EXB1987 Skrevet 27. januar 2021 Forfatter #101 Del Skrevet 27. januar 2021 7 DPO - PP3 Igjen må jeg bare få si at tiden løper fra meg, heldigvis! Dagene på jobb er hektiske og gøye, og når ettermiddagen og kvelden kommer går det i trening og sosialt samvær (så sosial som man kan være i disse tider..). I dag har magen vært litt kranglete. Ikke slik at jeg har måttet gå på do eller noe, men jeg har kjent på murringer og rumling. Nesten slik jeg har det på dagen mensen kommer. Men i følge appen skal ikke den komme før om 8 dager, så det er virkelig helt usannsynlig at den skal komme nå, på CD21. Det tidligste den kan komme er CD25, den har i alle fall aldri kommet tidligere på alle de månedene jeg har logget syklusen. Jeg bruker ikke å ha symptomer i forkant heller, det er så vidt jeg merker noe på første mensdag. Så gudene må vite hva det kommer av i dag. Kaaanskje er det et tegn på et eller annet? Hehe, tviler selvfølgelig på det, men som aktiv prøver tolker man jo alle tegn i enten den ene eller andre retningen 😂 Flere av dere jeg følger skal begynne testingen i disse dager, det blir spennende å se om noen får positiv test! Håper selvfølgelig at alle av oss får det! ❤😊 Jeg begynner nok ikke å teste selv før tidligst søndag tror jeg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 27. januar 2021 #102 Del Skrevet 27. januar 2021 Så herlig at dagene går raskt for deg 🤗 Satser på at det fortsetter slik. Angående murringer så er det jo rundt CD5-9 det er mest vanlig med festing om egget har blitt befruktet, så det kan jo være det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Godis Skrevet 27. januar 2021 #103 Del Skrevet 27. januar 2021 Det er så godt når dagene går kjapt, og jeg føler som deg denne perioden at do-dagene går strålende ☀️ Jeg er riktignok bare 3 dpo selv 😄 Håper det skal vise seg at Amatariel sin teori stemmer 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EXB1987 Skrevet 27. januar 2021 Forfatter #104 Del Skrevet 27. januar 2021 @Amatariel Altså, du er et orakel i denne prøve-verdenen! 😁 Men da håper jeg det er det jeg kjenner på! Det har gitt seg nå i kveldinga, men varte hele arbeidsdagen. Skikkelig rart å sitte på kontoret (heldigvis på cellekontor) og høre alle disse rare lydene og murringa, når jeg verken har spist noe annerledes enn før eller gjort noe annet jeg kan komme på. Men igjen.... plutselig kommer tante rød på besøk, og da kan jeg le av at jeg trodde rumlelydene var fordi egget festet seg 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EXB1987 Skrevet 27. januar 2021 Forfatter #105 Del Skrevet 27. januar 2021 Godis skrev (2 minutter siden): Det er så godt når dagene går kjapt, og jeg føler som deg denne perioden at do-dagene går strålende ☀️ Jeg er riktignok bare 3 dpo selv 😄 Håper det skal vise seg at Amatariel sin teori stemmer 🥰 Jaaa, dagene går raskt! Men så vet jeg at med en gang søndag er her så kommer nok bekymringen og ventingen på mensen.. Spennende dager dette! 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Godis Skrevet 27. januar 2021 #106 Del Skrevet 27. januar 2021 EXB1987 skrev (Akkurat nå): Jaaa, dagene går raskt! Men så vet jeg at med en gang søndag er her så kommer nok bekymringen og ventingen på mensen.. Spennende dager dette! 😁 Tenk så gøy om mensen ikke kommer, jeg håper for dere 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymapekatt Skrevet 27. januar 2021 #107 Del Skrevet 27. januar 2021 Så deilig at du føler dagene dine går rask! Er veldig spent på testen din når den kommer 😍 Er så spennende når kroppen kommer med symptomer, og kjenner meg veldig igjen at alt blir tolket ihjel i disse prøvetider haha. Gleder meg til oppdatering! ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EXB1987 Skrevet 28. januar 2021 Forfatter #108 Del Skrevet 28. januar 2021 8 DPO - PP3 Rart. Jeg som alltid bruker å få ømme pupper i goood tid før mensen, og nå kjenner jeg ingenting.. Kan det være et tegn på graviditet? Jeg overtolker helt sikkert dette også, men det er litt rart. Murring/rumling hele dagen i går, og ingen ømme pupper enda. Men jeg føler meg jo ikke gravid, faktisk så har jeg aldri følt meg mindre gravid enn akkurat denne PP'en her. Tidligere har jeg tolker ømme bryster som et tegn på at noe er på gang i form av graviditet, men denne prøveperioden føles det som at jeg er hvor som helst ellers i syklusen, bare ikke i dpo-land. Jaja folkens, som sagt så får jeg le av mine egne overtolkninger neste uke, for plutselig dukker TR opp! Dersom jeg hadde eggløsning forrige mandag/tirsdag så bør TR dukke opp mandag/tirsdag neste uke. Time will show! ⏳⏳⏳ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Godis Skrevet 28. januar 2021 #109 Del Skrevet 28. januar 2021 Jeg kan gjerne henge meg på overtolkingen din 😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymapekatt Skrevet 28. januar 2021 #110 Del Skrevet 28. januar 2021 2 hours ago, EXB1987 said: 8 DPO - PP3 Rart. Jeg som alltid bruker å få ømme pupper i goood tid før mensen, og nå kjenner jeg ingenting.. Kan det være et tegn på graviditet? Jeg overtolker helt sikkert dette også, men det er litt rart. Murring/rumling hele dagen i går, og ingen ømme pupper enda. Men jeg føler meg jo ikke gravid, faktisk så har jeg aldri følt meg mindre gravid enn akkurat denne PP'en her. Tidligere har jeg tolker ømme bryster som et tegn på at noe er på gang i form av graviditet, men denne prøveperioden føles det som at jeg er hvor som helst ellers i syklusen, bare ikke i dpo-land. Jaja folkens, som sagt så får jeg le av mine egne overtolkninger neste uke, for plutselig dukker TR opp! Dersom jeg hadde eggløsning forrige mandag/tirsdag så bør TR dukke opp mandag/tirsdag neste uke. Time will show! ⏳⏳⏳ AKKURAT DETTE, haha! Samme her denne runden- pleier ALLTID å ha masse smerter før mens. Nå kom jo spottingen uten forvarsel da, så var nok ingen graviditetstegn hos meg (selv om jeg ikke fraskriver meg muligheten 100% før jeg ser friskt blod). Kroppen er underlig. 🤷♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillrex Skrevet 29. januar 2021 #111 Del Skrevet 29. januar 2021 Så spennende tid! Håper på at alle tolkningene dine er hint om at dette har klaffet 😁🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EXB1987 Skrevet 29. januar 2021 Forfatter #112 Del Skrevet 29. januar 2021 9 DPO - PP3 Jeg har en slags brennende/murrende følelse nedentil. Jeg bruker aldri å ha det i fbm mensen.. Dessuten er det for tidlig for meg å få mensen nå, den kommer tidligst på CD 25, i dag er jeg på CD 23. Ikke kjenner jeg noe til ømme bryster heller, som virkelig alltid bruke å komme før TR. Jaja, dagene med tolkninger fortsetter med andre ord 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 29. januar 2021 #113 Del Skrevet 29. januar 2021 Blir en utrolig spennende helg dette altså!! Ønsker deg såååå masse en liten spire nå 🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niny Skrevet 29. januar 2021 #114 Del Skrevet 29. januar 2021 Ååh, dette høres sååå spennende ut! 🤞Alt nytt er gøy nytt 🤩 Spent på om du skal teste en av de neste dagene, eller om du venter og ser om mensen kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HannaNO Skrevet 29. januar 2021 #115 Del Skrevet 29. januar 2021 Krysser fingrene for deg! Veldig spennende!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymapekatt Skrevet 29. januar 2021 #116 Del Skrevet 29. januar 2021 Sååå spennende! Krysser fingrene for deg! ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saschi Skrevet 29. januar 2021 #117 Del Skrevet 29. januar 2021 Krysser fingrene for at denne gangen så sitter den 🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EXB1987 Skrevet 30. januar 2021 Forfatter #118 Del Skrevet 30. januar 2021 10 DPO - PP3 Denne trykkende, brennende følelsen i underlivet vil liksom ikke gi seg. Jeg har ikke kjent på noe lignende før, bortsett fra selve dagen mensen kommer. Nå har det vært sånn noen dager.. I dag viste faktisk fertilitetsmonitoren at jeg kan begynne med graviditetstestingen, men jeg så det ikke før etter at jeg hadde vært på do. Dermed må det bare vente til i morgen uansett.. Men jeg er så usikker på hva jeg skal gjøre! Flere av dere her inne graviditetstester jo ofte, starter tidlig og tolker testene, men jeg er der at jeg er livredd for å bli skuffa, dermed utsetter jeg det bare i det lengste, aller helst vil jeg bare vente til mensen enten kommer eller ikke kommer. Jeg synes liksom ikke det er noe gøy med graviditetstesting, for som sagt så er jeg redd for negativt resultat, og akkurat nå overgår frykten for blenda test et eventuelt positivt resultat. Rart, men sånn er jeg nok som person også. Noen vil kalle meg pessimist, jeg sier jeg er realistisk optimist 😂 Viktig å påpeke at dette i alle høyeste grad gjelder meg selv altså, når det kommer til andre så er jeg evig optimist og heier fra sidelinjen 😊 Men for å oppsummere: I PP1 g-testet jeg aldri, men tror jeg hadde kjemisk siden jeg opplevde rosa utflod nesten en uke før mensen (aldri hatt det før), og hadde fjorårets lengste syklus på 31 dager. I tillegg varte mensen i hele 5 dager, mot 3 dager som er normalen. I PP2 tok jeg en CB tidligtest, den var så blenda som det går an. Nå i PP3 har jeg hatt dette trykkende presset/murringer/brennende følelse i underlivet siden 7 DPO, men jeg kjente også noe forrige helg ved 3 DPO. Brystene er ikke ømme, men de kjennes litt større og hovne ut. Jeg bruker alltid å ha ømme bryster uken før mensen. Vel folkens, TR kan være rett rundt hjørnet, men det kan også gå noen dager, faktisk helt til torsdag/fredag neste uke. Jeg er i alle fall 10 DPO i dag, men kan også være 11-12. Det blir noen spennende dager fremover, og selv om jeg kan teste og kanskje få vite resultatet allerede nå (eller i morgen da) så ønsker jeg å leve i håpet så lenge som mulig, dermed er det ikke sikkert jeg tør å teste før mensen eventuelt er her.. Rare meg... 🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 30. januar 2021 #119 Del Skrevet 30. januar 2021 Du er ikke rar 😊 Det er bra å følge sine egne tanker og følelser, og ikke bare go with the flow her. Om du blir lei deg av negativ test så lurt å droppe testingen. Veldig individuelt hvordan man føler det! Selv syns jeg det er myyye verre å plutselig se blod og få mensen enn å få en negativ test. Å ikke være gravid er ufattelig kjipt uansett, men jeg liker å bli forberedt på tanta. Og føler meg snytt hvis jeg ikke får ha noen testedager. Håper mensen holder seg unna hos deg og du bare må ta en test etter IKM 😀😀😀😀 (skulle være én smiley, men umulig å fjerne via mobil :p) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saschi Skrevet 30. januar 2021 #120 Del Skrevet 30. januar 2021 Det er ikke rart, jeg er en blanding som deg, de gangene jeg ikke føler noe så kan jeg ta en plass mellom 10 - 15 graviditetstester (jepp, jeg er rar 😆), mens en annen PP så kan det vær at jeg ikke tar en eneste en før det er en dag etter at TR skulle vært her 🙈 Så du kan si at jeg er blanding 😂 Men jeg kjenner at jeg gleder meg til å se hva resultat blir, uansett hva som skjer, så er vi alle her for å heie på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå