Førstegangsprøvene Skrevet 22. april 2021 #921 Del Skrevet 22. april 2021 De tror de fikk ut over 20 egg i dag 😱. Litt i sjokk og håper det er noen som klarer seg hele veien til blastocyste 🤞🙂. Dobbel dose medisin og slått ut, men får bare håpe det er verdt det 🙃 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dame1989 Skrevet 22. april 2021 #922 Del Skrevet 22. april 2021 Førstegangsprøvene skrev (46 minutter siden): De tror de fikk ut over 20 egg i dag 😱. Litt i sjokk og håper det er noen som klarer seg hele veien til blastocyste 🤞🙂. Dobbel dose medisin og slått ut, men får bare håpe det er verdt det 🙃 Så spennende, får krysse fingrene 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Billiegirl Skrevet 22. april 2021 #923 Del Skrevet 22. april 2021 Førstegangsprøvene skrev (1 time siden): De tror de fikk ut over 20 egg i dag 😱. Litt i sjokk og håper det er noen som klarer seg hele veien til blastocyste 🤞🙂. Dobbel dose medisin og slått ut, men får bare håpe det er verdt det 🙃 Så kjekt !! Spennende ! 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #924 Del Skrevet 22. april 2021 Førstegangsprøvene skrev (2 timer siden): De tror de fikk ut over 20 egg i dag 😱. Litt i sjokk og håper det er noen som klarer seg hele veien til blastocyste 🤞🙂. Dobbel dose medisin og slått ut, men får bare håpe det er verdt det 🙃 Så spennende! Gratulerer med fint resultat. Blir det totalfrys på deg? Vet du når du får innsett? Anonymkode: 5e5fd...a70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #925 Del Skrevet 22. april 2021 Patriotpaula skrev (7 timer siden): Hos meg så de ikke det før i etterkant, når jeg kom tilbake for innsett 🤷♀️ Da hadde jeg både væske (husker ikke hvor den lå) og eggstokkene var altfor store. Gjør det 😊 (Fikk selvsagt ikke lov å sette inn, siden et svangerskap kan gjøre det mye verre). Ja, nå mistenker klinikken at jeg er overstimulert. Skal egentlig inn for innsett i morgen, men nå blir det kanskje ikke innsett likevel🙁 Jeg som var så klar for å blir ruger. Får bare krysse fingrene for at alt er i orden, og at jeg får lov til å sette inn likevel. Anonymkode: 5e5fd...a70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 22. april 2021 #926 Del Skrevet 22. april 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ja, nå mistenker klinikken at jeg er overstimulert. Skal egentlig inn for innsett i morgen, men nå blir det kanskje ikke innsett likevel🙁 Jeg som var så klar for å blir ruger. Får bare krysse fingrene for at alt er i orden, og at jeg får lov til å sette inn likevel. Anonymkode: 5e5fd...a70 Du har min dypeste medfølelse... Jeg har stått i akkurat den situasjonen selv. Håper selvsagt at du får lov til å sette inn - men hvis ikke så er det virkelig for en god grunn at de ikke gjør det. Et eventuelt svangerskap vil forverre det, og du kan få kjempevondt og bli veldig dårlig. Så jeg skjønner at det er superkjipt hvis det ikke blir innsett, men det er til de beste hvis det viser seg at du har utviklet ohss ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Førstegangsprøvene Skrevet 22. april 2021 #927 Del Skrevet 22. april 2021 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Så spennende! Gratulerer med fint resultat. Blir det totalfrys på deg? Vet du når du får innsett? Anonymkode: 5e5fd...a70 Ja, totalfrys. De sa dette allerede mandag at det ble slik. Ikke ruger denne omgangen. Må vente en syklus før jeg setter inn. Og blir blodfortynnende i 20 dager fra i dag 🤷♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Førstegangsprøvene Skrevet 22. april 2021 #928 Del Skrevet 22. april 2021 (endret) AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Ja, nå mistenker klinikken at jeg er overstimulert. Skal egentlig inn for innsett i morgen, men nå blir det kanskje ikke innsett likevel🙁 Jeg som var så klar