Gå til innhold

Noen fler som går over i DPO land nå?


Jente34

Anbefalte innlegg

Gjest 123 eller noe
Attpåkladd skrev (8 timer siden):

6 dpo her. 2pp. Snart en 10 åring i hus og det er sist gang jeg var gravid. Husker jeg hadde alle tegn i boka. I månedene før jeg ble gravid. Men den måneden jeg faktisk ble gravid hadde jeg lite. Litt ømme pupper bare. Så leter litt lite etter sånne tegn nå. Er fæl til å teste mye og for tidlig da, så er vel ikke mange dagene til jeg prøver 🙈

Er det normalt å kjenne ømme pupper så tidlig? 2åringen klatret på meg igår og jeg fikk en hard albue rett i puppen så jeg skreik til, pleier ikke være sååÅÅå sensitiv heller liksom! Men prøver å ignorere sånne tidlige tegn, de har bare lurt meg før ^^ Lykke til du, og alle dere andre som snart skal teste dere, håper mensen aldri kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har hatt noen episoder med murringer på venstre side som varer +/- 10 sek gjennom de siste dagene, ellers ingen symptomer. Er bare 7DPO, men tviler sterkt på at jeg blir gravid denne PP. Pleier normalt å ha veldig ømme pupper mellom EL og IKM, men det er helt fraværende hittil. Ved mine to tidligere graviditeter så er det slik jeg har funnet det ut. Sykt ømme pupper hvor det gjorde vondt og blant annet dusje 😆 

Endret av Juvo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor raskt endrer livmortappen seg etter EL, om man er gravid? 

Jeg er ikke noen tappetafser, og er ikke kjendt med den i det heletatt, annet enn hva jeg har lest meg opp på😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruttveig skrev (12 timer siden):

Er det normalt å kjenne ømme pupper så tidlig? 2åringen klatret på meg igår og jeg fikk en hard albue rett i puppen så jeg skreik til, pleier ikke være sååÅÅå sensitiv heller liksom! Men prøver å ignorere sånne tidlige tegn, de har bare lurt meg før ^^ Lykke til du, og alle dere andre som snart skal teste dere, håper mensen aldri kommer :)

Hm. Når jeg blar i gamle notater finner jeg dette:

Jeg skrev 30.mai at jeg var noen dager DPO og hadde superømme brystvorter. Var veldig sikker på at det klaffet den gangen, så var egentlig ganske rolig på det. 

3. juni testet jeg positivt. Da var jeg 3+2. Det blir vel 9 DPO om jeg ikke tenker feil? Så allerede 5 DPO må jeg jo ha hatt ømme brystvorter? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør, i morgen! Så utålmodig. Når bør jeg evt. prøve meg på en g-test?

Har kun vanlig g-test liggende, men bestilt tidlig g-test som jeg venter på i posten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke vanlig at man får symptomer før etter ventet mens. Skjønner ikke hvordan dere orker å teste før dere har gått over mensen.. Da blir det bare skuffelse på skuffelse. 

Anonymkode: 8c469...ae9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det er ikke vanlig at man får symptomer før etter ventet mens. Skjønner ikke hvordan dere orker å teste før dere har gått over mensen.. Da blir det bare skuffelse på skuffelse. 

Anonymkode: 8c469...ae9

Det er veldig individuelt :) da jeg ble gravid første gang hadde jeg ømme brystvorter 2/3 dager før jeg testet positivt (12dpo). Så det er fullt mulig å både ha symptomer og positiv test før tiden...

Anonymkode: 0f836...776

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 123 eller noe
Attpåkladd skrev (12 timer siden):

Hm. Når jeg blar i gamle notater finner jeg dette:

Jeg skrev 30.mai at jeg var noen dager DPO og hadde superømme brystvorter. Var veldig sikker på at det klaffet den gangen, så var egentlig ganske rolig på det. 

3. juni testet jeg positivt. Da var jeg 3+2. Det blir vel 9 DPO om jeg ikke tenker feil? Så allerede 5 DPO må jeg jo ha hatt ømme brystvorter? 

