Gå til innhold

Flere som har gitt opp dating?

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Igjen; det er kun et fåtall av mennene som har mulighet til dette. Hva med å prøve de mennene som faktisk ønsker forhold..? Det er mange av dem, men kanskje ikke innenfor topp 20 % som dere kvinner søker.

Anonymkode: 76268...56f

Hva legger du i «topp 20%» om du skal være mer konkret?

Anonymkode: 1ddd9...27d

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

1 hour ago, AnonymBruker said:

Og så kan du si akkurat det samme til menn: Alle menn her på KG kan tenke over følgende: Også videre bare motsatt. Menn er akkurat likedan, om ikke verre. Vil bare ha de peneste damene, ellers så kan det være. 

Anonymkode: 6d670...99f

Eh nei, det er jo menn som får langt mindre oppmerksomhet ihvertfall på nettet, og i dobbelt så stor grad blir valgt bort når det kommer til seriøse forhold. Det viser statistikken ganske åpenbart.

Anonymkode: f8106...0d5

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Eh nei, det er jo menn som får langt mindre oppmerksomhet ihvertfall på nettet, og i dobbelt så stor grad blir valgt bort når det kommer til seriøse forhold. Det viser statistikken ganske åpenbart.

Menn får kanskje mindre oppmerksomhet på nett kvantitativt sett - men oppmerksomheten de faktisk får er nok langt mer gjennomtenkt enn alle de idiotiske henvendelsene kvinner får på nett.  

• Liker 11
  • Nyttig 1
Gjest Minesveiper
Skrevet (endret)
On 12/5/2020 at 2:53 PM, AnonymBruker said:

Dette syns jeg var å gå litt til personangrep på hun som skrev innlegget. Veldig mange menn i dag ønsker faktisk ikke noe forpliktende, eller vil ha barn. De vil ha de gode sidene ved forhold som hyggelige dater, sex, oppmerksomhet og kos, men ikke noe mer. Kanskje det kommer av at mange er oppvokst med skilte foreldre, og dagens likestilling. I tillegg har man «uendelig» med valg på datingappene, hvor mange kan ha vanskelig å stoppe letingen siden man hele veien bare kan bla videre etter noe «bedre». Dessverre for de så finnes ikke det perfekte mennesket. 
I Japan vil menn faktisk heller ha en cyber kjæreste enn et ordentlig forhold. Så krevende tenker jeg da ikke vi kvinner egentlig er. 

Tror ikke det handler mest om at vi gjør noe feil. Ser at disse mennene ikke blir sammen med andre heller. 

Anonymkode: 86290...d48

Noe jeg føler kvinner ikke helt ser, er hvor lite valgmuligheter menn generelt faktisk har. Dere snakker om at man har uendelig med valg muligheter på datingapper, men den store majoritet av menn har ikke det. Attraktive menn rent utseendemessig har valgmuligheter på datingapper samt mennene som klarer å markedsføre seg på en måte som appellerer til kvinner. Mennene som klarer å markedsføre seg bra har vært påpasselig med dokumentere sitt interessante liv med gode bilder, og eller er så er de bare gode med media, og det å ta bilder generelt. Resten av mannfolka har problemer med å få apper som tinder til å virke. Vi har på ingen måte uendelig med valgmuligheter, og dersom man matcher med en kvinne man synes er attraktiv er man heldig. Det er heller ikke gitt at en man tar kontakt med svarer eller blir med på date. At menn i Japan ønsker en cyber kjæreste tror jeg har mer med at de er lei av å feile i datinggamet. 

On 12/5/2020 at 2:09 PM, AnonymBruker said:

Det siste året har jeg selv lagt en stor innsats i dating og i å forsøke å finne en kjæreste. Jeg er en kvinne i 30- årene, veltrent, har orden på ting og ser bra ut. Liker å prøve nye ting, er aktiv, åpen og empatisk. 
Dessverre har jeg ikke lykkes, og jeg mener ikke at jeg har for store forventninger til en partner. Jeg ønsker at han har orden på sitt eget liv slik som meg. Ønsker jo ikke å være moren til en mann heller. Har datet menn som har innrømmet både alkoholproblemer, økonomiske problemer mm. etter første/ andre date. Da avslutter jeg så klart. 

Anonymkode: 86290...d48

Noe jeg synes er interessant, er hvor kjønnene møter på flaskehalser. Problemet for deg, og ts handler egentlig om å møte på riktig mann som viser gjensidig interesse. Et problem sett fra kvinner som ønsker seriøse forhold i dag sitt perspektiv, er jo at prevensjon gjør at menn kan være promiskuøse uten at det får konsekvenser for dem. Det man ser da er at attraktive menn i større grad velger å leve singellivet siden de får tilgang på sex, nærheten, kjærlighet osv uten å måtte være på med de "kjedelige" tingene ved å være i et forhold. Mannen skal være bra forelsket for å være med på nedsidene av å være i et forhold, og da må du være damen som får blodet til å bruse i han. Menn som ikke er attraktive, er langt mer villig til å gå inn i monogame forhold fordi de har i realiteten ikke har valgmuligheter når det kommer til kvinner. Derfor ser man også at enkelte menn tar til takke med det de får siden alternativet er å være alene uten å få oppleve noe. Første flaskehals de fleste menn møter på er bare å komme seg på dater med kvinner. Hvis ikke datingapper virker, må man faktisk ha gode sosiale ferdigheter, selvtillit osv for å kunne ordne seg dates gjennom å møte damer i virkeligheten. Ikke alle har det, siden det krever en del å få det.

Jeg synes både du, og ts gjør feil i å gi opp. Gir man opp vil man ikke kunne få det man vil ha. Å forstå at dagens utfordring for kvinner handler om å sile ut useriøse menn, menn som ikke er av kvalitet osv når man ønsker noe seriøst er essensielt. Da handler det om å finne strategier, og måter å håndtere problemstillingen på som gjør at man kommer ut on top. Jeg har vært noe heldig under denne korona perioden ettersom jeg møtte en dame før pandemien som var nysgjerrig, og vi begge har vært fornøyd med å styre på uten at det trenger å lede til forhold. Om det ikke hadde vært for henne, hadde jeg vært screwed i denne perioden. Jeg er helt avhengig av kunne møte damer i virkeligheten siden datingapper er ubrukelige om man ikke har bildene som skal til for å kunne sett opp en interessant profil. Det har tilnærmet vært umulig å møte noen i virkeligheten under korona. Jeg har også alltid ønsket å møte en attraktiv dame av kvalitet (gode verdier, bra personlighet, har ting på stell osv), og min erfaring er at de som regel ikke er single. Dersom de er single, er det på ingen måte gitt at man får muligheten til å date de av flere grunner. Får man får muligheten, står det andre gode menn i kø, så det er på ingen måte gitt at man vinner fram. Jeg har ikke tenkt å gi opp selv om det er vanskelig, kommer til å prøve de gangene jeg får sjansen. Da har jeg på en måte gjort det jeg kan fra min side, og om det ikke går så er jeg på en måte fornøyd med at jeg gjorde det jeg kunne.

Endret av Minesveiper
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Prinsessnykker? I så fall kan du takke deg selv.

Anonymkode: 76268...56f

Nei, lesbisk. 

Anonymkode: ffd81...06a

• Liker 6
  • Hjerte 1
Skrevet
Expandable86 skrev (4 timer siden):

Skulle ønske bare noen ga meg en sjanse, jeg.

Jeg er en av de mennene som ønsker et forpliktende forhold mer enn noe annet. Tro det eller ei.

Ville aldri ha ghostet, men heller vært ærlig. Ville aldri lurt noen til å ha sex og gi mixede signaler. Kunne heller aldri vært utro. 

Ønsker barn og et familieliv, enkelt og greit.

Men får du meldinger i innboksen av dette? Neppe!

Rett og slett fordi kvinner ikke tror at slike menn finnes lengre, og i underbevisstheten deres høres du kjedelig ut. Er man på bunn 50 % av mennene, så vil ikke disse "gode verdiene og holdningene" hjelpe stort. Alt går på utseende og status.

Sier det ikke for å være kjip mot deg, men er mer et stikk mot damenes krav.

Anonymkode: f1594...285

Skrevet
1 hour ago, Minesveiper said:

Noe jeg føler kvinner ikke helt ser, er hvor lite valgmuligheter menn generelt faktisk har. Dere snakker om at man har uendelig med valg muligheter på datingapper, men den store majoritet av menn har ikke det. Attraktive menn rent utseendemessig har valgmuligheter på datingapper samt mennene som klarer å markedsføre seg på en måte som appellerer til kvinner. Mennene som klarer å markedsføre seg bra har vært påpasselig med dokumentere sitt interessante liv med gode bilder, og eller er så er de bare gode med media, og det å ta bilder generelt. Resten av mannfolka har problemer med å få apper som tinder til å virke. Vi har på ingen måte uendelig med valgmuligheter, og dersom man matcher med en kvinne man synes er attraktiv er man heldig. Det er heller ikke gitt at en man tar kontakt med svarer eller blir med på date. At menn i Japan ønsker en cyber kjæreste tror jeg har mer med at de er lei av å feile i datinggamet. 

Og når man går igjennom stort sett hele livet uten knapt å oppleve interesse fra damene, så får en ikke bekreftelsen på at en er attraktiv nok heller.

Da er det lett å havne i en ond sirkel og bli bitter mot damer som en føler aldri gir enn en sjanse (Altså en kort date)..

Skrevet
Minesveiper skrev (11 timer siden):

Noe jeg synes er interessant, er hvor kjønnene møter på flaskehalser. Problemet for deg, og ts handler egentlig om å møte på riktig mann som viser gjensidig interesse. Et problem sett fra kvinner som ønsker seriøse forhold i dag sitt perspektiv, er jo at prevensjon gjør at menn kan være promiskuøse uten at det får konsekvenser for dem. Det man ser da er at attraktive menn i større grad velger å leve singellivet siden de får tilgang på sex, nærheten, kjærlighet osv uten å måtte være på med de "kjedelige" tingene ved å være i et forhold. Mannen skal være bra forelsket for å være med på nedsidene av å være i et forhold, og da må du være damen som får blodet til å bruse i han. Menn som ikke er attraktive, er langt mer villig til å gå inn i monogame forhold fordi de har i realiteten ikke har valgmuligheter når det kommer til kvinner. Derfor ser man også at enkelte menn tar til takke med det de får siden alternativet er å være alene uten å få oppleve noe. Første flaskehals de fleste menn møter på er bare å komme seg på dater med kvinner. Hvis ikke datingapper virker, må man faktisk ha gode sosiale ferdigheter, selvtillit osv for å kunne ordne seg dates gjennom å møte damer i virkeligheten. Ikke alle har det, siden det krever en del å få det.

Jeg synes både du, og ts gjør feil i å gi opp. Gir man opp vil man ikke kunne få det man vil ha. Å forstå at dagens utfordring for kvinner handler om å sile ut useriøse menn, menn som ikke er av kvalitet osv når man ønsker noe seriøst er essensielt. Da handler det om å finne strategier, og måter å håndtere problemstillingen på som gjør at man kommer ut on top. Jeg har vært noe heldig under denne korona perioden ettersom jeg møtte en dame før pandemien som var nysgjerrig, og vi begge har vært fornøyd med å styre på uten at det trenger å lede til forhold. Om det ikke hadde vært for henne, hadde jeg vært screwed i denne perioden. Jeg er helt avhengig av kunne møte damer i virkeligheten siden datingapper er ubrukelige om man ikke har bildene som skal til for å kunne sett opp en interessant profil. Det har tilnærmet vært umulig å møte noen i virkeligheten under korona. Jeg har også alltid ønsket å møte en attraktiv dame av kvalitet (gode verdier, bra personlighet, har ting på stell osv), og min erfaring er at de som regel ikke er single. Dersom de er single, er det på ingen måte gitt at man får muligheten til å date de av flere grunner. Får man får muligheten, står det andre gode menn i kø, så det er på ingen måte gitt at man vinner fram. Jeg har ikke tenkt å gi opp selv om det er vanskelig, kommer til å prøve de gangene jeg får sjansen. Da har jeg på en måte gjort det jeg kan fra min side, og om det ikke går så er jeg på en måte fornøyd med at jeg gjorde det jeg kunne.

Veldig godt formulert og med mange gode poenger. Fornuftig kar!

Samtidig føler en seg helt maktesløs og håpløs når menn som er lengre oppe på skalaen enn meg, også sliter med dating.