for å blir ruger. Får bare krysse fingrene for at alt er i orden, og at jeg får lov til å sette inn likevel. Anonymkode: 5e5fd...a70 Kjenner følelsen. Men jeg er utrolig sliten og må ta blodfortynnende nå og drikke mye vann etter mange egg ut. Det er ikke verdt å utsette seg for noe nå. Det kan være veldig farlig og ikke minst utrolig vondt 😬 Endret 22. april 2021 av Førstegangsprøvene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 22. april 2021 #929 Del Skrevet 22. april 2021 Førstegangsprøvene skrev (12 minutter siden): Ja, totalfrys. De sa dette allerede mandag at det ble slik. Ikke ruger denne omgangen. Må vente en syklus før jeg setter inn. Og blir blodfortynnende i 20 dager fra i dag 🤷♀️ Vente en syklus - altså først få en blødning, og så kan du få satt inn på neste blødning der igjen? Så om ca 6 uker+? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Førstegangsprøvene Skrevet 22. april 2021 #930 Del Skrevet 22. april 2021 Patriotpaula skrev (24 minutter siden): Vente en syklus - altså først få en blødning, og så kan du få satt inn på neste blødning der igjen? Så om ca 6 uker+? Noe sånn ja. Tror kanskje de setter inn etter eggløsningen eller noe, men vi får se. Aldri gjort det før 🤷♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 22. april 2021 #931 Del Skrevet 22. april 2021 Førstegangsprøvene skrev (6 minutter siden): Noe sånn ja. Tror kanskje de setter inn etter eggløsningen eller noe, men vi får se. Aldri gjort det før 🤷♀️ Ja, da blir det innsett like mange dager etter EL som embryoene er dyrket før de ble fryst ned 😊 dyrkes de feks fem dager og fryses ned som blastocyst, så blir det innsett fem dager etter EL 👍🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Førstegangsprøvene Skrevet 22. april 2021 #932 Del Skrevet 22. april 2021 Patriotpaula skrev (10 minutter siden): Ja, da blir det innsett like mange dager etter EL som embryoene er dyrket før de ble fryst ned 😊 dyrkes de feks fem dager og fryses ned som blastocyst, så blir det innsett fem dager etter EL 👍🏼 Skulle gi beskjed denne mensen. Men regner med jeg må vente. Føler vi alltid må vente og vente 🤨 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 22. april 2021 #933 Del Skrevet 22. april 2021 Førstegangsprøvene skrev (2 minutter siden): Skulle gi beskjed denne mensen. Men regner med jeg må vente. Føler vi alltid må vente og vente 🤨 Uforutsigbarhet og venting til den store gullmedalje er dessverre en stooor del av IVF-karusellen 😣 Er man ikke tålmodig fra før, så blir man det 🤪 Jeg har heldigvis et så godt forhold til min lege at jeg har snakket med henne på kveldstid pr telefon og luftet min frustrasjon over hele dr**** ved en tidligere anledning 🙊😅 Hun (legen) skjønner det da, at man blir oppgitt, frustrert, lei, irritert og hva enn man kjenner på av følelser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #934 Del Skrevet 23. april 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Ja, nå mistenker klinikken at jeg er overstimulert. Skal egentlig inn for innsett i morgen, men nå blir det kanskje ikke innsett likevel🙁 Jeg som var så klar for å blir ruger. Får bare krysse fingrene for at alt er i orden, og at jeg får lov til å sette inn likevel. Anonymkode: 5e5fd...a70 Selv om det er kjipt vil jeg bare si at det burde man være takknemlig for egentlig. Ble selv overstimulert Og havnet jeg på sykehus og måtte tappe væske fra lunge og egentlig mage (slapp magen så vidt) var i stor fare for blodpropp. Lå inne nesten en uke. Måtte ta røntgen flere ganger, ikke så veldig gøy når man er gravid selv om det er liten sjans for skade...å måtte ta blodfortynnende sprøyter i 3 mnd, samt at jeg ikke fikk lov å jobbe eller gjøre noe som belastet kroppen eks trening(kun gåtur å lett bevegelse) ...sex var heller ikke lov 😅 Det var faktisk ganske skremmende opplevelse. Anonymkode: 659be...a92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Førstegangsprøvene Skrevet 23. april 2021 #935 Del Skrevet 23. april 2021 2/3 av eggene som kom ut i går er blitt befruktet. Nå må de overleve til blastocyste 🤞. Eller i allefall noen av de 13 som må overleve 😱 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 23. april 2021 #936 Del Skrevet 23. april 2021 Førstegangsprøvene skrev (23 minutter siden): 2/3 av eggene som kom ut i går er blitt befruktet. Nå må de overleve til blastocyste 🤞. Eller i allefall noen av de 13 som må overleve 😱 Stor sannsynlighet for at noen vil overleve 👏🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Førstegangsprøvene Skrevet 23. april 2021 #937 Del Skrevet 23. april 2021 Patriotpaula skrev (13 minutter siden): Stor sannsynlighet for at noen vil overleve 👏🥰 ❤️ Håper, men tørr ikke tro noen ting i denne karusellen 🙃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #938 Del Skrevet 23. april 2021 Patriotpaula skrev (21 timer siden): Du har min dypeste medfølelse... Jeg har stått i akkurat den situasjonen selv. Håper selvsagt at du får lov til å sette inn - men hvis ikke så er det virkelig for en god grunn at de ikke gjør det. Et eventuelt svangerskap vil forverre det, og du kan få kjempevondt og bli veldig dårlig. Så jeg skjønner at det er superkjipt hvis det ikke blir innsett, men det er til de beste hvis det viser seg at du har utviklet ohss ❤️ Førstegangsprøvene skrev (20 timer siden): Kjenner følelsen. Men jeg er utrolig sliten og må ta blodfortynnende nå og drikke mye vann etter mange egg ut. Det er ikke verdt å utsette seg for noe nå. Det kan være veldig farlig og ikke minst utrolig vondt 😬 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Selv om det er kjipt vil jeg bare si at det burde man være takknemlig for egentlig. Ble selv overstimulert Og havnet jeg på sykehus og måtte tappe væske fra lunge og egentlig mage (slapp magen så vidt) var i stor fare for blodpropp. Lå inne nesten en uke. Måtte ta røntgen flere ganger, ikke så veldig gøy når man er gravid selv om det er liten sjans for skade...å måtte ta blodfortynnende sprøyter i 3 mnd, samt at jeg ikke fikk lov å jobbe eller gjøre noe som belastet kroppen eks trening(kun gåtur å lett bevegelse) ...sex var heller ikke lov 😅 Det var faktisk ganske skremmende opplevelse. Anonymkode: 659be...a92 Tusen takk for fine ord, og at dere deler. Gynekologen var litt i tvil, men hun anbefalte meg å ikke sette inn i dag, for å være på den sikre siden.Veldig store eggstokker, smerter og noe vannansamling. Så da ble vi enige om totalfrys, så blir det forhåpentligvis innsett i løpet av juni. Anonymkode: 5e5fd...a70 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #939 Del Skrevet 23. april 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tusen takk for fine ord, og at dere deler. Gynekologen var litt i tvil, men hun anbefalte meg å ikke sette inn i dag, for å være på den sikre siden.Veldig store eggstokker, smerter og noe vannansamling. Så da ble vi enige om totalfrys, så blir det forhåpentligvis innsett i løpet av juni. Anonymkode: 5e5fd...a70 Det kommer nok til å gå så fint 🥰 Anonymkode: 659be...a92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 23. april 2021 #940 Del Skrevet 23. april 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Tusen takk for fine ord, og at dere deler. Gynekologen var litt i tvil, men hun anbefalte meg å ikke sette inn i dag, for å være på den sikre siden.Veldig store eggstokker, smerter og noe vannansamling. Så da ble vi enige om totalfrys, så blir det forhåpentligvis innsett i løpet av juni. Anonymkode: 5e5fd...a70 Høres ut som en smart avgjørelse! Jeg ønsker deg god bedring - håper de verste smertene avtar snarlig ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå