Anonymburker Skrevet 13. desember 2020 #121 Skrevet 13. desember 2020 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Dating digitalt er jo genialt! Masse og velge i, og hvis noe skurrer, eller blir for slitsomt, er det jo bare å gå videre 🙂 kan ikke forstå at folk mistrives med dette. Anonymkode: f5976...8db Men det gjør at folk hele tiden ser etter noe bedre og mer spennende. Gir aldri nok tid til én person til å bli kjent og forelska osv. Tror mye av problemet ligger der. 6 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #122 Skrevet 13. desember 2020 Måneskinn skrev (37 minutter siden): Jeg har ikke lest alle kommentarene her jeg, men jeg våger meg på en liten tanke uansett. Kan det være at ts, og mange andre, meg selv inkludert, ikke blir så lett forelsket? At det rett og slett krever litt mer for oss å bli betatt/forelsket? Kan det ligge noe der? Og så blir man en "taper" fordi folk ikke har tid til å bli kjent lenger? Alt skal skje så fort og er du ikke med på notene til den du har truffet så ender det med kræsj og du blir kastet bort fortere enn svint. Selv har jeg heller ikke hatt særlig hell i kjærlighet. Hatt et par korte forhold og et ekteskap på 8 år. Etter det har det vært begredelig, og jeg sitter stort sett med samme erfaring som ts, menn vil bare leke, ikke forplikte seg og vifter med pikken så snart de får sjansen. Jeg vet at det ikke er den hele sannheten, så skyt meg ikke kjære forum men det er sånn det oppleves for veldig, veldig mange. Jeg har selv venninner og kolleger som sperrer øynene opp når jeg viser meldinger jeg får fra menn på diverse datingsider. Det spørres om bh-str, favoritt sexstilling, svelger jeg?, hva med anal?? Spørsmålene er respektløse og viser til så dårlig folkeskikk at jeg blir helt matt. For hva skjedde med å oppføre seg bittelitt? Prøve å holde pikken inne i bokseren litt til?? Haster virkelig SÅ jævlig med å få pult ?! Menn er fine vesener. Jeg kjenner mange utrolig bra menn. Men, de er opptatt eller i en aldersklasse som ikke passer meg. Menn er også helt idioter noen ganger og det er jammen ikke lett å bli klok på dem... Jeg har også jobbet med meg selv. Vært i terapi, hørt på podkaster, sett haugevis av videoer på youtube om dating, hva trenger en mann, hva vil menn, hvordan kommunisere med menn. Altså jeg har lært masse, men kommer til kort allikevel. Det koker vel ned til biologi, menn vil ha en type dame og damer vil ha en type mann. Alle står i heisen og trykker på den samme knappen til etasjen der alle de attraktive bor, men ingen av de attraktive vil ha dem inn i sin etasje. min eneste trøst er ei jeg gikk på folkehøyskole med. Ingen interesse for menn i det hele tatt. Så ikke på menn og jeg er sannelig ikke sikker på om hun hadde hatt noen særlig kontakt med noen utenom de mannfolka i sin familie. I en alder av 32 ble hun forlovet, tobarnsmor og til slutt gift. Så ALT går an 😄 og det er ikke umulig, men det umulige tar bare litt lenger tid. Men jeg skjønner følelsen av å ikke få det til, den er KJIP! Rett og slett kjip. Det er som å svømme motstrøms, konstant. Du er nok hverken rar eller utafor ts, men når du nå slapper av og driter i menn så skal du se at det kanskje dukker opp noen interessante. Det er jo det (stort sett alle som er i forhold hvert fall) de sier: det skjer når du minst venter det. Hater setningen, men noen ganger tenker jeg at det hadde vært fint om det var litt sant. Takk for et utrolig bra innlegg! Det var oppløftende og trøstende å lese. Hilsen dame som også sliter med dating og nesten har gitt opp. Anonymkode: 6d670...99f 2 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #123 Skrevet 13. desember 2020 Hr. Aktiv skrev (49 minutter siden): Mange av dere damer fokuserer på så masse "tull" som å jage det perfekte. Dere jager dette med å bruke jeg har alt på stell og er en fin person. Men det slutter ikke der dere fortsetter å utbrodere slik at dette blir mere overfladisk lykkejegeropplegg og en parodi mere enn en rolig gang langs stien der dere former og tilpasser stien etter hvert dere går. Ja damer ender opp med hjertesorg fordi mannen ikke orker dette jaget etter det perfekte samliv. Ingenting er