Takk for at du letet deg opp for å svare ^^ Jeg er vel 9DPO i dag, de er ikke superømme, men kjennes fort ut som blåmerker hvis jeg trykker. Håper det er samme tilfellet som deg. Er ikke sikker på om det har klaffet her, siden jeg hadde EL søndagen, og siste aksjer ble lagt inn natt til lørdag i 3tiden... men de kan jo leve 3 dager og mere til inni der, så det kan jo være vi er heldige :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 123 eller noe
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Det er ikke vanlig at man får symptomer før etter ventet mens. Skjønner ikke hvordan dere orker å teste før dere har gått over mensen.. Da blir det bare skuffelse på skuffelse. 

Anonymkode: 8c469...ae9

Noen fr jo det, men andre (som meg forrige måned) fikk jo ALLE symptomer uken før IKM; og endte med at den kom allikevel.. så jeg nekter å teste meg før etter helga :) Er ekstremt fristet avogtil til å kjøpe den Test tidlig fra RFSU, den henger 2 meter fra meg på jobb, men jeg må bare la mensen avgjøre om jeg skal teste eller ikke denne gangen :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen med symptomer ellerede? Idag våknet jeg opp og har veldig hovne/oppsvumlende bryster. Selve brystvorten og området rundt er ikke til å kjenne igjen 😆 Jeg har vært gravid 3 ganger tidligere og det har vært første «tegnet» som har gjort at jeg har tatt en test.  8DPO, men tror jeg venter med å teste til 12-13 DPO 🤞🏽

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juvo skrev (4 timer siden):

Noen med symptomer ellerede? Idag våknet jeg opp og har veldig hovne/oppsvumlende bryster. Selve brystvorten og området rundt er ikke til å kjenne igjen 😆 Jeg har vært gravid 3 ganger tidligere og det har vært første «tegnet» som har gjort at jeg har tatt en test.  8DPO, men tror jeg venter med å teste til 12-13 DPO 🤞🏽

Så spennende :)

Jeg er kun 4 dpo så for tidlig for symptomer. Hadde litt ubehag i nedre mage i går. 

Jeg skal prøve å holde meg til neste tirsdag, da er jeg 11 dpo og 13 dager etter Ovitrelle. Kjenner jeg meg rett begynner jeg på 8 dpo, men har lyst til å klare å vente denne gangen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruttveig skrev (22 timer siden):

Takk for at du letet deg opp for å svare ^^ Jeg er vel 9DPO i dag, de er ikke superømme, men kjennes fort ut som blåmerker hvis jeg trykker. Håper det er samme tilfellet som deg. Er ikke sikker på om det har klaffet her, siden jeg hadde EL søndagen, og siste aksjer ble lagt inn natt til lørdag i 3tiden... men de kan jo leve 3 dager og mere til inni der, så det kan jo være vi er heldige :)

Jeg er 9 cpo i dag og har hatt superømme brystvorter siden i går. Pleier ikke å ha det. Håper det er samme tegn på at jeg er gravid, men er redd jeg bare innbiller meg også 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 123 eller noe
Attpåkladd skrev (2 timer siden):

Jeg er 9 cpo i dag og har hatt superømme brystvorter siden i går. Pleier ikke å ha det. Håper det er samme tegn på at jeg er gravid, men er redd jeg bare innbiller meg også 😅

Jeg er 10 i dag, hold ut og tenk på andre ting, så tester vi ikke før neste uke! Penger og en evt tidlig skuffelse spart :) Men håper jo på det beste :) Har erfart at den tidligtestingen bare ødelegger psyken midlertidig, fordi det kaaan jo være at en er gravid selv om tidligtesten slo ut negativt... så går man der med høy puls og håp og venter, nei jeg synes det er best å spare seg for det.

Var veldig flink til å få bort fokuset første uken dpo, men nå merker jeg at jeg får ikke tankene bort fra om mensen kommer til helga eller ikke, om jeg bør tidligteste, ligger det en liten inni magen nå eller ikke? Ååå blir gal av denne tiden 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

skruttveig skrev (4 timer siden):

Jeg er 10 i dag, hold ut og tenk på andre ting, så tester vi ikke før neste uke! Penger og en evt tidlig skuffelse spart :) Men håper jo på det beste :) Har erfart at den tidligtestingen bare ødelegger psyken midlertidig, fordi det kaaan jo være at en er gravid selv om tidligtesten slo ut negativt... så går man der med høy puls og håp og venter, nei jeg synes det er best å spare seg for det.

Var veldig flink til å få bort fokuset første uken dpo, men nå merker jeg at jeg får ikke tankene bort fra om mensen kommer til helga eller ikke, om jeg bør tidligteste, ligger det en liten inni magen nå eller ikke? Ååå blir gal av denne tiden 😄 

Burde sett på svaret ditt tidligere i dag 😅 For jeg klarte ikke å holde meg, men testet. Fikk negativ. Så nå er jeg jo som du sier i limbo. Det er ikke veldig sannsynlig at jeg er gravid ettersom det er 2 dager til mens. Samtidig er det jo en øøøørliten sjanse 😂 Fader as, jeg som ikke skulle bli så opphengt i dette denne gangen. Og her sitter jeg inne på kvinneguiden hver dag, men nyinnkjøpt pakke med 8 tester 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dame1989 skrev (4 timer siden):

Jeg er 5 dpo og tiden går så sakte... Skulle bare hoppet 1 uke frem i tid 🙈

Jeg er så enig så enig, 6 DPO og helt uten symptomer😊 Blir lenge til neste torsdag😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jente34 skrev (4 minutter siden):

Jeg er så enig så enig, 6 DPO og helt uten symptomer😊 Blir lenge til neste torsdag😅

Når skal du teste? 

Nå tar jeg lite symptomer som noe bra. Vanligvis har jeg murring i magen fra 2-3 dpo. Og tidlig veldig stive brystvorter. Ømme pupper mot ikm. 

Sist jeg tok Letrozol, Ovitrelle og Crinone (november/desember) hadde jeg omtrent ingen symptomer og fikk 1 ganske positiv test (den ble negativ noen timer senere). Tror det kanskje var et egg som nesten festet seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dame1989 skrev (39 minutter siden):

Når skal du teste? 

Nå tar jeg lite symptomer som noe bra. Vanligvis har jeg murring i magen fra 2-3 dpo. Og tidlig veldig stive brystvorter. Ømme pupper mot ikm. 

Sist jeg tok Letrozol, Ovitrelle og Crinone (november/desember) hadde jeg omtrent ingen symptomer og fikk 1 ganske positiv test (den ble negativ noen timer senere). Tror det kanskje var et egg som nesten festet seg :)

Nei jeg venter nok til etter helgen tror jeg 😅

Jeg har aldri hatt symptomer før, vært gravid 5 ganger, siste ende i en seinabort i uke 14. Og nå har jeg heller ingen, om ikke dritt dårlig humør og kort lunte er et symptom. 

Så tenker att jeg verken har PMS symptom eller gravidsymtomer, så det er kanskje bra? 

Eller du? idget span

Endret av Jente34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jente34 skrev (23 minutter siden):

Nei jeg venter nok til etter helgen tror jeg 😅

Jeg har aldri hatt symptomer før, vært gravid 5 ganger, siste ende i en seinabort i uke 14. Og nå har jeg heller ingen, om ikke dritt dårlig humør og kort lunte er et symptom. 

Så tenker att jeg verken har PMS symptom eller gravidsymtomer, så det er kanskje bra? 

Eller du? idget span

Da er vi 2 som skal teste etter helgen :)

Uff så fælt med en senabort :(

Tror dårlig humør er vanlig, jeg har også det. Tror det er all spenning og alle forventningene/skuffelsene i kroppen. 

Akkurat nå er jeg glad om jeg ikke får noen symptomer, iallefall til etter helgen. 

Jeg tenker så mye på den dagen jeg skal teste, ser for meg både positiv og negativ test. Det hadde passet så utrolig bra om det hadde klaffet denne gangen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...