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
11 hours ago, Minesveiper said:

Det er veldig synd at så mange tenker at hvis en bra og attraktiv dame er singel, så har hun enten en kø etter seg, eller så er det noe rart med henne. Flere har sagt til meg i ettertid når jeg ikke hørte mer at jeg uansett har så mange andre som er interessert, så hva er vitsen. Lurer på hvor mange ganger jeg har vært lei meg og ikke følt meg god nok siden det har blitt stille, så har det vist seg at vedkommende trodde jeg allerede var på date med en ny og at det ikke er vits å satse. Glad jeg har «stengt av» for menn nå og ikke tar dating seriøst lenger, for føltes ikke godt ut det der. Og enda verre skjønte de ikke at det var sårende, for jeg kunne jo «uansett bare få hvem jeg ville» 🙄

Anonymkode: 4a5e5...ea6

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Men får du meldinger i innboksen av dette? Neppe!

Rett og slett fordi kvinner ikke tror at slike menn finnes lengre, og i underbevisstheten deres høres du kjedelig ut. Er man på bunn 50 % av mennene, så vil ikke disse "gode verdiene og holdningene" hjelpe stort. Alt går på utseende og status.

Sier det ikke for å være kjip mot deg, men er mer et stikk mot damenes krav.

Anonymkode: f1594...285

Nei, ingen meldinger, men var heller ikke det som var intensjonen.

Føler på mye av det samme som du nevner. At flesteparten av menn aldri får en sjanse. Samtidig ser man jo alle slags menn i forhold.

Rent objektivt vet jeg at jeg er under middels på mye. Utseende er vanskelig å vurdere selv, syns jeg. Middels. 

Nei, jeg vet liksom ikke hvorfor jeg hele tiden lurer meg selv til å tro at det kan løse seg. Er vel rett og slett ikke god nok.

• Hjerte 1
Skrevet
1 hour ago, Expandable86 said:

Føler på mye av det samme som du nevner. At flesteparten av menn aldri får en sjanse. Samtidig ser man jo alle slags menn i forhold.

Rent objektivt vet jeg at jeg er under middels på mye. Utseende er vanskelig å vurdere selv, syns jeg. Middels. 

Nei, jeg vet liksom ikke hvorfor jeg hele tiden lurer meg selv til å tro at det kan løse seg. Er vel rett og slett ikke god nok.

Selvsagt er du god nok for mange. Er nok litt som du selv var inne på istad at mange aldri tar seg tid til å bli kjent med noen lenger, siden det er så mange valgmuligheter. Selv de mest hardbarka playerne jeg husker fra ungdomstiden holdt på en stund med de samme på den tiden, mens nå vet jeg de treffer en ny hver uke pga muligheten tinder har gitt dem. Og husk, noe i deg utstråler nok at du ikke føler deg god nok, dessverre er livet litt sånn med law of attraction. Det du forventer og ikke forventer gjenspeiler seg ofte. Vit at du er god nok :) 

• Nyttig 1
Skrevet
1 hour ago, Expandable86 said:

Og en annen ting. Har en kompis som alltid sa han ikke får likes og at tinder kun er for de 20%. Når han la om denne innstillingen litt, la litt arbeid i profilen og med damene han fikk likes med, begynte ballen plutselig å rulle. Han gikk fra å hate appen til å stadig kose seg med nye dater. Han er gjennomsnittlig kjekk og tjener gjennomsnittlig. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Gjest Minesveiper
Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

Det er veldig synd at så mange tenker at hvis en bra og attraktiv dame er singel, så har hun enten en kø etter seg, eller så er det noe rart med henne. Flere har sagt til meg i ettertid når jeg ikke hørte mer at jeg uansett har så mange andre som er interessert, så hva er vitsen. Lurer på hvor mange ganger jeg har vært lei meg og ikke følt meg god nok siden det har blitt stille, så har det vist seg at vedkommende trodde jeg allerede var på date med en ny og at det ikke er vits å satse. Glad jeg har «stengt av» for menn nå og ikke tar dating seriøst lenger, for føltes ikke godt ut det der. Og enda verre skjønte de ikke at det var sårende, for jeg kunne jo «uansett bare få hvem jeg ville» 🙄

Det er ikke slik at alle menn bare gir opp. Noen ganger blir man valgt vekk fordi man ikke var rett for damen. Noen ganger kan det faktisk være en gnist eller noe der, men damen fant en bedre match i en annen osv. For de av oss som ikke gir opp uten å prøve er det heller det som er problemet, og eller det at damen allerede holder på med noen og er dermed ikke emosjonelt tilgjengelig. 