perfekt. Veien blir til etter hvert dere går. Lev litt i nuet og nyt deretter. Som mann driter jeg i om du bruker masse tid på badet og sminker deg for alle andre. Jeg driter i om du tjener så og så mye. Jeg driter i om du henger på insta og har tusenvis av følgere bare du ser meg og ivaretar våre behov sammen. Det jeg og mange andre menn ønsker er å bli sett av dama og gjøre ting sammen fordi hun også ønsker det og ikke bare driver handel på jakt etter noe helt annet. Tro meg. Gått på de smellene med menn som uttaler seg slik som deg. Når det kommer til stykket så er instababes, store rumper og fillers som er greia for dere. Det er akkurat det dere runker til. Og en ting har jeg lært: alle menn som sier at de ikke liker sånne damer, ender med slike damer. Anonymkode: 707f3...978 7 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #124 Skrevet 13. desember 2020 Måneskinn skrev (42 minutter siden): Jeg har ikke lest alle kommentarene her jeg, men jeg våger meg på en liten tanke uansett. Kan det være at ts, og mange andre, meg selv inkludert, ikke blir så lett forelsket? At det rett og slett krever litt mer for oss å bli betatt/forelsket? Kan det ligge noe der? Og så blir man en "taper" fordi folk ikke har tid til å bli kjent lenger? Alt skal skje så fort og er du ikke med på notene til den du har truffet så ender det med kræsj og du blir kastet bort fortere enn svint. Selv har jeg heller ikke hatt særlig hell i kjærlighet. Hatt et par korte forhold og et ekteskap på 8 år. Etter det har det vært begredelig, og jeg sitter stort sett med samme erfaring som ts, menn vil bare leke, ikke forplikte seg og vifter med pikken så snart de får sjansen. Jeg vet at det ikke er den hele sannheten, så skyt meg ikke kjære forum men det er sånn det oppleves for veldig, veldig mange. Jeg har selv venninner og kolleger som sperrer øynene opp når jeg viser meldinger jeg får fra menn på diverse datingsider. Det spørres om bh-str, favoritt sexstilling, svelger jeg?, hva med anal?? Spørsmålene er respektløse og viser til så dårlig folkeskikk at jeg blir helt matt. For hva skjedde med å oppføre seg bittelitt? Prøve å holde pikken inne i bokseren litt til?? Haster virkelig SÅ jævlig med å få pult ?! Menn er fine vesener. Jeg kjenner mange utrolig bra menn. Men, de er opptatt eller i en aldersklasse som ikke passer meg. Menn er også helt idioter noen ganger og det er jammen ikke lett å bli klok på dem... Jeg har også jobbet med meg selv. Vært i terapi, hørt på podkaster, sett haugevis av videoer på youtube om dating, hva trenger en mann, hva vil menn, hvordan kommunisere med menn. Altså jeg har lært masse, men kommer til kort allikevel. Det koker vel ned til biologi, menn vil ha en type dame og damer vil ha en type mann. Alle står i heisen og trykker på den samme knappen til etasjen der alle de attraktive bor, men ingen av de attraktive vil ha dem inn i sin etasje. min eneste trøst er ei jeg gikk på folkehøyskole med. Ingen interesse for menn i det hele tatt. Så ikke på menn og jeg er sannelig ikke sikker på om hun hadde hatt noen særlig kontakt med noen utenom de mannfolka i sin familie. I en alder av 32 ble hun forlovet, tobarnsmor og til slutt gift. Så ALT går an 😄 og det er ikke umulig, men det umulige tar bare litt lenger tid. Men jeg skjønner følelsen av å ikke få det til, den er KJIP! Rett og slett kjip. Det er som å svømme motstrøms, konstant. Du er nok hverken rar eller utafor ts, men når du nå slapper av og driter i menn så skal du se at det kanskje dukker opp noen interessante. Det er jo det (stort sett alle som er i forhold hvert fall) de sier: det skjer når du minst venter det. Hater setningen, men noen ganger tenker jeg at det hadde vært fint om det var litt sant. Takk for en så fin beskrivelse! Men jeg har gitt f for leng siden. Merker at de er mer interessert, da ser jeg også hva de er ute etter. Nå er det slik at jeg ikke vil ha noen i livet mitt😊 jeg har gitt opp enn så lenge. Anonymkode: 707f3...978 4
