Gå til innhold

Flere som har gitt opp dating?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nettdating ja.

Fysisk dating nei.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bestemte meg i fjor for å legge inn en skikkelig innsats for å prøve å finne kjæreste i 2022. Er i starten av 30-årene og ville etterhvert få familie.

Var på 24 dater på ett år, og etter ca 12 måneder så møtte jeg endelig drømmemannen som jeg nå har vært sammen med i 8 måneder. 
Hadde nesten gitt opp før jeg møtte han. Svært få menn av de jeg møtte (i alder 32-40 år) som ville ha et «seriøst» forhold, og kun noen få som kunne tenke seg barn, men da gjerne «langt i fremtiden en gang».

Anonymkode: 795a4...643

Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Dette er jo viktig informasjon. Jeg har datet deg, og det funket jo ikke, selv om vi var verdens beste match. Kom deg i terapi, eller ta andre grep for å komme deg videre i livet.  

Anonymkode: ca76e...ced

Tviler sterkt på at du har datet meg, men takk. Selvsagt går jeg i terapi. 

Anonymkode: e234c...6c6

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Tviler sterkt på at du har datet meg, men takk. Selvsagt går jeg i terapi. 

Jeg håper du skjønte hva jeg mente. 

Skrevet (endret)

.

Endret av Beverly_Hills
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg håper du skjønte hva jeg mente. 

Vet ikke, men takk for det 😃. Er jo heldigvis noen momenter med lys som skimtes I slutten av tunnellen. 

Skrevet

10 år som singel her, så jeg tar hintet og slår meg til ro med meg selv.

Anonymkode: efe0e...343

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

10 år som singel her, så jeg tar hintet og slår meg til ro med meg selv.

Anonymkode: efe0e...343

Har du promotert deg selv for omgivelsene i stor nok grad? Vist deg frem, møtt mange mange folk, hatt gode samtaler, ledd med kjønnet du er tiltrukket? Datet ulike folk? Har du den fine balansen hvor du både vurderer egne handlinger og finner en aksept av hvordan du er? 

Det er helt opp til deg, spør tilfelle du er forsiktig av deg og ikke har søkt nok. Tror det er umulig at det ikke finns noen der ute for deg. 

Men livet med deg selv kan bli ytterst spennende det 😊

Anonymkode: 7ac7f...6ee

Skrevet
Gamer skrev (27 minutter siden):

Forstår hva de sier, og de har en fin samtale, men er litt usikker om alle egentlig føler det samme. Personlig ser jeg ikke den store verdien disse ser i det å ha en familie som skal bestå, siden det i mange tilfeller er bedre at den løses opp. 

Kanskje har de ikke opplevd å ikke ha følelser for partner lengre? Ikke ønske barn med partner, ikke ønske å få barn, ikke bry seg om ekteskap. Ser verdien i samhold, men kun om vi er ekstremt heldige nok til å møte en person hvor det er naturlig å bli i det samholdet. Verden var aldri konservativ selv om kulturen ville den skulle være. 

De legger også for mye vekt på personene, de snakker om menn som om de må gjennom dressurtrening, men hva med kvinner da? Jeg kommer ikke til å leve livet mitt med å gi menn små sjokolader når de har gjort noe bra, det er deres egen jobb nå når de er voksne. Det å ikke respektere noen om de har sex med dem fort er sånn en uting, vil helst ikke ha en sånn i det hele tatt, selv om han så ble glad i meg om jeg gjorde det "riktig" med han.

Oi er det derfor exn min er så forferdelig glad i meg forbi all fornuft, fordi jeg er så umulig å få ha sex med? 🤣 Han fikk nok til å ønske mer, men aldri alt i stor nok grad. Ikke levbart da. 

Liker også tv spill. 

Ironisk at du heter gamer og de er litt imot det i denne videoen 😂

Anonymkode: 7ac7f...6ee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...