 

Er det bare mensen som kommer senere denne mnd eller kan det forsatt være at jeg er gravid selvom testene slår ut negativ? 

Anonymkode: 8c469...ae9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er på dag 30 i syklusen i dag.. Skulle hatt mensen for 3 dager siden 🤷‍♀️ 

Men har allerede tatt 2 g-tester som var negative.. 😔 

Er det bare mensen som kommer senere denne mnd eller kan det forsatt være at jeg er gravid selvom testene slår ut negativ? 

Anonymkode: 8c469...ae9

Er i samme situasjon, og føler meg ganske fortvilet og litt redd det er noe galt, da dette er så uvanlig for meg. Har ikke tatt test i dag, men tenker å prøve i morgen. Har lest man kan være gravid og at det kan ta opptil to uker før det slår ut på test, og hos noen slår det aldri ut på test (ikke nok HCG). Men tror det er svært sjeldent. Jeg har hatt masse murringer, stikkinger, hyppige dobesøk og brystene har vært ømme i 10 dager alt..

Har du noen symptomer? Heier på at TR ikke kommer ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...