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #125 Skrevet 13. desember 2020 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Dating digitalt er jo genialt! Masse og velge i, og hvis noe skurrer, eller blir for slitsomt, er det jo bare å gå videre 🙂 kan ikke forstå at folk mistrives med dette. Anonymkode: f5976...8db For meg en den samlebåndsmentaliteten en av grunnene til at nettdating er uaktuelt å fortsette med. Man føler seg bare som en av mange, ikke som man på noen måte er spesiell og utvalgt. Den man treffer treffer flere samtidig og har kanskje sex med et par stykker i tillegg. Har man en eneste dårlig dag så er det rett ut og videre til neste, for man må prestere hele tiden for å holde på den andres oppmerksomhet. Ingen tar seg tid til å bli ordentlig kjent med en, se hvem man er når man ikke er på en nervøs første date, og sex blir gjerne tema i løpet av de første fem minuttene. Som nok fører til at enkelte har sex mye tidligere enn man egentlig er komfortabel med, for ellers vil den andre bare gå videre til neste på lista. Så nei, jeg skal aldri igjen utsette meg selv for nettdating, kan ikke tenke meg en eneste mann som er verdt det. Anonymkode: b3792...a26 4 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #126 Skrevet 13. desember 2020 Alle damer her på KG kan tenke over følgende - det er like mange kvinner som menn som vil ha forhold. Alle kan faktisk ikke få en av mennene som alle vil ha, det går jo ikke opp. Ja alle de yngste damene får en slik mann, og alle kan få en for sex. Men dere må jo forstå at det ikke går opp? Det er alt for mange menn som ikke blir vurdert til at alle damer i alle aldre skal kunne ha kjæreste. Det er absolutt ingenting som kan gjøres med det, det er bare enkel matematikk... Anonymkode: df0d5...5a7 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #127 Skrevet 13. desember 2020 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Alle damer her på KG kan tenke over følgende - det er like mange kvinner som menn som vil ha forhold. Alle kan faktisk ikke få en av mennene som alle vil ha, det går jo ikke opp. Ja alle de yngste damene får en slik mann, og alle kan få en for sex. Men dere må jo forstå at det ikke går opp? Det er alt for mange menn som ikke blir vurdert til at alle damer i alle aldre skal kunne ha kjæreste. Det er absolutt ingenting som kan gjøres med det, det er bare enkel matematikk... Anonymkode: df0d5...5a7 Atte hva? Kan alle de yngste damene få drømmemannen? I hvilken verden lever du? Anonymkode: 1ddd9...27d 6 1
NewStart87 Skrevet 13. desember 2020 #128 Skrevet 13. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Wow! Kult da. Da er du et unntak. For har du sett alle trådene her inne på KG hvor kvinner klager på akkurat dette? At dem ikke får trene i fred, at menn står og ser på, at dem blir avbrutt under treningene fordi menn vil snakke osv, og hvor sykt irriterende dette er, hvor desperate og kåte menn er, og at dem må være så gjev å slutte med dette.... Moralen her er vel at dere kvinner er noen vanskelig skapninger å forstå seg på. Men i sum summary så er det vel kun flotte menn som er interessant for deg som er velkommen til å gjøre dette? Kommer en medium normal mann og tar kontakt med deg på treningssenteret, så blir vel det galt for deg også. Ergo, for 85% av menn så burde dem ikke oppsøke kvinner på treningssenteret heller. Anonymkode: 14aef...713 Det spiller ingen rolle om hvordan mannen ser ut, så lenge han er hyggelig. Mye hyggeligere å bli sjekket opp av menn i virkeligheten enn på nettet. 3 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #129 Skrevet 13. desember 2020 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Alle damer her på KG kan tenke over følgende - det er like mange kvinner som menn som vil ha forhold. Alle kan faktisk ikke få en av mennene som alle vil ha, det går jo ikke opp. Ja alle de yngste damene får en slik mann, og alle kan få en for sex. Men dere må jo forstå at det ikke går opp? Det er alt for mange menn som ikke blir vurdert til at alle damer i alle aldre skal kunne ha kjæreste. Det er absolutt ingenting som kan gjøres med det, det er bare enkel matematikk... Anonymkode: df0d5...5a7 Og så kan du si akkurat det samme til menn: Alle menn her på KG kan tenke over følgende: Også videre bare motsatt. Menn er akkurat likedan, om ikke verre. Vil bare ha de peneste