Jeg kan være med på at alle attraktive damer ikke nødvendigvis har menn stående i kø etter seg. Er man reservert, og lite sosial er det naturlig at pågangen er mindre siden man møter færre menn. For attraktive damer som er sosiale og utadvendte derimot, gjelder ikke det siden de faktisk møter på mange menn. Da kan det å være for sosial med menn fort lede til enkelte problemer siden mennene kan bli forelsket, og eller får/har andre intensjoner enn vennskap. Jeg har datet flere damer som har hatt problemer med at det plutselig kommer fram at kompiser er forelsket for eksempel. Det har heller ikke vært unormalt at  menn de har vært hyggelige med blir sure når damene ikke har ønsket å date dem, men har ønsket å være venner. Disse damene har en helt annen pågang fra det motsatte kjønn enn det vi menn opplever, og det leder til enkelte ting som ikke er spesielt gøy å kjenne på det når man dater slike damer. De kan for eksempel ha et veldig casual forhold til det å være på date med deg, mens du som mann sitter der og vet at du gjerne må vente 1-2 år før du får muligheten til å date en attraktiv dame igjen om det ikke går. Man legger mer i det enn det damen gjør fordi man ikke står i en like gunstig posisjon med valgmuligheter. Skal man ha valgmuligheter som en normal mann må man faktisk legge ned mye arbeid i det å være sosial, og det å være pågående. Mulighetene kommer liksom ikke av seg selv. Likevel gir man ikke opp selv om man vet at disse damene står i gunstigere posisjon. Man knyter nevene, presser seg gjennom det fordi alternativet til å ikke gjøre det er å tape. Grunnen til at jeg ikke gir opp, og inntar en 100% offermentalitet er fordi da dømmer jeg meg selv til å aldri få oppleve det jeg ønsker. 

Skrevet
9 minutter siden, Minesveiper said:

Det er ikke slik at alle menn bare gir opp. Noen ganger blir man valgt vekk fordi man ikke var rett for damen. Noen ganger kan det faktisk være en gnist eller noe der, men damen fant en bedre match i en annen osv. For de av oss som ikke gir opp uten å prøve er det heller det som er problemet, og eller det at damen allerede holder på med noen og er dermed ikke emosjonelt tilgjengelig. 

Jeg kan være med på at alle attraktive damer ikke nødvendigvis har menn stående i kø etter seg. Er man reservert, og lite sosial er det naturlig at pågangen er mindre siden man møter færre menn. For attraktive damer som er sosiale og utadvendte derimot, gjelder ikke det siden de faktisk møter på mange menn. Da kan det å være for sosial med menn fort lede til enkelte problemer siden mennene kan bli forelsket, og eller får/har andre intensjoner enn vennskap. Jeg har datet flere damer som har hatt problemer med at det plutselig kommer fram at kompiser er forelsket for eksempel. Det har heller ikke vært unormalt at  menn de har vært hyggelige med blir sure når damene ikke har ønsket å date dem, men har ønsket å være venner. Disse damene har en helt annen pågang fra det motsatte kjønn enn det vi menn opplever, og det leder til enkelte ting som ikke er spesielt gøy å kjenne på det når man dater slike damer. De kan for eksempel ha et veldig casual forhold til det å være på date med deg, mens du som mann sitter der og vet at du gjerne må vente 1-2 år før du får muligheten til å date en attraktiv dame igjen om det ikke går. Man legger mer i det enn det damen gjør fordi man ikke står i en like gunstig posisjon med valgmuligheter. Skal man ha valgmuligheter som en normal mann må man faktisk legge ned mye arbeid i det å være sosial, og det å være pågående. Mulighetene kommer liksom ikke av seg selv. Likevel gir man ikke opp selv om man vet at disse damene står i gunstigere posisjon. Man knyter nevene, presser seg gjennom det fordi alternativet til å ikke gjøre det er å tape. Grunnen til at jeg ikke gir opp, og inntar en 100% offermentalitet er fordi da dømmer jeg meg selv til å aldri få oppleve det jeg ønsker. 

Jeg er som du nevner, selv om jeg er introvert kan jeg være ganske utadvendt (spesielt med litt vin i blodet), og har en kø med menn etter meg, men det har jo alle damer, og jeg bryr meg ikke om den køen. Den består også at menn som jeg ser på som venner, men som dessverre ofte prøver seg likevel. Men når jeg møter en mann på date, så er det med intensjon om å bli kjent, og møter da ikke fler samtidig. Syns ikke noe om dette med å ha flere egg i kurven. Likevel har det skjedd gang på gang at det er gnist, flørting og mye latter. Så hørte jeg ikke noe mer. Jeg spurte noen ut igjen selv om de i mine øyne ghosta meg, og de ble da glade for de hadde tatt utgangspunkt i at det ikke var vits å date meg og at de sikkert var en av mange. Det er så dumt og tåpelig at jeg er glad jeg ikke tar dating seriøst lenger. De som bet tennene sammen og spurte fler ganger var gjerne ikke av den sympatiske sorten, og manglet litt skrupler. Ingen ordentlige og normale menn var interessert tydeligvis, når ingen ville satse på meg. 

• Nyttig 2
Skrevet
Minesveiper skrev (1 time siden):

Attraktive damer blir også valgt bort fra tid til annen. Det virker nesten som du ikke er klar over det? 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Ja, flere og flere menn som beviser hvor søppel de er...Bare å lese innlegg og svar her inne også så får man helt avsmak på dem..

Anonymkode: 80758...ddf

• Liker 2
  • Nyttig 1
Gjest Minesveiper
Skrevet (endret)
4 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg er som du nevner, selv om jeg er introvert kan jeg være ganske utadvendt (spesielt med litt vin i blodet), og har en kø med menn etter meg, men det har jo alle damer, og jeg bryr meg ikke om den køen. Den består også at menn som jeg ser på som venner, men som dessverre ofte prøver seg likevel. Men når jeg møter en mann på date, så er det med intensjon om å bli kjent, og møter da ikke fler samtidig. Syns ikke noe om dette med å ha flere egg i kurven. Likevel har det skjedd gang på gang at det er gnist, flørting og mye latter. Så hørte jeg ikke noe mer. Jeg spurte noen ut igjen selv om de i mine øyne ghosta meg, og de ble da glade for de hadde tatt utgangspunkt i at det ikke var vits å date meg og at de sikkert var en av mange. Det er så dumt og tåpelig at jeg er glad jeg ikke tar dating seriøst lenger. De som bet tennene sammen og spurte fler ganger var gjerne ikke av den sympatiske sorten, og manglet litt skrupler. Ingen ordentlige og normale menn var interessert tydeligvis, når ingen ville satse på meg. 

Jeg forstår at du ønsker at mennene du er interessert i skal fortsette å vise interesse, og ikke bare gi deg opp, men du kan løse dette problemet med å vise tydelig interesse til mennene det gjelder så de vet at de ikke bare er en i mengden hvis det er det som er problemet. Jeg er på en side noe enig med deg i at mennene er veike som gir opp, jeg hadde ikke gjort det, men likevel.. Det er mange ting jeg må gjøre selv om jeg synes det er tåpelig. Hvorfor skal du eller andre måtte hoppe over å måtte gjøre tåpelige ting tilsvarende det alle andre må gjøre? Jeg forstår selvfølgelig at det er kjipt å oppleve å bli ghostet osv, men dette med å sette seg i en offerrolle, sutre, og å gi opp er så langt unna det jeg selv må gjøre for å lykkes at jeg sliter med å akseptere den måte å tenke på.

3 hours ago, AnonymBruker said:

Attraktive damer blir også valgt bort fra tid til annen. Det virker nesten som du ikke er klar over det? 

Det er jeg klar over, sitat fra mitt første innlegg: "Problemet for deg, og ts handler egentlig om å møte på riktig mann som viser gjensidig interesse". 

Endret av Minesveiper
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.12.2020 den 20.28):

Alle damer her på KG kan tenke over følgende - det er like mange kvinner som menn som vil ha forhold. Alle kan faktisk ikke få en av mennene som alle vil ha, det går jo ikke opp. Ja alle de yngste damene får en slik mann, og alle kan få en for sex.

Men dere må jo forstå at det ikke går opp? Det er alt for mange menn som ikke blir vurdert til at alle damer i alle aldre skal kunne ha kjæreste. Det er absolutt ingenting som kan gjøres med det, det er bare enkel matematikk...

