Gå til innhold

Flere som har gitt opp dating?

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Og ts, jeg tror på at det ikke er noe galt med deg. Som skrevet her så er ofte de man ikke fikk single i årevis etter det også. De ønsker ikke forhold rett og slett. Men sannsynligheten for at du går et helt liv å støter på slike er liten. Og når de merker at du ikke gjerne ønsker noe fra dem lenger, vil de forstå at du ikke er ei de kan lure, så da slipper du slike menn også. 

Anonymkode: 4a5e5...ea6

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det er forskjell på å være glad og likegyldig og resignert og likegyldig. Hjelper ikke at du ikke har datet på et år når dette plager deg, for det synes. Og ja, vet det føles umulig ut å bare slutte å være lei seg, tro meg, jeg var så langt nede en periode etter å ha blitt lurt av menn jeg var forelsket i at alt var svart, jeg var veldig deprimert. Men når man kommer seg opp igjen og finner ut at man genuint kan være en dronning i sitt eget liv, det er da mirakler skjer. Alt er snudd på hodet nå, menn vil ha forhold og ikke sex. Og jeg blir aldri lurt lenger. Vent litt lenger med Danmark, du vil angre på det om du treffer en mann om et års tid. Såå dårlig tid har du ikke :) 

Anonymkode: 4a5e5...ea6

Vil ikke si at jeg ikke er glad, har masse andre gleder i livet mitt. Skrev innlegget fordi jeg tok en prat med mamma om det her om dagen og måtte forhøre meg litt med andre folk også. Jeg har virkelig bestemt meg for å være singel og ser ikke noe fordeler med å være sammen med en mann. Jeg vet jeg kan finne en og ha det fint med han i 10 til 15 år, få barn og alt dette. Men jeg stoler ikke på menn. Når de selv ikke har kontroll over sin ereksjon, hvorfor skal jeg ha tillit til det? Jeg er veldig redd for å bli såret igjen, og takler ikke mer kjærlighetssorg. Det er best for meg å være alene og skaffe barn på egenhånd. Kjenner til flere andre damer som har valgt det og de har slitt med de samme problemene som mange damer her i denne tråden beskriver. Jeg slipper skilsmisse og en eksmann å forholde meg til. Det virker som en belastning å gå gjennom skilsmisse. Forhold har ikke noe garanti, og jeg har mer kontroll over livet mitt om jeg er alene enn å forholde meg til en mann jeg aldri vil stole på. Jeg tror på ekte kjærlighet, men det er ikke for alle og alle er ikke heldige med å finne den, derav mange skilsmisser. Vet at jeg virker veldig negativ i det innlegget, men ting er ikke som før og jeg vil ikke tvinge frem et forhold bare for å bli i et forhold. Jeg har hatt tålmodighet med menn. Da jeg var 18 tenkte jeg at jeg vil få barn når jeg blir 25. Da jeg ble 25 tenkte jeg at jeg vil få barn når jeg er 30. I fjor møtte jeg en og trodde han var drømmemannen, men han hadde gjort en dame gravid mens han datet meg. Nå kan jeg ikke vente mer og har fått helt avsmak for dating og menn. I 2020 trenger man ikke en mann for å bli gravid. Jeg har datet og vært på markedet lenge, det er utrolig mange menn der ute som er i forhold og flørter med andre damer. Syns synd på de damene, jeg har aldri vært en sidechick og ødelagt forhold for andre damer. Har avvist menn som har vært i forhold, men det har hendt at jeg har datet menn i forhold uten å vite at de var i forhold. Det er veldig sårende. Og ikke spør hvor jeg treffer disse mennene. De er overalt, i alle yrker, størrelser og farger. 

Tilbake til hvorfor jeg skrev innlegget, syns det er trist at drømmen min om mann og barn ble knust i tusen biter. Men jeg har akseptert det ganske lenge, køddet om assistert befruktning for 3 år siden og nå har det blitt virkelig. 

Anonymkode: 707f3...978

• Liker 6
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, har gitt opp. Kona hadde blitt så sur.

• Liker 4
Skrevet
Mæn40 skrev (24 minutter siden):

Ja, har gitt opp. Kona hadde blitt så sur.

Best for deg😆 datet en som var i forhold med en dame. Fant det ut via venner, han ikke hadde noe bilder av dama på sosiale medier. Traff han og ga han en klaps. Asshole. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

De fleste menn ønsker forhold. Problemet er at dere går etter de 20% menn som alle damer vil ha, resten 80% er usynlige for dere.

Å mange menn er lei av å alltid måtte ta iniativ, betale for alt og etterpå høre "vi passer bedre som venner"

Anonymkode: 77c05...b0a

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

De fra forsvaret er ikke noe å samle på. De er svært gentle, men flytter mye på seg og er kun ute etter sex. Datet noen av de også, jobben betyr mye for dem. Det er fear, men de vil heller ikke forplikte seg. De er heller ikke til å stole på når de er borte så lenge omgangen. Jeg er ganske lik deg, er veldig aktiv. Danset og gått på boksing lenge. Samtidig er jeg ganske jålete. Har litt fillers og botox her og der. 

Bra du fant ut av at det ikke var for deg.. Ville ha lyvd, hvis jeg skulle sagt det samme, akkrst nå. Mulig jeg har et idoloser og naivt syn på forsvaret, men liker gutta i forsvaret, spess de som også liker å feste. Som er noe som også tilhører forsvarets miljø,enkelte steder. 

Skjønner meg ikke helt på. Tilbakemeldingen jeg fikk heller, som var at han liker jenter som er seg selv(hva betyr dette?) har humor og er med på alt... Sykt generelt, så ve tikke hvor klok man blir av dette. Men var kleint tema, så spurte ikke noe mer. Han var ikke interessert i noe seriøst og kan ikke tvinges.. 

Anonymkode: 09d67...556

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

De fleste menn ønsker forhold. Problemet er at dere går etter de 20% menn som alle damer vil ha, resten 80% er usynlige for dere.

Å mange menn er lei av å alltid måtte ta iniativ, betale for alt og etterpå høre "vi passer bedre som venner"

Dette stemmer ikke. Jeg har bevisst avvist de 20% du snakker: for det første, de er hvertfall ærlige om hva de vil. Det er de 80% som er gal etter sex. 

Skrev i et annet innlegg at når vi damer tar initiativ så backer dere. Så fort vi snakker om forhold så løper dere vekk. 

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Bra du fant ut av at det ikke var for deg.. Ville ha lyvd, hvis jeg skulle sagt det samme, akkrst nå. Mulig jeg har et idoloser og naivt syn på forsvaret, men liker gutta i forsvaret, spess de som også liker å feste. Som er noe som også tilhører forsvarets miljø,enkelte steder. 

Skjønner meg ikke helt på. Tilbakemeldingen jeg fikk heller, som var at han liker jenter som er seg selv(hva betyr dette?) har humor og er med på alt... Sykt generelt, så ve tikke hvor klok man blir av dette. Men var kleint tema, så spurte ikke noe mer. Han var ikke interessert i noe seriøst og kan ikke tvinges.. 

Har datet veldig mange fra forsvaret og politifolk. Har god erfaring med politimenn, men ikke forsvarsmenn. Innrømmer at begge er like hot og sexy😍

Alle kommer med så dårlige unnskyldninger når de ikke vil forplikte seg. Ingenting gir mening, de bare gjør en usikker. 

• Nyttig 1
Skrevet

Har ikke gitt opp, men ser ikke helt for meg at jeg får meg dame heller. Begynt å akseptere det. Innstilt på at det kanskje bare blir noen kortvarige greier fremover og that's it. Er i 30-årene. 

• Hjerte 1
Skrevet
norw skrev (5 minutter siden):

Har ikke gitt opp, men ser ikke helt for meg at jeg får meg dame heller. Begynt å akseptere det. Innstilt på at det kanskje bare blir noen kortvarige greier fremover og that's it. Er i 30-årene. 

Hvorfor det? Det lyser gjennom tastaturet at du er en bra mann. 

Anonymkode: 88ddd...bd4

• Liker 2
  • Nyttig 1
Gjest TheCatLady
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Herregud, så lei jeg er av å lese dette og alt det andre tullet som blir repetert i det uendelige her inne. Nei, alle gjør ikke det. Selv om man ikke gjør det så betyr ikke det at det er noe lett å finne en som faktisk er verdt å bruke tid på. Å bare ha noen for å ha noen er ikke min greie i hvert fall. 

Skrevet
TheCatLady skrev (2 minutter siden):

Herregud, så lei jeg er av å lese dette og alt det andre tullet som blir repetert i det uendelige her inne. Nei, alle gjør ikke det. Selv om man ikke gjør det så betyr ikke det at det er noe lett å finne en som faktisk er verdt å bruke tid på. Å bare ha noen for å ha noen er ikke min greie i hvert fall. 

Enig! De som kommer med slike fraser vet ikke at de 80% er de verste gutta. De som utgjør de 80% kjører stilen til de 20% bare at de lyver midt i trynet på oss. Det er nesten bedre å date de som utgjør de 20%, vi vet hvor vi har de.

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Har datet veldig mange fra forsvaret og politifolk. Har god erfaring med politimenn, men ikke forsvarsmenn. Innrømmer at begge er like hot og sexy😍

Alle kommer med så dårlige unnskyldninger når de ikke vil forplikte seg. Ingenting gir mening, de bare gjør en usikker. 

Ja, enog i hva du sier! 

Er bare så trist fordi jeg tenker at jeg har trening, type struktur og riktig type <fundament> for en gutt som burde ha iver gjennomsnittlig interesse for dette, siden han jobber i forsvaret. 

Så var det det at jeg faller for sosiale fest gutter som har sterk personlighet tillegg..

Mistenker de er ute etter mer feminine jenter, vet jo ikke, og helt ærlig vil dette sikkert aldri bli besvart. Kunne ha spurt, men du får nok ikke ærlig svar! 

For min del, virker det som at det å trene, er blitt kle gutta gir litt f i, så lenge du er tynn. Er ikke typ muskuløs, men det å trene, spise sunt(typ at du ikke spiser med jentene på restaurant hver dag) virker forresten også som at gutta jeg liker, er også opptatt av prestisje sånnsett, gjør så godt jeg kan, men hvem vet hva som gjelder liksom.. 

Ettersom sminke, vesker og sko er noe du ser, og at du ikke går rundt naken. Så er mitt inntrykk at gutta heller vil ha hun som har blankt glansfullt hår, kåpe, veske og sko, som er mer selskapslivorientert. Mulig dette er fordi vi kan lettere se og måle det.. 

Sier ikke at jeg ikke kan være feminin, og vil ikke være bitter heller. Men som TS, så er det sykt enkelt å bli helt utslitt.. 

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja, enog i hva du sier! 

Er bare så trist fordi jeg tenker at jeg har trening, type struktur og riktig type <fundament> for en gutt som burde ha iver gjennomsnittlig interesse for dette, siden han jobber i forsvaret. 

Så var det det at jeg faller for sosiale fest gutter som har sterk personlighet tillegg..

Mistenker de er ute etter mer feminine jenter, vet jo ikke, og helt ærlig vil dette sikkert aldri bli besvart. Kunne ha spurt, men du får nok ikke ærlig svar! 

For min del, virker det som at det å trene, er blitt kle gutta gir litt f i, så lenge du er tynn. Er ikke typ muskuløs, men det å trene, spise sunt(typ at du ikke spiser med jentene på restaurant hver dag) virker forresten også som at gutta jeg liker, er også opptatt av prestisje sånnsett, gjør så godt jeg kan, men hvem vet hva som gjelder liksom.. 

Ettersom sminke, vesker og sko er noe du ser, og at du ikke går rundt naken. Så er mitt inntrykk at gutta heller vil ha hun som har blankt glansfullt hår, kåpe, veske og sko, som er mer selskapslivorientert. Mulig dette er fordi vi kan lettere se og måle det.. 

Sier ikke at jeg ikke kan være feminin, og vil ikke være bitter heller. Men som TS, så er det sykt enkelt å bli helt utslitt.. 

Skulle stå ikke liker, der hvor jeg poengterer restaurant.. 

Hvoedpoenget er ihvertfall at min erfaring, er at gutta som er i forsvaret er digg, men liker også de som naturlig er glad i å oppleve livet.. 

Herregud.. Image om det å ha jentegjeng osv. Men dette er antakelser, og velge rå tro det fordi dette er eneste jeg egentlig har litt manko på. Mange opplevelser dokumentert på insta og er ikke hun jenta med siste mote. Er jenta som trener og er med på alt, men tror jeg trenger oppgraderinger på mote og litt opplevelser for å passe inn med de gutta.. 

Tror jeg prøver å si at TS, vit at du ikke er alene!! 

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ja, enog i hva du sier! 

Er ikke lett å forstå seg på menn. Har venninner som er i forhold. De er så triste når de snakker om typene sin. Før hadde alle mine venninner andre problemer, nå gjelder alle deres problemener menn de er i forhold med. Ei som fortalte at typen hatet damer med fillers og rumpe, men han hadde fake instakonto og runket til damer med fillers og rumpe. Han sier at han liker naturlig pene damer, men runker til damer som er alt annet enn naturlig. 

Jeg har selv fillers og botox, i tillegg trent kropp. Jeg får masse oppmerksomhet av alle menn, det at de ikke liker fillers er bare tull. Er er ikke gøy å være sammen med en mann som runker til slike damer men vil at jeg skal se naturlig ut, så klart vil jeg at han skal runke til meg. 👀

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Skulle stå ikke liker, der hvor jeg poengterer restaurant.. 

Hvoedpoenget er ihvertfall at min erfaring, er at gutta som er i forsvaret er digg, men liker også de som naturlig er glad i å oppleve livet.. 

Herregud.. Image om det å ha jentegjeng osv. Men dette er antakelser, og velge rå tro det fordi dette er eneste jeg egentlig har litt manko på. Mange opplevelser dokumentert på insta og er ikke hun jenta med siste mote. Er jenta som trener og er med på alt, men tror jeg trenger oppgraderinger på mote og litt opplevelser for å passe inn med de gutta.. 

Tror jeg prøver å si at TS, vit at du ikke er alene!! 

Jeg har alltid vært opptatt av utseendet mitt. Men de siste årene så har jeg gitt f i hva menn tenker om hvordan jeg ser ut, så lenge jeg selv er fornøyd med utseendet mitt og kler meg i noe jeg føler meg komfortabel i, gir jeg f i hva menn mener om hvordan jeg ser ut. Det har vært mer viktig for meg å få komplimenter for personligheten min og å bli elsket, satt pris på. Når man gir litt f i menn, så slapper man mer av mtp utseendet også. Jeg vil jo endre meg, vil ikke for alltid ha like fin hud og langt og tykk hår. Men hvordan jeg er som person jobber jeg stadig med og det er viktig for meg å ta vare på de som står meg nær og ellers være et godt menneske. 

Ofte føler jeg at menn sier en ting men gjør noe helt annet, har sluttet å bry meg om hva de tenker. Føler også at snille menn foretrekker damer som er dominante, og jeg er ikke en dominant dame. Liker mer å bli dominert. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvorfor det? Det lyser gjennom tastaturet at du er en bra mann. 

Takk for det, men konkurransen er beinhard. Mange bra menn som vil ha de samme damene. 

Har full forståelse for at damene jeg føler meg jevnbyrdig med sikter seg inn på mer attraktive menn når de kan og lykkes med det.

• Hjerte 1
Skrevet
norw skrev (14 minutter siden):

Takk for det, men konkurransen er beinhard. Mange bra menn som vil ha de samme damene. 

Har full forståelse for at damene jeg føler meg jevnbyrdig med sikter seg inn på mer attraktive menn når de kan og lykkes med det.

Jeg syns ikke det er så ofte at menn som drar damer er faktisk attraktive. De har stort sett bare mer selvtillit enn andre menn og er veldig ofte fullstendig nedsarvet i psykopatiske trekk når alt kommer til alt. Jeg tror en del menn hadde vært tjent med å ikke la seg avskrekke av illusjoner menn med masse selvtillit skaper rundt seg. 

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet

Sutring og bitterhet er i allefall veldig uattraktivt, dere kan jo begynne der. Det hjelper uansett ikke å skylde på menn for at dere ikke lykkes.

Problemet til mange menn er at ingen vil ha dem. Da kan ikke alle damer få forhold heller, i hvertfall for de over 40. Det er absolutt ingenting som kan forandre på dette, å syte på Internett og å skylde på menn er i hvertfall ikke produktivt.

Anonymkode: df0d5...5a7

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Sutring og bitterhet er i allefall veldig uattraktivt, dere kan jo begynne der. Det hjelper uansett ikke å skylde på menn for at dere ikke lykkes.

Problemet til mange menn er at ingen vil ha dem. Da kan ikke alle damer få forhold heller, i hvertfall for de over 40. Det er absolutt ingenting som kan forandre på dette, å syte på Internett og å skylde på menn er i hvertfall ikke produktivt.

Anonymkode: df0d5...5a7

Jeg er på mange måter enig i. Hvilke damer menn vurderer som forholdsmateriale er totalt utenfor min kontroll og ikke noe jeg bruker mye tid på å dvele ved. På en annen side så syns jeg det er litt trist også. Og det er godt å utveksle tanker og mulige alternative fremtidsvisjoner med andre i samme båt. 

Anonymkode: ed32a...506

• Hjerte 1
Gjest TheCatLady
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Enig! De som kommer med slike fraser vet ikke at de 80% er de verste gutta. De som utgjør de 80% kjører stilen til de 20% bare at de lyver midt i trynet på oss. Det er nesten bedre å date de som utgjør de 20%, vi vet hvor vi har de.

Ikke helt det jeg mente. Tenker at bildet er litt mer nyansert enn at så og si alle menn er slik du skisserer. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...