damene, ellers så kan det være. Anonymkode: 6d670...99f 7 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #130 Skrevet 13. desember 2020 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Alle damer her på KG kan tenke over følgende - det er like mange kvinner som menn som vil ha forhold. Alle kan faktisk ikke få en av mennene som alle vil ha, det går jo ikke opp. Ja alle de yngste damene får en slik mann, og alle kan få en for sex. Men dere må jo forstå at det ikke går opp? Det er alt for mange menn som ikke blir vurdert til at alle damer i alle aldre skal kunne ha kjæreste. Det er absolutt ingenting som kan gjøres med det, det er bare enkel matematikk... Anonymkode: df0d5...5a7 Jeg har gått for de som sier at de vil ha forhold. Jeg kan date de aller kjekkeste, har aldri likt deres profil på datingapper da jeg har tenkt at de er rundbrennere. Har senket kravene kraftig, det blir veldig feil å si at vi velger de kjekkeste og rikeste. For det stemmer overhodet ikke med min erfaring eller med erfaringen til de damene jeg kjenner. Har ikke problemer med å skaffe date, aldri opplevd å ikke få match. Så det å bruke alderen min og mene at jeg er for gammel er bare tull. Finns mange average Joe der ute over 35, uten barn... og de tror de har draget på 25 åringer 🤦🏻♀️ Anonymkode: 707f3...978 2
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #131 Skrevet 13. desember 2020 AnonymBruker skrev (På 6.12.2020 den 3.09): Er ikke lett å forstå seg på menn. Har venninner som er i forhold. De er så triste når de snakker om typene sin. Før hadde alle mine venninner andre problemer, nå gjelder alle deres problemener menn de er i forhold med. Ei som fortalte at typen hatet damer med fillers og rumpe, men han hadde fake instakonto og runket til damer med fillers og rumpe. Han sier at han liker naturlig pene damer, men runker til damer som er alt annet enn naturlig. Jeg har selv fillers og botox, i tillegg trent kropp. Jeg får masse oppmerksomhet av alle menn, det at de ikke liker fillers er bare tull. Er er ikke gøy å være sammen med en mann som runker til slike damer men vil at jeg skal se naturlig ut, så klart vil jeg at han skal runke til meg. 👀 Anonymkode: 707f3...978 For menn er det liten sammenheng mellom hvem man liker og hvem man kan like å ronke til/fantasere om. Man kan godt tenke seg at det er deilig å knulle en med fillers/silkon osv. og tenne på det, men ikke være interessert i et forhold med en som har dette. Det er mange menn kunne tenkt seg å knulle, men aldri kunne tenkt seg et forhold med... Anonymkode: 4ff4f...790
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #132 Skrevet 13. desember 2020 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): For menn er det liten sammenheng mellom hvem man liker og hvem man kan like å ronke til/fantasere om. Man kan godt tenke seg at det er deilig å knulle en med fillers/silkon osv. og tenne på det, men ikke være interessert i et forhold med en som har dette. Det er mange menn kunne tenkt seg å knulle, men aldri kunne tenkt seg et forhold med... Anonymkode: 4ff4f...790 Okei? Hva med at jeg vil ha en som vil ha et forhold med meg og runke til meg? Ingen damer ønsker at mannen runker til insta-damer så ser man selv helt annerledes ut. Anonymkode: 707f3...978 7
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #133 Skrevet 13. desember 2020 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Alle damer her på KG kan tenke over følgende - det er like mange kvinner som menn som vil ha forhold. Alle kan faktisk ikke få en av mennene som alle vil ha, det går jo ikke opp. Ja alle de yngste damene får en slik mann, og alle kan få en for sex. Men dere må jo forstå at det ikke går opp? Det er alt for mange menn som ikke blir vurdert til at alle damer i alle aldre skal kunne ha kjæreste. Det er absolutt ingenting som kan gjøres med det, det er bare enkel matematikk... Anonymkode: df0d5...5a7 Ser her, her kommer det bullshitet om at det er damenes feil at ting ikke går opp. Noensinne tenkt over det at menn kanskje kan prøve litt hardere også? Man er to. Dette går toveis. At så mange går single er vel søren ikke bare damers feil. Slutt med disse latterlige