Anonymkode: df0d5...5a7

Feil. De fleste kvinner ønsker forhold. Menn ønsker sex og å spre genene sine. De 20% mest attraktive mennene kan få begge deler ved å ligge rundt. Resterende prosentandel kan kun få sex ved å være i et forhold.

Når de 20 % mest attraktive mennene blir eldre (skallete, rynkete og grå i håret), må de føye seg inn i rekken blant de mindre attraktive og finne seg en fast partner for å ha regelmessig tilgang til sex

Anonymkode: bc625...f8e

• Liker 4
Skrevet
Minesveiper skrev (6 timer siden):

Normale menn har mange valgmuligheter og flere damer som står i kø for å bli gravide med de. Når det kommer til normale og til og med ganske attraktive damer, så er realiteten en annen, mange menn vil bare pule de og ha  et «forhold» heller enn å forplikte seg, få barn med de, være trofaste og ønske om ekteskap og samboerskap. Mange av disse mennene bruker attraktive damer for økonomisk gevinst også fordi de selv er deprimerte, mislykka, blakke pga dårlig impulskontroll og umodenhet. Menn gjør hva som helst for en ps5 og dyr tv og dyr bil, om så det handler om å ofre kjærligheten til en meget bra kvinne de kunne fått et bra liv med og de oppfører seg akkurat som de vil hensynsløst og krever at hele verdens befolkning skal tilpasse seg deres ønsker. Da snakker jeg om menn som også er under normalt attraktiv. 

Opplever selv som kvinne at det er vanskelig å finne en attraktiv mann å date, da det er mye fake og løgnere på disse appene. Har heller ikke noe spesielt nettverk og noe sosialt sted å være i disse tider så da er det enda vanskeligere. Det er ofte en del flotte menn på butikken. Tør heller ikke å vise interesse lenger da jeg bare blir avvist og satt på vent, mens mennene bruker meg som psykolog for problemene sine og sutrer om eksene sine hver gang, de vil leve, de vil gjøre som de vil, de bruker meg som en søppelbøtte, de har ikke lyst på meg. Er lei av å bli lekt med, og dette er menn som jeg fikk kontakt med igjen som jeg kjente fra før av og som var interessert i meg før. Jeg er et menneske med følelser og fortjener respekt som alle andre. Han forrige syntes det var uattraktivt at jeg sa jeg ville ha han og var interessert, da han har vist interesse for meg også og prøvd seg seksuelt. Slemt å holde på sånn. Det skremmer menn når man som dame viser lyst og behov, så fort man sier noe som er feil blir de sutrete og sier stygge ting til deg etc. At disse mennene har lange forhold bak seg er for meg et spørsmål da de ikke evner å ta hensyn til andre, er snyltete, enveiskjørte, ego i senga og lite sexlyst, aldri vil finne på annet enn å glo i taket, bruker en som psykolog og mor og sutrer konstant, aldri sier noe pent til dama og de blir rykende fort forbanna og fornærma for ingenting og stikker/mister all menneskelig og sjelelig varme så fort livets problemer stikker innom på besøk og legger all skylda på dama. 

Jakten på en oppegående, positiv, varm attraktiv mann med livet på stell og klar for familie, er lang og meget hard. Man må gå lenge uten nærhet og det som er fordi man ønsker ikke å miste selvverd ved å spre beina for en sutrete og blærete fyr. 

Anonymkode: e825c...945

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Vil heller si at det er mange flere bra damer der ute enn det er bra menn. Det er så mange menn som setter seg i offerrollen ganske kjapt og da spesielt hvis man nevner at man har vært borti mye drittsekker, som om det var personlig ment mot de. Synes ofte at de beste damene går single lenge og sliter mer med kjærligheten enn de med lavere kvalitet. 

å ha mange interesserte etter seg er bare slit og stress, heller enn glede, for de er alle noen man ikke er tiltrukket av og som man ikke har noe til felles med og det er ofte dårlige menn som oftest vil pule. 

synes mange menn blir for intense og masete etter date og vil gjerne være kjærester, men drøye med samboerskap og sånt. Ofte prøver de seg åpenlyst på andre damer, som om det ikke holder å være med en kvalitetsdame. Også har vi de som du tror ikke er interesserte lenger, men så begynner de å kjefte på deg og mener du ikke viser nok interesse 😳

Anonymkode: e825c...945

• Liker 6
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...