Gå til innhold

Babydrømmen 2021

EXB1987

Anbefalte innlegg

CD 14 - PP6

Nå begynner el-testene å bli svakere, hurra! Jeg er så glad for at vi rakk å dra på utredning torsdag og for at gynekologen var positiv til at vi skulle greie dette på egenhånd 😊 Nå håper jeg vi snart har flaksen på vår side! Leser også at det kan hjelpe på fertiliteten å få skyllet gjennom egglederne, så jeg øyner et lite håp for denne prøveperioden!🤞 

Her er bilde av el-testene. De 2 øverste ble tatt i går ettermiddag og kveld, de to nederste ble tatt i dag tidlig og nå nettopp. 

20210410_173144.jpg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette ble jo veldig grei timing på el iforhold til gynekologtimen da 😁 Håper veldig at soldat har funnet egg 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De EL testene så veldig fine ut, bare at gyn tenker dere klarer å gjennomføre dette på egen hånd. Jeg har troen 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joda, det går for så vidt bra. Endelig har våren kommet og vi har tatt noen dager fri fra jobb for å stikke på fjellet ☀️ Denne vinteren har vært så laaaaang, og det har gått ukesvis mellom hver dag med sol, og humøret har vært skikkelig på bånn. Tungt å sitte på hjemmekontor så lenge synes jeg også. Men med sol og vår kom også energien, så jeg satser på en god periode nå fremover 😊 Våren er min favorittid og jeg har lyst til å tilbringe mye tid ute fremover☀️

Jeg er i dpo-land, men vet ikke helt hvor, så det betyr vel at jeg ikke tenker sååå mye på dette prøver-styret som jeg har gjort den siste tiden. Vi får uansett ikke gjort noe mer enn å prøve hver måned, og jeg håper virkelig vi lykkes snart. Det hjalp å få en grundig sjekk av gyn forrige uke, og jeg ble virkelig beroliget av henne 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, EXB1987 said:

Joda, det går for så vidt bra. Endelig har våren kommet og vi har tatt noen dager fri fra jobb for å stikke på fjellet ☀️ Denne vinteren har vært så laaaaang, og det har gått ukesvis mellom hver dag med sol, og humøret har vært skikkelig på bånn. Tungt å sitte på hjemmekontor så lenge synes jeg også. Men med sol og vår kom også energien, så jeg satser på en god periode nå fremover 😊 Våren er min favorittid og jeg har lyst til å tilbringe mye tid ute fremover☀️

Jeg er i dpo-land, men vet ikke helt hvor, så det betyr vel at jeg ikke tenker sååå mye på dette prøver-styret som jeg har gjort den siste tiden. Vi får uansett ikke gjort noe mer enn å prøve hver måned, og jeg håper virkelig vi lykkes snart. Det hjalp å få en grundig sjekk av gyn forrige uke, og jeg ble virkelig beroliget av henne 😊 

SÅ enig her! Sola kom også til oss i dag, så vi har bare vært ute på tur hele dagen- det er helt NYDELIG! ❤️ Så utrolig deilig at dere har tatt dere litt fri og dro til fjells. Det trengs etter en tung vinter :klem: 

Også dette med sjekken kan jeg skrive under på. Det er virkelig noen tunge tanker mindre, bare det å ha fått bekreftet at alt ser bra ut :) 

Heier videre på deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 DPO - CD 23 - PP6 

De siste dagene har rast avgårde med fine fjellturer og masse sol! ☀️ Endelig kom den etterlengtede våren hit! 😁 

Jeg har ikke greid å holde styr på hvor i DPO-land jeg har vært, men måtte sjekke nå og ser at jeg er 9 DPO. Det betyr at jeg kan begynne å teste snart.. Jeg er jo ikke så glad i disse dagene jeg nå går inn i. Samtidig er det betryggende å vite at alt er fint med oss og at det forhåpentligvis bare er et spørsmål om tid og flaks før det klaffer. Jeg trooor jeg venter til onsdag med å teste. Jeg tror IKM er på torsdag. 

Ønsker alle en fin dag og håper våren har kommet til dere også! ☀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig at tiden flyr, og for et godt tegn at du ikke engang hadde oversikt over hvor du lå an i dpoland. Da vil jeg tro du har greid å koble godt ut i sola ☀️ Enhver dag hvor tankene om prøving ikke tar overhånd er liksom en seier, for livet som skjer her og nå er egentlig ganske fint, selv om barneønsket står vanvittig sterkt! Skal følge meg her inne på onsdag når du skal teste🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig med litt fri fra årøvertankene og heller fått nytet turer og finværet. Våren er jo en herlig tid, så deilig å få nyti det skikkelig 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt at våren gir deg energi :klemmer: Jeg kjenner den kommer snikende her også. Det trengs jammen etter en eviglang vinter, mange prøveperioder og korona!!

Blir veldig spennende med testing ut i uka her! Jeg syns så inderlig at du fortjener en positiv test. DA kan sola skinne da!! 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra at du har fått ny energi, føler det samme når våren kommer, det gir masse energi, spesielt når du trenger det mest ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 DPO - CD 24 - PP6

Humøret er på bånn og jeg kjenner jeg gruer meg til morgendagen. Føler at noe er på gang i underlivet og frykter det er mensen som er på vei.. Tar meg selv i å gå inn på nettsidene til fertilitetsklinikker som tilbyr IVF. Denne PP'en har hittil vært som en drøm og flydd avgårde, og nå er jeg der jeg ikke liker å være.. Vil så gjerne teste for å få svaret, samtidig vil jeg gjerne utsette det for å unngå skuffelsen. Brystene er ømme, men det kan like så gjerne være et tegn på at mensen er på vei. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det i morgen du har ikm, eller tenker du å ta første testen da? Så ubehagelig det er når man har det sterke håpet, men samtidig den kjipe følelsen av at mensen er på tur. Jeg ønsker at håpet vinner denne syklusen, og at du får positiv test nå snart 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest 1_Ava_1

Vet så alt for godt hvordan følelsen du sitter med er @EXB1987, og jeg kan ikke annet enn å si at jeg håper for deg💕🤞🏻 Jeg grudde meg også veldig til å teste hver måned , den skuffelsen du snakker om er tung å svelge gang på gang. Likevel, ikke mist håpet helt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godis skrev (1 time siden):

Er det i morgen du har ikm, eller tenker du å ta første testen da? Så ubehagelig det er når man har det sterke håpet, men samtidig den kjipe følelsen av at mensen er på tur. Jeg ønsker at håpet vinner denne syklusen, og at du får positiv test nå snart 🥰

Etter mine beregninger er IKM på torsdag/fredag, i morgen er jeg 11 DPO. Ja, dette er et skikkelig ubehagelig sted å være i syklusen, misliker det veldig. Takk for at du heier!❤ 

1_Ava_1 skrev (56 minutter siden):

Vet så alt for godt hvordan følelsen du sitter med er @EXB1987, og jeg kan ikke annet enn å si at jeg håper for deg💕🤞🏻 Jeg grudde meg også veldig til å teste hver måned , den skuffelsen du snakker om er tung å svelge gang på gang. Likevel, ikke mist håpet helt!

Jeg kjente meg veldig igjen i følelsene dine fra dagboka di, og ble veldig glad da det endelig klaffet for deg 😊 Bare orker ikke enda en skuffelse.. Men så vet jeg jo at jeg går videre relativt kjapt og gjør meg klar for ny PP. Vil bare ha morgendagen overstått 🤞

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off, akkurat disse dagene er tøffe ja!! Man håper så veldig, samtidig er det skummelt. Man vil vite svaret, men egentlig ikke, sant? Eller, man vil egentlig bare vite svaret dersom det er positivt! Så er følelsesmessig slitsomt gitt... Håper du får en spennende strek på testen! 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...