beskyldningene. Anonymkode: efe0e...343 7 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #134 Skrevet 13. desember 2020 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Alle damer her på KG kan tenke over følgende - det er like mange kvinner som menn som vil ha forhold. Alle kan faktisk ikke få en av mennene som alle vil ha, det går jo ikke opp. Ja alle de yngste damene får en slik mann, og alle kan få en for sex. Men dere må jo forstå at det ikke går opp? Det er alt for mange menn som ikke blir vurdert til at alle damer i alle aldre skal kunne ha kjæreste. Det er absolutt ingenting som kan gjøres med det, det er bare enkel matematikk... Anonymkode: df0d5...5a7 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): For menn er det liten sammenheng mellom hvem man liker og hvem man kan like å ronke til/fantasere om. Man kan godt tenke seg at det er deilig å knulle en med fillers/silkon osv. og tenne på det, men ikke være interessert i et forhold med en som har dette. Det er mange menn kunne tenkt seg å knulle, men aldri kunne tenkt seg et forhold med... Anonymkode: 4ff4f...790 Så hvorfor tyter dere om at det er kvinner som er problemet som ikke skjønner at alle damer ikke kan få de de vil ha?? Mens menn liksom kan være kresne?🤪 Kvinner vil ha ansvarskompetente, oppegående og modne menn, og den lille andelen som er det er allerede opptatt ja, det er korrekt. Men det betyr ikke at man tar til takke med resten som er single som ikke innhar de egenskapene, like lite som menn «ikke går inn i forhold med hvem som helst» Anonymkode: 02072...0d3 6 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #135 Skrevet 13. desember 2020 Det er like mange menn som kvinner som vil ha forhold. Alle kan ikke få en høyeste, kjekkeste mennene. Slik har det aldri vært, og slik vil det aldri bli. Ferdig snakka. Anonymkode: df0d5...5a7
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #136 Skrevet 13. desember 2020 AnonymBruker skrev (På 5.12.2020 den 13.49): Orker ikke. Det er ganske få damer som meg og de beste er opptatt. Anonymkode: ffd81...06a Prinsessnykker? I så fall kan du takke deg selv. Anonymkode: 76268...56f
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #137 Skrevet 13. desember 2020 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Det er like mange menn som kvinner som vil ha forhold. Alle kan ikke få en høyeste, kjekkeste mennene. Slik har det aldri vært, og slik vil det aldri bli. Ferdig snakka. Anonymkode: df0d5...5a7 Det er dessverre det jentene blir opplært til i dag. "Bare det beste er godt nok for deg", sier foreldrene til de bortskjemte jentene sine. Anonymkode: 76268...56f
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #138 Skrevet 13. desember 2020 Jeg har ikke gitt opp dating, men er lei av tinder og måtte blir kjent med nye fra internett. Liker å bli kjent med folk i virkeligheten. Vil også heller møte noen av de jeg har data tidligere igjen, enn å møte nye. Ikke fordi er ser en framtid med dem men bare fordi jeg trenger litt kos, og de er hyggelige. Anonymkode: abfd9...7df 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #139 Skrevet 13. desember 2020 AnonymBruker skrev (På 5.12.2020 den 18.17): Det er godt å lese og se flere oppegående og pene damer mene det samme som meg. Jeg har forhørt meg også med mine kvinnelige single kolleger og venninner. Vi kan da ikke alle ha feil? Det er en trend, dating er ikke som gamle dager. Har også pratet med menn som også er ærlige om det, de orker ikke ‘mas’ i et forhold når de kan ha sex med ulike damer hver helg. Anonymkode: 707f3...978 Igjen; det er kun et fåtall av mennene som har mulighet til dette. Hva med å prøve de mennene som faktisk ønsker forhold..? Det er mange av dem, men kanskje ikke innenfor topp 20 % som dere kvinner søker. Anonymkode: 76268...56f 1
Anonymburker Skrevet 13. desember 2020 #140 Skrevet 13. desember 2020 NewStart87 skrev (På 12.12.2020 den 1.14): Menn har hittil bare gitt meg bekymringer og vært en økonomisk belastning. Har det mye bedre uten! Bedre liv og bedre økonomi! Trives man som singel er det jo ikke noe som er bedre enn det. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå