Gå til innhold

Babydrømmen 2021


EXB1987

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Æsj så dritt! Alltid like skuffende!! Jeg er 13 dpo idag og ligger i sengen og lurer på om jeg skal gidde å teste idag 🤷‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fioritura skrev (36 minutter siden):

Æsj så dritt! Alltid like skuffende!! Jeg er 13 dpo idag og ligger i sengen og lurer på om jeg skal gidde å teste idag 🤷‍♀️

Ja, dritt dette her 😔 Lirer liksom på hvor lenge vi skal holde på før det klaffer. 

Jeg synes du skal teste! Vil tro du får et klart og tydelig svar dersom du tester i dag! Jeg krysser fingrene for deg!🤞🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh, kjedelig å høre 😕 13 dpo, testet. bortkasta tid og penger her også. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fioritura skrev (25 minutter siden):

Ble en negativ test, så da er nok håpet ute for denne gangen også 😏

Huff 😔😔😔 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymapekatt skrev (25 minutter siden):

Ååh, kjedelig å høre 😕 13 dpo, testet. bortkasta tid og penger her også. 

 

 

Ånei 😔 For noe dritt! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser vi er flere som har testet negativt i dag.. Jeg hadde virkelig trodd at det måtte bli positiv test for noen av oss, men det ut som alle har fått negativ test?! Det er så dritt 😔

Samboer ble også skuffa, men tar det veldig fint. Han er innstilt på at dette kan ta tid. Han gikk med på å ta en spermtest, så den ble bestilt for en time siden hos fertilitetsklinikk 🤭 Håper han får time i løpet av uka! Med en gang TR har kommet bestiller jeg time hos gynekolog. Må bare sjekke at alt er i orden med oss..  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå som jeg hadde håpet for deg :( Så utrolig kjedelig med negativ test! Kjenner denne følelsen godt, så stor klem til deg :klem:

Som trøst føles det i alle fall bra å gjøre noe videre! Spermtest og GU blir bra :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (9 minutter siden):

Åå som jeg hadde håpet for deg :( Så utrolig kjedelig med negativ test! Kjenner denne følelsen godt, så stor klem til deg :klem:

Som trøst føles det i alle fall bra å gjøre noe videre! Spermtest og GU blir bra :hug:

Ja, man går jo og håper og håper på at det skal bli klaff.. Det er så trist at noe som er sååå ønsket og etterlengtet ikke skal bli en realitet (enda). Men vi legger denne skuffelsen bak oss og prøver igjen. Nå håper jeg tanta kommer slik at jeg kan se fremover mot PP4. Jeg synes det er gøyere å teste EL enn graviditet 🙈 

Du skal vel til gyn i morgen!? Ønsker deg lykke til og gleder meg til å lese oppdatering 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æsj det var kjedelig å høre! Men satser på at både undersøkelsen din og mannens gir gode resultater og at det bare er tilfeldig at det ikke har klaffet til nå. 
Håper mensen er rett rundt hjørnet sånn at dere kan begynne "på nytt" 😃 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, EXB1987 said:

Ser vi er flere som har testet negativt i dag.. Jeg hadde virkelig trodd at det måtte bli positiv test for noen av oss, men det ut som alle har fått negativ test?! Det er så dritt 😔

Samboer ble også skuffa, men tar det veldig fint. Han er innstilt på at dette kan ta tid. Han gikk med på å ta en spermtest, så den ble bestilt for en time siden hos fertilitetsklinikk 🤭 Håper han får time i løpet av uka! Med en gang TR har kommet bestiller jeg time hos gynekolog. Må bare sjekke at alt er i orden med oss..  

Ja, dette var kjipt! 😕 Mensen meldte seg nå nettopp, så.. pp5 neste. 

Fint å ta en sjekk bare så man vet alt er som det skal ❤️ Satser på at spermtest og gyn.undersøkelse gir positive resultater, og at det rett og slett bare skal litt tålmodighet til før det klaffer (tålmodighet og prøving.. ikke bare-bare). 

Klem til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dritt altså... Dette ble CD 1, mensen kom nå... Det kan se ut som jeg har lutealfase på 10 dager-12 dager, og det kan være litt kort. Denne syklusen var den på 10 dager. Skal bli greit å få en sjekk hos gynekolog i alle fall. 

Hva hjelper mot kort lutealfase? Er det noe som kan bli et stort problem i målet mot baby? 

Jaja, PP4 - here we go! 👊👊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Neii, ikke mensen... Og ti dagers lutealfase er nok litt i grenseland ja, kan nok være greit å høre med noen fagfolk om det bør "behandles" eller om det kan være slik. Håper du får et klart og greit svar fra gynekolog 😊 Hvor lang ble syklusen i sin helhet nå? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godis skrev (4 minutter siden):

Neii, ikke mensen... Og ti dagers lutealfase er nok litt i grenseland ja, kan nok være greit å høre med noen fagfolk om det bør "behandles" eller om det kan være slik. Håper du får et klart og greit svar fra gynekolog 😊 Hvor lang ble syklusen i sin helhet nå? 

24 dager, har aldri hatt så kort syklus før. Ligger alltid mellom 25-30.. Jeg synes det er vanskelig å vite når jeg skal begynne å regne DPO. I følge Clearblue sine nettsider skal det regnes fra dagen etter monitoren viser høy og til dagen før første mens. Hvis det er slik det skal beregnes så hadde jeg lutealfase på 11 dager nå i PP3, 13 dager i PP2 og 14 dager i PP1. Da er det jo ikke ille i det hele tatt! Men jeg har også lest et sted  at det skal regnes fra dagen monitoren viser lav, og hvis det er slik så blir det 1-2 dager kortere lutealfase i hver PP. 

Nei, fysj og fy.. Tror det skal bli greit med en sjekk og en fagprat med gynekologen 😊

Hvordan ligger du an i løypa? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes også det er fryktelig vanskelig å vite akkurat hvilken dag som skal regnes som 1 dpo, så det blir ofte litt +/- her når jeg regner 😅 Kanskje gynekologen kan hjelpe deg å avklare når dpo-land faktisk starter, for om monitoren har rett er det jo greit lutealfase 😊

Jeg er 7 dpo, og er veldig spent på om det har gått denne gangen. Rekordtidlig eggløsning på CD17, ligger an til syklus på 29 dager, og er storfornøyd med det! Har også fått sendt avgårde henvisning til gynekolog, så håper det ikke tar for lang tid før jeg får time 😊 Har aldri vært hos gynekolog faktisk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei ååå dumme tanta! 👿 Den var skikkelig uvelkommen! Og skjønner at du syns lutealfasen er for kort. Det syns jeg også den gangen jeg hadde 10 dager. Følte jeg vippet helt på grensen. Hadde et par tidlige SA'er også som ikke gjorde de følelsene enklere. Mitt beste tips er å kontakte en gynekolog og legge frem problemet, og kanskje får du progresteronstøtte. Hvis du ikke føler du er på et sted at du ønsker det, så var det vitamin B6 som hjalp meg. Jeg to dager lenger lutealfase av det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...